Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 2
Всичко: 844

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОт какво е направена жената?
раздел: Хумор и сатира
автор: ida

               Съчинение с елементи на разсъждение
               по основен теологически въпрос


Когато Господ - Бог създал света, после растенията и животните и накрая Човека, вече бил много изморен. Ето защо изпратил едно Ангелче да вземе ребро от Адам и да му го занесе, за да може да направи от него другарка на Мъжа.
Ангелчето отишло при Адам, който спял, извадило незабележимо едното му ребро и тръгнало да го носи на Господ.
Но по пътя го срещнало едно Дяволче и го попитало:
- Какво държиш в ръцете си и защо?
И Ангелчето, понеже било добро и наивно, показало адамовото ребро и обяснило, че Господ го е накарал да му го занесе, защото иска да съдаде Жена, за да не бъде сам Адам.
Ангелчето дори дало реброто на Дяволчето, за да го рзгледа.
Дяволчето взело реброто и побягнало.
Уплашено, че Господ ще му се кара, Ангелчето затичало след него, почти го настигнало, хванало Дяволчето за опашката и го дръпнало да се спре, но дяволската опашка се откъснала и останала в ръцете му, а Дяволчето избягало с реброто.
А Господ, като бил вече много стар и изморен, взел от Ангелчето това, което то му донесло и от него направил Ева...

Извод:
Жената е създадена:
от Опашката на Дявола,
от Лъжата на Ангела
и от Грешката на Господа....


Публикувано от Amphibia на 17.09.2007 @ 09:37:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   ida

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:28:18 часа

добави твой текст
"От какво е направена жената?" | Вход | 15 коментара (58 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: От какво е направена жената?
от christopher111 на 17.09.2007 @ 09:40:38
(Профил | Изпрати бележка)
Любопитна сказка, която не е по Светото писание.


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 10:07:55
(Профил | Изпрати бележка)
Нетрадиционен поглед, обясняващ някои необясними аспекти в женското поведение...Затова е в "Хумор и сатира". Разчитам на Вашето чувство за хумор и бих била щастлива, ако прочитът е в съответствие с раздела :)

]


Re: От какво е направена жената?
от christopher111 на 17.09.2007 @ 10:52:04
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се, че е подходящо за раздела.
Тъкмо днес четох "Послание на Апостол Павел до Коринтяните" и там ми направха впечатление някои негоди мисли за жената:
- тя не трябва да говори в църква
- когато се моли, главата й трябва да е забулена
- тя е отговорна пред мъжа си, който е отговорен пред Бога, защото мъжът е от Бога, а тя е от мъжа
- блудниците трябва да се осъждат и т.н.
Разсъждавах върху това и си мислих не започват ли различните интерпретации на Светото писание именно оттук? Защото Словото на Павел си е от Павел, а не Словото Божие.
Извинете за теологичната отнесеност на думите ми, но днес съм на тази вълна и затова коментирах сказката ви по този начин.
Поздрави! :)

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 11:21:51
(Профил | Изпрати бележка)
"Защото Словото на Павел си е от Павел, а не Словото Божие."
Така е, разбира се, поздрави за теологичната отнесеност :)


]


Re: От какво е направена жената?
от ToZero (7tz@panautotrade.com) на 17.09.2007 @ 10:34:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.tozero.panautotrade.com
Така е, но това се отнася за Ева, а не за жената. При много от мъжете също се проявяват чертите на Ева и тогава... :-)


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 11:12:08
(Профил | Изпрати бележка)
Напълно съм съгласна с теб.
За съжаление в притчата този въпрос не е разгледан :)

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 11:12:10
(Профил | Изпрати бележка)
Напълно съм съгласна с теб.
За съжаление в притчата този въпрос не е разгледан :)

]


Re: От какво е направена жената?
от dimension на 17.09.2007 @ 10:47:02
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно съм съгласна с мнението наToZero! Жена съм и не мога да се принизя с мъжете, както и с казаното накрая.
Мисля, че се отнася за другия пол.
Прощавай, Ида, но нали...е с елементи на разсъждение...


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 11:13:42
(Профил | Изпрати бележка)
Разбирам, това беше идеята ми, да чуя други мнения по въпроса. :)
И аз съм жена...
:)

]


Re: От какво е направена жената?
от LATINKA-ZLATNA на 17.09.2007 @ 11:20:22
(Профил | Изпрати бележка)
Я-аааааааааа,Ида, ти обърна наопаки Светото писание!
Тогава мъжът от какво е създаден?


