Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 654
ХуЛитери: 0
Всичко: 654

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНаръчник по риболов
раздел: Преводи
автор: mg42

По материали от чуждия печат:

Мъжът на въдичка


Каква е разликата между риболова и лова на мъже?
Правилният отговор: няма такава. Ако всеки път, пожелавайки си пържена риба за вечеря, ти сядаш, кръстосваш ръце и чакаш рибката сама да скокне в тигана, то всеки път ще си лягаш гладна. Ако всеки път, пожелавайки си стабилна връзка, сядаш, кръстосваш ръце и чакаш Мъжа сам да дойде, то най-вероятно ще си лягаш в леглото в горда самота. Разрешени начини на риболов
Лов с червей
Най-лесният, най-честният и … най-изморителният начин. Подходящ за търпеливи въдичарки, ориентирани на умна и капризна риба. Преди началото на рибния лов е необходимо щателно и старателно да се изучи начина на живот на жертвата: да се изясни какво обича, на каква дълбочина плува и на какво най-лесно кълве. Няма да е излишно да се посъветваш с по-опитни риболови, имали работа с този вид рибка (например, с бившата жена). След това приготви приманката: ако рибата обича стройни блондинки - напред към фитнес-залата и фризьорския салон, ако си пада по умни жени - започни да пишеш кандидатска дисертация, ако бъдещата вечеря цени благосъстоянието - сдобий се със солидна банкова сметка. Желателно да изложиш червея на кукичка направо под носа на рибата, за да не започне тя да се съмнява дали за нея е приготвено това лакомо парченце. Червеят трябва да бъде още жив и бодро да се извива, привличкайки всеобщо внимание. На прашасалите ти лаври на Мис Лагер на Труда или Отдиха с десетгодишна давност обаче ще клъвне може би само леко полудял лефер.
Ловене на блесна
Почти с нищо не се отличава от лова с червей, като изключим това, че няма никакво лакомство на кукичката, а рибата е водена от чиста илюзия. Блесна може да бъде, например, банково извлечение за солидна сметка, изготовено собственоръчно на цветния принтер на приятелката ти по канцелария. Много популярен вид блесна - блестяща външност, ежедневно преди сън старателно измивана от лицето с помощта на тоалетно мляко. Сутиените с подплънки, ластичните колани, високите токчета, перуките и корсетите са широко разпространени и се използват по време на риболов във всички годишни времена. Обърни особено внимание: ако рибата клъвне на блесната, трябва да проявиш голямо старание, за да не се откачи в момента , в който разбере, че всъщност няма червей на кукичката. Опитващата се да се смотае риба се оглушава с фразата "Скъпи, скоро ще станеш татко" и бързо се мята в тигана.
Подхранване

Ако всеки ден хвърляш в езерото каша, парченца хляб или други приятни на рибите лакомства, то не след дълго всичката риба, живееща в езерото ще започне да плува около брега и да чака трапеза. Точно тогава е моментът да извадиш сакчето и да започнеш методично да я събираш. "Пътят към сърцето на мъжа лежи през корема" - тази стара истина още никой никога не е отменял. От навика да се идва в твоя отдел за кафе с домашни курабийки до заявлението за встъпване в граждански брак не е толкова далече, колкото си мислят неизкусените въдичарки. Така че започни с курабийките и остави външността за основно блюдо. В случая с риболова на мъже, мекото на хляба също така ефективно може да се замени с безкрайни възторжен комплименти, които нагъсто се разхвърлят около жертвата. Хвали професионализма му, силата и мъжеството му, красивите му очи и блестяща плешивина, хвали го за достойнствата и недостатъците му, не му давай възможност да се отърси и да мине на самостоятелно хранене. Очакваният резултат: след известно време рибата няма да може да живее без ежедневното подхранване и сама ще доплува при теб, в мрежата ти. Бракониерски начини на лов
По време на хвърлянето на хайвер
В определено време през годината мъжете стават абсолютно невменяеми. Инстинктът за продължение на рода гони самотните мъжкари нагоре по течението, те се носят като вихър, подскачат по стръмни завои, ранявайки кореми в скалите - в това време могат да се ловят с голи ръце. По време на хвърлянето на хайвер мъжкарите са обхванети от едно единствено желание: да намерят женска. Щом я намерят - веднага й се нахвърлят. Затова твоята задача е да мимикрираш под максимално достъпна женска и колкото се може по-малко да приличаш на човек. Както ти е известно за тази цел трябва с всички сили да подчертаваш вторичните си полови признаци и да се обличаш в призивно крещящи одеяния от преливащи люспи и искрящи пера. Ако гледайки те, всеки вижда не жена, а пастърва в брачен тоалет, с изпъчени гърди и безумни очи в търсене на мъжкар, - успехът ти е гарантиран.
Тралене с мрежи
За да можеш най-точно да поразиш мишената, трябва не да стреляш от пистолет по мишена, а да покриваш с плътен артилерийски огън цялата местност от селото до хълма. Количеството преминава в качество. Най-добрата мрежа за лов на мъже е World Wide Web - Световната Компютърна Мрежа. Капаните се поставят във всяка известна на теб интернет-агенция за запознанства. Постарай се мрежата ти да бъде колкото се може по-обхватна (не изброявай с подробности качествата на мъжа, когото искаш да хванеш - нека цялото стадо се хвърли в твоята мрежа, след това ще забракуваш негодните) и колкото се може по-ситна (залепи на първата страница снимка на готино гажде - модел на Плейбой със следния текст под нея: "21 год., 170 см., 90-60-90, студентка по право, от столицата, английски - свободно, нежна, вярна, секси, без комплекси, търся голямата и чиста любов, в мъжа ценя не външнстта, а чувствителната душа"). По нататък ти остава само да загребваш рибата с трала и да изхвърляш зад борда всичко, което не ти подхожда - нека си плува …… с корема нагоре.
Усмъртяване с динамит

