Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 844
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËåêà ãðåøêà
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Melpomeni

Ïàê ìå å ÿäîñàë. Èçòðèâàì ãî îò òåëåôîíà, çà êîé ëè ïúò. Áóðÿ áèë, êàòî ñå ðîäèë èìàëî ãîëÿìî âúðòåíå íà âÿòúðà, êîåòî ñå íàðè÷à ëÿòíà áóðÿ, à àç ñúì çèìíà áóðÿ, çàñèïâàì ñúñ ñíÿã è ïðåç ëÿòîòî. Äåëèéò äî ñëåä ìàëêî, êîãàòî ñòðàøíî ìè å íóæíî äà ïèòàì íåùî çà ïðåäñòîÿùîòî ïúòóâàíå è: ”Î, áîæå! Êàêúâ ìó áåøå íîìåðà?”.
Òàêàààà, ùå ïîìèñëÿ áåç äà èçïàäàì â ïàíèêà, öèôðèòå 34 ïîñëå ïàê ñå ïîâòàðÿõà èëè áÿõà 43 èëè 1234 èëè…Çàñëóæàâàì ñëàäîëåä è áåç òîâà å òîëêîâà òîïëî, ùå ñåäíà ùå ïèéíà íåùî è ùå ñè ñïîìíÿ, à ìîæå è äà ñúì ãî çàïèñàëà â íÿêîå îò ïåòòå òåôòåð÷åòà â äàìñêàòà ñè ÷àíòà èëè íå ñúì íàìåðèëà ïèøåù õèìèêàë, à âúòðå â òîðáàòà, êàêòî àç é êàçâàì èìà âñè÷êî, ðåçåðâåí ÷îðàïîãàùíèê, îãëåäàëöà, ÷åòêà çà êîñà, åäèí æàðòèåð, íÿêîëêî ãðèâíè÷êè, äâå ïàêåò÷åòà 3 â1, äàæå âçåòèòå áîíáîíè îò áàíêàòà â÷åðà êîëêîòî äà êîìïåíñèðàì âèñåíåòî íà îïàøêàòà.

ß, òîâà ñà ïå÷åíè êåñòåíè, ðàçñèïàíè íà äúíîòî â ñìåñ ñúñ ñîëåòè îò îíçè äåí, è â òîâà òåôòåð÷å ãî íÿìà, ìîæå áè ãî çàïèñàõ â ðîçîâîòî. À ñëóæåáíèÿ? Ùå ñè ñïîìíÿ ëè ñëóæåáíèÿ? Íå, íèêàêúâ øàíñ!

Íå îáè÷àì äà ìå òúðñÿò äîêàòî ðàáîòÿ, åòî çàùî íå ñè ïîçâîëÿâàì äà ïðàâÿ ñúùîòî è ñ äðóãè õîðà è íå ñúì ñè íàïðàâèëà òðóäà äà ãî çàïèøà. Ïàð÷å øîêîëàä÷å, ìèëêà ñúñ ñòàôèäêè, ìììì ëþáèìèÿ ìè, èçöàïàõ ñå, îó áåëèÿ ìè ïàíòàëîí. Êàê äà ñå îáàäÿ íà ÷îâåêà, êîéòî ìå å ÿäîñàë, íî âúïðåêè òîâà òîëêîâà ìíîãî îáè÷àì, à òðÿáâà äà ãî ïèòàì íåùî, áèâà ìå äà ïðàâÿ áúðêîòèè, ìíîãî ìå áèâà.

“Ïîäðåäè ëè ñè áàãàæà? Âçå ëè ñè äîêóìåíòèòå?”. Åäíî è ñúùî âñåêè äåí ìå ïèòà, è ìè ïèñíà! À è âå÷å íå ñè ñïîìíÿì çà êàêâî ñå ðàçñúðäèõ, ìîæå áè çàùîòî ìè ñå ïðàâè íà øåô, à å è ïî – ìàëúê, è ìè ðàçäàâà çàïîâåäè. Ìîÿ îòãîâîð “ñëóøàì è èçïúëíÿâàì”, ïîñëå äåëèéò. Ïúðâî ãî òðèåõ îò icq, îõ ñ êàêâî óäîâîëñòâèå ãî òðèåõ ìåñåöè íà ðåä, ïîñëå îò skype, ïîñëå ìåéëèòå.

