Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 858
ХуЛитери: 1
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕретични сънища
раздел: Хумор и сатира
автор: stanislav

Забранени за деца до 18 годишна възраст. Забранени за родители от 18 до 50 годишна възраст. Забранени за баби, дядовци, чичовци, лели, стринки, лелинчовци, тъщи, тъстове, сваки и свекърви от 50 до 100 годишна възраст. Те са толкова забранени, че човек се чуди как може изобщо да се появят на бял свят. Забранени са да се мислят, забранени са да се споменават. Забраните, свързани с тях и предхождащи ги са по-обемни от самите еретични сънища. Ако някой, било то администратор или редактор, откаже да ги публикува заради съдържанието им, значи той ги е чел и не се е съобразил със забраните. Или просто е или извънземен, или е мумията на Тутанкамон.


Сега, след като вече ви е пределно ясно, че не можете да продължите по-нататък, аз спокойно ще изложа своите еретични сънища.

Сънувам как се създава Асоциация за закрила на родителя от детски тормоз. Съкратено АЗРДТ. Впрочем, защо съкратено, не ни ли съкращават достатъчно живота, че и ние сами да бързаме да подминем хубавите неща в него. Асоциация за закрила на родителя от детски тормоз. Толкова е приятно на изговаряне. Придава неповторим вкус на небцето, докато го произнасяш.Въртиш го бавно с устни и го преглъщаш на щастливи хапки. Деликатес!

Основни цели на асоциацията – защита на родителя от детски посегателства.


Сън първи:

Взимам малкия от детската, а той доволно цирика около мен. Сценарият е ясен. Минавам през Плод-и-зеленчука. Натоварвам се. После в Хранителните стоки. Малчуганът иска бонбонки. Аз съм съгласен. Казвам му – „по-тихо”! Той не е съгласен. Гащите му падат. С една ръка ги оправям. Връзките на обувката му се развързват. Подпирам торбите и се опитвам да ги вържа. Той се съпротивлява. Мъжки. Събаря няколко пластмасови бутилки бира. Аз ги вдигам. Увисва се на торбата с картофите. Дръжките се късат. Събирам картофите между краката на опашката. Няколко снакса падат на земята. Кой ли им е помогнал. Един от тях не пада, той е разфасован и готов за употреба. Едвам се сдържам да не крещя и да не раздавам шамари. Правя само авторитетни забележки, които заглъхват нечути в ехото на схрускани снаксчета.

Първи сън ли казах! Ха! Дотук – чиста реалност. Но какво следва (баби, мами, татковци и лели – вън!):

Оставям торбите, взимам мобилния и набирам кратък номер. Приятен женски глас се отзовава на мига.

- Асоциация за закрила на родителя от детски тормоз, кажете?

- Спешна помощ! Иван Асен, на ъгъла с Мизия, магазина за хранителни стоки. По делата ще го познаете.

Опашката и продавачките ме гледат учудено (за по-голям ефект в съня ми). Точно след десет секунди вратата на магазина изхвърча от пантите с трясък. Вътре нахлуват десетима здрави мъжаги с маски и бронежилетки. Извеждат клиентите и персонала. Отцепват района. Хващат малкото зверче и го хвърлят в огромна тапицирана каросерия на ТИР, пълна с гумени и плюшени играчки и немуподобни малтретаторчета. Звукоизолирани! Сигурна защита!

В магазина веднага се пренася удобен фотьойл, махагонова масичка и цветен плазмен 53 инчов телевизор. Малко канапе пред фотьойла, разбира се, за краката. Две полуоблечени девойки от кориците на януарския плейбой ме хващат под ръце, полагат ме на фотьойла, сипват ми чаша гроздова и ми подават дистанционното. Чувствам се окрилен и закрилен. Превключвам на снукъра по Евроспорт и вече знам, че има рай.


Втори сън:

Отново познат сценарий. Взимам малкия от детската, напазарували сме. Отиваме да се люлеем.

- Искам на кон! – негова реплика.

- Уморен съм – аз.

- Искам на кон! – по-настойчиво.

- Не мога!

- Искааам на кооон! – Райна Кабаиванска.

- Кръстът ме боли. Не мога!

- Уаааа, уааааа – сцена от Война и мир, графиня Ростова аристократично припада на земята и се гърчи.

- Добре, добре – със сетни усилия, надежда всяка оставил, го вдигам на безсилно рамо.

