Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 831
ХуЛитери: 3
Всичко: 834

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Самооценката...
раздел: Други ...
автор: pavli

Важното е всеки да си знае мястото... Ако не го знае, да го намери...

Едни са свити и плахи, други – обратното – невъздържани и много емоционални. Има и такива, които са по средата. С една дума – всеки е уникален. Хубаво е от време на време да се оглежда, но не само в кривите огледала на собствените си възгледи и понятия, ами и в очите на хората около него. Ако забрави за съществуването на другите, може собственото му его да го удуши... Сигурно ще е интересно да се запознае с комплексите си. И да пожелае да започне да се променя... Пътят към всяка промяна е труден. Може да се наложи да се откаже от любими неща... Може пътеката да закриволичи опасно... Да е буренясала или затрупана с остри камъни... Бури може да го връхлетят... Щом е понесъл кръста си, трябва да продължи! Да търси... Да дава... Да намери себе си... Да се чувства уютно на мястото си.... Ако ще, да е място на запетайка... Нито повече, нито по-малко... Неговото си вярно място... Точно!


Публикувано от BlackCat на 12.08.2007 @ 13:07:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pavli

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 13


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:22:31 часа

добави твой текст
" Самооценката..." | Вход | 11 коментара (35 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Самооценката...
от Limonka (danist@abv.bg) на 12.08.2007 @ 13:19:05
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Права си, ужасно си права...


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 14:51:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Казвам това, което мисля...

]


Re: Самооценката...
от kamik на 12.08.2007 @ 13:30:21
(Профил | Изпрати бележка)
Даааааааа....самооценката си ходи с още едно труднопостижимо усещане - това за мярката .
Точно!:))


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 14:52:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Да, самооценката и мярката - ръка за ръка... Благодаря, че отдели от времето си да спреш тук!

]


Re: Самооценката...
от templier на 12.08.2007 @ 14:35:39
(Профил | Изпрати бележка)
Много добре казано! Само вървейки по пътя човек може да се развива и усъвършенства. Понякога пътуването е по-важно от крайната цел,смятам аз. Поздрави!


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 14:54:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
И аз смятам така. Поздрави и на теб!

]


Re: Самооценката...
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 12.08.2007 @ 15:13:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
а пък промяната ... тя често настъпва тогава, когато вече не я очакваш... и си решил, че каквото и да правиш - все е тая ;-)))))


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 16:28:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Както се пее в една песен: "Махни с ръка и просто усмихни се..." Понякога човек не е готов за някоя промяна... Но е хубаво да приветстваме всяко ново начало... Но да не надценяваме възможностите си... И да се стремим да се преоткриваме и усъвършенстваме...

]


Re: Самооценката...
от dandan на 12.08.2007 @ 15:59:11
(Профил | Изпрати бележка)
Интересни размисли,а знае ли човек дали има само едно точно място...
Във времето нещата се променят, но най-важно е да бъдем себе си.
Благодаря ти,за размислите.


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 16:33:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
"Носи себе си, винаги със себе си..." Да, важно е да бъдем себе си. Така по-често ще попадаме на точното място... Кой твърди, че е само едно? Могат да бъдат много... Размислих се в многопосочна посока... Благодаря, че отдели време да прочетеш... Радвам ти се!

]


Re: Самооценката...
от Anjelina на 12.08.2007 @ 17:42:00
(Профил | Изпрати бележка)
Да абсулютно! "Всяка жаба да си знае гьола и мястото в него!".Но някои се опитват да летят като им е дадено да пълзят! Накратко охлюва се е родил да пълзи и никога няма да му е добре ,ако се опитва да лети.......Надявам се ,че ме разбра! Много усмивки!


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 19:09:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Усмивки и за теб! Понеже намеси жабата, сетих се и за друго - "Видяла жабата, че подковават коня, вдигнала крак и тя...". Хубаво е да знае, че нейния крак за подковаване не става...

]


Re: Самооценката...
от nikoi_1 на 12.08.2007 @ 19:51:59
(Профил | Изпрати бележка)
"...Да намери себе си..." За мен това е ключът. Екстровертният човек да стане интровертен, а след това да се върне в живота. Който "познае" себе си , ще "познае" всички. После идва тишината, любовта, състраданието, жертвеността, прошката...


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 19:56:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Няма какво друго да кажа, освен че съм напълно съгласна. Благодаря, че прочете и коментира!
"Който "познае" себе си, ще "познае" всички." - като мантра...

]


Re: Самооценката...
от regina (radost6@bluebottle.com) на 12.08.2007 @ 20:02:22
(Профил | Изпрати бележка)
добре би било, Пав!...обаче обективното не е като субективното...и си мисля, че това да се надценяваш е нещо като инстинкт за самосъхранение...Грубо казано - Само Бог е обективен!


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 21:02:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Бог си знае работата. Всички сме субекти и субективно преценяваме... Може и инстикт за самосъхранение да е самонадценяването... Но всяко прекалено нещо, може да избие в изненадваща посока и да стане неконтролируемо... И да ни изиграе лоша шега... Хубаво е човек да не прекалява... Ако с нещо прекали, би могла да му се появи пробойна някъде другаде... Накара ме да се размисля, regina... Поздрави!

