Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 757
ХуЛитери: 3
Всичко: 760

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНамек към BOGPAN
раздел: Поезия
автор: LIULINA

Съхне ли дъхава трева,
с аромат на есен,
измамна циганка една,
запява в полето песен...
Събират се за равносметка,
сеячи и берачи,
поставили в съдбовна клетка,
своите битови илачи...
Ти старец си изгниващ корен,
погледнал идващите филизи,
с мъдър поглед морен,
потърси сe ... ти ли си ?
От пиадестала си венчан със слава,
ти филизите тихо мразиш,
и спомняш си тогава,
времето...
Догонил филиза дървото,
ще бъде в утрешния ден,
а то ще се превърне в тор,
за всеки корен обновен...


Публикувано от mmm на 24.07.2004 @ 19:40:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   LIULINA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:15:57 часа

добави твой текст
"Намек към BOGPAN" | Вход | 6 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 19:54:18
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Намека е поради,твърдението на същия,че аз не съм пораснала и намека му,че едва ли не той е онзи ... най - най...Смятам ,че всеки е преходен и ,че когато е бил на мойте години,едва ли е писал!


Re: Намек към BOGPAN
от libra на 24.07.2004 @ 20:24:13
(Профил | Изпрати бележка)
Не ти знам годините, а и не ме интересуват, но не ти прави чест този стих...която и да си, каквато и да си...грозно Е.


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 20:29:33
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Тоест?Грозно е пред всички да казвам нещо за някой,а е красиво,той да ме критикува задкулисно...грозно е да казвам,че той е мъдър и времето му е нанизано като тютюневи листа на припек,а аз съм млада ... може би и глупава,зелен филиз,грозно е публично да изразявам мнението си... а е красиво,той да се определя като,някой който трябва да следваме... красиво пише да ... безспорен факт,но има ли право да съди ... кой има право само на това ?Какво му е грозното?

]


Re: Намек към BOGPAN
от libra на 24.07.2004 @ 21:00:37
(Профил | Изпрати бележка)
Грозни са чувствата които са те накарали да го напишеш...
Той задкулистно ли те критикуваше, съдеше те?
Не ми се вярва...
---
Един подарък от мен, култивирай любов към хората и ще ти е леко да живееш...

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 21:09:12
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Чувствата ,който са ме накарали да го напиша не са лоши,това е обективност ... той каза ,че съм малка ... аз пък му казвам ,че ще го настигна ...няма лоши чувства...както винаги съм казвала,неговото творчество е мъдрост и ми харесва ! :) Прочети неговите коментари ,за да видиш какво ме е предизвикало,не изпитвам лоши чувства,аз нямам такива,те са ми само добри,за това винаги го оценявам с 5 по системата... :)

]


Re: Намек към BOGPAN
от libra на 24.07.2004 @ 21:16:52
(Профил | Изпрати бележка)
хм...обективност...:)))
е ти си знаеш...
щом е с добри чувства...

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 21:22:27
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Прочети неговото последно произведение и нашите коментари... те са на две места,ако не искаш не чети моето последно и неговия коментар ... за да разбереш! :)

]


Re: Намек към BOGPAN
от libra на 24.07.2004 @ 21:43:33
(Профил | Изпрати бележка)
миличка, изчетох всичко...ми ти си направо язвителна..:))), щото си се ядосала, а той освен това че ти е казал че си малка/а не знам защо толкова те обижда това/ нищо друго не виждам...та аз самата независимо от това на колко години съм, също понякога съм малка в някои отношения, но това не ме обижда... напротив провокира ме да порастна...

"след слънцето на кремове
остава тревата прегоряла "

знаеш ли... никога не съди прибързано, може и да нараниш някого, а не си струва болката...
това мисля, аз...защото само неща които си преживял можеш да разбереш правилно...
миличка...дано да си късметлийка в този живот...



