Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 690
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 692

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàFatra
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Bonnka

 - Åëà!
Çàùî ìúæåòå, ñëåä êàòî ïðèäîáèÿò íÿêàêâà âëàñò èëè ïàðè ñå ñäîáèâàò ñ âèä êðåùÿùî ñàìî÷óâñòâèå è ñòàâàò áåçöåðåìîííè è ãðóáè.
Äî ìàñàòà ñúì è ñå âçèðàì â òÿõ áåç äà êàæà äóìà, ÷àêàì, äà áëàãîâîëÿò äà ìå çàáåëåæàò, ïî ñêîðî äà ðåøàò, ÷å âå÷å å äîøëî âðåìåòî, â êîåòî ìîãàò äà ñå îáúðíàò êúì ìåí. Ðîáóâàì íà êàïðèçèòå íà ðàçíè íîâîáîãàòàøè, ãîëÿìà òðúïêà å îïèòàéòå.
Åäèíèÿ ñå îáúðíà êúì ìåí ñ èçâèíèòåëåí ïîãëåä, áå ìó ÿâíî íåóäîáíî çà ìîåòî ìúë÷àëèâî ñòðàæóâàíå èçìåðåíî â îêîëî äåñåò ìèíóòè.
 - Ìèíåðàëíà âîäà è åëà. – äðóãèÿ - ïëàøåù è ãðóá.
Ñåðâèðàì è ÷àêàì. Ðàçãëåæäàì ãè. Èçãëåæäàò íà åäíà âúçðàñò, åäíàêâî íàïðåãíàòè íî ñ ðàçëè÷íè îáíîñêè.
Ãðóáèÿ ìå äðúïíà íà ñòîëà äî íåãî è åäâà òîãàâà:
 - Ñåäíè. Èìåòî ìè å Éîñèô Îðáàêàéòå è ìè õàðåñâàø. Êîãà òè ñâúðøâà ñìÿíàòà?
 - Èìàì ñåìåéñòâî.
 - Êîé òå ïèòà, èñêàì äà òå çàâåäà íà âå÷åðÿ è äà ïîãîâîðèì.
 - Çàåòà ñúì.
 - Íå ñè çàåòà, íÿìàø æåëàíèå íî òîâà å âðåìåííî. Ùå ãî ïðèäîáèåø.
Ñòàíàõ è îòèäîõ íà áàðà, áÿõ áÿñíà è ñå ÷óâñòâàõ íÿêàê îáèäåíà. Êàêâî ñè ìèñëè òîçè ðóñíàê, ÷å ñúì íÿêàêâà ñåðâèòüîðêà íà ïîâèêâàíå, íå ñúì, ðàáîòÿ òóê ñàìî âå÷åð çàùîòî êðú÷ìàòà å íà áàùà ìè. Ííàëÿõ ñè âîäêà (íî íå ðóñêà), çàùîòî ïðåäè ìàëêî áÿõ áÿñíà èëè çàùîòî òîâà áå ïîâîä äà èçïèÿ íåùî. Ìíîãî èíòåðåñíî íåùî å ÷îâåøêîòî ñúçíàíèå, åäíè è ñúùè íåùà èçãëåæäàò åäíàêâè à âñåêè ãè âúçïðèåìà ðàçëè÷íî. Êîé ñúçäàäå òîâà èçìèñëåíî îáùåñòâî îáðåìåíåíî òîëêîâà ôàòàëíî?
