Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 452
ХуЛитери: 3
Всичко: 455

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗащо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
раздел: Други ...
автор: milcho

нещо като авторски предговор

Често предговори и други там писания започват така:
“Това се случи, да кажем в 1978 г.”, или “Беше или течеше1978 г.”, или “В 1978 г. стана това и това”. В случая няма да правим изключение и да дразним читателя с разнообразие. Та наистина в застойната 1978 г. най-после ни се отвори парашута, и
имаше шанс да получим, квартира. Това бе така, и не бе така. А защо бе и не бе и защо именно “Живота-Всичко-Хубаво” сега ще узнаете.
Хубаво да го узнаете преди да се прочели втората ми стихосбирка, макар че кой ли сега чете поезия. И да я почетете и да не я прочетете все тая. Но винаги се намира по някой “катил” както, обича “нежно” да се шегува Митко Динев, който да стори тая хубост или глупост... А кой е Митко Динев това ща разберете, както се казва “друг път”. Но нека да не се отплесвам, а давай Милчо, по същество.
Квартири тогава (в 1978) нямаше на свободна продажба. Ако искаш, а си обикновен другар или другарка трябваше да си чакаш реда. Ако си от провинцията, а не кореняк, закъсал софиянец, абе все пак имаше повече шанс да получиш квартирка в някоя панелка. Трябваше да имаш съответно и заем в ДСК и да си чакаш лихвоточките. Е, а ако имаш и някой “активен борец”- дядо, чичо или баба, да бутнат едно рамо тогава – бомба.. Без това, също ставаше ама с побутване, и изстрелване на по-друга орбита, беше по-бързо и по-сигурно. При нашия, случай този модел не работеше. Нямаше начин да получим заветната бележка за 3-та категория - пояснявам - ние бяхме 4та, т.е. нуждаещи се, с перспектива да се вредим, след второ пришествие. А тъкмо в 1978 в БАН се завихри една кампания да се построят 3 блока в Слатина за “крайно нуждаещи се” служители за квартира. Аз смятах, че бях такъв, ама системата, на беше на това мнение. За да си, крайно нуждаещ се трябваше да имаш бележка, че си заветната 3-та категория – не човек, а нуждаещ се ...(пояснявам – първа категория влизаха в списъците от воле. А нашата категория бе неподходяща, с жената и двете деца, даже едното се роди именно в тая вехтозаветна 1978.

Виж, непредубедени, читателю: 3-та категория, означаваше, че ти живееш на свободен наем и квартира ти е нужна, “вот так”! А 4та - имаш нужда, обаче си айлак, живееш при родителите си, дядо, баба, баща, майка, и ти отгоре с жена и едно две деца. В един двустаен апартамент живеехме, баща и майка в едно 11 кв.м. стайче, дядо спи в хола, баба благоразумно се беше вече преселила в по-добрия свят, и моя милост – младо семейство с две деца и едното бебе. Ние в най-гооооолямата стая, с прозорец на улицата, и като минаваха рейсовете, чашите с вода и мляко потреперваха. Та, като се роди втората ми щерка, аз се изнесох на тавана. На висшия “5ти” етаж –под покрива. Не, че ми беше лошо – скатавах се от лудницата долу, все пак, далече от жената – далече от всякакви настоящи и спешни задачи, ама тя искаше да съм си долу. Да ама не г-н Бочаров-Подмазвачев. Опитвах да спя в “куфнята” (така и викаше баба на кухнята, и “юхтия” казваше вместо ютия) – но твърдо и тясно беше на миндера. А и постоянно някой влизаше и аз... чупката на тавана.

