Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 504
ХуЛитери: 5
Всичко: 509

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: durak
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВъпроси..
раздел: Поезия
автор: SilverTear

Как да бъда борбена личност,
когато нямам сили?
Как да живея като млада жена,
като в душата си съм още дете?
Мога ли да се влюбя отново,
когато сърцето ми кърви от стари рани...?
Мога ли да бъда оптимист,
като спомени от болка ме изгарят?
Как сърцето ми да е щастливо,
като лъжа себе си и себе си предавам?
Отговори много, но правилен няма -
като в лабиринт се озовавам,
и пътя си не намирам...
Изход има, зная, но не го виждам..
Затвор на болка и тъга ме обгражда,
пътя към щастието ми вечно прегражда..
Пътища много има пред мене,
но никой не е така сатенен и цветен,
като този на предишната любов...
Не търся просто път, аз търся пътя,
по който вървях с леки стъпки от щастие -
любовта ми там беше - венец от нежни цветя,
сърцето ми, летеше с ангелски крила,
душата ми, цяла я прави само любовта...


Публикувано от BlackCat на 28.08.2007 @ 13:00:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   SilverTear

Рейтинг за текст

Средна оценка: 1
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 18:37:56 часа

добави твой текст
"Въпроси.." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Въпроси..
от Krasy на 28.08.2007 @ 14:40:33
(Профил | Изпрати бележка)
Типична лексиконна поезия за четвъртокласници, ама от моето детство. Днешните са къде-къде по-напред с материала. Срещайки подобни текстове в Хулите, си мисля, че трябва да има и едно празно квадратче за нулев рейтинг.


Re: Въпроси..
от SilverTear на 28.08.2007 @ 21:49:56
(Профил | Изпрати бележка)
"Драги", нямам нищо против негативната ти оценка на текста, но се научи да я изказваш Възпитано и Културно, а не като дете от четвърти клас, на каквото прилича изказът ти... Интересно ми е какво според теб е да си напред с материала - да пишеш за гробища, богове, кървища?..Хаха.. Според мен ти изобщо не си В материала, ако ще оценките ти да са и 10 за текст... Аз предпочитам да съм назад с материала, но да съм наред с разсъдъка си!

]


Re: Въпроси..
от Krasy на 29.08.2007 @ 11:42:11
(Профил | Изпрати бележка)
Скъпа приятелко, вариантите за изказ са безброй. И аз просто съм си избрал един от тях. Ти осъждаш избора ми. Няма лошо. Естествено, че мога да се изкажа и по-възпитано, и по-културно. Но не искам. Защото текстът не си заслужава. А има и друго. Възпитаният и културен коментар за такъв тип текстове съдържа голяма доза лицемерие. А аз не съм привърженик на лицемерието. Поне голям привърженик не съм... Твоят текст не струва една лула тютюн. Но аз нямам нищо против, тая лула да я изпушим заедно. Колкото и горчив да е тютюнът, както за теб, така и за мен... Това стихотворение не си го писала с разсъдък, а със сърцето си. Ти просто си го изляла върху страницата и то се е разпльокало. Защото само това не е достатъчно... Ако искаш, нека продължим да пушим лулата заедно и тогава е твой ред. Ако ли не щеш, редът пак ще е твой, но аз ще съм Чао.

]


Re: Въпроси..
от SilverTear на 29.08.2007 @ 13:22:07
(Профил | Изпрати бележка)
Ти не си човекът, който определя какво струва и какво не в поезията - ти си само едничък глас от многото, ето защо не съм длъжна да приема оценката ти за текста ми и да го захвърля на боклука само защото Krasy така е казал... От скоро си в хулите и се мислиш за най - великия поет на света..който може да слага рамките на това какво е поезия и какво не е..
За това, че съм го писала със сърцето си си абсолютно прав! Но, за мен поезията е предимно чувство.. Все пак всеки има право на избор! Вярно, това не е от много сполучливите ми текстове дори по мое мнение, но щом съм решила да го публикувам, значи за мен е стойностен! Пък и ще ставам психолог, не писател.. Пиша за удоволствие, не за прехрана.. Не гоня стандарти, нито награди..
Ще ти кажа, че в хулите срещам доста текстове, написани по подобен начин - просто, лесно, разбираемо - значи ли това, че са боклук, че не могат да разчувстват? Не..
Не мисля, че поезията е само схематично сложени, заплетени слова, в които смисълът предимно бяга... От твоите текстове за мен такива са "Езическо" и "Реквием", другите ти два текста горе - долу ми харесват.. Хубави са, но ми харесва по принцип друг стил писане..
Желая ти успех в писането, личи че имаш желание да твориш :) Искрено ти желая да се съсредоточиш повече върху писане на твоята си поезия (ще радваш хората, които харесват текстовете ти) и да зарежеш плюенето на чужди текстове.. Защото едно е да кажеш, че не ти харесва нещо и защо, друго е да губиш времето си, заяждайки се с човек, когото не познаваш, защото не ти е харесал даден текст!

