Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 4
Всичко: 809

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПод другото иго
раздел: Романи
автор: meli_m

І

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you.........Приятен мъжки глас припяваше доста фалшиво, но и много влюбено.
-Добро утро, поспаланке! Няма ли да си видиш подаръците?
Да, днес имах рожден ден. Ставах на 24. Кажи-речи половин живот........, и то какъв живот.......
Сигурна съм, че всяко друго момиче на тази възраст е изживяло нормални 23 години, има прекрасни спомени и гледа смело напред. Но не и аз. Аз само гледам смело напред, или поне все още имам надежди за по-добри години, въпреки че стана необратимото – толкова очакваната война между българи и турци в България започна, като едва ли някой си бе представял какви ще са последствията от нея, а аз за съжаление не можах да направя нищо, за да я предотвратя.
Но нека започна отначало...........
Казвам се Фани. Всъщност, казвам се Фатма, а Фани е българското ми име. Сигурно това, което чухте Ви звучи странно, но не ме питайте какво ми костваше вкъщи да съм Фатма, а целият останал свят да познава Фани.
Както се сещате съм туркиня и съм родена преди 24 години в Пловдив през заветното Татово управление. Не стига това, ами на всичкото отгоре съм и извънбрачно дете. Мама ме е родила на 18 и дълго време е крила бремеността си, понеже баща ми е бил женен, а предполагам сте наясно какво значи неомъжена туркиня не само да не е девствена, но и да очаква дете от женен мъж. Родителите й даже били твърдо решени да ме оставят в дом за сираци, но след като ме видели се отказали. Не зная какво ги е разубедило, въпреки че всеки, който ме видеше, казваше че съм одрала кожата на баща си. Понеже мама е била прекалено млада и неопитна, баба и дядо ме отгледаха като тяхно дете. Бях любимката на цялото ми голямо семейство. Казват, че съм преобърнала живота им и всички ме глезеха и ми се радваха. Бях щастливо хлапе и никога не съм усещала липсата на нищо, даже и на баща си.
Ето го и първият SMS поздрав, който и без да видя зная, че е от Дима, сестрата на Иван моят годеник и най-добрата ми приятелка.
“Пожелавам ти и тази година да си останеш неомъжена, защото много добре знаеш, че аз все още не съм готова...:)”.
Да, много добре знаех за какво не беше готова Дима. С нея се познаваме още от детската градина и сме като сестри. Още докато ритахме момчетата, които ни дърпаха плитките, си обещахме, че не трябва да имаме нищо общо с тях, но все пак като поотраснахме и разбрахме, че без тях не може, малко допълнихме обещанието с клаузата, че ако решим да се омъжим, то задължително трябва да го направим заедно. Преди пет години и двете ни приеха да учим право в САЩ, но аз не пожелах да напусна България, защото вече работех мечтаната от мен работа като сътрудник в Асоциация за защита правата на малцинствата, тъй като винаги съм искала да помагам на онеправданите хора от малцинствените групи, които имаха нужда от мен. Така само тя замина и сега работи в една многообещаваща адвокатска фирма във Ню Йорк, а аз завърших право в родния ми град и в момента вече съм зам.-председател съм на асоциацията .


Публикувано от aurora на 11.09.2007 @ 15:32:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   meli_m

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.33
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:41:58 часа

добави твой текст
"Под другото иго" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Под другото иго
от Pord на 11.09.2007 @ 16:01:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Да не дава Господ да започне войната, макар че ислямистите са петимни за нея. А на теб (или на героинята ти) пожелавам да се ожениш по-бързо, да имате малко работа в такава асоциация и да учите малцинствата да не злоупотребяват с права и свободи, защото - вервай ми - на българина му писна да му се качват на главата.

Макар че

"...народ, който харесва чалга,
си заслужава циганите!"

Или каквото и да е, дори правителството...


Re: Под другото иго
от ANG на 11.09.2007 @ 16:05:02
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
радва ме смелостта ти - бравос
и ако има съвпадение между теб и геройнята ти - още повече бравос...


Re: Под другото иго
от PeterNikolov на 24.10.2007 @ 23:46:27
(Профил | Изпрати бележка) http://yohjiblack.piczo.com
Извинявай, че оставям настрана художествената стойност на творбата ти. Но няма как, да не те попитам, какво според теб означава малцинство? България е демократична държава и по закон всички сме равни. Ако част от населението ни е настроено негативно спрямо цветнокожите и ислямистите, то сигурно това настроение не се е появило от космоса. Ако тези "малцинства" искат да променят отношението на останалите, могат да потърсят проблема в себе си. Разбира се, за това са им нужни малко по- образовани водачи (вероятно като теб) които да им помогнат.