Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 759
ХуЛитери: 6
Всичко: 765

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтадо господ, моя приятел
раздел: Есета, пътеписи
автор: kazobon

все повече му се дразня на това постмодерно общество с гадните му виртуалности. имам чувството, че ни превръща в някакви жалки информационни зомбита, които отдавна са забравили какво точно търсят.

зомбитата са с толкова промити мозъци, че дори не могат да осъзнаят, колко безпомощни изглеждат, докато се гърчат като хлебарки в инфантилното си стадно заблуждение, че богатият избор в ерата на медийните и сексуалните стимулации е гаранция за свобода.

ама че наивно!

губим себе си по "информационната" верига от нови и нови блещукащи екрани, нови и нови познанства, любови и порно филми. виртуалностите ни изнасилват всеки ден. дори и нас, които уж го знаем.

изпускаме смисъла на истинското общуване в задръстения ни с мобилни телефони и безплодни хаотични социални контакти свят.

фейсбук лайфстайла подменя живота ни. променя любовта ни, за бога! прави ни неистински. измислени. фалшиви. виртуални. самонаправени за пред никого. нищожни, самозаблудени, отчуждени тленни капчици в океана на световното безразличие. а уж сме само на едно кликване от другия.

мисля, че хората никога не са били по-далеч един от друг. но вероятно такова е бъдещето. ще измисляме настроението си в статусите, ще търсим образа си в снимките и ще обичаме илюзии клавиатурно.

отвратително е!
повръща ми се..

а толкова обичам истинските неща...
и толкова ми липсват!

но те отдавна не са ни достатъчни. сега е векът на измислените потребности. на ненужните необходимости. на гадната перманентна емоционална, интелектуална, сексуална и, разбира се, екзистенциална незадоволеност. векът на невъзможното щастие.

пристрастиш ли се ведъж към безплодната консумистическа маструбация, измъкване няма. искаш още, още и още фалш.

децата ни растат и помъдряват със стерилния стремеж да имат колкото се може повече от световното нищо с перфектния глобалистически маркетинг. живеят за перверзията на извратения 25-и кадър и я жадуват с целите си осакатени от медии, телефони и сателитни емисии сърчица. това ги възбужда неистово много преди да имат шанса да осъзнаят дори собствената си противоречива пост-постмодерна сексуалност. кърмим ги с амфетамините, произведени в крехките им мозъчета, блокирали от жестоките информационни бомбардировки на модерния свят.
и те искат още и още, и още, дори още повече фалш.

прости ни, господи!

а имаш ли избор?.. та нали ти ни създаде несъвършени?!
винаги имаш избор, естествено. нали си господ все пак.

но... помилвай чадата си, задето така и не разбраха! прости им, че не обичат.. прости им, че не уважават... прости им, че предпочетоха да изкромят човешкото в себе си, вместо да го познаят!
те не подозират, че тъкмо то е божественото.

амин!

раб твой
аз
софия, юли 2008


Публикувано от BlackCat на 09.07.2008 @ 11:20:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   kazobon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:22:58 часа

добави твой текст
"до господ, моя приятел" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: до господ, моя приятел
от kensol_slave на 09.07.2008 @ 12:50:47
(Профил | Изпрати бележка)
ами това са пределно обговорени и ясни неща :) кога ти светна как стоят нещата?
"консумистическа" вероятно е каламбур:))


Re: до господ, моя приятел
от kazobon на 09.07.2008 @ 23:47:09
(Профил | Изпрати бележка)
не е каламбур, слънце, а метатекстуална или там както й се казваше кореспонденция с една култова и почти сензационна за времето си творба на немския социолог норберт бьолц - "консумистически манифест". да се чуди човек как не си зацепил :))) нали всичко ти е толкова ясно.
колкото до "светването", беше преди много години, слейвчо. някъде около публикацията на въпросното лице - бьолц.
мамка му, чувствам се жалък като ти се обяснявам така :D преставам! признавам, че има нещо блудкаво в есенцето. не трябваше да го вадя от контекста му и да го изсирам тук.

]


Re: до господ, моя приятел
от savana на 10.07.2008 @ 08:41:52
(Профил | Изпрати бележка) http://stanpar.dir.bg
Човек трябва да мисли преди да се и... тук.

]


Re: до господ, моя приятел
от kensol_slave на 10.07.2008 @ 09:21:57
(Профил | Изпрати бележка)
абе, момче, няма значение кой си е вменил авторството му - "консумистически" Е каламбур и именно синтагмата, чийто първи едночлен се явява, го потвърждава недвусмислено:)) ревизирай си понятията ;)

]


Re: до господ, моя приятел
от kazobon на 10.07.2008 @ 12:24:35
(Профил | Изпрати бележка)
ела ме рИтни, спецо :D
прав си, каламбур е ;]
но за каламбура, дреме ми на.. хах, тука е недовършено :D

]