Êàòî òå ÿäîñà íÿêîé êàê èñêàø äà ìó îòìúñòèø è áóòîí÷åòî äåë ìè å ïðúâ ïîìîùíèê, íî òàêîâà áóòîí÷å èìà è â òåëåôîíèòå! Ùî íå âçåìàò äà ãî çàáðàíÿò, äà èçòðèâàø äðóãèÿ ÷îâåê ñàìî ñ íåãîâî ñúãëàñèå?

“Íå ðàçáèðàì çàùî íå ìè îòãîâàðÿòå, äàëè ñòå äîáðå?” òîâà áåøå ïðåäè ãîäèíè, âñå îùå ñè ãîâîðåõìå íà “âèå”, à ïîñëå: “Äà íå ñè ìå èçòðèëà, íå òå âèæäàì îíëàéí è íå ìîãà äà òè èçïðàòÿ ôàéë?”.

Øøøø ñïîêîéíî åé, íÿìà äà ñå ïàíèðàø, êàêâè áÿõà öèôðèòå 1,2 íååå ìîæå áè 2,1 è êàê ùå ñè ñïîìíÿ òàêîâà íåùî, èãðàÿ áðþíåòêà ïîä ïðèêðèòèå, êîÿòî îò 11-òèÿ ïúò ñè ñìåíÿ ïàðîëàòà íà õîñòèíãà è ïîñëå ÿ çàïèñâà è íèòî ñè ÿ ñïîìíÿ, íèòî ïúê çíàå êúäå ÿ å çàïèñàëà.

Ùå îïèòàì ñ ìèñúë äà ãî íàêàðàì äà ìè ñå îáàäè! Îáàäè ìè ñå! Îáàäè ñå…àéäå îáàæäàé ñå….

Çâúíè ñå! Íàé – íàêðàÿ ñå ñåòè çà ìåí! Î, ïðèÿòåëêàòà ìè, äà ìè ïðî÷åòå çîäèÿòà îò 24-÷àñà, êàêâî ùå ÷åòå, ñèãóðíî Êåòè îáÿñíÿâà, óäà÷åí íà÷èí äà ñå ñåòèì çà èçòðèòèòå òåëåôîííè íîìåðà íà ëþáèìèÿ. À è äà é êàæà, óäà÷åí öâÿò çà îïàêîâêà íà ïîäàðúê çà ñêîðïèîíêà, àáå ùî íå ñè ãëåäàø ðàáîòàòà, îáàäè ñå íà Ìàãåðîâà èëè íà Êèðî, àç òóê çíàåø ëè êîëêî ñúì çàåòà….Î, òè çíàåø òåëåôîíà, è îò êúäå ãî çíàåø….à âÿðíî, â áàðà íà âñÿêî çàõàð÷å è íà âñÿêà ñàëôåòêà ñúì ãî íàïèñàëà îãðàäåíî ñ åäíè ñúð÷èöà è äàæå êëèåíòèòå ïèòàò: “ Êàêâî ïðàâè îíçè ñúðöàòèÿ?”

