Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 582
ХуЛитери: 4
Всичко: 586

Онлайн сега:
:: rajsun
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа шоуто, вонящите чорапи и простотията
раздел: Хумор и сатира
автор: kallin

(В отговор на juliano7)
От екрана ни гледа зачервеното око на Биг Брадър и повелително зове шараните: "Мястото ти е в къщата!"
Кой си ти бе, хонорарогонецо зад камерата, че да ми кажеш къде ми е мястото! Един анонимен глас и въртящо се око с подут розов клепач като от конюнгтивит! Ами как няма да ти се възпали зрителният орган, като гледаш такива простотии, злоба, интриги и скандали! Биг Брадър - проститутката на световните ТВ канали, чиято работа е да разголва най-низките страсти, да приближава хората до животните повече от естественото между тях разстояние. И, захласнати по новоизпечения любовен триъгълник, по клюките и змийското съскане на квартирантите; по горчивите сълзи на участниците, изкусно и изкуствено предизвикани от екипа сценаристи и психолози, зрителите могат да забравят за скачащите цени на горива, парно и ток; за гей паради, полиция и стачки; за наркотиците в училище и за сираците по домовете... Биг Брадър - скъпо платената проститутка на едрите собственици! Не е важно, че парите за лекарства не стигат, а здравната каса практически не покрива и половината от разходите за лечение. Важно е да става шоу! В същото време, когато нацията се топи... Биг Брадър. Като пир по време на чума... Пари за лечение няма. За Биг Брадър - има. Следователно, ако се разболеете, включвайте телевизорите и не търсете доктор... Докато не ми пукне търпението и не цапна и затворя онова въртящо се око. Защото мястото ми може да е в къщата, ама в моята, не в телевизионната. И животът ми може да не е атрактивен и героичен, но си е мой. И най-сетне, защото аз плащам, а не на мен ми плащат, за да гледам телевизия. Чудя се, прочее, кое им се вижда реално на сценаристите в това шоу? Истинското реалити е в данъчното, на опашката при инкасаторите за тока, телефона и водата. Драмата е когато отвориш хладилника, ехото отговаря на въздишката ти и се чудиш какво да сготвиш... В този смисъл, герой като Ал Бънди е по-близък до начина ти на мислене, отколкото разни голи задници и скандали по Биг Брадъра. И докато на Ал му вонят само чорапите, от втръсналото ни до отврат "реалити" вони на простотия, та се не трае!


Публикувано от BlackCat на 29.06.2008 @ 12:10:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   kallin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:20:02 часа

добави твой текст
"За шоуто, вонящите чорапи и простотията" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За шоуто, вонящите чорапи и простотията
от nikoi_1 на 29.06.2008 @ 15:14:36
(Профил | Изпрати бележка)
Браво за будната гражданска съвест и за опазената ценностна система, Калине! Дано гласът ти да не премине "...тихо, като през пустиня"!


Re: За шоуто, вонящите чорапи и простотията
от Ufff на 29.06.2008 @ 22:14:24
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей!)
Мдааа! Ако не сме персонажи от "Ние" на Замятин, ще сме напъхани в денонощно шоу. Хубаво е, че се намират гласове, които казват: "И животът ми може да не е атрактивен и героичен, но си е мой". Гледам оптимистимно - някой ден шоуто ще свърши. Само дето може да не съм жива да видя;)
Поздрав!