Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 847
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 848

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇëàòêà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kakafreud

- Íàëè ñúì êðàñèâà? Êàæè ìè, ÷å ñúì êðàñèâà…
Êðàñè ÿ ïîãëåäíà ïðåç äåáåëèòå ðîãîâè ðàìêè íà î÷èëàòà ñè è î÷èòå ìó ñå íàñúëçèõà. Óñìèõíà é ñå è ÿ ïîãàëè åäâà äîëîâèìî ïî ìàëêàòà êîñòåëèâà ðúêà.
- Íàé-êðàñèâàòà ñè, Çëàòå!
Çëàòêà ñå óñìèõíà ñúùî ñ áåççúáàòà ñè óñòà è ñå óíåñå.
Êðàñè èçáúðñà î÷èòå ñè è âïåðè ïðàçåí ïîãëåä â ñìàçàíîòî é, ïî÷òè äî íåóçíàâàåìîñò, òÿëî.

Ñðåùíà ÿ ïðåäè íÿêîëêî ìåñåöà, íà åäèí úãúë íåäàëå÷ îò ñãðàäàòà, â êîÿòî ðàáîòåøå. Âïå÷àòëè ãî ìàëêàòà ïðîòåãíàòà êîñòåëèâà ðúêà è òÿëîòî é – ñóõî è íåïîäâèæíî. Ïðîñåøå ìúë÷åøêîì, âòîðà÷åíà â íÿêàêâà íåâèäèìà òî÷êà â çåìÿòà. Íàäèãàøå ãëàâà, ñàìî çà äà áëàãîäàðè, êîãàòî íÿêîé ìèíóâà÷ ïîäõâúðëåøå íÿêîÿ ñòîòèíêà â ðúêàòà é.
Êàòî ÿ ãëåäàøå ÷îâåê, èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å âñå åäíî ñå áåøå ñðàñíàëà ñ îíçè úãúë.
Äúëãî âðåìå Êðàñè íå ÿ çàáåëÿçâàøå, óíåñåí â ãðèæèòå ñè, ìàêàð äà ñëàãàøå â ðúêàòà é ìîíåòà ïî÷òè âñÿêà ñóòðèí, íà ïúò çà ðàáîòà. Äîêàòî åäèí äåí íå ñåäíà çàä áþðîòî ñè, ñòðàííî íàïðåãíàò è íåñïîêîåí. Íåùî ãî ìú÷åøå.
Ðàçáðà êàêâî íà ñëåäâàùàòà ñóòðèí, êîãàòî úãúëúò ìó ñå âèäÿ íåîáè÷àéíî ïóñò. Íÿìàøå ãî îíîâà ñóõî òÿëî è êîëêîòî è íåïîíÿòíî äà ìó ñå ñòðóâàøå, èçâåäíúæ æèâîòúò ìó èçãóáè ÷àñò îò ñìèñúëà ñè.
Ìèíàõà äíè, íî îò íåÿ íÿìàøå è ñëåäà. Êðàñè ñå óëàâÿøå, ÷å âñå ïîâå÷å ìèñëåøå çà òàçè æåíà, áåç äà ðàçáèðà çàùî.
Íà êðàÿ íà ñåäìèöàòà ñå ïðåñòðàøè è ïîïèòà âåñòíèêàðÿ, êîéòî ïðîäàâàøå âåñòíèöè íà ñúùèÿ úãúë, äàëè ÿ áåøå âèæäàë.
- Êîÿ? Çëàòêà ëè?
- Íå çíàì êàê ñå êàçâà …Âñÿêà ñóòðèí ñòîé íà òîÿ úãúë. Ïðîñè. Åäíà òàêàâà…Äàæå íå çíàì êàê èçãëåæäà…
Èçâåäíúæ ñúæàëè, ÷å áåøå äîøúë äà ïèòà çà íåÿ. Êàêâî âñúùíîñò ãî èíòåðåñóâàøå?
- Çëàòêà ñå êàçâà. Ëóäà å è îò âðåìå íà âðåìå ÿ âêàðâàò â ïñèõèàòðèÿòà. Êðîòêà å, óæ, àìà ïîíÿêîãà é èçáèâàò ÷èâèèòå è ïî÷âà äà êðåùè è äà áèå õîðàòà. Ïîñëå èäâàò îò ïîëèöèÿòà è ÿ îòêàðâàò. Ñòîè ïî íÿêîëêî ñåäìèöè â ëóäíèöàòà, ïîñëå ÿ ïóñêàò è òàêà. Äî ñëåäâàùèÿ ïúò.
Òàçè íîù Êðàñè íå ìîæà äà çàñïè.
