Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 3
Всичко: 806

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдна жена уважаваща себе си...
раздел: Други ...
автор: iasmina

Събличам ги, обличам ги, събирам...

Дрехите? И тях - също! Не е лесно, въпреки че по цял ден съм "на плажа". Може да са две парчета плат, но кройката има значение и затова смисълът е в материята.

Така е с всичко. С погледите, с емоциите, с ролите... Не е лесно да съм жена, която уважава себе си. Иска се подвижност, бързина на реакциите, да не говорим за отскока, когато се случи да се сблъскам с някоя инертна, демодирана и остаряла версия на себеуважение отсреща. Ако сбъркам някъде, р-р-рът и айде! Три дена главоболие! А вкъщи всичко може! Прибирам си свещите от света, угасям светлините, т.е. най-напред предупредителните и влизам в цикъл.

Това е времето ми, когато преставам да се грижа как изглежда моето себеуважение, защото минавам в процес на търсене на нови форми на себеутвърждение. Пробвам всичко! И всички!

Ле-ле колко са лесни хората!... Тяхното себеуважение винаги виси на косъм. Струва им се, че по този начин живеят като чувствителни хора. Щом си използвам ножичката за нокти - онази с острия крив връх, знаете... - за да прережа косъма, аз си вземам дозата себеутвърждение и то не като "проформа фактура", а и хората са успокоени, тъй като емоциите им започват да кървят пронизани от моята метафорична кама... След това кръвопускане заздравяват и най-нелепите илюзии за това, че щом като съм жена...

...Какво?! Защо да съм оса?... Я се вижте вие?! Само приказки и никакви дела! Не, драги мои! Аз съм делова жена! Всяка ревизия ще ми излезе! Ето, вижте в несесера ми: лак за грапави повърхности на хората повърхностни; сенки за очите, за да знам къде сърби те; за актът на спиралата ще си затрая, но червилото ми всекиго ще смае; още... имам пудра - то всяко дупе бебешко е мудра; епилаторът добре прилепва към моята концесия, защото чистотата е в прогресия, освен това не е прилично на витрината да слагам космати двата крака... Остава ми да чакам!

Е, хайде! Че е време... Ето! Звъни ми GSM-a! Викат ме в полицията!
...Ама какво си помислихте вие?! О, боже! Няма оправия! Хич да ви не хрумва! Викат ме като експерт - в екипа там кой кого ли не одумва!...

И накрая туй ще кажа само : схващате ме като ходеща реклама, но знаете ли?... - АЗ СЪМ ДАМА!


Публикувано от alfa_c на 19.10.2008 @ 15:46:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   iasmina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:49:18 часа

добави твой текст
"Една жена уважаваща себе си..." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Една жена уважаваща себе си...
от dumite (malisia@mail.bg) на 25.10.2008 @ 14:59:08
(Профил | Изпрати бележка)
Споделям, досега не бях те открила, но се радвам, че го направих.
Ето, вижте в несесера ми: лак за грапави повърхности на хората повърхностни; сенки за очите, за да знам къде сърби те; за актът на спиралата ще си затрая, но червилото ми всекиго ще смае; още... имам пудра - то всяко дупе бебешко е мудра; епилаторът добре прилепва към моята концесия, защото чистотата е в прогресия, освен това не е прилично на витрината да слагам космати двата крака... Остава ми да чакам!



Re: Една жена уважаваща себе си...
от iasmina (zdravets196562@gmail.com) на 01.11.2008 @ 12:42:23
(Профил | Изпрати бележка)
... същото казвам на авторите в мен, защото аз съм "само" записващата посланията... - хубаво е, когато нещото е споделено...

пожелавам много нови хубави идеи на листа! :)))

]