Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 2
Всичко: 867

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧиста работа
раздел: Хумор и сатира
автор: pord

Няма българин, който да не е наясно, че у пас политиката е мръсна работа. Нещо повече – няма и политик, който да не признава това, особено като не му се отвори парашутът. По света политиката може да е и изкуство на компромиса, както гласи друго определение. У нас обаче резултатът пак би бил същият; просто от компромисите ще спечелят повече мръсници, пардон - политици…
Изводът, който би направил непредубеденият човек, е, че политиците са, с извинение, мръсници.
- Ако така формулираме нещата – ще възразят някои, - те ужасно ще се засегнат, а биха могли и да ви дадат на прочутия независим български съд!
За да разрешим казуса, може да прибегнем до онова простичко правило, според което когато две величини са поотделно равни на трета, то те са равни и помежду си.
- Но не всяка мръсотия непременно е политическа работа – ще възразите вие.
Това обаче е само привидно. Макар че политика трактор не тика, в крайна сметка всичко е въпрос на политика. Не случайно у нас бе политизирана и темата за боклука. А на тъй наречените столичани е добре известно колко пари им коства производството на боклук!
Кой би отрекъл, че хората, които се занимават с политическа работа, са политици? Нали те самите се наричат, с извинение, политически елит, каквото и да означава това! В последна сметка щом политиците правят политика и щом политиката е мръсна работа, от само себе си се налага изводът, че политиците вършат мръсотии, дори и да не са мръсници в ежедневния смисъл на думата.
Оня ден приятел ми разказа как след като гласувал на балотажа, прескочил до софийското селце, дето имал вила. Купил бил няколко овошки и решил да ги засади, защото времето било подходящо.
-Обясниха ми още, че след като ги засадя, добре би било да им хвърля отгоре по 2-3 лопати оборски тор…
Посъветвали го да обиколи уличките – няколко кравешки пити все щял да намери, стига да не го изпреварели други софиянци. За късмет още първата уличка му предоставила нужната кравешка величина. Приятелят ми тутакси въвел в действие старата ръждива домашна лопатка, с което привлякъл вниманието на махалата.
- Странно нещо е българското село – въздъхна той. – Уж жените точат баници вкъщи, а мъжете бистрят политиката… - („Ето още едно доказателство, че тя е мръсна работа, щом се налага я бистрят”, помислих си самодоволно аз, докато го слушах) - ...в кръчмата, а щом изринеш няколко кравешки пити, и цялото село научава!
На минутата отнейде пъкнала баба Славка – в едната ръка с трикрако столче, а в другата – с кофа вода, която димяла миролюбиво. Обяснил той каква е целта на занятието, а баба Славка кимнала с мъдро разбиране.
- Ша знайш, чедо, че от кравешкото лайно по-полезно нема! Язе лятната кухня се с лайна мажа – ем убаво мирише, ем убав жълт цвет добива, ем сичко се дезинфекционира убаво!
Баба Славка не била от хората, които ще ви дезинформират нарочно, както правят повечето медии.
- А виж ма мене! – додала възмутено тя, сочейки едно от прозорчетата на спретната си къщурка. – Онез мискини ми турили нек`ва агитация на стъклото заранта. Скъсах го пустио афиш, ма те го наклепали с нек`во лепило, та сега требе да го мием с вода и веро! Гиди мръсници, гиди! От кравешкото лайно файда има, ама от них ник`ва файда нема!
С този кратък епизод моят приятел доказа по неподражаем начин горната теза. За да се измъкнат политиците от капана на това правило, биха могли да сторят само едно: публично да заявят, че политиката не е ник`ва работа. Щом не е работа, тя не може да бъде не само мръсна, ами каквато и да била друга. Още повече че изобщо не е необходимо да учиш, за да не работиш…
Чиста работа, с други думи!