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 11:23:33
(Профил | Изпрати бележка)
Това е шега и ....противопоставяне на мъжкото твърдение, че жената е създадена от единствената кост, която е без мозък...:)

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 11:23:35
(Профил | Изпрати бележка)
Това е шега и ....противопоставяне на мъжкото твърдение, че жената е създадена от единствената кост, която е без мозък...:)

]


Re: От какво е направена жената?
от LATINKA-ZLATNA на 17.09.2007 @ 11:33:20
(Профил | Изпрати бележка)
бИБЛИЯТА Е ПОЕЗИЯ, А "ЕДИНСТВЕНАТА КОСТ" Е МЕТАФОРА.
ТАЗИ КОСТ Е ВЗЕТА ОТ ЛЯВАТА СТРАНА НА АДАМ,
ЗА ДА ЧУВСТВА ЖЕНАТА ПО-БЛИЗО ДО СЪРЦЕТО СИ
И ДА Я ПРИЕМЕ КАТО ЕДНО ЦЯЛО С НЕГО.
А, ЧЕ ТЯ Е БЕЗ МОЗЪК,
ТАКА ТВЪРДЯТ САМО ОНИЯ МЪЖЕ,
КОИТО МИСЛЯТ С ОНАЯ ЧАСТ
В ПАНТАЛОНИТЕ СИ.
НО ДАЛИ И ТАМ ИМАТ НЕЩО!?
Хм...

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 12:40:20
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за включването, разчитах на такава полемика :)

]


Re: От какво е направена жената?
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 17.09.2007 @ 11:35:21
(Профил | Изпрати бележка)
Абе винаги съм подозирал, че има нещо такова, ама кой да ми отвори очите!:))) Само се питам, дали вместо за опашката, ангелчето не е хванало дявола за нещо друго, та откак свят светува жените все се стремят към него и все даряват на мъжете си рога (дали пък ангелчето не ги е взело от дявола!?):)))


Re: От какво е направена жената?
от LATINKA-ZLATNA на 17.09.2007 @ 11:57:09
(Профил | Изпрати бележка)
Е-е-е, Vesan, мъжете нали с жени го правят?
Пък и все обичат да се доказват,
че са мъжкари - тип Мачо!
Тогава кой на кого слага рога?

]


Re: От какво е направена жената?
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 17.09.2007 @ 12:33:24
(Профил | Изпрати бележка)
За първото си права, макар че напоследък май стана модерно да го правят с мъже, но пък дали това изобщо са мъже е доста спорно... поне според мен!:)))
За второто не съм съгласен... истинският мъж никога не се опитва да се доказва... той просто си знае цената, и тя съвсем не е най-висока във варианта Мачо!
А за рогата... дай боже повечко, пък кой на кого, няма да спорим!:)))

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 12:46:12
(Профил | Изпрати бележка)
"истинският мъж никога не се опитва да се доказва... той просто си знае цената"
Поздрави за позицията!
Малко изместихме темата :)
А за Ангелчето - то е тичало след Дяволчето, логично е....за опашката :), а може и тя да регенерира :)

]


Re: От какво е направена жената?
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 17.09.2007 @ 12:54:34
(Профил | Изпрати бележка)
Абе, дяволска му работа... знаеш ли кое и как регенерира!?:)))
Ама че жените са си откраднали нещичко от изкусителното изкуство на Дявола, спор няма!:)))

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 12:57:39
(Профил | Изпрати бележка)
Е, радвам се, че срещам подкрепа... :)
А то иначе - какъв срам! - от единствената кост, която няма мозък :(
Не е ли по-добре нещо от "изкусителното изкуство на Дявола" ? :)

]


Re: От какво е направена жената?
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 17.09.2007 @ 13:06:17
(Профил | Изпрати бележка)
Тъй е, ама за кого? Що мъжки глави са патили от него... от изкушението Жена, де!... но слава богу, че Ви има... по-хубаво нещо, мисля си, не е успял да сътвори, па макар и с помоща на Дявола!:)))

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 13:25:31
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм съгласна, че мъжете си патят :)
По-скоро, ние, невинните жени, си патим:
Ако обърнем внимание на някого, значи не струваме;
ако не - значи сме сухи интелекуалки :)
А да не говорим за собственическото чувствао на мъжете и принципа: "Моето си е мое, чуждото -общо!"
Кой тогава е потърпевш? :)

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 13:27:31
(Профил | Изпрати бележка)
Оправям си правописните грешки - от вълнение бяха :)
"ако не - значи сме сухи интелектуалки :)
А да не говорим за собственическото чувство..."