]


Самооценката...
от Mariamrad (m.radkova@abv.bg) на 12.08.2007 @ 20:46:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/user/mradkova?feature=mhum
Da tarsim, namirame, promeniame Sebe si... - tova e edinstvenoto, koeto e v nashi ratze. Vsichko drugo ne e vav vlassta ni, no ako vseki zapochne ot Sebe si, shte preobrazim sveta, shte go prevarnem v edno krasivo miasto za jiveene.... Ne mojem da promenim drugite, ako te sami ne pojelaiat da "opitomiat" egoto si. Dumite ne sa dostatachni - s prikazki i ubejdenia poniakoga postigame obraten efekt. No lichniat primer e nai-dobroto sredstvo za postigane na harmonia, na vseobshta evolutzia! Bezkraina e tazi tema. Otdadoh se na filosofstvane...otnovo... Blagodaria, che s tvoite razmisli sabujdash dushite za vechnite, uj poznati, no zabraveni Istini!


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 21:08:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
От всичките коментари бих могла книга да напиша... Радвам се, толкова хора откликнаха и се размислиха... Разбира се, че никого не можем да променим, ако той не е готов за това... Но не пречи да опитваме... Не се знае кое точно ще се окаже крайъгълното камъче, което би преобърнало посоките му... Вярвам, че към по-добро! Благодаря ти, Мария!

]


Re: Самооценката...
от angellaura на 12.08.2007 @ 21:41:54
(Профил | Изпрати бележка)
Дълбоко, както винаги!
Смелите хора търсят себе си. Но не смятам, че оглеждайки се в очите на другите, можеш да разбереш верните неща. Понякога най- добрите ти приятели излизат най-големите врагове. Да намериш сам собствените си слаби места е доста трудно и изисква много опит. Но и да знаеш добрите си страни също е трудно. Да искаш да се промениш - и да се опитваш поне да го направиш е достойно за похвала.
Благодаря ти, pavli, че отново ме накара за преосмисля тези неща!


Re: Самооценката...
от pavli на 12.08.2007 @ 22:07:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Докато чета коментарите, за колко още неща се замислих... Не е лесно нито да откриеш слабите си места /въпреки, че доста хора ти ги посочват.../, нито пък да си сигурен в добрите си страни... Сетих се за нещо прочетено... "Човек не подозира какво крие в себе си. И не знае дали ще е щастлив, засрамен или ужасен, ако някога го открие..." /не знам автора, за съжаление.../ Поздрави, angellaura!

]


Re: Самооценката...
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 13.08.2007 @ 14:11:01
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Как мислиш, хората променят ли се всъщност?

Или просто си казваш - ей сега ще се променя... да речем, премахваш дребни навици, които дразнят околните, променяш светогледа си отчасти.. но можеш ли да се промениш като цяло? Не остава ли твоята същност като ядрото, което си остава неизменно от часа на раждането ти, до твоята смърт, не си ли заключен в решетката на твоето ДНК, от която няма измъкване... :D е, много драматично се получи.

Това което искам да те попитам всъщност е - как според теб човек може да си намери мястото и ако реши, че не е сегашното му, а да речем му се налага коренна промяна - възможно ли е тя да се извърши или не?


Re: Самооценката...
от pavli на 13.08.2007 @ 20:22:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Благодаря ти, че се спря тук и ме накара още да се размисля... Разбира се, че всеки има същност /ядро/ и своя матрица - ДНК. Да кажем, че това е "семенцето", което трябва да поникне здраво и да разцъфтява. Там е същността - то може да попадне в добри условия, но може почвата, където се отглежда да е ронлива, сушева и никой да не я разорава, така че семенцето дава в крайна сметка хилав плод... А всеки, когато се осъзнае, би могъл да се старае да създава обстоятелствата, а не те - него... Да не разрешава на течението да го понася... А той да си определя посоката... Разбира се и че всеки има определени възможности... Не всеки може да стане добър фотомодел например, но може да разбере къде другаде би могъл да се прояви прекрасно и да го уважават за това... Да прави това, което обича и да обича това, което прави... От опит мога да ти кажа, че всичко около мен започна да се променя, когато аз направих обрат в схващанията си за някои неща... И ги проумях... При всеки сигурно ще бъде различно... Но не и лесно... Поздрави!

]


Re: Самооценката...
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 14.08.2007 @ 08:44:34
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
И все пак, аз не получих своя отговор.

Преди си мислех, че човек е статичен. Какъвто си роден, такъв си оставаш и няма нищо, което можеш да промениш.
После осъзнах, или поне си мисля, че осъзнах, че човек е динамична структура, няма нищо непоправимо, можеш тотално да се промениш за някакви месеци и точно това направих. Но останаха още много неща, които трябва да променя, които са така навързани, че за да постигна нещо, се налага да променя цялата система наведнъж, не може поотделно. Както и да е.

