Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 870
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 872

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàModern boys
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: hekata_5

À, ãëóïîñòè! Ñ Ïåòúð âå÷å ñìå íà 12 – ìîæåì äà ñìÿòàìå äî 10 000 áåç ãðåøêà, çíàåì òàáëèöàòà çà óìíîæåíèå è äà ãîâîðèì íà ÷àòúðñêè! Ïðåäè ñåäìèöà Ïåøî äåìîíñòðèðà ïðåä ìàéêà ñè êàê ñå ïðàâè ìðåæà çà Mortal Combat è îïóöà ïðåä øàøíàòèÿ é ïîãëåä äâà òåðîðèñòà, è ïî ïîãðåøêà òðèìà îò ñâîèòå. Å, ñëó÷âàò ñå è òàêèâà íåùà – âîéíà å òîâà, íå å øåãà ðàáîòà.
Íà ó÷èëèùå ìó âúðâè, íèùî ÷å ïî ëèòåðàòóðà èìà äâå òðîéêè, àìà çà êàêâî ìó å äà ó÷è çà íÿêîé ñè Èâàí Âàçîâ è çà íÿêàêúâ âîéíèê, äåòî ñè èäâà... è òàÿ ìàéêà ìó, òîëêîâà ëè å çàóõàâà – ìè äà ïîãëåäíå â èíòåðíåò äà âèäè, äàëè ñèíà é å ñðåä æåðòâèòå – êàêâî ñåäè è ãî ÷àêà?!
Àáå, ëèòåðàòóðàòà íå å âàæíà. È ó÷èòåëêàòà òðúãíàëà äà ìó ðàçïðàâÿ çà íÿêîé ñè ßâîðîâ, äåòî ñìå ùåëè äà ãî ó÷èì â ïî-ãîðíèòå êëàñîâå. Âàæíî å äà ñå ìèñëè â íàñòîÿùåòî! Áúäåùåòî å çà ôèëîñîôèòå è çà àâòîðèòå íà êîìïþòúðíè èãðè, è íàé-âå÷å çà ðåæèñüîðèòå íà ôèëìè çà àïîêàëèïòè÷íè ñâåòîâíè êàòàñòðîôè è êîñìè÷åñêè ïóöàëêè.
È òîâà ïðèðîäîçíàíèå... ìà ìîæå ëè òàêèâà äà ãè íàçíà÷àâàò âúîáùå çà ó÷èòåëè?! Òðúãíàëà ãîñïîæà Òðåí÷åâà ïðåäè ñåäìèöà äà îáÿñíÿâà, ÷å êîìïþòðèòå óâðåæäàëè îêîëíàòà ñðåäà. È ÷å áèëî âàæíî, äà ñå ïåñòè âîäà, çàùîòî çà íàøèòå äåöà, íÿìàëî äà èìà. ×å íèòî àç, íèòî Ïåòúð èìàìå íàìåðåíèå äà èìàìå äåöà – öÿë æèâîò ùå õîäèì ïî êóïîíè è ùå ñå êåôèì ñ íÿêîÿ ìàöêà.
Ãîëÿì êåô å ñåãà â ó÷èëèùå – íà Ìàð÷åòî ñà é êóïèëè ñóòèåí è òÿ ñåãà åäâàì èäâà íà äàñêàëî îò ñðàì, ùîòî ïðåäè âñè÷êè é ñå ïîäèãðàâàõà çà ñêîáèòå, à ñåãà è çà òîâà ùå ÿ áúçèêàìå.
Ñ Ïåøî ñåðèîçíî îáìèñëÿìå âàðèàíòà äà ñòàíåì ðàïúðè – Ìèøî Øàìàðà êàêâè ïàðè íàïðàâè, ñàìî êàòî óâåêîâå÷è ìå÷òàòà íà âñåêè ïóáåð – öèöè, àëêîõîë, êîëè è ïàðè. Íèå ïúê ñìå ðåøèëè äà ïååì çà ïî-âàæíèòå íåùà, êàòî ïóöàëêèòå, êîìïþòúðíèòå èãðè è Ïëåéñòåéøúíèòå, äåòî ïîëó÷èõìå çà Êîëåäà.