Тогава семейния съвет реши да измамим държавата. Направихме тайна завера, като онази на “Седмаците” (Не сте ли чували за този филм – “Тайната вечеря на Седмаците с Братанов в главната роля от 50те – супер беше и бичуваше анти-колективизацията на село) ... Привидно се разделихме, т.е. скарах ме се, на ужким, (а след 10 години заедно и на истина) и татко ни принуди уж да му плащаме наем. Т.е. да сме на свободен наем. Някой ни беше казал, че тая схема работи. Само и само да получим бележка от съвета, че сме крайно нуждаещи се не 4та, а 3-та категория, или нещо подобно, тази която, се уважаваше от комисиите 5-членки решаващи кой може де получи право да се включи в новострояща се кооперация - т.е. жилищен блок. И чудото стана. Баща ми който, можеше от воле, да стане “активен борец” ама не искаше да направи компромис, най-после уреди въпроса и са издигна в очите на майка ми, която все му триеше сол за две неща. Че не я е завел никъде, а само до Перник с един обиколен билет на БДЖ за цяла България, и най-вече, че куцо и кьораво, се уредиха за “активни” а той, татко, само им разписваше препоръките за АБПФК, а сам отказваше, като някой Дончо ...т.е. дон Кихот. Спомням си като днес, как отпразнувахме победата над “СИСТЕМАТА” с тайна гала вечеря. И нямаше някой Йуда за да ни предаде. И ме/ни записаха в бъдещия “ предстоящ новостроящ се” блок на БАН в кв. Слатина, дето и сега си живея. Къде другаде ще живея при тия цени сега... От тогава живота ни се промени. Имах ме ПЕРСПЕКТИВА-НОВО ЖИЛИЩЕ за мен и Катя и децата. Като се оженихме, от събраните пари от сватбата, внесохме 1500 лв. за Апартамент и ей така между другото за лека кола още 1500 лв. Втората вноска се оказа по далновидна. Това ни бяха всичките пари, с които започнахме да градим нашето светло бъдеще. Казах и тогава, Катя, след 10 години ще живеем в наша квартира. Тя почти не припадна ....10 години, Милчо? но търпеше. И нашите, и те ни търпяха, в името на “Мира между Народите” Но дявола на спи, оказаха се не 10 а над 20 когато се настанихме в новия ни апартамент в Слатина. Цели 20 години перипетии и строежи и още нещо. А ние бяхме и късметлии, и чакахме само 20, а други чакаха по 30- 40 и отгоре, а някои си отбиха гайлето и се заселиха, направо, кой в Орландовци, кой в Малашевци, кой в Бакърена фабрика...сори, малко черен хумор.

Татко, беше съвсем разочарован, вече от системата и такъв си и отиде през 1994 г. на 20 ноември. Но поне видя и участва във преселението и заселението на народите. Майка ми подмиташе ден по ден апартамента и влачеше пясъка по ремонта. Нееее бе, кви ги приказвам, по довършителните операции. Кви довършителни, бе, ще попитате Вие, нали ти е нов апартамента. Нов, нов казвам, ама трябваше ние да си го довършим сами. Даваха ни го само с шпакловани стени и под и над плоча, без замазка. Дядо вадя само изкопа, който направиха, през 1981 г. след първата копка на акад. Ангел Балевски. Тогава изкапаха мазетата и се виждаше една малка стеничка около 1 метър над земята, но вече всички ликувахме. Почна се! Преди да почине, дядо ме помоли две неща. Да го заведа да види тази стеничка, той и казваше –“Стената на Блока” и да види парцел 14/1 където, е семейния ни гроб в Орландовци. Там си беше купил още едно лично място – два на два, за вечни времена, и искаше там да го положат във съседство с баба, като си отиде. Да ни го вземат случайно, това място, понеже ни знаеше какви сме “небатърни”. Не изпълних, нито едното нито другото от двете му желания. Отложих ги за две седмици, след командировката ми в Гърция тогава, а той през това време, да вземе, че да си отиде при баба. При нея и го положили, и при синчето му Николай(Кокето)...Това знам, че ще ми се връща тъпкано, но “хаста ла виста” гринго. А и татко май си мислеше за себе си, и затова той с майка сега са се кротнали в оня дядов парцел, на рахат и спокойствие и тишина.

И защо все пак Ви пиша, и говоря тия ти ми работи, а не пристъпя към въпроса по същество. Има разбира се, имам най-малко 2 причини. Едната е, че като започна да пиша, се отплесвам с мойта шахматна мисъл, а втората е, че гледам да докарам, предговора до към 2 страници. Да не си кажете, тоя пък е отбил номера с 2 реда.