Ïèøà ñìñ ….ëþáèìè ìîé, (íàëè åðîòè÷íàòà èãðà ñ ñìñ å èçìèñëåíà îò íÿêîé ñúñ ñúâïàä íà ìåðêóðèé è íåïòóí): òàêà ìè ñå èñêà äà ñìå çàåäíî, äà ñïîäåëèì òîçè ìîé ñëàäîëåä, äà âèæäàì êàê ñå ñòè÷à ðàçòîïåí ïî áðàäè÷êàòà òè è àç êàê äúëãî ùå òå îáëèçâàì….è ðàçíè òàêèâà äðóãè âåíåðèíè ëèãàâùèíè, íî íà íåãî ìó õàðåñâàò, à è òîâà å ìîÿò íà÷èí äà èçðàçÿ ÷óâñòâàòà ñè, ïúê è ñëåä áóðÿ âèíàãè èäâà õóáàâî âðåìå. ×àêàì îòãîâîð…íå èäâà. Å, àç òóê ïîäàâàì ðúêà çà ïðèìèðèå, à òîé..ñèãóðíî å çàåò. Ùå èç÷àêàì! ×àêàì ÷àêàì ÷àêàì, âå÷å ÷àêàõ è áðîèõ äî òðè, íÿêîé íÿêúäå áåøå êàçàë, ÷å ñúì íåòúðïåëèâà è íå ìîãà äà áðîÿ äî äåñåò è ïîçâúíèõ. Îòñðåùà ÷óâàì çàïúõòÿí ãëàñ: “Ìèëî, ùå òè çâúíà åé ñåãà ñàìî äà ñòèãíà äî êîëàòà” è çàòâîðè ….Ìèëî?! Êàê òàêà ìèëî?! ×å êîãà ñúì áèëà ìèëî?! Çàòâîðèõ! Çâúíÿ ïàê è ïèòàì ïëàõî: “Äîáðå ëè ñè? Äà íå ñå ñúðäèø? Çàùî òè å äðóã ãëàñà?”. Îáèêíîâåíî ñðúäíèòå ìó ìèíàâàò ïî – áúðçî îò ìîèòå, íî â öóïåíåòî å íåíàäìèíàò…çàïúõòÿíèÿò ãëàñ íåùî ñìóòîëåâè è êàçà, ÷å òè÷à ñ êó÷åòàòà ïðåç ïîëåòî è êàòî ñòèãíå êîëàòà ùå ìè çâúííå è ïðåêúñíà âðúçêàòà.

?Êàêâè êó÷åòà ìåæäó âïðî÷åì, íàëè è êîëà íÿìà?…Âúðâÿ è ìèñëÿ, ïèøà ñåðèÿ ñìñ ñ èçâèíåíèÿ è õóáàâè îáåùàíèÿ, ïðèòúìíåëè è âèíåíè ñöåíàðèè çà ðàç÷èñòâàíå íà âäèãíàëèÿ ñå ïðàõóëÿê ñëåä áóðÿòà.

×àêàì äà ñå îáàäè, èçÿäîõ ñëàäîëåäà. Ñëåä ÷àñ òîé çâúíè.

“Î, ñêúïè ñìñèòå õàðåñàõà ëè òè? Êúäå áÿãàøå òàêà çàïúõòÿí?”

Íåäîóìÿâà, êàêâè ñìñ äà ñúì ãè èçïðàòåëà ïàê, è òèøèíà…íåùî ìè ïðîñâåòíà, âèæäàì öèôðèòå íà äèñïëåÿ è ïîäîçðåíèåòî ìå çàãðèçà îò âúòðå, òîåñò ñåãà ñè å ìîÿò ìúæ, íî ïðåäè å áèë íÿêîé äðóã.

Òîé íàåæåíî ïèòà, íà êîãî ñúì èçïðàùàëà åðîòè÷íèòå ñìñ ïðåäíàçíà÷åíè çà íåãî? Ñåãà àç çàòâîðèõ è íà îïöèÿòà íàáèðàíè íîìåðà âèæäàì ãðåøêàòà, ìîÿòà ãðåøêà. Íîìåðà å ñúùèÿò, íî Globul è Mtel, ñà íà åäíà êàðàíèöà ðàçñòîÿíèå.

Íå, òîé íå ñå êàðà, òîé ñàìî ïèòà íà êîé ñúì èçïðàòèëà ñìñ, îïèòâàì ñå äà îáÿñíÿ, âåñåëî, ñìåÿ ñå, íå ïîòðúãâà…

Êúñíî âå÷åðòà çâúíè òåëåôîíà. “Çäðàâåé, ñëåä êàòî òàêà ìèëî ìè ñå âêëþ÷è äíåñ, ïîíå äà ñå çàïîçíàåì. Àç ñúì Âèêòîð, à òè ñè? Ùå ñå ðàäâàì íà íàó÷à èìåòî íà òàêàâà îãíåíà æåíà? Äíåñ íå óñïÿõ äà òè îòãîâîðÿ, çàùîòî òè÷àõ ñ êó÷åòàòà ïî ïîëåòî è êàòî ñòèãíàõ äî äæèïà íÿìàõ îáõâàò!”

