Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 489
ХуЛитери: 3
Всичко: 492

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрекрасната Наталия
раздел: Разкази
автор: rupani

Имаше една къщичка, на върха на хълма, до езерото, в което всяка сутрин прекрасната Наталия топеше белоснежните си крака. От езерото до къщичката водеше пътека, простираща се през поляна от уханни треви и красиви цветя.
На върха на хълма, в своята къщичка, прекрасната Наталия четеше книги. Ядеше ябълки и четеше книги. Ябълките крадеше от овощната градина на селото.
Никой не закачаше прекрасната Наталия, защото всички се страхуваха от нея. Прекрасната Наталия водеше волен и безметежен живот, лишен от всякакви грижи. Селото се подпалеше – на Наталия не и пукаше. Погребение минаваше край езерото - Наталия си пееше от своята къщичка. Дете се родеше в селото и всички се напиваха до козирката - Наталия хрупаше крадена ябълка.
За ръката на Наталия се бяха лакомили много кандидати, но по кой-знае-каква причина всички се отказваха в последния момент. Имаше нещо в прекрасната Наталия, което в последната крачка към нея ги разколебаваше и те се връщаха посрамени. И се оженваха веднага за някоя трътлеста девойка, с каквито селото и без това бе пълно. Така постъпваха, разбира се и кандидатите, които идваха от другаде, за което до известна степен селото бе благодарно на Наталия. Така селото се разрастваше. До поредното бедствие, което отнемаше половината население на селото.
Да, това село имаше печална слава на бедстващо село. Пожари, наводнения, напасти (от вълци, котки, кучета и лисици, мишки, змии, славеи и пъдпъдъци), болести и главно - простотия (последната й проява бе, когато селският учител засили половината село да тегли летателната му машина и всички се изсипаха в пропастта, без машината да литне особено нависоко).
Но, прогресът си тече и нищо не може да бъде вечно. Един ден в селото дойде прогресът. Дойде някак неусетно и реши да разбули тайната на Прекрасната Наталия, която продължаваше от незапомнени времена да мори селото с четенето си на книги и своето нехайство. Дойде във вид на млад левент, яхнал двуколесна ревяща машина и се изкатери с нея право на върха на хълма за да види, какво е това - прекрасна Наталия.
Спря там и занемя.
Къщичката бе пълна с Наталии. От възраст на две години, до старици на по деветдесет. Имаше барем сто парчета. Не, прогресът ги преброи на точно 88. Една от тях четеше книга.
Когато прогресът реши да види, какво пише в книгата, той намери в нея само бели, празни страници. Нито една Наталия не можеше да чете.
Прекрасната Наталия се усмихваше на левента с всичките си 88 усти – от малките устенца с по няколко млечни зъбчета, до дъртите устища с по няколко останали зъби.
Прогресът каза – “Това не може да бъде!” и…. селото се изпари.
Останаха само малката къщичка, прекрасната Наталия, пътечката до езерото и тучната ливада на хълма.
Прогресът заживя с 88-те Наталии, които благодарение на него скоро започнаха да се размножават.
И когато бензинът в двуколесната му машина съвсем свърши, той я изтика до езерото и я потопи там с въздишка на облекчение и се върна при прекрасната Наталия, която вече му даваше да чете от нейната книга с празни страници, защото това занимание той намираше за все по-интересно.


Публикувано от valka на 16.10.2008 @ 21:48:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   rupani

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:52:23 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Прекрасната Наталия" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Прекрасната Наталия
от Ufff на 17.10.2008 @ 10:38:07
(Профил | Изпрати бележка)
Много любопитно четиво. Регрес по време на прогрес.