Та когато вече си привършвахме довършителните операции по апартамента за да ни го “пре-дадът”, трябваше да са направили гипсова шпакловка на стените. За тая цел бяха наели една Виетнамска Бригада. Те шпакловаха целия блок та се дигаше пушек. Стахановци. Но при нас удариха на камък. Жена ми строго следеше за качеството на шпакловката, особено в бъдещата ни спалня. Оказа се че при сглобяването на панелите се е получело фал и една дупка зееше навън в ъгъла на спалнята и духаше от там. Виетнамската бригада за по-лесно запълваше дупката с хартия от чували за цемент, и леко замазваше отгоре, отгоре с гипс. На вид ОК, ама като почукаше Катя, по сетната в ъгъла на стаята дето беше сглобката на панелите и ехтеше на кухо. И се започна тогава, играта на Котка и Мишка, да се дебнем, и пишем констатации - те замазваха, ние се оплаквахме на инвеститора ...и така около месец- два. Те замазват ние от отмазваме и им показваме - не така другари виетнамци, не е хубаво, ще ни духа студ от тая дупка. Но виетнамците, хич не им беше еня и не им пукаше. Там във Виетнам, си е топло, какво като духа, значи ще и по-проветриво... Но като ножа опря до кокала, и ние нададохме вой, все едно, че ни колят, като някое рижаво псе за курбан по сайгонски... най-накрая, го замазаха, както трябва. Здраво и привидно добре. Вече не чукаше не кухо и Катя ги похвали и им благодари. И така повече, не ги видяхме, тия виетнамчета. Но след известно време, разбрахме каква коварна бомба от източна мъдрост са ни монтирали, в спалнята тия дребни, винаги усмихнати човечета. За какво става дума (идваме до поантата – ВНИМАНИЕ!) При по внимателен преглед на шпакловката, която почна да се издува тук-там от “варови бомички” (тук виетнамците нямат никаква вина), аз изведнъж видях около ключа на лампата, на шпакловката нещо написано, блед надпис с молив. Печатни букви. Като кръгов монограм. Катя, виж, казах и тук нещо са ни написали Виетнамчетата. Тя веднага се приближи и прочете. “ЖИВОТА-ВСИЧКО-ХУБАВО”.

Приятно четене, приятели. И на вас неприятели, и на вас ща ви кажа:
Живота-Всичко-Хубаво!

Милчо КИРИЛОВ

3.10.2008 05:04 ЕЕТ София, Хемус:
пп. Живота-Всичко-Хубаво е нашият семеен девиз от тогава.
Подарък от братски Виетнам. Само дето ядът кучета не им харесвам.
Варварска работа, им думам, а те се кланят, кланят и ми викат, а Вие господине,
що печете на ръжен и ядете тия нежни и мили агънца,
аааа Другарю, Господине?


Публикувано от alfa_c на 03.10.2008 @ 11:36:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 20:19:58 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”" | Вход | 8 коментара (21 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от mariniki на 04.10.2008 @ 11:33:37
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
Милчо...защо така ме натъжаваш, момче...припомнящ ми все
едни тъжни работи...а животът си върви...отнася...


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 04.10.2008 @ 22:01:32
(Профил | Изпрати бележка)
Нищо,
Мариники.
Нали трябва да е шарено. А мъкъта е повече.
Мариники. Така се оказва, но
"Живота-Всичко-Хубаво"
Мариники-Боровиники!
Ми.

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от galina (diana610@abv.bg) на 03.10.2008 @ 22:16:50
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Някога соцневоли, сега боси неволи!
"Живот ли бе да го опишеш..."
Поздрави!


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 04.10.2008 @ 00:03:55
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Мина!
Това е наистина подвиг да го прочетеш това
графоманско повествование. Но е ИСТИНА.
Моята истина,
Лина-Мина!

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от voda на 03.10.2008 @ 17:32:20
(Профил | Изпрати бележка)
Не смятах да го чета, Милчо.
Защото ми се видя много дълъг.
Но...като видях първите думи,...забравих да спра.
Което значи...
Поздрави!


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 03.10.2008 @ 23:34:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ели,
Ами, това беше тест, своего рода. Който, го прочете
е мой приятел, а не на Пантерата!!! Майтап бе Уили...:)
Тук няма да публикувам, предговора на Райсън.
Той си е негов копи-райт:)
...
Едно ще ти кажа, че съм съгласен с г-н Наско Мочуров - т.н.
Сломер. И двете и фамилията и ника му не са много благозвучни
и будят куп римувани асоциации.
Но сентенцията му: "Все още малцина са проумели голямата истина на
третото хилядолетие - настъпи краят на явлението "професионален поет". От тук нататък поезията ще бъде създавана от непрофесионалисти. !

Какво мога да добавя, Ели?
Ами написал съм го и в "Апарат за поезия."
...
Аз съм AI, ЕТ аз съм,
съм ли вече един Х-мен?
Аз просто съм РОбот,
без Скайпи съм нищо!
Интернет е всичко,
в този Интернет ден!