“Àìà ìîëÿ âè, ñòàíàëà å ãðåøêà, äîñàäíà ãðåøêà! Àç íå èñêàì äà ñå çàïîçíàâàì ñ âàñ, ïðîñòî ìîÿ ÷îâåê ìå ÿäîñà è ãî èçòðèõ, ïîñëå ñå îïèòàõ äà ñè ñïîìíÿ íîìåðà, êîéòî å ñúùèÿ êàòî âàøèÿ, íî íå ñúì îáúðíàëà âíèìàíèå, ÷å òîé å àáîíàò íà äðóãà ìîáèëíà êîìïàíèÿ. Òîâà å äîñàäíàòà ãðåøêà, è ìîëÿ äà ìå èçâèíèòå çà áåçïîêîéñòâîòî. Íå ìå òúðñåòå ïîâå÷å!”

Ïåò ìèíóòè ïî – êúñíî äàâàõ îò÷åò – áàãàæà, êóôàðà, äîêóìåíòèòå, äðåõèòå, øàïêà, è î÷èëà è áèëåòè è …î ñêúïè, ìåæäó äðóãîòî ìè ñå îáàäè îíçè ñ êîéòî äíåñ òå îáúðêàõ, è õàõà êîëêî å ñìåøíî àêî çíàåø, ïðîñòî ìå ïðèñâèâà êîðåìà îò ñìÿõ, òà òîé ñå îáàäè äà ñå çàïîçíàåì, è ïàê ñå ñìåÿ…áóðÿòà ïàê ñå âäèãíà. Ïúðâî ìè âëåçå ïðàøèíêà â îêîòî, ïîñëå ñòàíà åäíî âÿòúðíî, åäíî òå÷åíèå ìå çà âèõðè, à îòñðåùà äóìèòå ñå ñèïåõà êàòî ïîðîé. Êàê òàêà ùå ãî îáúðêàì, àç òîëêîâà ëè åäèí íîìåð íå ïîìíÿ, è çàùî íå å âúâåäåí, è êàê òàêà ùå ãî èçòðèÿ, òà çà êîé ïúò ìè êàçâà, ÷å íå ìîæå äà ãî èçòðèÿ îò æèâîòà ñè, òîé íå å ìúæ êîéòî ìîæå äà áúäå èçòðèò èëè ñìåíåí, âåäíúæ êàòî ñúì îïèòàëà ìåêîòî íà õëÿáà, íÿìà äà èñêàì íèùî äðóãî è êàê ìîæå äà ñúì òîëêîâà ðàçñåÿíà è êàê òàêà è êàê îíàêà è çàùî è îò êúäå íà êúäå è íå ìîæåë äà ñè îáÿñíè è ….ùî ìè òðÿáâàøå äà ìó êàçâàì, òàçè ñìåøíà ñèòóàöèÿ?! À áåøå ñìåøíî íÿêúäå â íà÷àëîòî, íî âå÷å íå ñè ñïîìíÿì çàùî ìè áåøå ñìåøíî.

Ïîñëå íÿìà çâúí, ñïðÿõ çâóêà íà òåëåôîíà. Äà ñè çâúíÿò è åäèíèÿ äà ìå ïèòà êàê ìîæå äà ñúì òîëêîâà “òàêàâà”, à äðóãèÿò ìå ïèòà êàê ìîæå äà ñúì “òîëêîâà òàêàâà”?

Êàêâà ñúì?

Ðàçñåÿíà…

Èçÿäîõ øîêîëàäà òîëêîâà ðàçñåÿíî, ÷å íå ðàçáðàõ äàëè èçîáùî ãî å èìàëî, òðÿáâà ìè îùå íåùî çà äúâ÷åíå, î áîíáîí÷å òðþôåë÷å ñ êîêîñ, è ñ øîêîëàä, è ñ êàêàî, ïîñëå ïàê îò íà÷àëî ….

Íà äðóãèÿ äåí ïàê çâúíè, òîçè çàïúõòÿíèÿ, äà ìè ñå èçâèíÿâà, è äà ìè îáÿñíÿâà, ÷å íå å ïîëó÷èë åðîòè÷íèòå ìè ñåìñ è äîðè íå ãè å ïðî÷åë. Äà íå ñå ïðèòåñíÿâàì âå÷å íÿìà äà ìè çâúíè.

