Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 893
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 898

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒàëàíò
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: rosalinda

Àç íÿìàì òàëàíò.
Íå óìåÿ äà ïèøà. Ïåÿ ñàìî íàóì, äà íå ìå ÷óâà íèêîé. Ðèñóâàì êàòî ÷åòâúðòîêëàñíèê. Ôèçè÷åñêè ìíîãî ñúì çëå (íå áÿãàì áúðçî, íå îãúâàì ïîäêîâè è äà ñè ïðèçíàÿ – ïðåäïî÷èòàì äà ñïÿ íà äþøåê, à íå íà ïèðîíè). Óìñòâåíî óæ ñúì äîáðå (â ñìèñúë, ÷å íå çíàì äåñåò åçèêà è íå óìíîæàâàì ñåäåì- ïî îñåì-öèôðåíè ÷èñëà – ïúê è çàùî ìè å – íàëè âå÷å èìà êîìïþòðè).
Ìèñëåõ ñè îáà÷å, ÷å âñå ïàê èìàì åäèí òàëàíò – äà ñúì òóê è äà ìè ïóêà. Èìà òîëêîâà ìíîãî íåùà, êîèòî ÷îâåê ìîæå äà îáè÷à â Áúëãàðèÿ. Îáè÷àì äà ÷àêàì ïî ñïèðêèòå ïðè îòðèöàòåëíè òåìïåðàòóðè è äà ãëåäàì çâåçäèòå, çà äà íå ìè å ñòóäåíî. Îáè÷àì ñëåä “äîáúð âå÷åð” äà ÷óâàì çà ïîðåäíàòà òåæêà êàòàñòðîôà è âåäíàãà äà ñìåíÿì êàíàëà. Îáè÷àì, êîãàòî äîáðîòî âèíàãè ïîáåæäàâà – âúâ âñåêè ôèëì, íî íå è â íîâèíèòå â ñåäåì. Îáè÷àì äà èçïèòâàì ïàíèêà âñåêè ïúò, êîãàòî àç èëè ìîé áëèçúê ïúòóâà. Îáè÷àì, êîãàòî â àïòåêèòå íÿìà ëåêàðñòâà èëè äà íÿìàì ïàðè äà ãè êóïÿ. Îáè÷àì íàé-äîáðèòå íè ëåêàðè è ìåäèöèíñêè ñåñòðè äà ìèÿò ÷èíèè â ùàòèòå è äà ïîëó÷àâàò ïî-âèñîêà çàïëàòà. Õàðåñâà ìè áàáà ìè ñëåä ÷åòèðèäåñåò ãîäèíè ñòàæ äà íÿìà ïàðè äà ñè êóïè õëÿá. Îáè÷àì äà íàó÷àâàì, ÷å ùå ìå îñèãóðÿâàò íà ìèíèìàëíà çàïëàòà åäíà ñåäìèöà ñëåä êàòî âå÷å ñúì ïî÷íàëà ðàáîòà. Îáè÷àì ïðåñòúïíèöèòå äà ñå ðàçõîæäàò íà ñâîáîäà è íèêîé äà íå ãî å ãðèæà. Îáè÷àì äà óíèùîæàâàò ïðèðîäàòà íà Áúëãàðèÿ. Îáè÷àì åçåðàòà äà ïðåñúõâàò, çàùîòî èçïîëçâàò âîäàòà èì, çà äà çàáúðêâàò áåòîí çà ñòðîåæè. Îáè÷àì äà èçè÷àò ãîðèòå è ïëàæíàòà èâèöà äà èç÷åçâà. Õàðåñâà ìè, ÷å íà ìÿñòîòî íà äåòñêèÿ ìè ñïîìåí ñåãà ñå èçäèãà õîòåë. Îáè÷àì èìàíÿðèòå äà èçíàñÿò áîãàòñòâàòà íà Áúëãàðèÿ, çàùîòî èìàò ïîâå÷å ïàðè çà ðàçêîïêè îò àðõåîëîçèòå. Îáè÷àì äà ñúì ñàìà, çàùîòî ïðèÿòåëèòå ìè îòäàâíà èçáÿãàõà. Îáè÷àì äà ìå å ñòðàõ êúäå ùå ó÷àò äåöàòà ìè è äà çíàì, ÷å íÿìà äà èìàì ïðàâî äà èì êàæà “Îñòàíåòå â Áúëãàðèÿ!”. Îáè÷àì äà ãëåäàì êàê óíèùîæâàò íåùà, êîèòî íÿêîãà ñúì îáè÷àëà. Îáè÷àì äà ñå ÷óâñòâàì áåç ïîìîùíà. Îáè÷àì äà ìè ïîâòàðÿò, ÷å ñúì íèêîé è îò ìåí íèùî íå çàâèñè, ÷å íèùî íå ìîãà äà íàïðàâÿ.

