Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 871
ХуЛитери: 1
Всичко: 872

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзлъжи, че ме обичаш
раздел: Разкази
автор: hristam

Не предполагах, че мога да се влюбя така.
Не и когато имам зад гърба си два развода и поредица неуспешни връзки. Не и когато смятах, че съм достатъчно разумна, за да допусна някой така да ме обсеби. Не и когато бях сигурна, че съм заключила здраво вратата към сърцето си, и съм изхвърлила ключа.
Защо ли ми трябваше да започвам този курс по английски – та да се почувствам начинаеща не само в изучаването на езика, а и в любовта.
Бях най-възрастна от всички в курса, и сякаш това не беше достатъчно да ми създаде комплекси сред ятото свежи чаровни момичета, ами и най-зле се справях с материята. Абсолютно бях убедена, че съм пълен провал отвсякъде, и не заслужавам друго, освен снизходително отношение, и то в най-добрият случай.
Но той беше най-милият и търпелив преподавател, който може да съществува, убедена съм в това, защото аз самата преподавам, и не бих била и наполовина толкова внимателна, ако имах подобна ученичка.
В началото, по негово предложение, оставах за малко след другите, да ми дообясни нещата допълнително. После започна да ме изпраща до вкъщи и скоро това се превърна в нещо съвсем естествено.
Една вечер ме целуна неочаквано, ей така, докато си говорехме и се смеехме. Отвърнах на целувката му и си дадох сметка, че май съм влюбена в този млад мъж.
„Я чакай малко, какво ти става” – смъмрих се същата вечер. – „Малко ли ти бяха всички любовни неволи дотук, та си търсиш още, глупава жено! Най-вероятно за него си просто една малка авантюрка, нищо повече, ей така, нещо за разнообразие в менюто. Я вземи се стегни!”
Дори сериозно се замислих дали да не зарежа курса, просто да избягам като истинска страхливка, каквато си бях в действителност.
Но същата вечер той ми каза, че съм най-прекрасното нещо в живота му, и разбрах, че вече е късно. Бях изгубена.
Разказах му за себе си – исках да сме наясно един с друг, бях преживяла твърде много, и добро, и лошо, но горчилката се бе утаила в душата ми и беше оставила трайни следи.
- Не мога да скрия, че те обичам, но толкова съм се парила, че се страхувам да се обвързвам – казах му, когато ми предложи да живеем заедно.
- Виж – хвана ръката ми той – аз също искам да съм напълно искрен с теб. Много връзки съм имал, някои наистина значими за мен, но вече едно знам със сигурност – не мога да обичам. Никога не съм изпитвал това, което наричат любов.
Усмихнах се.
- Може би просто не си срещнал подходящата досега.
Той поклати глава и докосна лявата си гръд.
- Тук нищо не трепва, разбираш ли? Оценявам красотата, интелекта, усещам привличането, долавям езика на тялото и изпитвам наслада, когато правя любов, но самата любов...не мога да изпитам.
Замълча, а после допълни:
- Казват, че е родово проклятие, застигнало ме, още преди да се родя.
Бавно и трудно думите му си пробиваха път до съзнанието ми, то сякаш отказваше да приеме подобен абсурд. И то точно от човека, на когото по независещи от мен причини бях дарила горкото си сърце, все още с незаздравели рани по него.
- Наистина те смятам за страхотна жена и те чувствам по-близка от всички, с които съм бил досега. Бих искал да те имам до себе си, но ще те разбера, ако не искаш да се обвързваш с такъв като мен. Колкото и да ми е трудно.
- Бих искала – сгуших се в него – да мога да те накарам да почувстваш любовта, защото е прекрасно. И ти обещавам да направя всичко възможно за това. А и невъзможното, защото те обичам.
- Нищо не искам повече от това! – целуна ме той.
Беше прекрасно. За първи път споделях живота си с някого, който никога не ми казваше, че ме обича, а се чувствах пълноценно обичана, той ми даваше това усещане за хармония и пълна споделеност, което така и не бях получила досега от всички, които ме обичаха само на думи.
- Какво изпитваш, когато си с мен? – питах го.
- Харесва ми усещането за теб. И с теб.
- Но...не е ли това любов?
- Усещам те с ръцете си, с устните, с цялото си тяло. С мислите си също те усещам. Но тук – докосна той гърдите си – тук е пусто и празно.
Не разбирах как е възможно това. На мен сърцето ми се разтуптяваше всеки път, когато се докосвахме, без дъх оставах, без мисъл. А той никога да не може да почувства това! Болеше ме, о, как само ме болеше за него!
После дойде страшното – той се разболя тежко. Започна съвсем невинно, с грип, но получи усложнения, и когато го изписаха от болницата продължаваха да се съмняват за най-страшното. Беше засегнат белия му дроб, болестта го беше превърнала в сянка, а мен – в сянка на сянката му. Неотлъчно бях край него, борех се за живота му и не можех да си представя, че ще го изгубя. Болеше ме много и от това, че може да си отиде от този свят без да е изпитал никога любовта, без да е усетил нито болката й, нито сладостта й. А нали му бях обещала, че ще направя всичко, за да го накарам да обича със сърцето си.
И се молех, ден и нощ, да мога да се преборя както с болестта му, така и с това проклятие, което му отнемаше най-прекрасното в живота.
И една нощ тя се появи в съня ми. Тази, която го бе проклела.
- Виждам, че любовта ти е много силна, и ще ми е много лесно да премахна проклятието – каза ми тя – но не се ли боиш, че когато той възвърне способността си да изпитва любов, ти може да го изгубиш?
- Да го изгубя? Не мисля. Сигурна съм, че би дарил цялата си любов на мен!
Тя се разсмя, хвана ме за ръката и ме поведе към огледалото.
- Погледни.
Отворих широко око от изумление. Тревогите и страха за него, безсънните нощи и терзания ме бяха променили до неузнаваемост. Нямаше я вече жизнената, чаровна жена със слънчево излъчване – от огледалото ме гледаше една измъчена непозната с прошарени коси и измъчено лице.
- Той дори няма да те познае, не мислиш ли – ехидно каза тя. Така, както беше застанала до мен, съвършена в красотата си, с блестящите си тъмни очи и буйния водопад на къдрите си, стройна и изящна, ме накара да се почувствам още по-жалка. Контрастът беше огромен.
- И аз дори не се познах – тихо промълвих – но нищо не искам повече от това да премахнеш проклятието от него. Дори и да не трепне за мен сърцето му, дори и да ме забрави завинаги, нека усети какво е любовта. Обещах му, че ще направя всичко за това. Защото го обичам.
Разплаках се, а тя се усмихна, и после...После се събудих. Той нежно галеше лицето ми.
- Всичко е наред, момичето ми, било е само сън – целуна ме.
- Да, само някакъв странен сън – прошепнах. Усмихнах се – той изглеждаше много по-добре.
- Толкова имам нужда от теб, любими – въздъхнах, и се разплаках, този път от облекчение. И сигурно защото бях много развълнувана и имах нужда да го чуя, надникнах в очите му, и прошепнах – Излъжи, че ме обичаш!
- Обичам те – каза ми. И може би защото бях толкова близо до него, усетих, че и сърцето му каза същото.


