Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 736
ХуЛитери: 2
Всичко: 738

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМисли за житейската гнус и как да се оправим с нея (писано преди изпит)
раздел: Хумор и сатира
автор: alauda

Понякога животът е кисел като неузрял портокал. Или черен като прегоряла бисквита. Тогава се налага човек да вземе мерки, за да може да преглътне подобни трудносмилаеми неща без много щети.
Има ред неща, които не бива да се правят в подобни случаи. Мда, ето някои от тях:
1. Не слушайте Sunday Sportsworld по BBC – може да разберете, че любимият ви футболен отбор е бил победен от някой от опашкарите в класирането.
2. Не слизайте по стълбите – вероятността да срещнете неприятните си съседи се увеличава двойно.
3. Не отваряйте пощенската кутия – може да намерите сметка за ток или пък коледна честитка от шефа на местното СДС.
4. Не слушайте Радио Китай на български – може да узнаете, че китайците празнуват Коледа или още по-зле – да чуете Jingle Bells на китайски.
5. Не гледайте филми с Дженифър Лопес – много са тъпи.
6. Не излизайте на балкона боси – може да настъпите нещо меко и гадно или нещо твърдо и остро.
7. Не се къпете, ако е неделя вечер и живеете на осмия етаж – иначе може да си останете насапунисани поради липса на вода.
8. Не четете вестници.
9. Не правете гимнастика – може да се подхлъзнете на паркета и да си счупите врата.
10. Не влизайте в тоалетната, без да проверите дали има достатъчно тоалетна хартия.

Освен тези абсолютно опасни дейности избягвайте и прекалената употреба на туршия и мариновани херинги - отразяват се зле на стомаха.

Все пак има начини да се справите с лошите времена. Ето няколко:

1. Гледайте към небето – може дебелите сиви облаци да се разкъсат и да грейне слънце.
2. Същевременно си гледайте в краката – може да намерите банкнота от сто долара или да избегнете сигурна смърт от падане в двуметрова яма, изкопана от местните ВиК спецове.
3. Обадете се на брат си по телефона и го оставете да ви повдигне духа с няколко шегички; ако самият той се нуждае от повдигане на духа, разкажете му вица за заека и тортата от моркови.
4. Пейте! Обаче заключете външната врата, за да спрете настъплението на тежко въоръжени и опасни съседи, които не са съгласни с музикалния ви вкус.
5. Сгответе си нещо вкусно; ако не можете да готвите, накарайте майка си да свърши тази работа.
6. Легнете да спите – по този начин ще избегнете много злополуки.
7. Тичайте, скачайте и танцувайте, ако имате два здрави крака; ако са по-малко на брой, по-добре се заемете с нещо по-безопасно – например напишете писмо на приятелите си.
8. Отидете на кино, но не гледайте “Осмокраки гадини”, че пуканките ще ви приседнат.
9. Купете си нещо, за което отдавна мечтаете, но не забравяйте да си оставите пари за хляб и интернет.
10. Четете книгите на Астрид Линдгрен и игнорирайте наближаващия изпит по морфология.


Публикувано от BlackCat на 28.08.2007 @ 06:40:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   alauda

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:17:59 часа

добави твой текст
"Мисли за житейската гнус и как да се оправим с нея (писано преди изпит)" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисли за житейската гнус и как да се оправим с нея (писано преди изпит)
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 28.08.2007 @ 10:09:00
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно! Хубаво е човек да е оптимист. Освен това, има много по-страшни от изпита по морфология, обаче за Астрид Линдгрен си права абсолютно - винаги помага!


Re: Мисли за житейската гнус и как да се оправим с нея (писано преди изпит)
от aureliano (velitod@abv.bg) на 29.08.2007 @ 12:28:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
добро
браво


Re: Мисли за житейската гнус и как да се оправим с нея (писано преди изпит)
от libra на 29.08.2007 @ 14:22:10
(Профил | Изпрати бележка)
"9. Купете си нещо, за което отдавна мечтаете, но не забравяйте да си оставите пари за хляб и интернет." - oтивам ей това да го свърша на момента, мерси че те прочетох :)