È òî÷íî êàòî ðåøà, ÷å âñè÷êî âå÷å å èçãóáåíî è íèùî íÿìà ñìèñúë è ñå ïîÿâÿâà íÿêîé òàêúâ... êàòî òåá. Óæ íîðìàëåí, ïúê... È ðàçâàëÿ âñè÷êî... È ñè ñïîìíÿì, ÷å èìà è äðóãè íåùà, êîèòî îáè÷àì â Áúëãàðèÿ... Îáè÷àì, êîãàòî íÿêîé ñ óñìèâêà çàäúðæè âðàòàòà íà àñàíñüîðà âìåñòî äà ÿ òðåñíå ïîä íîñà ìè. Îáè÷àì, êîãàòî íÿêîé ñïðå íà ïåøåõîäíàòà ïúòåêà, çà äà ìîãà äà ïðåñåêà íîðìàëíî è äà íå ìè ñå íàëàãà äà ïðèòè÷âàì ïðåç óëèöàòà. Ùàñòëèâà ñúì, êîãàòî ñðåùíà èñòèíñêè ëåêàð èëè ó÷èòåë, îò îíåçè, êîèòî êàòî ãè ïîãëåäíåø â î÷èòå è çíàåø, ÷å ñà ðîäåíè äà áúäàò òàêèâà (ñàìî ïîíÿêîãà íåâîëíî ñå ïèòàì “êàêâî ïðàâèòå òóê? Çàùî îùå íå ñòå èçáÿãàëè?”). Îáè÷àì, êîãàòî ñòàíà ñóòðèí äà âèäÿ ïðåç ïðîçîðåöà íàâàëåëèÿ ïðåç íîùòà ñíÿã. Îáè÷àì ìàëêèòå ãðàäèíêè ñ öâåòÿ ñðåä ñèâèÿ áåòîíåí ñâÿò. Îáè÷àì, êîãàòî ïðåç þíè, ìàêàð è ñàìî çà åäíà ñåäìèöà àðîìàòà íà öúôíàëèòå ëèïè íàääåëÿâà íàä áåíçèííèòå ïàðè. Ùàñòëèâà ñúì, êîãàòî âèäÿ äåöà, êîèòî îùå èãðàÿò íà óëèöàòà âìåñòî äà ñòîÿò ïðåä êîìïþòðèòå. Ùàñòëèâà ñúì, ÷å õîðàòà îùå ÷åòàò êíèãè, õîäÿò íà êèíî, òåàòúð è îïåðà. Ùàñòëèâà ñúì, ÷å íÿêúäå îùå ñå ïàçÿò áúëãàðñêèòå òðàäèöèè, êîèòî âñè÷êè íèå âå÷å ñìå çàáðàâèëè. Ùàñòëèâà ñúì, ÷å íÿêúäå òàì èìà èñèòíñêè áúëãàðè – òå ãîâîðÿò íà ñâîé ñè ñòàðèíåí åçèê, êîéòî òðóäíî áèõìå ðàçáðàëè è ïåÿò ïåñíè, êîèòî íèêîãà íå ñìå ÷óâàëè, íî ñà ïî áúëãàðè îò âñè÷êè ãðàäñêè äåöà âçåòè çàåäíî. Ùàñòëèâà ñúì, ÷å íÿêîé âñå ïàê ñå âðúùà â Áúëãàðèÿ. Ùàñòëèâà ñúì, çàùîòî îùå èìà íàäåæäà. Ùàñòëèâà ñúì, êîãàòî ñðåùíà ÷îâåê, êîéòî âñå îùå ñå áîðè. Ùàñòëèâà ñúì, ÷å îùå èìà õîðà, êîèòî ïîìàãàò.

Åé òàêúâ ñè å ìîÿò òàëàíò (ìàêàð ÷å òàëàíòúò ïîíÿêîãà ñå ïðåâðúùà â ïðîêëÿòèå) – äà îáè÷àì, äà ñúì òóê è äà ìè ïóêà. Ïîíå çàñåãà...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 01.02.2008 @ 09:47:39 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   rosalinda

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
321 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 33201
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Òàëàíò" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òàëàíò
îò Samorasliak (lyudmila.ivanova@mail.bg) íà 01.02.2008 @ 10:40:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàëàíò ñè å ðàçáèðà ñå, "äà îáè÷àì, äà ñúì òóê è äà ìè ïóêà".
È íÿìà: "Ïîíå çàñåãà..."! Ïîçäðàâè!


Re: Òàëàíò
îò rosalinda íà 03.02.2008 @ 16:51:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È íà ìåí ìè ñå èñêà äà íÿìà "ïîíå çàñåãà", íî óòðå çàìèíàâàì äà ó÷à â ÷óæáèíà çà 5 ìåñåöà è íå íàìåðèõ åäèí ÷îâåê äà ìè êàæå "âúðíè ñå", âñè÷êè êàçâàò "îñòàíè òàì". Àç îáà÷å ñè çíàì, ÷å ùå ñå âúðíà.

Ïîçäðàâè!

]