Òðúãíàõà. Ìèíà òîëêîâà áëèçî äî ìåí ÷å ÷àê ïî÷óâñòâàõ õëàä,
çà ìèã î÷èòå ìó ìå ïðîíèçàõà êàòî øïàãè è îñòàíàõà â ñúçíàíèåòî ìè. Íåùî âúòðå â ìåí áåøå ñâúðçàíî ñúñ ñòðóíè íà êèòàðà, è ñå ñêúñà ïðåäè ãîäèíà çàùîòî ñòðóíèòå áÿõà îò ïàÿæèíà, âñå îùå íå ìîãà äà âúñòàíîâÿ áàëàíñà ñè. Âñè÷êî õóáàâî â æèâîòà ìè å òîëêîâà âðåìåííî à ëîøîòî îñòàâà êàòî âå÷íîñò. Ìîæå áè ñ âñè÷êè ïîíÿêîãà å òàêà à ìîæå áè ïðîñòî ïðåóâåëè÷àâàì. ×àêàõ ñåñòðà ìè äà äîéäå äà ìå ñìåíè, íî êàêòî âèíàãè òÿ çàêúñíÿâàøå èëè èçîáùî íå èäâàøå. Ëåäà äðúíêàøå âå÷å â ÷àøàòà ìè íà ñóõî, êîãà îáúðíàõ ñúñòàâà äîðè íå ðàçáàõ. Íàëÿõ ñè âòîðà è ñåäíàõ äî êàìèíàòà, äâèæåíèåòî íà ïëàìúöèòå ñòðàííî òå õèïíîòèçèðà, îñòàâÿ òå áåç ìèñëè è áåç äåéñòâèÿ, ñòàâàø íÿêàê ïëàâåí. Ñåãà âå÷å ñúì ñ âîäêà íî áåç ëåä, àêî ñëîæà äâå áóöè ñëåä ìàëêî ëåäà ùå å îòíîâî îñèðîòÿë è ùå ÷àêà ïîðåäíîòî íàêèñâàíå, íî êàêâî òîâà ñà ñàìî òðè âîäêè ñ ÷åòèðè áó÷êè ëåä.
- Ñìÿíàòà òè âå÷íà ëè å? Èëè î÷àêâàø íÿêîãî è ìîæå áè çàòîâà ñè îùå òóê. Ìåí ëè ÷àêàø?
Îáúðíàõ ñå, íî äîðè è áåç äà ïîãëåæäàì òîçè ãëàñ ìè áå ïîçíàò – ìåê ðóñêè àêöåíò. Íàãëèÿ ðóñíàê.
 - Íå ñúì ðóñíàê îò Óêðàéíà ñúì. Êàêâî ñè ïîìèñëè „ îíÿ óæàñåí ðóñíàê å çàä ãúðáà ìè” – ñìååøå ñå, èìàøå õóáàâà óñìèâêà òðúï÷èíêà íà åäíàòà è áåìêà âúðõó äðóãàòà ñòðàíà. Îáúðêà ìå.
Ñåäíà, ãëåäàõ ãî áåç äóìè, òèõî è òîé ìúë÷åøå, èçïèòâàõ íåùî êàòî ïðèòåñíåíèå, ÷óâàõ ñúðöåòî ñè êàê òóïòè, äàëè ãî ÷óâàøå è òîé.
 - Å òóê ëè ùå âå÷åðÿìå èëè ùå ïîçâîëèø äà òå çàâåäà íÿêúäå.
 - Çàâåäè ìå.
Íåçíàì çàùî ãî êàçàõ. ×óâñòâàõ ñå íà ïðîïàñò âñå åäíî íå âèæäàì à ñúì íà ðúáà è íåçíàì íàêúäå äà íàïðàâÿ ïúðâàòà êðà÷êà, â êîÿ ïîñîêà. Ñëÿïà ñúì. Êúäå îòèâàì?
 - Íå å íà íÿêîå ñòðàøíî ìÿñòî, íå ñå ïëàøè, çíàì ÷å íå ìå ïîçíàâàø. Ìîæåø ëè äà ïîâÿðâàø íà íåïîçíàò? Íàëè çíàåø, ÷å ïîíÿêîãà ÷óæäèÿ å ïî-ñèãóðåí îò ñâîÿ.
Òîçè ìèñëèòå ëè ìè ÷åòåøå?