- Искам картофки! – реплика от сериала „Престъпни намерения”.

- Ако слезеш долу.

- Уаааа, уаааа – самба, румба и фокстрот на кон. - Искам картофки, не искам долу!

Вече се досетихте, нали? Нищо съновно до този миг. Но изведнъж, мобилният е в ръката ми. Кратък номер! Приятен женски глас:

- Асоциация за закрила на родителя от детски тормоз, кажете?

- Помощ! Градинката на Иван Асен, срещу Райфайзенбанк – казвам.

- Секунда.

Всъщност им трябват точно десет. Вой на сирени. Нинджи, барети, клакьорки, фотомоделки. Каросерията на тира се обогатява с още едно диване, а корицата на януарския плейбой обеднява с още две красавици.

Разпъват ми шатра, естествено. В градинката. Фотьойл, телевизор, дистанционно. Какво му трябва на човек!

- Секс?

- Не, благодаря! Както казах вече, кръстът ме боли.

Красавицата ми се усмихва свойски.

- Ах, палавник такъв!

Не я чувам защото вече съм в Лондон, на Мастърса по снукър.


Как ви се харесва, а? Асоциация за закрила на родителя от детски тормоз!


Бам! Козирката на сградата ме халосва по главата и ме вади от унеса. Задрямал съм пред компютъра. Не! Кметът е невинен. Козирката е от Легото на моя син. А подемната сила не са дъждът, вятърът и корозията, а преизпълнената му със сила ръка.

- Тати, хайде да се борим!

Преизподнята ме зове. Ако не мога да отговоря на коментарите ви, знаете защо. Родителите знаят защо!

Сбогом на илюзиите!



Публикувано от aurora на 31.01.2008 @ 09:58:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   stanislav

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:50:59 часа

добави твой текст
"Еретични сънища" | Вход | 17 коментара (42 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Еретични сънища
от regina на 31.01.2008 @ 10:08:14
(Профил | Изпрати бележка)
Много се смях, Станислав!
Започнах още при "гащите му падат" и свърших при "преизподнята ме зове"...
Спомних си как за да мога да изпия едно кафе с цигара на открито кафене, се налагаше да купя вафла на бебето, та да кротува поне десет минути, докато се омазва равномерно с шоколад...и как една възмутена леля ми направи забележка "Госпожо, детето Ви е изцапано!"...смяях!:))


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 12:09:35
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
О, да, разбирам те. Смяла си се точно на местата, на които ме избиваше на плач. Човещинка е, разбирам те.
Поздрави на възмутените лелки. И на мен са ми любими.

]


Re: Еретични сънища
от vanya777 на 31.01.2008 @ 10:17:12
(Профил | Изпрати бележка)
Но е забавно с тях нали:))))))) Благодаря за смеха!:)))))))


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 12:22:07
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Необходимо добро са.

]


Re: Еретични сънища
от Hemu (guug@abv.bg) на 31.01.2008 @ 10:26:12
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм го чела (нали е забранено), затова и няма как коментара ми да съществува тук, въобще няма начин дори една буква от него да се вижда, а и щом четенето е забранено, писането и четенето на коментари също е забранено (строго забранено даже).

Само едно ще кажа:
- Дай номера!
:)))

Поздрав и усмивка за усмивката.


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 12:23:02
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Номера е да не ти пука. Но е доста труден за набиране. Не всеки телефон го има.

Благодаря

]


Re: Еретични сънища
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 31.01.2008 @ 10:32:10
(Профил | Изпрати бележка)
Вярно е, големи са тормозители. Все се питам защо им го позволяваме и все изпадам в подобни смешни ситуации. Май нас някога ни възпитаваха по-строго, ние що ги лигавим? Аз самата нямам ясен отговор.
Е, поне със сигурност ни поддържат във форма!
Поздрави, Станислав!


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 12:57:06
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Всяко поколение живее с мисълта, че е възпитавано по-строго от предишното. Поколението се мени, децата остават същите. За мен нещата са такива от памтивека.

Поздрави

]


Re: Еретични сънища
от Elpetpari на 31.01.2008 @ 10:32:19
(Профил | Изпрати бележка)
Дай номера на АЗРДТ, моля те не бъди егоист!
Страхотен стил! И голяма веселба!
Нали знаеш, на чужд гръб и.....
:)))))


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 13:32:53
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Вече споменах по-горе кой е номерът. Благодаря за стила. Радвам се за веселбата.
И..., да, знам, на моя гръб е всеки ден. Аз съм любимото му двуного за яздене.