]


Re: От какво е направена жената?
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 17.09.2007 @ 15:00:37
(Профил | Изпрати бележка)
Жалко за мъжете, които са провокирали у теб тази позиция!
Пожелавам ти да имаш много такива, които ще ценят жената в теб и дяволското в нея!:)))

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 16:32:06
(Профил | Изпрати бележка)
Стига ми един :) На мъжете им трябват много жени, защото генетично били програмирани да са полигамни :)

]


Re: От какво е направена жената?
от LATINKA-ZLATNA на 17.09.2007 @ 18:06:01
(Профил | Изпрати бележка)
Vеsaп, мъжът е мъж, когато жената го признае.

А че излязохме от темата е вярно, но пък е интересно!

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 22:03:20
(Профил | Изпрати бележка)
Латинка Златна, сигурна съм, че тези мъже, на които го казваш, са признати от жените, за справка виж: "Социологическо проучване" :)

]


Re: От какво е направена жената?
от dandan на 17.09.2007 @ 20:02:27
(Профил | Изпрати бележка)
И каква стана тя-ангелчето виновно, че рецептата за жената се объркала...Ма нали е ангелче,няма да го наказваме я... Такива сме си и пак ни обичат,щото без нас наникъде.


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 21:41:42
(Профил | Изпрати бележка)
Ти със сигурност си от най-крaсивата лъжа на Ангелчето, Dandan! :)

]


Re: От какво е направена жената?
от dandan на 17.09.2007 @ 22:04:06
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха,мале ,както ми е криво тази вечер,направо удари в целта-разсмя ме с глас!!!

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 22:11:20
(Профил | Изпрати бележка)
А мен питаш ли ме, за първи ден на работа от 6.09. насам и хиляда задачи и ме болеше главата ужасно, сега малко ми помина, а на теб защо ти беше криво?

]


Re: От какво е направена жената?
от dandan на 17.09.2007 @ 22:19:28
(Профил | Изпрати бележка)
Вече не ми е,нали съм красива лъжа, чакай малко да послъжа...
Ох,не мога да се сетя един виц,ама току-виж ми прещракал след малко.

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 22:27:00
(Профил | Изпрати бележка)
До тогава прочети какво съм ти написала при "шашкавала" -
"Приказка от дете" :)

]


Re: От какво е направена жената?
от dandan на 17.09.2007 @ 22:30:54
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох го,и какво, има те ли вече кака?То с тая акцелерация-и Малкият вече ухажва каките.

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 22:54:53
(Профил | Изпрати бележка)
Засега учи, за каката - мога само да гадая, нищо официално. :)
Връщам се на шашкавала.

]


Re: От какво е направена жената?
от dandan на 17.09.2007 @ 23:25:20
(Профил | Изпрати бележка)
Лека нощ,Ида,благодаря ти за живителната раздумка.

]


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 22.09.2007 @ 01:01:54
(Профил | Изпрати бележка)
Leka nosht, Dandan. Priaten weekend!

]


Re: От какво е направена жената?
от Marta на 17.09.2007 @ 22:14:57
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Такаааа, дяволито създание - спор няма, замислих се обаче дали е по-престижно да е създадена от опашка...Или ребро....Все пак опашка, неее - ребро, добре де, защо пък да не е от опашка - където ребро, там и опашка... И така цял ден!
Не мога да реша кое по-ми харесва като версия, но тази разказана от теб история ме разсмива и ме кара да си размахвам кокетно опашката ;))))


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 17.09.2007 @ 22:23:10
(Профил | Изпрати бележка)
Много се радвам, конската опашка ми е любима прическа и на мен :)

]


Re: От какво е направена жената?
от FENIKSMAN на 21.09.2007 @ 00:49:55
(Профил | Изпрати бележка)
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ! Ти ли го измисли??? Признай си!! аКО СИ ТИ- МНОГО ДОБРЕ! Имаш богато въображение! И понеже в този сайт не пишат шестици ще ти пиша 5, но заслужаваш и 6! Поздрави!