Ìàìà, ïúê è òàçè íà Ïåøî íè ÷åòîõà êîíñêî â÷åðà, çàùîòî ñìå áèëè „âîäèëè çàñòîÿë íà÷èí íà æèâîò”. Ìíîãî ñà çëå òèÿ æåíè – çà êàêâî äà èçëèçàì äà èãðàÿ, êàòî ìîãà äà èãðàÿ è íà êîìïà? Ïúê è íàâúíêà êàòî èçëÿçà, íÿìà äà ìîãà äà çàñòðåëÿì òîÿ, äåòî íå ìå êåôè. Å, ìîãà äå, àìà ïîñëå êóêèòå ùå ìå äåáíàò...
Ñ Ïåøî ðåøèõìå äà îòèäåì íà êèíî, àìà íå íè ïóñíàõà äà ãëåäàìå ôèëìà, äåòî ñè áÿõìå õàðåñàëè. Ùî çà îòêà÷åíà äúðæàâà å òîâà íàøàòà? Èìàëî ñöåíè ñ êðúâ, ñåêñ è íàñèëèå – ìè íèå çà êàêâî îòèâàìå òàì, àêî íå çà òîâà. Äîáðå, ÷å è äåòñêèòå ôèëì÷åòà âå÷å èìàò ïîäîáíè ñöåíè, òà îòèäîõìå äà ãëåäàìå åäèí òàêúâ, ñ „õóìîð, äîëîâèì îò âúçðàñòíèòå”. Äîáðå, ÷å ñ Ïåøî ñìå íàâúòðå ñ ìàòåðèàëà.
Ìíîãî ìè ñå ïðàâè ñåêñ – ïðåäè äâà äåíà âçåõìå óðîêà çà òîâà êàê ñå ðàçìíîæàâàò õîðàòà è îòòîãàâà ïðåäëîæèõ íà Ñèé÷åòî îò „â” êëàñ äà ñå îïèòàìå. Àìà ùå ñè ñëîæà ïðåçåðâàòèâ, ÷å ñå ãîâîðè èç äàñêàëîòî, ÷å òÿ áèëà ïðàâèëà ñâèðêè íà ñåäìîêëàñíèöèòå. Íàäÿâàì ñå, ÷å ùå ñå ïîëó÷è êàòî õîðàòà, ùîòî, àêî íåùî ñå ïðîâàëè, òÿ ùå ìå ðàçäóõà èç öÿëîòî ó÷èëèùå, è ùå âèäÿ ñåêñ ÷àê â ãèìíàçèÿòà. À âñè÷êè çíàÿò, ÷å äà ñè äåâñòâåí â ãèìíàçèÿòà å òúïî!
Ïåøî ïúê ðåøè, ÷å ñëåä êàòî âå÷å çíàåì çà ðàçìíîæàâàíåòî òðÿáâà äà íàïðàâèì íåùî ìíîãî ìúæêî. È çàòîâà â ÷àñ ïî ôèçè÷åñêî õâàíàõìå åäèí âòîðîêëàñíèê è ãî áèõìå, ùîòî å ïåäåðàñ. Ìè òàêà äå – ùîì íå ãî å ïðàâèë ñ æåíà, òðÿáâà äà ãî å íàïðàâèë ñ ìúæ, íàëè òàêà.
Àìà íè õâàíà ãîñïîäèíà ïî ôèçè÷åñêî è íè çàâåäå ïðè äèðåêòîðêàòà. Òÿ íè èçíåñå ëåêöèÿ, ÷å ïîâåäåíèåòî íè å íåäîñòîéíî. Ñ Ïåøî ñè ñìèãíàõìå, çàùîòî âå÷å çíàåõìå, ÷å öÿëîòî äàñêàëî ãîâîðè, êîëêî ëîøè ìîì÷åòà ñìå. Ñåãà ìîìè÷åòàòà ñà íè â êúðïà âúðçàíè.
Íÿìàì òúðïåíèå äà âëÿçà â ãèìíàçèÿòà, ÷å êàêòî ÷óâàì îò áàòå – âñè÷êè ÿêè ïè÷êè òàì ñà ëåñíè!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 14.10.2007 @ 06:58:09 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   hekata_5

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:14:31 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Modern boys" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Modern boys
îò lightgreen íà 10.12.2007 @ 18:51:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàøíî-òúæíàòà èñòèíà...Ðåâåøå ìè ñå êàòî ÷åòÿõ...