Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 592
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 595

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
ðàçäåë: Ïðîèçâåäåíèÿ çà äåöà
àâòîð: teAnu

Àíèìà îòïè ãëúòêà êðèñòàëíà âîäà è ïîäõâúðëè óñìèõíàò âúïðîñ íà ñïåöèàëíèÿ ñè ãîñò:
- Å, èçó÷è ëè ñå, ñúêðîâåíè ìè ïðèÿòåëþ? - óñìèâêàòà íå é ïîïðå÷è äà ðúïíå çâó÷íî íàé-ìàëêèÿ ïîïàäíàë é ìîðêîâ íàîêîëî.
Êðàé ìàñàòà áÿõà ïîñòàâåíè íà âèñÿùè ñòúêëåíè ïîñòàâêè äåñåòèíà âèäà ñàëàòè, â ãîëåìè ñðåáúðíè êóïè. Öâåêëî, ìîðêîâè, çåëå, äîìàò, êðàñòàâèöà... Âñè÷êè ñàëàòè áÿõà â èçöÿëî ïðåîáëàäàâàù öâÿò - âèîëåòîâî, îðàíæ, áÿëî, ÷åðâåíî, çåëåíî...  òîâà ïðîñòðàíñòâî ñå ïîãëúùàõà èäåéíèòå âèáðàöèè íà ñòàòè÷åí öâÿò ïî-ñêîðî, îòêîëêîòî ñúîòâåòåí ïëîä, âêóñ èëè ôîðìà.
- Ãëåäàø ïî÷òè ñ íàñìåøêà íà çàíèìàíèÿòà ìè, Àíèìà! Íî íÿìàø ïðåäñòàâà êîëêî ìíîãî êðàñîòà âèäÿõ, îòêðèõ, ñúçäàäîõ äîðè. - Ñàìî ìèñúëòà çà çàíèìàíèÿòà íà Êàëî ïðåç òåçè ãîäèíè, êàðàøå êëåïà÷èòå ìó äà ïîòðåïåðâàò â åíòóñèàçúì. - Îòâîðèõ ïúò â åäíà ïóñòèíÿ! Êîéòî ÷îâåê, â êîåòî è âðåìå äà ïðåìèíå îòòàì, ùå óñåòè åíåðãèÿòà íà çåìÿòà â ñúðöåòî ñè, â íîçåòå ñè, âúâ âñÿêà êëåòêà íà òÿëîòî ñè. Ùå ñå íàó÷è äà ÷óâà îòêúäå ìèíàâàò ïîäçåìíèòå ïîòîöè è äà óñåùà ïóñòèííèÿò âÿòúð êîãà íàáëèæàâà. Ïóñòèíÿòà ùå ñòàíå ïîâå÷å íåãîâ äîì, îòêîëêîòî íÿêîãà å áèëà, çàùîòî ùå ñå ãðèæè çà íåãî, êàêòî è òîé çà íåÿ. Íå å ëè ñòðàõîòíî? Íî òîâà å ñàìî ìúíè÷êî, ìúíè÷êî íåùî, êîåòî ìè ïîçâîëèõà äà íàïðàâÿ. Âñúùíîñò òîâà áåøå èãðà - çà îáó÷åíèå. Íå å òîëêîâà ãîëÿìî, ÷å äà èìà îïàñíîñò äà íàðóøè ðàâíîâåñèåòî ìåæäó ñâåòîâåòå.
À àêî çíàåø êàêâè íåùà ïúê èìà â ðàçëè÷íèòå ñâåòîâå?!!! Àç îòòóê ãè âèæäàõ ñàìî êàòî îôîðìÿùè ñå èäåè, íî íÿêîé äåí.. ñêîðî... ùå ñå ðàçõîäÿ äî âñè÷êèòå - è ðåàëíî! Ùå îòèäà â Çåìÿòà íà Ðèöàðèòå, ïðè Ïóñòèííèêà, â Ëàçóðíèÿ ãðàä... Ùå òàíöóâàì ñ Âÿòúðíèòå ñúùåñòâà. Ùå ñå íàäãëåæäàì ñ Òèãðîâèòå íîêòè. Ùå ñå ÿâÿ ïðè Òîò äà ìèíà èçïèòàíèÿòà íà Ïèðàìèäàòà! Òîëêîâà ñà ìíîãî, ÷å íåçíàì ùå óñïåÿ ëè äà îáèêîëÿ âñè÷êî è äà íàïðàâÿ âñè÷êî...
- Íî Êàëî! Òîâà å ìèíàëî. Ãëåäàé íàïðåä â áúäåùåòî, ñàìî çàáàâëåíèÿ ëè ñà òè â ãëàâàòà?! - Ìàêàð è ïî-ìëàäà Àíèìà ñÿêàø âèíàãè ìó ñå å ñòðóâàëà ïî-çðÿëà è ïðîíèöàòåëíà.
- Íå çàáàâëåíèÿòà, Íèìà. Ìàãèÿòà íà ìàòåðèàëíîñòòà! Ùå ñëÿçà â ïëúòíîñò. Çà äà óñúâúðøåíñòâàì òàì óìåíèÿòà ñè è çà äà ïîäïîìàãàì òàì íà êîíêðåòíî íèâî îñòàíàëèòå - òåá â òîâà ÷èñëî. Çíàì, ÷å ìîãà äà ïîìîãíà è çíàì, ÷å òðÿáâà äà îòèäà. Çàùîòî àêî îñòàíà òóê - ùå ðàçðóøà åäíà ïúòåêà âúâ Âñåëåíàòà è òîâà ìîæå äà ñå îêàæå ôàòàëíî çà íÿêîãî.  îïðåäåëåíà òî÷êà íà âðåìåòî ùå ñå çàòâîðè âðàòàòà è öÿë åäèí ñâÿò ùå ñå çàëóòà â äúëãîãîäèøíà âîéíà. Âñúùíîñò îïàñÿâàì ñå, ÷å è äà çàìèíà - ñúùîòî ùå ñå ñëó÷è, íî ïîíå ùå îïèòàì äà îñòàâÿ ìèã ïðîáëÿñúê. Àêî èìà òàì êîé äà ãî óëîâè - ùå ñå ñïðå âîéíàòà è âðåìåòî ùå òðúãíå îòíîâî. Õóáàâîòî å, ÷å òîçè ìèã âèíàãè ùå å îòâîðåí, òî÷íî ïîðàäè ôàêòà íà íàðóøåíîòî âðåìå. -  äîñåãà òàêà íàïðåãíàòèÿ ïîãëåä íà Êàëî ñâåòíà èñêðèöà íàäåæäà. - Ñàìî ùå ñå ÷àêà äà ñå ðîäè ÷îâåêà!
Àíèìà óìèñëåíî áîäâàøå ïàð÷åòî öâåêëî â ÷èíèÿòà ñè è ïðîäúëæèòåëíî ãî âàëÿøå â ìîðàâèÿ ñîñ. Ëè÷åøå ñè, ÷å ìèñëèòå é ñà òâúðäå äàëå÷ îò õðàíàòà â òîçè ìîìåíò.
- Òè ùå çàãèíåø, ïðèÿòåëþ! Íî ùå ñïàñèø ìåí ñ òîâà è ùå ìè äàäåø Ïúò - áåøå òúæíà. - Îñòàíè òóê ïðè Òàòêî? Ùå ñå ñïðàâÿ è ñàìà, ùå ïðåäîòâðàòÿ çàöèêëÿíåòî? À êîãàòî ñå âúðíà - ùå ìå çàâåäåø íà íÿêîå îò òâîèòå ïúòåøåñòâèÿ. - îïèòà ñå äà ñå óñìèõíå, íî òúãàòà è âúïðîñúò ñòîÿõà íà ëèöåòî é.
- Äîéäîõ, çà äà òå îòâåäà ïðè Ìåé. À ïîñëå ùå îòèäà òàì, êúäåòî ïî-ìúäðèòå îò ìåí ïðåöåíÿò çà íàé-äîáðå. Íå ñå ñòðàõóâàé çà ìåí. Ñìúðò íÿìà. - Ñïîêîéñòâèåòî ìó óñïîêîè è íåÿ.
Ñòàíà è ãî öåëóíà ïî ëÿâàòà ñòðàíà, ñëåä êîåòî òèõî èçëåçå.