Åñòåñòâåíî êîëàòà ìó áåøå íÿêàêúâ äæèï íå ñúì ñè è ïîìèñëÿëà äà å ëàäà. Ïñèõèêàòà íè å äîñòà åëåìåíòàðíà, êîãàòî èìàø íÿêîé ëåâ íà âñÿêà öåíà òðÿáâà äà ãî âëîæèø â íèùî êîåòî ñúñ ñèãóðíîñò ùå òå ïîêàæå çíà÷èì. Êúäå îòèâàì íàèñòèíà? Âðàòèòå ñå çàêëþ÷èõà àâòîìàòè÷íî.
 - Ïëåííèê ëè ñúì? – ñòàðàåõ ñå äà çâó÷à ëåêî è ìåæäó äðóãîòî, íî èñòèíàòà áå, ÷å óìèðàõ îò ñòðàõ çàùîòî àç íå ìîãà äà áúäà êëþ÷åíà – èìàì êëàóñòðîôîáèÿ, óæàñíî å, è àäñêè òðóäíî äà æèâååø â íàøèÿ òîëêîâà àâòîìàòè÷åí ñâÿò ñ ïîäîáåí ïðîáëåì. Áîæå, õàéäå îòêëþ÷è, ÷å âñåêè ìèã ùå èçêðåùÿ áåç äîðè äà èñêàì.
 - Êàêâî òè å? – îòêëþ÷è – Äà íÿìàø èíòåíçèâåí ñòðàõ îò êëîïêè è îãðàíè÷åíèÿ?
Óñìèõíàõ ñå è ïðåìúë÷àõ, êîëêîòî ïî-ìàëêî çíàå òîëêîâà ïî-äîáðå.
Ìúë÷àõìå è ïúòóâàõìå, èçëèçàõìå èçâúí ãðàäà. Êúäå îòèâàì, êàê ìîæàõ? Ïîåìàõ ñè òàéíî ãîëåìè ãëúòêè âúçäóõ çà äà íå ðàçáåðå ñòðàõà ìè. Ïúòóâàõìå. Ïîãëåæäàøå ìå îò âðåìå íà âðåìå, òèõî. Ãîâîðåøå ïî òåëåôîíà, ìèñëåõ ñè ÷å çíàì ðóñêè, íî íèùî ìàé íå ñõâàùàõ. Âëèçàõìå â äðóã ãðàä, òàêà ñå ÷óâñòâàì ïî-ñïîêîéíà. Ãîâîðåøå ïî-òåëåôîíà íà ïîçíàò òîçè ïúò çà ìåí åçèê. Ñïðÿõìå.
Ðåñòîðàíòà áå òîëêîâà íåçàáåëèæèì è íåâçðà÷åí, áåç èìåíà, áåç ðåêëàìè. Âúòðå – çíà÷èòåëíî ðàçëè÷íî, áå ïðèÿòíî, ìàñèòå äîñòà ðàçäàëå÷åíè åäíà îò äðóãà, èìàø ÷óâñòâîòî, ÷å ìàñàòà íà êîÿòî ñè ñåäíàë å åäèíñòâåíà. Ïîðú÷à âìåñòî ìåí, äîðè íå ìå ïîïèòà, êîåòî ìè õàðåñà è ÿäîñà åäíîâðåìåííî. Âîäêà – ðóñêà. Íà ÷åëîòî ìè ëè ïèøå êàêâî ïèÿ?
 - Îò êîãà èçïîëçâàø àðàáñêè? Çàáåëÿçàõ, ÷å ðåàãèðà êîãàòî ãîâîðåõ, íÿìà îòêúäå äà çíàì. – óñìèõâàøå ñå è ìå ïðèòåñíÿâàøå äî ñìúðò. ×óâñòâàõ ñå ñúáëå÷åíà è óÿçâèìà, êîåòî áå íåîáè÷àéíî çà ìåí ñàìàòà.
 - Îò äâå ãîäèíè íÿêúäå, íî íå áèõ êàçàëà ÷å ãî èçïîëçâàì, ìíîãî ìàëêî ãî çíàì.
 - Àç ãî èçïîëçâàì îò äâàéñåò ãîäèíè. Íî âèíàãè ìå áîëè êîãàòî ãî ãîâîðÿ. Áÿõ æåíåí çà ëèâàíêà, èìàõ è äúùåðÿ.