]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 21:48:04
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря ... не съм язвителна,все пак ... може така да звучи ... никога нямам лоши чувства ... предизвикана да ... не се обиждам ,че съм малка ,а твърдя ,че всеки е индивидуалност,аз съм филиз,защото съм невидяла някой неща ... а той е тор за хората,защото ги храни с мъдрост ...това също не е обидно ... :)

]


Re: Намек към BOGPAN
от libra на 24.07.2004 @ 21:56:17
(Профил | Изпрати бележка)
Добре мила..усмихвай се повече филиз такъв..:)))
Усмивки и от мен и лека вечер...:)

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 21:58:00
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
:))))))))))))))))Доста съм си си усмихната ...:)))))

]


Re: Намек към BOGPAN
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 25.07.2004 @ 11:39:36
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
Усмивки и от мен..благодаря ти за намесата и се извинявам за това което е предизвикано от моята неточна реакция. С Обич!

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 25.07.2004 @ 15:07:17
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Tova se kazva priatna iznenada

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 24.07.2004 @ 21:49:17
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Единствено моя си коментар е язвителен ... коригирам се ...

]


Re: Намек към BOGPAN
от magrathea (nadejda_mil@abv.bg) на 24.07.2004 @ 23:14:07
(Профил | Изпрати бележка)
Сега пък аз се намесвам:) И то не за друго, а по въпроса с възрастта...според мен тя има значение само що се отнася до преживения опит. Има деца, видяли повече от много възрастни...разделението на "малък" и "голям" при писането пък ми звучи абсурдно.
Аз също съм на 15 години...не искам да доказвам нещо с това, нито имам право на някакви привилегии...и така трябва да бъде. Различни сме по начина, по който пишем...и въпреки това трябва да се уважаваме като равни. Поне така ми се струва; като порасна, кой знае как ще мисля;)


Re: Намек към BOGPAN
от ANG на 24.07.2004 @ 23:31:04
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
като пораснеш дано стигнеш до мисленето, че дори опита и възрастта не са от значение - нито са привилегия или диплома за повече знания и налагането им. Казвам го извън контекста на спора, който не познавам и не искам да взимам страна.
Истината и надеждите са в младите, че и по-младите от теб - това ти го казва човек на няколко пъти повече години от теб...
(виж ако се сетиш да питаш че след като нито възрастта, нито опита имат значение... разговорът става сложен и дълъг. Спорам до тук).

]


Re: Намек към BOGPAN
от magrathea (nadejda_mil@abv.bg) на 24.07.2004 @ 23:46:23
(Профил | Изпрати бележка)
Малко се стреснах, като прочетох началото...добре, че дочетох до края:)
За спора - и аз не искам да взимам страна, нито знам подробно за какво става дума. Просто ме засърбя да си кажа мнението (често става така;р)
Конкретно- прав си, не са привилегия, за съжаление...и може би човек наистина разбира това с времето. Но аз друго не съм и казвала..за мен има значение това, което е човекът, начина, по който мисли, за писателя- начина, по който изразява своите мисли..просто не искам да деля хората на стари и млади, що се отнася до писането...защото един "възрастен" може да е много по-"малък" писател от един млад човек, имащ усета и най-вече желанието да пише...всичко е субективно; да слагаш рамки и табели и да създаваш категории е ненужно, според мен.

]


Re: Намек към BOGPAN
от ANG на 24.07.2004 @ 23:48:47
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
съгласен съм с теб, както с току що написаното, така и с предишното. Просто исках да продължа мисълта ти по-нататък с мои разбирания, а не изхождайки от опита си... Как пишеш не е толкова важно. Важно е преди това да станеш и да си Човек!