Публикувано от aurora на 05.11.2007 @ 12:37:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   pord

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 18487
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Чиста работа" | Вход | 7 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Чиста работа
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 05.11.2007 @ 13:00:38
(Профил | Изпрати бележка)
Представих си много образно баба Славка с трикрако столче в едната ръка и димяща кофа в другата :-))))))))))))))))
А иначе, както винаги, не изневеряваш на себе си... злободненвно и право в целта!
Моите сърдечни поздрави, Pord!
:-)))


Re: Чиста работа
от Pord на 05.11.2007 @ 13:35:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Благодаря ти!
:-)))

]


Re: Чиста работа
от utro (angelova_rosi@mail.bg) на 05.11.2007 @ 13:14:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.rosiangelova.net
Тъй, тъй, баби! И за кравешко лайно не струват, биля!

П.П.
Хубаво си го рекъл, Pord, ама те таквизи работи не четат.., че то туй нящо духът - ги стреска и вдивява също като софийски боклук....


Re: Чиста работа
от Pord на 05.11.2007 @ 13:39:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Те не четат, а ние изпускаме парата по този начин. И мнозина хич и не гласуват!
:-)))

]


Re: Чиста работа
от seso-sms-o на 05.11.2007 @ 13:21:40
(Профил | Изпрати бележка)
тъй-тъй! елит наобратно се чите ТИЛЕ- което пък пак дава лайна, и става една каша, с същите думи:))


Re: Чиста работа
от Pord на 05.11.2007 @ 13:52:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Тилета, тилета - и на хубава ясла преживя(ва)т!
:-)))

]


Re: Чиста работа
от vanya777 на 05.11.2007 @ 13:41:15
(Профил | Изпрати бележка)
Това за кравешкото лайно дето го е казала баба Славка си е самата истина.
Обаче друго исках да кажа. Чиста работа казваш, ами тя работата си е работа и тъй като не е на дневен ред при политиците - на мен ми се мяркат нейде там в далечината на клона:)
Поздрав!


Re: Чиста работа
от Pord на 05.11.2007 @ 13:53:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Поздрав и от мен!
:-)))

]


Re: Чиста работа
от roza1 на 05.11.2007 @ 14:09:21
(Профил | Изпрати бележка)
че политиците вършат мръсотии, дори и да не са мръсници в ежедневния смисъл на думата

ами, че те ежедневно са политици- нЕкои са учили само за това,
следователно- и в ежедневния смисъл са ПАК същите маскари:)

Усмихвам ти се аз, но...не е до смях работата.
Отива към кофите за смет...ко-май

Поздрави!


Re: Чиста работа
от Pord на 05.11.2007 @ 14:21:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Аслъ дотам опира. А таксата ние ще я платим...
:-)))

]


Re: Чиста работа
от roza1 на 05.11.2007 @ 16:28:26
(Профил | Изпрати бележка)
не ми се мисли
още не съм платила тазгодишната такса:(

]


Re: Чиста работа
от Gerlan (Gerlan@abv.bg) на 05.11.2007 @ 16:36:10
(Профил | Изпрати бележка)
-Спомних си един фейлетон от Христо Пелитев:
-Хората се оплакали на Господ, че пият мътна вода. Той им отвърнал, ами като сте пуснали патки да ви я мътят, кой ви е крив!?
-Не ще да е от патките Господи, те само плитката могат да размътят, дъбоката не!!!

Поздрави Слави!


Re: Чиста работа
от Pord на 07.11.2007 @ 15:40:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Вица си го бива, дълбок е....

Поздрав!


]


Re: Чиста работа
от dafna на 07.11.2007 @ 15:43:12
(Профил | Изпрати бележка)
То на това не му ли викаха "вятър работа"?! Май не - вятърът върши пак работа - почиства."И ще роди говедото говедо..." Затова сме станали говедари - дето търпят говедата.
Поздрави с усмивка!


Re: Чиста работа
от Pord на 07.11.2007 @ 16:11:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
:-)))
Затова ни е най-хубава песента "Изкарай, Гано, говеда..."

]