Въпросът е, че скоро една приятелка ми каза, че човек всъщност си е доста статичен, и да промениш дребните неща - навици, отношение към някого, поведение в някои ситуации, това е нищо, пренебрежително малко, да речем, в сравнение с пълната промяна. Каза ми и, че нещата, които съм `прометил` всъщност са си нормални и просто съм се поправил.

Не, тук не говоря за това ти да създаваш ситуациите, а не те - теб. Ролята ти в това е ограничена все пак, пък и от това не зависи истинската ти промяна. Всъщност има три момента - може и да са повече, но на мен са ми известни три - оффф, нещо ме домързя, пък и това дето си го пишем не е нужно на никого, тъй че ще продължа на някоя лична, ама по-късно днес или по-нататък, ако се сетя.

]


Re: Самооценката...
от pavli на 14.08.2007 @ 20:55:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Никой не получава своя отговор - сам трябва да достигне до него. Затова се развива и търси... Понякога дълго... Не се знае колко точно... Човек наистина има възможни избори, които могат в определен момент да го тласнат в една или друга посока... Дори това, че теб те е домързяло малко да продължиш с писането... е пак твое решение... Така - с малките неща... Но те се натрупват и възниква по-съществена промяна... Толкова за сега! Приятна вечер!

]


Re: Самооценката...
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 15.08.2007 @ 07:22:28
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
`Дори това, че теб те е домързяло малко да продължиш с писането... е пак твое решение...`

:D Ама на вас какво ви става тази седмица?
Добре, откъде може да го знаеш пък това?
Аз нали поствам... откъде знаеш кога са писани?
Познаваме ли се?

]


Re: Самооценката...
от pavli на 15.08.2007 @ 07:42:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Тепърва се запознавам с теб от това, което си пишем... Много ми е интересно... С времето човек се научава да има добра интуиция... Не всеки... Но може да го открие... Дълъг процес... Няма рецепта готова и за това...

]


Re: Самооценката...
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 16.08.2007 @ 21:15:12
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Миии...
Не.

Отговорът ти не е задоволителен. Интуиция-неинтуиция, ти няма откъде да знаеш, че съм се отказал от писането, най-малкото щото това просто не е така.

Интересува ме защо се направи на медиум и го изпраска това в коментар и то бидейки със събути шушони (с което ми позволи да те хвана боса ;) )?

Не обичам хора, които много знаят.
Може би щото самият знам твърде малко :Ь

]


Re: Самооценката...
от pavli на 16.08.2007 @ 21:38:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Не съм в този сайт да се правя на медиум... Нито смятам, че много зная... Имаш право на мнение и реакция, както аз - също... Пиша това, което мисля и никой не е длъжен да го чете или пък да се съгласява с мен... Приятно ми беше да поразсъждавам... Случването зависи от степента на промените в един човек - той става друг и други неща идват до него... Бъди щастлив!

]


Re: Самооценката...
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 16.08.2007 @ 23:05:04
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Радвам се.
Защото познавам хора, които точно затова са в този сайт.
Познавам и такива, които си въобразяват, че много знаят.

Много хубаво, че не си от тях. :)

Ако по някакъв начин те е обидил тонът ми, извинявай, просто него съм възприел, защото в този сайт не можеш да бъдеш себе си и това своеволие да ти се размине без последствия. Твърде много лицемерие, графоманщина и завист има просто... стича се по страниците, да речем.

Много живо ме интересува защо реши, че съм се отказал от писането и държа да ми отговориш на този въпрос, тъй като изречението:`Дори това, че теб те е домързяло малко да продължиш с писането... е пак твое решение...` е едно от тези, които просто нямаш право да пишеш, освен ако:
1. Някой, или самият аз съм ти го казал.
2. Се правиш на медиум.

Тъй като вече установихме, че не е 2, остава да е едно, нали?


]


Re: Самооценката...
от pavli на 16.08.2007 @ 23:14:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/pavlinapetrova
Виж си собствения коментар от 14.08.07 - 8.44 в края... Използвах думите ти по конкретния повод, а не изобщо... Твоя си работа какво правиш... И дали пишеш или не... На мен и в двата случая не ми пречи... Приятна вечер!

]


Re: Самооценката...
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 16.08.2007 @ 23:25:10
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
А да, сега си спомних, че бая неща щях да пиша още, ама ме домързя. :D
Да, сега схванах какво объркване се получи.
Брр, обаче едни неща дето се случиха си бяха чисти налучквания, някакви съвпадения и просто ме хванаха нервите. Пък и не само мен.

Е да, моя работа си е и се радвам, че не ти пречи; не, че ако ти пречеше щях да се съобразя с теб, но все пак е хубаво поне на един човек да не му пречи напъна ти за тфорчество :D Това не могат да го кажат и 20% от хулитерите тук с чиста съвест, тъй че го приемам като комплимент.

*Полъск (това е от полъскавам ;) )

Сега вече мога също да ти пожелая приятна вечер без да ме гризе нищо.
Или по-скоро нощ.

:)

]