Идиот аз съм, Чичко!
Зависим от всичко!
Затова ли бе зорът,
във Шестият ден?
...

Иначе, ще имаш бонус, макар, че малцина могат да се похвалят в
Хулите, че са ме впечатлили като теб. И са провокирали в мен
силни, според мен, слова.
Ели.


]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от Hulia на 05.10.2008 @ 15:04:32
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Интересни и траги - комични времена бяха Милче, умееш да ги пресъздаваш увлекателно:))


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 06.10.2008 @ 00:46:27
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Ули! Чудя Ти се как успя да го изчететеш...
Но като бонус, Ти заделям, (за наказание :) ) и една книжка!
с дарствен надпис. :)

И за останалите ...се отнася.

До скро,
Улияна!

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от zinka на 05.10.2008 @ 15:20:46
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, Милчо!
Тия виетнамци да не са ти чели предговора?
То като за него е това : ЖИВОТ- ВСИЧКО -ХУБАВО!
Живот да е - всичко е хубаво и за хубаво !

Поздрави за хубавия разказ! :)


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 05.10.2008 @ 16:20:05
(Профил | Изпрати бележка)
Зинка, има шанс, да получа бройките във Вторник.
Райчо и него го чакам.
Иначе, реших да напиша разказ като увод за стиховете ми,
а за разказите ще сложа стих, като продговор:)
Поздрав!
10х и СГНР!

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от Luna (gzandeva@abv.bg) на 06.10.2008 @ 01:43:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.gzandeva.com, www.poetiskitara.com
Ха-ха! Напомни ми дупките по стените на гарнизонните квартири от 70-те години на миналия век! От последната се виждаше цяла Южна Тракия! Също като панорамата от големия купол на Роженската обсерватория!
Имаше едно време една песен"Жив е Животът!"И сега си я обичам!:))))


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 06.10.2008 @ 08:46:21
(Профил | Изпрати бележка)
Любимия ми рефрен!
Живия Живот!
Чао,
Луна!

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от Hely на 11.10.2008 @ 19:56:46
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
Описваш една действитерност, която ми е безкрайно позната, но не обичам да си я спомням. Установих обаче, че каквото и да напишеш, правиш го леко, създаваш настоение и човек се чувства ведро.

Успех на втората ти стихосбирка, Милчо!


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 12.10.2008 @ 01:39:10
(Профил | Изпрати бележка)
Blagodarya Hely,
Ne sym v Sofia i dazhe v BG.
No ako iskash da vidish knizhkata shte triabva da se obadish na Zinka ili Rajan.
Te imat po niakolko signalni broia.
blagodaria za pozhelaniyata.
vsichko nai-dobro

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от kasiana на 21.03.2009 @ 04:28:41
(Профил | Изпрати бележка)

По едно време, докато четях този великолепен разказ
ми хрумна, че може да ти напъхат някое животно
в хралупата..., добре, че не са го направили...

А където живея аз, на един 9 септември се опитали да превземат
МВР-то, защото полицаите затворили един от тях...

Не съм била свидтел, защото си отидох до Русе - да взема сина си,който бе 45 дена при майка и татко през лятото. Съпругът ми беше през това време командировка в ГДР, а аз тогава бях редактор в Общинския вестник и си имах много работа, понеже половината колеги бяха в отпуска...

Нашите лихвоточки още не са обезщетени... Понеже ни кипна в Русе
да чакаме и се преместихме , където живеем със съпруга ми и сега...

Аз винаги съм оптимист, за разлика от съпруга ми, който е зодия Дева.

Не спя, защото малкият ми син, който следва инженерен дизайн/ май сега го промениха на промишлен/ е пак по чуките - в пещерата Орлова чука до Пепелина, Русенско - записал е по физическо туризъм и катерене, което е много хубаво, но за майката
е опасно...

Благодаря за прекрасния разказ!!!

Бъди благословен!!!