Ïî òîâà ÷å ïîãëåäà ìó ïîòúìíÿ ðàçáðàõ, ÷å èìà íåùî ñòðàøíî â äóìèòå ìó. Íå ïîïèòàõ íèùî – çàìúë÷àõ.
 - Ðàçêàæè ìè íåùî, çà ñåáå ñè, èëè çà ðàáîòàòà ñè èëè çà ïðèÿòåëèòå ñè, êàêâîòî èñêàø.
 - Íå ìèñëÿ, ÷å íåùî îêîëî æèâîòà ìè áè òå çàèíòåðåñóâàëî. Òâúðäå å îáèêíîâåí.
 - Ðàçêàæè ìè – áè ìå ðàçñåÿëî èìàì íóæäà îò òîâà. Àêî ñëóøàì îáèêíîâåíè íåùà ùå ñå ïî÷óâñòâàì ïî-äîáðå. Ãîâîðè ìè ãëóïîñòè.
 äðóã ñëó÷àé áè ìå ÿäîñàëî òîâà çà ãëóïîñòèòå íî òîé èçãëåæäàøå äåéñòâèòåëíî èñêðåí. À æèâîòà ìè âèíàãè å áèë êàøà, íåçíàåõ êàêâè îáèêíîâåíè íåùà áèõ ìîãëà äà ìó ðàçêàæà. Çàïî÷íàõ äà ãîâîðÿ, íî â ïîâå÷åòî ñëó÷àè èçìèñëèöè, ðàçêàçâàõ çà íÿêàêúâ ìîé åëåìåíòàðåí íà÷èí íà æèâîò áåç äà èìàøå òàêúâ. À òîé ìå ñëóøàøå ñúñðåäîòî÷åíî è ìúë÷àëèâî. Çàïî÷âàøå äà ìè õàðåñâà, ñÿêàø íà ìàñàòà êîãàòî ñå äúðæåøå ãðóáî áå íÿêîé äðóã. À ìîæå áè âîäêàòà äàâàøå ìíåíèåòî ìè çà òîâà. ×óâñòâàõ ñå äîáðå, âñå åäíî ãî ïîçíàâàì îòäàâíà. Èçëú÷âàøå íÿêàêâà ñèãóðíîñò è ãðèæà.

Ñúáóäèõ ñå â õîòåëñêà ñòàÿ, óæàñ. Êàêâî ïîáúðêàõ ëè ñå? Êàêâî ïðàâÿ òóê? Îãëåäàõ ñå, äðåõèòå ìè áÿõà äî ëåãëîòî, êàòî êóï÷èíêà, ïðîòåãíàõ òèõî ðúêà è ãè ïîåõ ïî÷òè áåç äà ìúðäàì. Íàé-âàæíîòî çà ìåí ñåãà áå äà ñå èçìúêíà íåîò÷åòåíî. Íàäèãíàõ ñå è â ìîìåíò â êîéòî èçìúêâàõ åäèíèÿ ñè êðàê îò ÷àðøàôèòå óñåòèõ äëàíèòå ìó äà ñå ïëúçãàò ïî ãúðáà ìè. Çàñòèíàõ â òàçè ïîçà, îáúðíàõ ñå.
 - Áÿõ ñèãóðåí, ÷å ùå ñå îïèòàø äà èçáÿãàø. Ñåãà ñè àäñêè ïðèòåñíåíà è ìíîãî îò÷àÿíà îò ñåáå ñè, íî òîâà å ãðåøêà. Ùå îòèäà çà êàôå à êîãàòî ñå âúðíà ìíîãî èñêàì äà ñè îùå òóê.
Îáëÿêîõ ñå. Íÿêàêâà ïàíèêà ñå îïèòâàøå äà ìå ñòèñíå çà ãúðëîòî, äà íå ñå ïîääàâàì, óòðå òîçè äåí ùå áúäå ìèíàëî è ùå çàáðàâÿ, ùå ãî îñòàâÿ òàì â îíàçè äóïêà â êîÿòî èìà ñàìî íåãàòèâè. Îñòàíàõ.