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 21.09.2007 @ 01:46:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за възторжената оценка, Феникс, трогната съм. Това е просто виц, народен фолклор, но предизвика интересни реакции...
А твоето творчество е толкова възторжено, че бих искала да ти пожелая да запазиш този дух, да го съхраниш, защото само такава любов може да го предизвика, а тя не се среща често! Поздрави и късмет!

]


Re: От какво е направена жената?
от LeoBedrosian на 21.09.2007 @ 16:22:52
(Профил | Изпрати бележка)
Добре, че Ангелчето не е откъртило някой рог, че кой знае какво щеше да се пръкне!

Поздрав Ида, смятам да го предложа за добавяне към Библията ;-)


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 21.09.2007 @ 16:29:52
(Профил | Изпрати бележка)
Недей така, и без това започнах да се притеснявам и да съжалявам, че съм го пуснала...

]


Re: От какво е направена жената?
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 24.09.2007 @ 15:49:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
"Жената е създадена:
от Опашката на Дявола,
от Лъжата на Ангела
и от Грешката на Господа.... "
и е най-убедителното доказателство за това, че най-прекрасните неща обикновено се случват въпреки намесата на специалистите ;-)))))


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 24.09.2007 @ 16:47:36
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Вили, твоята оценка е ценна за мен!
Поздрави и късмет!

]


Re: От какво е направена жената?
от rimoza на 24.09.2007 @ 22:34:06
(Профил | Изпрати бележка)
Много забавна история ! :))
Поздрави !


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 26.09.2007 @ 11:24:20
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: От какво е направена жената?
от pavli на 26.09.2007 @ 13:32:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Хубавото на притчите е, че никой не знае докъде е истината и къде почва измислицата... Не знам дали жената е Божие създание, но много често чувам за нея, че е дяволска работа... Много харесах и се развеселих, докато четях... Поздрави!


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 26.09.2007 @ 16:00:03
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти харесва, Павли!
Поздрави и лека вечер!

]


Re: От какво е направена жената?
от marteniza на 28.09.2007 @ 08:32:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.marteniza.blog.bg
Обичам притчите. Имаше една такава песен, дъщеря ми я слуша: "I always cry, when angels deserve to die." Имаше и филм със заглавие като втората част от песента. Но тъй макар според някои те да заслужават да умрат, ангелите всъщност са безсмъртни, грешките им се наказват по друг начин.:) В тоя постинг елементите на разсъждение не се получиха. Но харесах, разсмя ме, натъжи ме. А какво повече да очаквам от литературата?


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 28.09.2007 @ 08:44:28
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара, Мартеница, снощи моята дъщеря ми се похвали, че новата учителка по литература започвала да я харесва :))) Така че какво да очакваме от литературата и какво тя от нас - интересът да е двустранен, поне това!
Лек и усмихнат ден!

]


Re: От какво е направена жената?
от trichocephalus на 30.09.2007 @ 22:44:25
(Профил | Изпрати бележка)
Хмм.Интересно си описала произведението си :"Съчинение с елементи на разсъждение по основен теологически въпрос".
Но най-много ми допадна последният извод ".....и от грешката на Господ".
Не случайно,след като Господ е създал жената,повече нищо не е сътворявал.
Ако поразсъждаваме и по този въпрос може да се получат два вариант:
1.)жената е последното творение-следователно тя е венецът на сътворението
2.)жената е голяма грешка,и Господ е толкова разочарован от творението си,че е захвърлил цялата история със сътворяването на разни неща




Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 01.10.2007 @ 09:54:35
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара, Trichocephalus, интересно мнение изразяваш. Може би когато Господ е сътворявал света, все пак няма решаващо значение кое кога е, по-важно да може да се опази като вид...А може сътворението да продължава, но ние не знаем за това? Това, че ние не знаем много неща, не знаем основни физични закони, не знаем възможно ли е пътуване във времето или в пространството със свръхсветлинна скорост, не знаем какво се случва на други галактики...не означава, че тези неща не съществуват...

]


Re: От какво е направена жената?
от mariq-desislava на 30.09.2010 @ 19:33:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ха, днес ми върви да чета неотеологични текстове.:) Добра идея, Ида, загубана такава.


Re: От какво е направена жената?
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 02.10.2010 @ 17:37:54
(Профил | Изпрати бележка)
Но ти успешно търсиш и намираш...
загубени вещи и хора :))))))))))
Усмивки и много късмет!

]