Ñëåä íÿêîëêî äíè, íà ïúò çà ðàáîòà, îùå îòäàëå÷ úãúëúò ìó ñå ñòîðè ïîçíàòî øàðåí è ïðèâåòëèâ. Çëàòêà ñå áåøå âúðíàëà, ïðîòåãíàëà ïî ñòàðîìó ìàëêàòà ñè êîñòåëèâà ðúêà. Êðàñè ñå ïðèáëèæè è ñëîæè â ðúêàòà é âñè÷êè ìîíåòè, êîèòî áåøå ñúáðàë, äîêàòî ÿ íÿìàøå. Èñêàøå ìó ñå äà é êàæå íåùî, íÿêàêâà òîïëà äóìà, àëà íå çíàåøå êàêâî êàçâà ÷îâåê â òàêèâà ñèòóàöèè.
- Ìíîãî ñè êðàñèâà, Çëàòå!
Äóìèòå ñå èçíèçàõà ñàìè è óâèñíàõà êàòî íàòåæàëà â ðúêàòà ìó ìîíåòà.
Çëàòêà íàäèãíà ãëàâà è ãî ïîãëåäíà ñ óæàñ. Ïîíå÷è äà ñòàíå è äà èçáÿãà, äà ãî óäàðè. Àëà íåùî ÿ ñïðÿ. È âìåñòî äà ñå ðàçâèêà, ïðîñòî íàâåäå ãëàâà, áåç äà ïðîðîíè äóìà.
Êðàñè, ñìóòåí îò êàçàíîòî, çàáúðçà íàïðåä è íàóì ñå çàðå÷å, ÷å ïîâå÷å íèêîãà è ïî íèêàêúâ ñëó÷àé íÿìà äà ìèíå îòòóê.
Íà äðóãèÿ äåí çàñòèíà íà ìÿñòî, êîãàòî âèäÿ Çëàòêà äà ãî ÷àêà ïðåä ñãðàäàòà, â êîÿòî ðàáîòåøå.
Áåøå îáëå÷åíà â ÷åðíè, ïðîÿäåíè îò ìîëöè, äðåõè. Êàòî ÿ ãëåäàøå ÷îâåê èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å òèÿ ñúùèòå ìîëöè áÿõà ïðîÿëè âñè÷êî â íåÿ. Ëèöåòî é áåøå ïîêðèòî ñ îãðîìíè ïúïêè, ñúùèíñêè öèðåè.
Áåøå ñå ãðèìèðàëà. ßðêî ÷åðâèëî íà óñòíèòå, ðîçîâè êðúãîâå ðóæ íà áóçèòå, ñèíè ñåíêè íà êëåïà÷èòå.  êîñèòå ñè áåøå âïëåëà íÿêîëêî èçñúõíàëè ëèñòà.
Åäâà òîãàâà Êðàñè óñïÿ äà ÿ ðàçãëåäà. Çàïðèëè÷à ìó íà êàáàðåòíà àðòèñòêà ñ òîçè ãðèì. Íà êëîóí. Íà íÿêîÿ ëóäà.
Ïîãëåäíà ÿ ïàê è èçâåäíúæ ìó äîæàëÿ çà íåÿ. Ñòîåøå ëåêî ïðèâåäåíà, ïîäïðÿíà íà íÿêàêúâ ïðúò. Ïðèëè÷àøå íà ìîíàõèíÿ ñ òåçè ÷åðíè äðèïè, à â êîæàòà é, â îíèÿ öèðåè, ñÿêàø ïúïëåõà âñè÷êèòå ÷îâåøêè ãðåõîâå.
- Êàæè ìè, ÷å ñúì êðàñèâà. Êàæè ïàê, ÷å ñúì ìíîãî êðàñèâà!
Äóìèòå é ãî óäàðèõà êàòî ñ áè÷ ïðåç ëèöåòî. Êàêâî ìîæåøå äà é îòãîâîðè?
- Ìíîãî ñè êðàñèâà, Çëàòå, èçðå÷å ãî ìàøèíàëíî, áåç äà ìèñëè è áåç äà ÷óâñòâà.
Çëàòêà çàïî÷íà äà èäâà ïî÷òè âñåêè äåí. Ìîëåøå ãî äà é ïîâòàðÿ, ÷å å êðàñèâà. Ïîíÿêîãà ñå âúðòåøå â òàíö îêîëî íåãî. Êàçâàøå ìó, ÷å ãî îáè÷à è ÷å èñêà äà ñå îæåíÿò. Íÿêîé äåí.
Äðóã ïúò ìó ðàçêàçâàøå çà ñåáå ñè. Êàòî áèëà ìëàäà, èìàëà ðîìàí ñ åäèí ãåíåðàë. Çàáðåìåíÿëà, íî ðîäèòåëèòå é íå èñêàëè êîìóíèñòè÷åñêî êîïåëå â êúùè. Ìàõíàëà äåòåòî è ïîñëå èçáÿãàëà. À ñëåä òîâà….Íåùî ñå ïîáúðêàëà, îòêà÷èëà. Òàêà ìó êàçà.
Ïèòàøå ãî äàëè èìà áëèçêè. Äàëè ñå å âëþáâàë. Íÿìàøå íèêîãî, ñàì áåøå. Òàêà é êàçà.
Äàäå é òåëåôîííèÿ ñè íîìåð. Çà âñåêè ñëó÷àé.