Ïîíåäåëíèê, íàé-óæàñíèÿ äåí íà ñåäìèöàòà. Èíòåíçèâåí è èçïúëíåí ñ ðàçãîâîðè. Ñïðàâêè, òàáëèöè, ïðîãðàìè, àêî èìàõ ÷åòèðè òåëåôîíà ñèãóðíî íà âñåêè åäèí îò òÿõ ùÿõ äà ãîâîðÿ åäíîâðåìåííî. Äîáðå ÷å èìàì ñàìî äâà. Äåíÿ ìè ìèíàâà áåç äà îòáåëåæà âðåìåòî, âñå åäíî íå áåøå, ïî÷òè êàòî âñåêè äðóã. Òåëåôîíà. ×óæä íîìåð, óô. “Hello! Can I help you?”
“Yes, you can help me. I would like to see you! What about you? Would you like to see me?”
Òîé. Îòêúäå ìè èìà òåëåôîíà, óæàñ áÿõ ïî÷òè çàáðàâèëà çà íåãî.
“I won’t be able to meet you soon. Sorry, I’m too busy” – çàòâîðèõ, à ñúðöåòî ìè áÿñíî è íàòðàï÷èâî íàïîìíÿøå çà ñåáå ñè. Íå ìîæåõ äà íå ïðèçíàÿ ïîíå ïðåä ñåáå ñè, ÷å ñå çàðàäâàõ è íÿêàê ðàçâúëíóâàõ îò íåãîâèÿ “call”.
Åòî ïîêîÿ ìè îòíîâî ñå ñðèíà, àêî íå ñå áå îáàäèë äåéñòâèòåëíî ùÿõ äà çàáðàâÿ à ñåãà îòíîâî ñå âðúùàõ òàì â îíîâà ìÿñòî â ñúçíàíèåòî ìè êúäåòî ñêëàäèðàõ ìèíóñè.
Êàòî ìèã ïðåìèíàõà ðàáîòíèòå äåëíèöè.
Êóïîí è ñìÿõ. Íàøåòî ïåòú÷íî ñúáèðàíå ïî æåíñêè. Ëèòðè âîäêà. Ìèíàõìå ïðåç ðàáîòíàòà ñåäìèöà, ñëåä òîâà íàïðàâèõìå îáè÷àéíàòà äèñåêöèÿ íà ñúïðóçèòå è êîãàòî ïîðÿäú÷íî íàïèòè ñå ïðåõâúðëèõìå êúì ëþáîâíèöèòå...òîé âëåçå.
Èçòðúïíàõ è èçòðåçíÿõ âíåçàïíî. Ñåäíà íà ïî-îòäàëå÷åíà ìàñà, ïîðú÷à âîäêà è âå÷åðÿ. Èç÷àêà íàé-òúðïåëèâî êðàÿ íà êóïîíà è äîéäå íà ìàñàòà.
 - Ùå âúðâèì ëè?
 - Êúäå?
 - Êúäåòî êàæåø.
 - Çàùî ìèñëèø, ÷å èñêàì äà îòèäà íÿêúäå ñ òåá.
 - À òè çàùî ñè ìèñëèø, ÷å íå èñêàø? Íå ñàìî òè ñè â ìîèòå ìèñëè. Àç ñúùî ñúì ïóñíàë êîòâà â ñúçíàíèåòî òè, íàëè?