]


Re: Еретични сънища
от vyara на 31.01.2008 @ 11:16:34
(Профил | Изпрати бележка)
Браво! Браво! Браво! :))))

Би трябвало да разрешат гласуването по няколко пъти... ;)


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 13:43:11
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Благодаря, благодаря, благодаря!
Няма да излизам на бис.
За гласуването сте права, щом в парламента го могат, трябва и тук да стане.

]


Re: Еретични сънища
от vyara на 31.01.2008 @ 13:53:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ма моля ти са, как няма да излизаш на бис?! Аз вече с нетърпение чакам следващите ти произведения. Имам си и аз двама музове, на 4 и 5 години, така че... "Знам за какво говорите. Не, не знаете. Знам, знам..." :)))

]


Re: Еретични сънища
от Silver Wolfess на 31.01.2008 @ 11:17:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Уауууу! Много е свежо!


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 13:44:12
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Уауууу! Сигурно е от гроздовата! Свежа топлина!

]


Re: Еретични сънища
от iasmina на 31.01.2008 @ 11:27:35
(Профил | Изпрати бележка)
Любимото мъчение на сина ми към мен, който минутка да седи без да мърда не можеше, беше редовно да поставя стъклената чаша на ръба на масата... Знаеш, нищо не помага... И не е като да не си е знаел обаче: на въпроса "какви бели правиш?", отговаряше: "нови"! Само едно не разбирам обаче - защо текстът ти не е в отделът за детска литература? - всяко дете очаровано би се смяло от сърце! - питай мен! :)))


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 13:51:16
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Ха, ха, ха. Това НЕ Е ТЕКСТ ЗА ОТДЕЛА "ДЕТСКА ЛИТЕРАТУРА". Питай когото си искаш. И понеже питаш мен, ще ти отговоря: защото е прекалено враждебен за детското възприятие. Изпълнен е с подмолно рушене на клишета, с метаезикови и метатекстови препратки. Има хумор, има сатира и скрит авторефлексен хумороосмивизъм на главния герой на места.
Освен това, ако го сложа в този отдел, значи първо трябва да го прочета на четиригодишния си син. Мисля че му е рано за подобни бащински текстове все още. Току виж си помислило, горкото дете (на езика ми беше да кажа "зверче"), че татко му не го обича.
Не, това е забранен текст за деца. Всъщност, Ясмина, вие сте родител, не видяхте ли забраната? Не биваше да четете по-нататък!

Поздрав

]


Re: Еретични сънища
от iasmina на 31.01.2008 @ 20:03:31
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не съм била баща, но дете - да. Била съм на около годинка, когато дядо ми почина. Като възрастен човек вече, учудих майка ми, която е неговата дъщеря, с това, че помня подробности около това събитие, които отдавна другите са забравили. Помня колко плаках. Истерично. Ужасяваше ме това, че отдават такова внимание на това тяло, в което дядо ми го нямаше вече, а докато беше жив той, сякаш беше празно пространство... Възможно е да не ми повярваш, на което имаш пълно право. Но "подмолното рушене на клишета" питам се аз, дали не си го усвоил - защо не и несъзнателно - от "невръстния" си син?

]


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 21:14:59
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Не, не съм го усвоил от него. Имам литературни доказателства за това още преди раждането му. Но дори от него да го бях усвоил, това не би направил текста ми четивен за дечица. Говорим за литература все пак.

]


Re: Еретични сънища
от iasmina на 04.02.2008 @ 15:39:21
(Профил | Изпрати бележка)
ОК! Истината не се ражда в спора, но блазе на сина ти с татко като тебе! Нови успехи желая!

]


Re: Еретични сънища
от LeoBedrosian на 31.01.2008 @ 12:29:41
(Профил | Изпрати бележка)
Незабравимо, Станислав, идеален сценарий за Сънчо в 8 без 10. Да знаят малките терористи, за какво иде реч!


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 13:58:29
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Аха, благодаря, Бедросян, ще се получи нещо като:

Аз съм Сънчо, бягайте дечица,
че ще ви закарам в дън горица.
Кой тормози татко, кой тормози мама
ще му причиня беда голяма.

Иде време за разплата,
стига вика, стига рита,
от Асоциацията за защита
на родителите от децата!