Òîçè äåí Çëàòêà íå äîéäå.
Òåëåôîíúò èççâúíÿ íÿêàê ïîçíàòî, íî íîìåðúò áåøå íåïîçíàò.
Áÿõà ÿ ïðåáèëè äâàìà ïîëèöàè íà åäíà àâòîáóñíà ñïèðêà. Ãîâîðåëà èì íåùî, à òå é ñå ïîäèãðàëè, ÷å áèëà êàòî êëîóí ñ òèÿ ëèñòà è ñ òîÿ ãðèì. Ëóäà áèëà. À òÿ çàïî÷íàëà äà èì êðåùè, äà ãè êúëíå. È òîãàâà åäèíèÿò ïîëèöàé ïîáåñíÿë, ãðàáíàë ïàëêàòà ñè è çàïî÷íàë äà ÿ óäðÿ ñ âñè÷êà ñèëà. Èñêàë äà é ðàçìàæå ëèöåòî íà òàÿ ëóäàòà, èñêàë äà ÿ ñìàæå îò áîé òàÿ ìðúñíà êóðâà…Òàêà é êðåùÿë.
Íàìåðèëè ÿ ïîëóæèâà è èçìåæäó ïàðöàëèâèòå é, ïðîÿäåíè îò ìîëöè äðåõè, èìàëî îêúðâàâåíî ëèñò÷å ñ òåëåôîíåí íîìåð. Îáàäèëè ìó ñå.
Êðàñè ÿ ïîãëåäíà ïðåç äåáåëèòå ðîãîâè ðàìêè íà î÷èëàòà ñè è î÷èòå ìó íàñúëçèõà.
Íå çíàåøå íèòî åäíà ìîëèòâà, íî òàçè íîù çà ïúðâè ïúò â æèâîòà ñè èçïèòà íóæäà äà ñå ïîìîëè.


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 22.10.2008 @ 00:15:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kakafreud

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 8


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 03:50:53 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çëàòêà" | Âõîä | 11 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çëàòêà
îò karmen_777 (ïðèêàçêè_è_öâåòîâå@sunishta.com) íà 05.04.2009 @ 03:27:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îõ...ïðåêðàñíî,íå çíàì êàêâî äðóãî äà êàæà...!


Re: Çëàòêà
îò regina íà 25.10.2008 @ 19:34:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òîâà ãî ïðî÷åòîõ îùå êîãàòî èçëåçå...ñåãà ñàìî ñå îòáèâàì äà òè êàæà, ÷å îñîïîëèâèõ ìîíèòîðà, è ïî÷èòàíèÿ, è îùå åäíî èñêàì äà òè êàæà -

Àç ñúì Çëàòêà.