Ïúòóâàõìå. Êúäå? Êàêâî çíà÷åíèå èìà, áÿõ ïî÷òè â áåçòåãëîâíîñò. Ãëåäàõ ïðåç ïðîçîðåöà áåç ìèñëè, ïúëíîëóíèå è òî ðàçìàçàíî îò ñêîðîñòòà. Ñòî ìèëèàðäà çâåçäè, äàëè çíàåõà, ÷å ñà ñàìî ñïîìåí îò ñâåòëèíàòà ñè? Çàïî÷íàõ íåùî áåç äà ñå àëàðìèðàì, èçëèçàíåòî ùå å òðóäíî. Íåçíàÿ êàêâî äà ïðàâÿ ñúñ ñåáå ñè. Ïîíÿêîãà èñêàì äà èç÷åçíà áåç ëè÷íîñò, ñàìî ñ ìàòåðèÿ áåç äóõ, áåç àäðåñ, áåç èìå ñ ÷óæäà ñàìîëè÷íîñò è íàé-âå÷å ñ ÷óæäî ñúðöå. Ìàé â ìîåòî âå÷å íÿìà ìÿñòî çà ìåí, ñàìî çà õîðàòà ìèíàëè ïðåç æèâîòà ìè.
 - Êàêâî ìèñëèø? Êîëêî å àáñóðäåí æèâîòà òè ëè? Ùå òè ðàçêàæà íÿêîëêî èçðå÷åíèÿ çà ìîÿ è ñèãóðåí ñúì ùå çàîáè÷àø òâîÿ ïîâå÷å îò ñåãà.
Ñïðÿõìå èçâúí ãðàäà â åäíî îñâåòåíî îò ëóíàòà êðúã÷å, íà åäíà ïîëÿíà â ãîðàòà. Õâàíà ðúêàòà ìè, èçãëåæäàøå íÿêàê íóæäàåù ñå îò ïðåãðúäêàòà íà íÿêîé íåïîçíàò. Õàðåñâàøå ìè òîïëèíàòà íà äëàíèòå ìó â ñðàâíåíèå ñ ìîèòå âå÷íî ñòóäåíè ðúöå.
 - Îæåíèõ ñå çà ëèâàíêà, ìíîãî êðàñèâà æåíà. Æèâÿõìå â Êèåâ è êîãàòî äúùåðÿ íè ñòàíà íà îêîëî äåñåò ãîäèíè ñå ïðåìåñòèõìå â Áààëáåê, ðîäíèÿ ãðàä íà æåíà ìè. Òÿ òúãóâàøå çà ðîäèíàòà ñè îò äîñòà âðåìå. Ëèâàíöèòå ñà ðàçëè÷íè, òå íå ìîãàò äà æèâåÿò áåç êîðåíè, ñúðöåòî èì îñòàâà â ðîäíîòî èì ìÿñòî. „Ãðàäà íà ñëúíöåòî” êàêòî ãî íàðè÷àõà áåøå îñòàíàë ñ îêîëî õèëÿäà æèòåëà, ïî÷òè ñåëî. Ðàáîòåõ â Áåéðóò, ìíîãî òðóäíîñòè è òâúðäå ìíîãî ñòðàõ, ìàëêî èëè ìíîãî ñå çàìåñâàø â êîíôëèêòè è åäèí ÷óæäåíåö íèêîãà íå å æåëàí. Ïðåæèâÿõ òðóäåí ðàçâîä è ñå âúðíàõ â Êèåâ ñàì, íî ñúðöåòî ìè îñòàíà òàì ïðè íåÿ è äúùåðÿ ìè. Íåÿ âèæäàõ íî æåíà ñè íå. Âèäÿõ ÿ çà ïúðâè è ïîñëåäåí ïúò íà ïîãðåáåíèåòî íà äúùåðÿ íè, óáèõà ÿ â Áåéðóò.
Ìúë÷àõ, êàêâî äà êàæà, èçîáùî íåùî ìîæåõ ëè?
Êîãàòî âñè÷êî å ñ÷óïåíî, êàêâî ìîæå äà ñå íàïðàâè?
Íèùî.