]


Re: Намек към BOGPAN
от magrathea (nadejda_mil@abv.bg) на 24.07.2004 @ 23:58:43
(Профил | Изпрати бележка)
Така е. Напълно съм съгласна с това, че първо трябва да станеш Човек...въпреки че според мен това е двустранен процес. Чрез писането доказваш това (най-вече на себе си), но и писането те превръща в Човек...всеки може да нареди няколко интересни думички в изречение...но като пишеш по твоя собствен начин, дори да не е толкова интересно на околните, разбираш повече за себе си и за другите...а последното е важно, защото да умееш да се поставиш на мястото на другия е едно от нещата, които те карат да произнасяш "Човек" с главно Ч. Дано да си чел Пратчет, за да знаеш, че е възможно и да го произнесеш;)

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 25.07.2004 @ 00:29:15
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Чела съм историите от света на диска ... Тери Пратчет ... отдавна съм ги чела ... права си за възраста ,тя не определя съзнанието което носим...възраста е сложена граница ... когато искаш да респектираш,но ако не си пораснал достатъчно,границата се размива,а и преживяното за всеки е различно ... радвам се ,че разговарям с new поколение ... :) Това е разликата ...

]


Re: Намек към BOGPAN
от sapfir (fir@.abv.bg) на 25.07.2004 @ 01:03:39
(Профил | Изпрати бележка)
Деси, чета те и ми харесва в теб смелостта.
Имаш способност да изразяваш гласно чувствата и мислите си. Не си от дълбоките води, които действат подмолно. В случая има недоразумение. Възрастта едва ли е от толкова важно значение. Не знаем самите ние колко малко време ще сме живи. И е важно не времето, а начинът по който ще изживеем живота си - достойно или недостойно.


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 25.07.2004 @ 01:34:26
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря...да "По добре на хората в устата ,отколкото в краката" :)...По скоро пълноценно...живота трябва да е изживян пълноценно... :)
Благодаря!

]


Re: Намек към BOGPAN
от osi4kata на 25.07.2004 @ 05:15:02
(Профил | Изпрати бележка)
Люлина,
БогПан не е толкова "повяхнал", миличка. :)))
Той е страхотен приятел и човек. Плюс това е добър поет. Мисля, че може да си позволи да те съветва по отношение на поезия. Виж, във друго отношение... Не знам.
Карайте го по-кротко тук. Много нервничите. :))


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 25.07.2004 @ 07:40:00
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Той е добър поет безспорно,точно това казвам и аз ... но той не ме критикува за произведенията...а твърди ,че не съм пораснала ... Не го познавам като човек,а и той мене също ... Кротка съм ... но като ме предизвикат жиля ... от асцендента е :Скорпион
:)))Ти ме критикуваш много положително,някак си... леко ...

]


Re: Намек към BOGPAN
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 25.07.2004 @ 11:36:10
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
Благодаря ти ...ценя твоята оценка както знаеш. За другите отношения не бих си позволил . Друг е въпросът кое приемам и кое не...миличка.
Останалото го знаеш Поетесо!

]


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 25.07.2004 @ 15:08:16
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Na koia otgovaria6...

]


Re: Намек към BOGPAN
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 25.07.2004 @ 11:33:30
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
искам да ти кажа че се радвам, че се е получил този стих..имало смисъл от другарското пощипване така да се каже. Едно единствено нещо само..просто не мразя..това е дума която ако се зачетеш няма да срещнеш при мен. Колкото до въдрастта..изполдвайки това определение имам предвид тази на духа, не на опита или на знанието. По въпроса за т-н величие
Може би точно това е нещото, което е най-непозходящото и неискано от мен. Повярвай забележката не е за чувствата..тях съди само Онзи, който ни е създал..а за определени неща в стиха като фигури ..можеш просто да ги направиш по-добре. Ето сама се убеждаваш. Колкото до годините ..всеки е бил на тези и може би нещо се опитвам да ти кажа за да ти е на теб по-добре. Може би тона обаче не беше удачният и се извинявам за предизвиканата
реакция.
А всички ще бъдем някога тор..дано само се засее семего от Сеяча... с добри пожелание от мен и успехи


Re: Намек към BOGPAN
от Liulina на 25.07.2004 @ 15:11:13
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Blagodaria ... otnoshenieto mi e bilo povliano i ne e obektivno ... emocii...;)))Usmivki ot men!

]