Re: Çëàòêà
îò kakafreud íà 25.10.2008 @ 19:39:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çíà÷è ñè ñèëíà äóõîì, ïîíåæå Çëàòêà íå ïàäà ëåñíî :)
Ïîçäðàâ!

]


Re: Çëàòêà
îò kakafreud íà 24.10.2008 @ 22:58:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Íàäè! È àç õàðåñâàì ïðîçàòà òè:)
À Çëàòêà, çà ñúæàëåíèå, å åäèí ðåàëåí ïåðñîíàæ â åäíî ðåàëíî âðåìå...


Re: Çëàòêà
îò apostolicia íà 22.10.2008 @ 08:04:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óàó! Áèâà ëè òîëêîâà ðàíî ñóòðèíòà äà ìå ðàçïëàêâàø?! Ðàçêàçúò å ìíîãî èñòèíñêè, äîêîñâà. Ïîçäðàâ!


Re: Çëàòêà
îò dona íà 22.10.2008 @ 08:26:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êðàñîòàòà íå âèíàãè å â òîâà, êîåòî âèæäàìå...è ìåí ìå ðàçïëàêà...

Ïîçäðàâè!:)


Re: Çëàòêà
îò ASTERI íà 22.10.2008 @ 09:07:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé Kakafreud!
Míîãî ìè õàðåñà òâîÿò ðàçêàç.
Äîêîñâà è ...ðàçïëàêâà.
Æåëàÿ òè óñïåøåí äåí! Ïîçäðàâè!


Re: Çëàòêà
îò krasavitsa íà 22.10.2008 @ 11:23:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàðàäâà ìå, äúãî âðåìå òå íÿìàøå.
Õóáàâ ðàçêàç.
Ïîçäðàâè!


Re: Çëàòêà
îò aureliano (velitod@abv.bg) íà 22.10.2008 @ 12:01:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.lib.ru
ðàçêàçúò ìè õàðåñà ìíîãî
ñ ïðîñòè èçðàçíè ñðåäñòâà ñè êàçàë ìíîãî
áðàâî
âúâ âàðíà èìàøå ïîäîáåí ñëó÷àé- ÷åíãå óáè êëîøàð
ïîçäðàâè


Re: Çëàòêà
îò kakafreud íà 22.10.2008 @ 17:07:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ íà âñè÷êè âè çà êîìåíòàðèòå. Ðàçêàçúò å ïî èñòèíñêè ñëó÷àé îò áèâøàòà ìè ðàáîòà â Õåëçèíêñêèÿ êîìèòåò, Çëàòêà ñúùåñòâóâà, àç ïðîñòî íàïèñàõ ðàçêàç çà íåÿ.
Èñòèíàòà å îáà÷å, ÷å ïðåáèâàìå ïî-ñëàáèòå, ëóäèòå ïîíåæå íè å ñòðàõ îò òÿõ è êàêâî äðóãî äà íàïðàâèì, îñâåí äà ãè óáèåì, äà ãè ñìàæåì îò áîé....


Re: Çëàòêà
îò Nadie íà 23.10.2008 @ 09:27:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñè êðàñèâà, kakafreud :-) Ðàçêàçúò òè ìè íàïîìíè çà åäíà ñöåíà îò Àõ, òîçè äæàç - ãëàâíèÿò ãåðîé ðàçöåëóâà åäíà áàáà, êîÿòî ìíîãî ñòåíåøå è ñòðàäàøå â áîëíèöàòà, è é êàçà, ÷å ÿ îáè÷à. Òÿ ñå óñìèõíà è óìðÿ ùàñòëèâà. Çëàòêà, äåòî ñå å íàãèçäèëà è ãî ÷àêà ïðåä îôèñà ñèëíî ìå ðàç÷óâñòâà.


Re: Çëàòêà
îò val6ebnica íà 23.02.2010 @ 09:06:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)

Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç! Â íåãî ïîäîçèðàì - äîáðàòà è áîãàòà äóøåâíîñò íà àâòàðà! Ìîèòå ïîçäðàâëåíèÿ!