Áîëêàòà â äóøàòà å íàé-òðóäíà çà ïðåãëúùàíå. Æèâîòà òè îêîí÷àòåëíî å ðàçäåëåí íà äâà åòàïà. Ïðåäè è ñëåä. Îáèêíîâåíî, íå ìèñëèø çà ïðåäè, áîëåçíåíî å. Îñòàâàø çàâèíàãè ðàíåí. Òÿ å êàòî ìîðñêà ðàêîâèíà. ×óâà ñå òóïòåíåòî íà ñúðöåòî é. Åäèí âå÷åí ìèã íà îòðåäåíèÿ íè æèâîò. Óáåæèùå íà ïîäïëàøåíèòå íè î÷è. Òúæíà êàòî ñòúïêèòå íà îáðå÷åíèÿ. Ñïîäàâåíà êàòî òèøèíàòà êîÿòî ñå áëúñêà â ñòåíèòå íà ïðàçíàòà ñòàÿ. Çâúí íà ñ÷óïåíè ìå÷òè. Êîãàòî âîþâàø ñ ÷óäîâèùà, èìà îïàñíîñò òè ñàìèÿ äà ñå ïðåâúðíåø â òàêîâà. Íàé-òðóäíî å äà íå çàáðàâèø, ÷å òðÿáâà äà îáè÷àø. Ëþáîâòà å íàâèê. Âñè÷êî å íàïðàâåíî îò ëþáîâ, îò æèâàò. Äîðè ñòðàõà å îòðàæåíèå íà ëþáîâòà, âúïðåêè ÷å ñúùåñòâóâà â óìîâåòå íè.
Òðóäíî å äà ðàçáåðà çàùî òî÷íî ìåí èçáðà, èñòèíàòà å, ÷å îñòàíàõ ñ íåãî. Âëÿçîõ â íåãîâèÿ ñòðàøåí ñâÿò, èçïúëíåí ñ ðèñêîâå è ìðàê. Òîé ìè ïîêàçà ñîáñòâåíè ïðàâèëà, çà êîèòî äîðè íå ïîäîçèðàõ. Îáè÷à ìå ïî ñúùèÿ íåâúçìîæåí íà÷èí ïî êîéòî æèâåå. Íàó÷è ìå äà âèæäàì ðàçëè÷íîòî. Ñòàíàõ áîëÿùà è èñòèíñêà çàùîòî ñúçäàäå õàîñà â íåïîäðåäåíèÿ ìè ñâÿò, íî ìå íàêàðà äà ïîâÿðâàì êîëêî íåâúîáðàçèìî ìíîãî ñúì îáè÷àíà.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 23.10.2008 @ 15:28:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Bonnka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 22:04:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Fatra" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Fatra
îò NeLy íà 24.10.2008 @ 09:10:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìà äâå íåùà, â êîèòî âèíàãè ñúì èñêàëà äà âÿðâàì: ÷å íÿêúäå ïî ñâåòà ñúùåñòâóâà åäèí ìúæ ñúçäàäåí ñàìî çà ìåí è âòîðîòî ÷å ìîæå áè ãî çàñëóæàâàì.

Òîçè ëè å òâîÿòà ñúäáà?

Õàðåñà ìè!

Ïîçäðàâ!


Re: Fatra
îò karalii4ev íà 24.10.2008 @ 08:49:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìèñëÿ ÷å å íåùî êîåòî îñòàâà äúëãî êàòî ñïîìåí. Õàðåñâà ìè, ðàçëè÷íî å...

:)))


Re: Fatra
îò kakafreud íà 23.10.2008 @ 18:11:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè.
Îáúðíè âíèìàíèå îáà÷å íà äâå íåùà, ïî ìîåìó: ïðàâîïèñíèòå ãðåøêè è òîâà, ÷å òâúðäå ìíîãî îáÿñíÿâàø íà ÷èòàòåëÿ.
Àç îò ñîáñòâåí îïèò çíàì, ÷å ÷îâåê ïî-ñêîðî èñêà ñàì äà ñå óâåðè, ÷å å ðàçáðàë è ìîæå äà ãî îáÿñíè íà äðóãèòå, íî ïèñàíåòî å ïî-âåëèêî îò òâîðåöà. Íÿìà íóæäà îò îáÿñíåíèÿ:)
Ïîçäðàâ!