Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 4
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбич моя...
раздел: Любовна лирика
автор: silvertear

Нежност моя,
колко те обичам.
Радост моя,
все на теб се вричам!

Болка моя,
колко ме раняваш.
Обич моя,
колко много аз ти вярвах!

Слънце мое,
всеки ден за теб копнея.
Пролет моя,
все по тебе тлея!

Вятър мой,
след тебе тичам.
Огън мой,
все твоето име наум изричам!

Порив мой,
за теб милея.
Моя страст,
за теб живея!


Публикувано от hixxtam на 30.09.2008 @ 20:23:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   silvertear

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:22:38 часа

добави твой текст
"Обич моя..." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обич моя...
от borpilango на 30.09.2008 @ 21:11:36
(Профил | Изпрати бележка)
Уважаема, вие имате сериозен потенциал да забогатеете. Вашите текстове са един съвсем приличен попфолк.
Че не е особено прилично да се предлага попфолк на публично място, е една съвсем отделна тема.


Re: Обич моя...
от SilverTear на 30.09.2008 @ 22:41:41
(Профил | Изпрати бележка)
В попфолка има доста помия, беспорно, но има и доста смислени текстове..
Що се отнася до текстовете ми - ясно е, че няма обективна истина, всичко е такова, каквото го вижда човекът, а хора има много... Вашето мнение е просто едно от многото.. Имате си право на него, разбира се.
Интересно ми е дали сте чели стихотворения от Мадлен Алгафари, явно стилът й е доста попфолски :D Но жената е психолог, има си пари, пише със сърцето си и се получава... И хич не й дреме за мнението на вещите поети като вас... Както и на мен междудругото...
За съжаление вие, а и други като вас си мислят, че всичко "поетическо" трябва задължително да съдържа префърцунени думички и да е "натруфено" до безкрай... Ами нещата могат да се кажат и по-простичко и пак да са си верни и в стегната форма, приятна за четене...

А вашето мнение си е чиста злоба, опакована в деликатна форма, наподобяваща "уважително" негативно обръщение...

Аман от злоба и лошотия в тая държава..Всеки е тарикат и по- от другите..
Не съм ви чела текстовете, няма и да ги погледна... Но приятно изживяване на успеха на вашата "извисена" поезия!

]


Re: Обич моя...
от borpilango на 30.09.2008 @ 23:45:27
(Профил | Изпрати бележка)
"Беспорно" стилът на Мадлен Алгафари е "попфолски", права сте, и то не само в двете й стихосбирки (чел съм ги, прочие) а и във всичко останало, което върши. За хора като нея си има точен термин, и той е "шарлатанин", независимо дали иде реч за стиховете й или за останалото.
Но имам за вас една лоша вест, уважаема - за съжаление не бихте могли да припечелвате странично и като ясновидка, очевидно разполагате само с каноничните пет сетива. Това по повод моите предпочитания към префърцунените думички. На мен четири срички вече ми идват много.
Нещата, разбира се, могат да се кажат по-простичко и пак да са си верни и в стегната форма, но за това е нужно да се казваш Валери Петров. Интересно ми е дали сте чели стихове от него, макар че си няма чак толкова пари като г-жа Алгафари, клетият.
Аз се изразих съвсем директно, не зная защо сте решили, че съм се опаковал деликатно, не ми е в натюрела, да кажа и една префърцунена думичка, все пак.
Бих ви бил благодарен, ако ми посочите някой смислен попфолк текст - досега такъв не ми е попадал.

]


Re: Обич моя...
от SilverTear на 01.10.2008 @ 08:17:57
(Профил | Изпрати бележка)
Вижте какво - аз отдавна съм решила с какво ще "припечелвам", и това далеч не е поезия или ясновидство, така че не се притеснявайте, нито ще забогатея, нито ще умра от глад... Като всеки нормален човек си следвам това, което искам да работя.

Пък не е нужно да си ясновидец, за да разбереш, че с вас се разминаваме доста в поколенията... Няма лошо, но човек като вас, който предполагам доста задълбочено се интересува от поезия, защо просто не коментира хора на вашето ниво... Защото от моите писания очевидно личи, че съм млад човек и далеч от истинската поезия... Няма нужда вие да ми го натяквате... Смея да твърдя, че съм интелигентен човек и знам много добре какви са текстовете ми, но разбирате ли, аз НЯМАМ време за поезия, просто нямам. Просто понякога драскам по няколко реда, както ги чувствам. Имам право на това.

Разбира се, това че ги публикувам е съвсем друга история.. Честно казано не знам защо започнах.. Но определено не търся слава. Пък и сайтът е за всеки, който "опитва", не е за избрани големци.

]


Re: Обич моя...
от SilverTear на 02.10.2008 @ 10:12:40
(Профил | Изпрати бележка)
Не ми е приятен разговор с човек от вашето ниво. Разбирайте го както искате. Възможно е да сте интелигентен и начетен човек, но не и доброжелателен. Ако бяхте такъв, мнението ви щеше да бъде освен директно, в по-блага и конструктивна форма, но то си е заядливо. Самото споменаване на думата “попфолк” говори за това. Жанр, който вие отхвърляте изцяло и безусловно.
Аз смятам, че всяко нещо има и своята красива страна. За всяко нещо има консуматор. Както за попфолка, така и за стихове като моите. Аз не смятам, че тези хора са по-долу, че са по-глупави и неграмотни. Това са просто хора с различен от моя или вашия вкус. Ако вие ги осъждате затова, това говори лошо за вашата “широкоскроеност”. Виждате ли – нетолерантното отношение към другия и това, което той прави е дразнещото. А вие го правите. Да не би хората, които пишат текстовете на песните да са глупави? Всичко съществува дотогава, докато хората се нуждаят от него. Затова и днес има всякакви видове музика, филми, поезия.

]