Поздрав
П.П. Понеже няма как да сложа предислов и да ви предупредя да се въоръжите с найлонови пликчета за повръщане, защото стихотворението е на Поет в повече.

]


Re: Еретични сънища
от La_ik на 31.01.2008 @ 15:33:37
(Профил | Изпрати бележка)
Усмихнах се носталгично, Станислав :)
Искам го пак този детски тормоз.
Тормоз, тормоз, ама общуване.
Ще разбереш това, когато падането на гащите ти (може би) или разсипването на нещо мазно и хрупкаво, би накарало синът ти да отлепи взор от монитора и те погледне (може би). :))))
Иначе, седиш си в градинката на "Стъклената спирка" и си толкова лишен от родителски функции, че сънуваш, че си празно пликче от чипс.


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 31.01.2008 @ 15:41:36
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
О, и за тази градинка имам специален репортаж. Него не го пуснах тук, защото е силно обвързан със снимков материал. Има го в штъркел и откровения (пу, пу, да не ме чуят админите, че говоря за конкуренцията).
Но има лек и за твоята болежка. Асоциацията веднага би се намесила, нахлуване в апартамента, бързо ъпгрейдване на компютърната ви система с последен хардуерен модел "ЧУК" и заточение на самотна планина, само вие двамата. Ето за това говоря и аз.

Благодаря

]


Re: Еретични сънища
от La_ik на 31.01.2008 @ 15:49:54
(Профил | Изпрати бележка)
Аха. Видях в съня ти триъгълника "Иван Асен", "Мизия", "Гогол". Спомени.....
Горе главата! Детският тормоз е генерална репетиция за пуберския такъв :)))

]


Re: Еретични сънища
от krasavitsa на 01.02.2008 @ 11:23:36
(Профил | Изпрати бележка)
Ако се чудиш защо не се обадих досега, признавам си: трябваше ми време да преглътна обидата.
Щом насън отблъскваш две красавици, една наяве на какво да се надява?
Много заплашително звучиш за неосъществени родители, да ти кажа. Изплаших се. Ще намалиш раждаемостта още повече. Ставаш още един фактор за демографския срив на страната. Нямаш ли съзнание малко? Малко патриотизъм?
Размахвам пръст - следващия път, когато ти се прииска пак да упражниш чувството си за хумор, бъди по-отговорен към обществените процеси!


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 01.02.2008 @ 12:25:27
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Да, вярна е максимата, по-добре да отблъснеш две красавици насън, отколкото една сънена наяве. За обидата мога да ти препоръчам гроздова, с нея се преглъща почти всичко.
Щом си прочела произведението, значи си мумията на Тутанкамон (не вярвам да си извънземно). Раждаемостта и с мен и без мен си е намалена. Няма да хукна сега да оплождам населението под път и над път.
Имам малко съзнание, така е. Толкова е малко, че е видимо само в лабораторни условия, под микроскоп.
Другия път ще си съобразявам чувството за хумор с обществената нагласа. Непременно!

]


Re: Еретични сънища
от nikoi (boo@abv.bg) на 01.02.2008 @ 17:09:29
(Профил | Изпрати бележка)
Oh, nqmam kirilica, no ne moga da se sryrja: tolkova koncentrirana istina sydyrja napisanoto, 4e 4ak me zabolq korem4eto.. ot smqh:)))

Imam malyk plemennik, ako hlapenceto ti se nujdae ot dublior za rolqta- perfekten e!

Blagodarq ti, 4e usmihna siviq sledobed...


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 02.02.2008 @ 09:16:26
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Много се радвам, че успях да усмихна деня на никой.
Хлапенцето ми се нуждае от актьор за ролята, защото самото то ще бъде каскадьорът, подозирам. По-спокойните сцени трябва да ги изпълнява някой друг.

Поздрав

]


Re: Еретични сънища
от milcho на 03.02.2008 @ 21:01:43
(Профил | Изпрати бележка)
От почетен член на АЗРДТ.