Касиана


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.03.2009 @ 06:39:18
(Профил | Изпрати бележка)
Брей Кас,
бях съвсем забравил, че съм го публикувал тук този разказ нещо като
предговор... на книгата ми. Понеже като я показах още в началото, почнаха да ми правят бележки, да сменя заглавието с
"В живота виско е хубаво" Да ама не се съгласих и са опъвах, понеже обече, защото им казвах това е писано от виетнамчета и при тях така си звучи а именно "Живота" "Всичко" "Хубаво" Кас.
Второ Касиана, ако прочетеш тия писания ще се хванеш за главата, понеже това не е поезия, а си е направо еретични писания... тривиално ямбическо мъжко пъчене, примесено със голяма доза лудост и самоизтъкване, употребяване н турцизми, повторения, възклицания, куп емоции, слагане на скоби за пояснения, които накъсват стиха, употребяване на кавички и подчертаване с ГЛАВНИ букви тук там по нещо, и запетайки и запетайки и запетайки и пълен член напълно няма ... мама... миа Касиана изобщо никакъв, абе какъв ти “кОлтурен” статус...(ето пак многоточие - любимиЯТ ми размер)
Това е положението Кас - като казва оня "КАТИЛ" Митко Динев
не четете тази тъпа книга на тоя софийски гамен Милчо Кирилов,
драга ми Касиана, за да НЕ се принизите до нивото на "това" графоманско недоразумение...понеже според Наръчника за гладко писане "Само тъпите копелета се изразяват просташки." (И проф. Христо Стефанов на това набляга и ни учи, учи учи.) Хахахаха, се хиля аз, понеже си мисля за някои епиграми и закачки които написах още на 3 дена поет през Октомври 2007 г. (Виж и “Иване”)

И ти бъди благословена!

а аз съм, наистина съм и то от Румънския Патриарх Данаил и съм ПЪЛЕН Хаджия хахаха, аххх! нали знаеш какво е, ПЪЛЕН Хаджия Кас?
(Пак риторичен въпрос? хахаха)
Но няма как да го знаеш понеже на жените, котките и др създания създадени от онова ребро, не им е позволено да стъпят на "Агиос орос"
А само да го гледат от страни на едно круйзче. Кас!

Мнооооогооо ТИ благодаря за прочета,
Много са зарадвах, че някой и че ТИ все пак прочете "Живота" ....ми
Лек Уикенд
Касиана.
Касиана?
Касиана!!

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от kasiana на 21.03.2009 @ 08:36:11
(Профил | Изпрати бележка)
Е, мисля, че ми подсказа:

Пълен Хаджия е мъж, който е ходил на Божи гроб и на Атон.
На жените на Атон не е разрешено да ходят...


Отивам на училище. Има олимпиада по математика - "Европейско кенгуру" и съм квестор...

Вчера пък имахме "Ден на талантите". И докъсно снощи вмъквах в проекта на електронния вестник снимки от различните изяви по различните страници и от време на време влизах в Хулите...

Ма хич нямам намерение да чета ония "бълвочи", както казваш, на читателите ти, защото всеки автор може да сложи в устата на героите си каквито си иска словца...

Касиана


]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 21.03.2009 @ 18:16:58
(Профил | Изпрати бележка)
Така е Кас!
Но има и детайли, а "чорт смотрить в детайлях"!
Пръво Рилския мамастир,
После Охрид, при св. Климент и св. Наум.
После в Атон, в Зоограф и накрая,
в Ерусалим, Витлеем и Назарет-Йордан, но
обезателно на Божи гроб.
И тия пътувания да са със твои, честно спечелини пари,
а не по друг начин.
Като се върнах от там, майка ми ми целуна ръка.
И им донесох по една свирка.
Това е Кас,
А жена ми като навършихме 30 години заедно я качих
на едно корабче и оиаколихме Агоис орос за един ден,
и ... това е друга ама съвсем друга история
Кас!
Позрдав!



]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от kasiana на 21.03.2009 @ 20:32:11
(Профил | Изпрати бележка)
Целувам Ви ръка, Дядо Хаджия!!!
За десетина дни
в селенията свои
ще се скрия...

Хаджия как сега да благославям?!!!
Дори и свети Касиан
се притеснява...

Светли пролетни дни
за цялото семейство
Хаджи Омар Хаям!!!

Касиана

]


Re: Защо именно “Живота-Всичко-Хубаво”
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 22.03.2009 @ 08:49:31
(Профил | Изпрати бележка)
Хаджи БГ Омар Хайям, проф. д-р Арменския Поп! :)))
Напомни ми един стар виц:)
При Брежнев ...от антуража му - постоянно напират при него и
все с "Лионид Илич, това, Лионид Илич, онова, Леонид Илич, туй,
онуй и т.н. ... и се подмазват, а той "скромно" се обръща към тях,
-Зачем так, Зачем так товарищи, мы же нашие...
-Зовите меня просто, ИЛИЧ!
Хахахааа!
Кас?

]