(ñëåäâà)


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 24.07.2004 @ 01:32:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðîèçâåäåíèÿ çà äåöà

» Ìàòåðèàëè îò
   teAnu

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.75
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 23:57:30 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
îò dara33 íà 24.07.2004 @ 09:45:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dara33.blog.bg/
produljavai da ni radva6...


voini na mira sa nujni)


Re: Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
îò teAnu íà 24.07.2004 @ 11:58:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À ãëàâíèÿ ãåðîé (Âîèí íà Ìèðà) äîðè âñå îùå íå ñå å ïîÿâèë â äåéñòâèåòî :)

Ïîçäðàâ è íà òåá!

]


Re: Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
îò mg42 (ggt@mail.bg) íà 24.07.2004 @ 10:49:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïðîáâàé è ãî ïðî÷åòè íà äåöà......:)
Ïîìàãà:)))))).


Re: Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
îò teAnu íà 24.07.2004 @ 11:56:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ãî ïèøà çà äåöà. À çà ñåáå ñè. Çàòîâà íå å â ðàçäåë "Ïðèêàçêè"...
Áëàãîäàðÿ çà áåëåæ÷åòî ;)

]


Re: Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
îò ANG íà 24.07.2004 @ 11:37:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelangelov.wordpress.com/
êðàñèâî!! Ñïîäåëÿì òàçè ôèëîñîôèÿ...


Re: Âîèí íà ìèðà. (×àñò IV)
îò teAnu íà 24.07.2004 @ 11:59:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)

]