Прочетох го. Съгласен 5.
ноооо ...
само ако под деца разбираме нашите събствени "сволочи".
Когато стане въпрос за внуци - нашете особено,
аз съм член на една друга организация:
ОДЗВОР(с) ...или
"Обединение на Дядовци за Защита на Внуците От Родителите!"(Сволочи)

Който иска повече инфо за тази инциатива да ми пише на лични.
:)))))))))))))))))


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 04.02.2008 @ 08:12:32
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
О, познат ми е и този вид тормоз - така наречения бабешки или дядовски тормоз. Почти всеки го е изпитал на гърба си (под формата на три-четири пуловера, два шала, шапка, ръкавици, чоропогащи под панталона, вълнени чорапи, десетте бабешки забрани - не излизай, не тичай, не си играй с Жорко, не яж шоколад, не оставяй последния залък на ближния си... и прочее).
Но за това не трябва организация, а военно положение да се обяви. На война с дядобабоизма!

Поздрав

]


Re: Еретични сънища
от milcho на 05.02.2008 @ 06:54:45
(Профил | Изпрати бележка)
Виж Стани!
Да бе, ... да ама е кеф като ти кажат ...
дядко обичам те!
И ... Майка ми прави само забележки и ми се кара!
Кеф ...вечен кеф!
Долу войнйта!
И Мир, мир, мир да има по света.
Нам нужен Мир! (по возможности весь!:)
нали,
Славе!

]


Re: Еретични сънища
от Valka на 03.02.2008 @ 21:21:55
(Профил | Изпрати бележка)
Драги stanislav,
Пиша Ви с изключително добронамереното предложение, без всякакви намеци за опорочаване на СВЕЩЕНАТА Ви идея /макар и само в съновиденченчески вид - засега/ за разгръщане на безграничните потенциални възможности на Асоциацията за закрила на родителя от детски тормоз.
Тъй като имам ДОСТАТЪЧНО натРУФен опит /слушайте, вярно Ви думам/, готова съм без право на обезщетение - само и единствено в името на нашите деца, които трябва да бъдат защитени от техните собствени /т.е. наши внуци/ да Ви предоставя информация - прилежно прошнурована и прономерирана - която може да Ви послужи като материал за сънуване на следвашите /не се чете/ броя сънища.
Ако проявите интерес - знаете къде да ме намерите.
Парола
А-пи,З-пи,Р-пи,Д-пи,Т-пи, Шъъъъът!!!
Винаги ваша
в.


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 04.02.2008 @ 08:27:49
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Благодаря много, всички материали ще бъдат надлежно описани в архива на асоциацията и ще послужат за мирни цели, както се казва.

]


Re: Еретични сънища
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 03.02.2008 @ 21:25:47
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно :)))
Прекрасно е да знаеш, че не си сам в страданията си :))
Пожелавам ти поне още двама наследника, за да е пълен екшън :))
Благодаря за усмивките!
Щастие и късмет!


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 04.02.2008 @ 08:44:04
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Да, благодаря за пожеланията. Да ти се връщат тъпкано (ако не са ти се върнали вече, де).

]


Re: Еретични сънища
от Hamman на 13.02.2008 @ 09:32:03
(Профил | Изпрати бележка) http://nik-nikolov.blogspot.com
Хм...абе, реших да видя що ги съчиняваш след като прочетох обществения експеримент. Не е лошо...една от малкото градски истории тук...другите са мои. Последното е самохвалене, че кво друго.
Та, към колона, сори, същността на нещата. Добре си го написал...може би се прекалява с действията, нали се сещаш: той направи тва. после онова. после трето. накрая четвърто. Тия изречения ги прочетох на един дъх без да се замислям за тях, но знаех какво са.
Но иначе, за трети път, добре.


Re: Еретични сънища
от Stanislav на 13.02.2008 @ 16:17:12
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Благодаря за мнението. Съжалявам, че общественият експеримент те е насочил към нещата ми, но какво да се прави, това е положението.
За действията, не знам, средата е динамична, героите са динамични, нямат време да съзерцават и да се отвличат с разни размишления и описания. Затова така се получава. Трябва да се чете на един дъх, на изкуствено дишане не е хубаво.
Но иначе, за втори път, благодаря.

]


Re: Еретични сънища
от Hamman на 13.02.2008 @ 21:17:26
(Профил | Изпрати бележка) http://nik-nikolov.blogspot.com
Моля, моля.

]


Re: Еретични сънища
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 26.02.2008 @ 12:29:04
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))))))))))))))
В това - "- Тати, хайде да се борим!" си втъкал най-голямата си любов!!!!
Чудесно чувство!!!
(и за хумор, разбира се)!!!

;-) Прочетох го, щото съм извън гореизброените категории, ама - дай Боже, да попадна поне в една от тях!!!

:-)