]


Re: Въпроси..
от Krasy на 29.08.2007 @ 15:29:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ти ми харесваш. За мен е голяма чест, че ми даваш възможност да науча толкова много неща за теб като личност. Благодаря ти. Тук трябва да има нов ред, обаче, ако го сложа, при проверката на текста ми се отчита като грешка и не разбирам защо. Ти можеш ли да ми помогнеш? Принуден съм да не ползвам нов ред... Значи, когато някой, било ти, аз или филянкишията дава оценка за поетичен текст, той е този, който определя какво струва и какво не в поезията. Защото тази оценка се базира на неговите виждания, критерии, опит, литературна и обща култура... Ако не беше така, нямаше да има литературна критика. А щом я има, значи е така. Шегувам се. Моето мнение не е меродавно. Не си длъжна да приемаш нито него, нито което и да било друго. За каквото и да е. Но някой ден ти сана ще се задължиш. И това ще означава, че си пораснала и вече си напред с материала.

]


Re: Въпроси..
от SilverTear на 29.08.2007 @ 18:18:47
(Профил | Изпрати бележка)
Грешиш за едно - приемала съм чужди мнения, и то повече отколкото е било нужно.. За мен винаги е било важно мнението на другите хора и лошото е, че е било прекалено важно, а когато нещата стоят така, спират развитието ми.. Ако приема критиката ти и оценката ти за този текст, има два варианта пред мен - да си кажа, че изобщо не мога да пиша и да престана да го правя, вторият вариант е да се стремя (макар и несъзнателно) да докарам следващите си текстове близо до твоята представа за поезия..Не казвам, че е лошо, но и в двата варианта аз губя.. Във втория губя индивидуалността си на писане, което е много.. Обичам всичко, което правя да си е уникално за мен и личността ми..
Ще ти кажа какво ще направя - не взимам предвид мнението ти, защото имам своето.. Обожавам текстовете си, вярно далеч са от голямата гениалност, но са си мои, наситени от чувства, продиктувани от такива.. И ето какво, няма да спра да пиша, защото така се чувствам добре, чувствам се жива... Стилът - добър или лош, мой си е, не си го сменям.. заради този или онзи..
Така че пак ще се виждаме из хулите, Krasy..

]


Re: Въпроси..
от Krasy на 04.09.2007 @ 12:50:26
(Профил | Изпрати бележка)
Никъде не съм споменавал, нито пък намеквал, че трябва да престанеш да пишеш. Сам те посъветвах да не вземаш предвид мнението ми, като ти казах, че то не е меродавно. А критика не съм ти правил, не знам кое ти наричаш критика. Що се отнася до оценката ми, дали ти ще я приемеш или не, пред теб има безброй много варианти. Те никога няма да са само два. Пък индивидуалността си в писането губиш единствено, когато плагиатстваш едно към едно. И в никакъв друг случай. Сигурно ще продължим да се виждаме в Хулите SilwerTear. И дано да е за добро.

]


Re: Въпроси..
от SilverTear на 12.09.2007 @ 13:02:17
(Профил | Изпрати бележка)
От теб зависи дали ще е за добро... Ако очакваш ти да ме нападаш, а аз да седя и да ти се усмихвам - грешиш. Като изключа нападките ти, от постовете ти ми се струваш свестен човек.. Дори при други обстоятелства бих се радвала да те опозная по-добре... Но при тези едва ли..

]