Çàìèñëèõ ñå!

“Àç íå ñúì âè êàçâàëà, ÷å ñúì ïèñàëà åðîòè÷íè ñìñ? Íÿêîé âè å êàçàë….êîé?”

Î, Îíçè áóðåíîñíèÿò, îíçè ñ áåñíèÿ ïîãëåä, îíçè ñ èçòðèòîòî icq, skype, mail, telefon i äàæå ñêúñàí îò òåôòåð÷åòî ìè ….òîé? Äà òîé! Ìîëÿ äà ãî èçâèíèòå, òîé ïî ïðèðîäà íå ñå ðàçïðàâÿ, òîé èìà ãîëåìè ìóñêóëè è ñå áèå, íå íàïðàâî îòèâà è óáèâà, íå ñ ïîãëåä ñ äóìè, àêî íå ïîäåéñòâàò äóìèòå, ñ ðúöå, ïîñëå ïèòà äàëè ñè âèíîâåí èëè íå, âàæíîòî å äà èìà æåðòâà.

“Íÿìà ïðîáëåì, çíàåòå ëè òîâà áå íàé – èíòåðåñíîòî ìè òåëåôîííî ïðåæèâÿâàíå ãîäèíè íà ðåä. Ñáîãîì!”

Ëþáîâòà íà æèâîòà ìè îòðè÷à è äî äíåñ äà ñå å îáàæäàë, íî òàêà èëè èíà÷å, àç âå÷å ìó ïîìíÿ íîìåðà. Ïîíåæå ïàê å èçòðèò….1,2 èëè 2,1 îõ áàíè÷êà, ùå õàïíà áàíè÷êà è ùå ñå ñåòÿ. Õîðîñêîïà - äåí çà ëþáîâ, Êåòè îáåùàâà õóáàâî âðåìå, ÷óäåñíî íÿìà äà èìà áóðè! Íà ñðåùà, íà ïàðòè, êúäå ñè ñêúïè ìîé? Ìîæå áè ñè â “Ãðàäèíêàòà“?

ÍÅ, àç ñúì âàøàòà ñòàðà äîñàäíà ãðåøêà


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 17.01.2008 @ 16:23:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Melpomeni

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:19:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ëåêà ãðåøêà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëåêà ãðåøêà
îò rimoza (Rimoza@abv.bg) íà 17.01.2008 @ 20:07:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íèêîãà íå ñå çíàå, çíàå ëè ñå ... :))
Æèâîòúò ÷åñòî íè ñåðâèðà ñëó÷àéíè íåñëó÷àéíè "ãðåøêè", ïîíÿêîãà äîðè ... :))
ÏÎÇÄÐÀÂÈ ! ÁÚÄÈ !


Re: Ëåêà ãðåøêà
îò Melpomeni íà 18.01.2008 @ 09:52:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òàêà å, íèêîãà íå çíàåø êàêâî ùå ñå ñëó÷è ñëåä ìàëêî:)
ïîçäðàâè :)

]


Re: Ëåêà ãðåøêà
îò Ufff íà 18.01.2008 @ 00:46:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
)))


À âñè÷êèòå îñòàíàëè öèôðè è ïàðîëè, â êîèòî ñìå çàòúíàëè äî óøèòå? ;) Äàíî ãåðîèíÿòà ñè ïîìíè áåçîòêàçíî ïîíå íîìåðàòà íà äåáèòíèòå è êðåäèòíèòå êàðòè;). À, ñúùî íà Ïîæàðíàòà, Áúðçà ïîìîù è ïîëèöèÿòà, ùîòî... îô, íå ìè ñå ïðèêàçâà.

Ïîçäðàâ!


Re: Ëåêà ãðåøêà
îò Melpomeni íà 18.01.2008 @ 09:55:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïðèâåò:)
íå ïîìíè, òàì å ðàáîòàòà ÷å íèòî àäðåñè, íèòî ïàðîëè. È òóê ãåðîèíÿòà óæàñíî ïðèëè÷à íà àâòîðêàòà:)
Ïîçäðàâ!

]