Публикувано от aurora на 30.05.2008 @ 09:54:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   hristam

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:00:18 часа

добави твой текст
"Излъжи, че ме обичаш" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Излъжи, че ме обичаш
от mariq-desislava на 30.05.2008 @ 10:09:36
(Профил | Изпрати бележка)
Е, просто занемях! Каква"лъжа" само! Ако знаеш само как въздействаш с тези твои прекрасни разкази! Поздрави!


Re: Излъжи, че ме обичаш
от hristam на 30.05.2008 @ 13:48:04
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрав, и отново - чест е за мен! :)))

]


Re: Излъжи, че ме обичаш
от kakafreud на 31.05.2008 @ 12:05:50
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми играта с думи - дали когато казваш, че обичаш е истина или когато просто обичаш без думи...
Всъщност май всичко лъжем, че обичаме, дори самите себе си.
Поздрав!


Re: Излъжи, че ме обичаш
от hristam на 31.05.2008 @ 13:14:32
(Профил | Изпрати бележка)
Понякога е така наистина. Но все пак не е лошо, струва ми се! ;)
:)))

]


Re: Излъжи, че ме обичаш
от Ghoul на 31.05.2008 @ 12:16:39
(Профил | Изпрати бележка)
невероятно е...браво...знаеш как да грабнеш читателя


Re: Излъжи, че ме обичаш
от hristam на 31.05.2008 @ 13:13:30
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, старая се! ;)))
:)))

]


Re: Излъжи, че ме обичаш
от Isa на 01.06.2008 @ 13:01:16
(Профил | Изпрати бележка)
Не е лошо. И много истинско. Продължавай да пишеш.


Re: Излъжи, че ме обичаш
от hristam на 01.06.2008 @ 16:51:10
(Профил | Изпрати бележка)
Ами не съм и спирала! :)))
Поздрав!

]