Не трябва да чакаш милостиня от природата - трябва да подхождаш разумно и да я взимаш сама. Ако не се дава с добро - отнемай с прилагане на сила! Ако мъжът сам не бърза с решенията, сама вземи нещата в свои ръце - без излишна деликатност и без да влизаш в образа на Майка Тереза. След банкета в офиса той се събужда в чуждо легло, в чужд апартамент, в чужда страна, измъчван от тежък махмурлук и лека форма на амнензия. Някаква смътно позната жена (Румито? Надето? От финансовия или от маркетинговия отдел?...) протяга към него в строг алгоритъм: разтворим аспирин в чаша вода, положителен тест за бременност и покана в гражданското за тържествена регистрация на брака, назначена за утрешна дата. Докато той се бори с немотата и пие аспирин, нежно промъркай в ухото му: "Ставай, скъпи, трябва да ходиш на проба за костюма. Майка ти вече пътува насам за сватбата, а лимузината още не е поръчана, трябва да побързаш".

Много важно: по време на риболова не вдигай шум, не викай, не тропай с крак и не мъти водата. И въобще: повечко мълчи и не изпускай от поглед кукичката, помни: бърборенето разгонва рибата.



Публикувано от mmm на 13.06.2004 @ 13:40:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Преводи

» Материали от
   mg42

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 13


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:11:55 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Наръчник по риболов" | Вход | 10 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Наръчник по риболов
от Merian на 13.06.2004 @ 13:53:09
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
абе ...не намерих в наръчника упътване за онези мъжове...дето искат всичко накуп - и жена - интелектуалка (то някой казват, че не била нито едното, нито другото де, ама..има и заблудени), и sex-ако не бобма, то поне фишек:)))), и майчица- закрилница да си ги отглежда, и.....айде че забравям всичките характеристики....С тях как да процедира риболовкинята? И чуждестранния печат мълчи да му се не види...А, поне ти кажи:)))))))


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 14:34:04
(Профил | Изпрати бележка)
Коя ли пък би отговорила на тези характеристики:))))))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от Merian на 13.06.2004 @ 14:39:47
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
който има очи ..ше види:)))))))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 15:18:14
(Профил | Изпрати бележка)
а които е слепец????????
ще пипа??????
:)))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от Merian на 13.06.2004 @ 18:36:38
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
ми:)))))).....с пип(т)ане и......до идеала може да се стигне:))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 18:48:29
(Профил | Изпрати бележка)
начи на прав път сме.......:)

]


Re: Наръчник по риболов
от kult (kult@abv.bg) на 13.06.2004 @ 13:56:05
(Профил | Изпрати бележка)
Зaмлъкнaх мaйнa!
Мълчa кaто рибa :)))


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 14:35:15
(Профил | Изпрати бележка)
ах, толкова изразително го правиш
:)))))))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от Marta (marta@all.bg) на 13.06.2004 @ 14:00:41
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:))))))))))Хахахахахахаха, хохохохохохохо
рибчици, невинни, заблудени- охо- охо- охо ;-)


Re: Наръчник по риболов
от Ufff на 13.06.2004 @ 14:01:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ехе-е-е,много сложно ми се вижда!Кога ще го наизустя аз тоя правилник, че и много изчисления трябват:)))Я да прескоча до магазина-там риба по фризерите-колкото щеш!Пък и често рибите са непредсказуеми-хващат се точно когато човек се е зачел под върбичката върху одеалцето в едно трилърче и таман да види кой е убиецът-плавката потъва!Да му се не види:убиеца ли да изтървеш, риба ли да ловиш.Туй , животът, много сложно нещо е , верно!
:)))


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 14:58:55
(Профил | Изпрати бележка)
уфи има един жесток начин за ловене на риба.
Ползва се във планински рекички.
Мажеш дъто със сиренце и се топваш.
Налитат рибки малки и големи:)))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от Ufff на 13.06.2004 @ 15:02:02
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми се нрави тоя начин!Е, тва вече е чалъм професионален!:)))))Но пък съм озадачена от бедния избор в менюто.Само сиренце?Разнообразие няма!Скука пак.

]


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 15:03:21
(Профил | Изпрати бележка)
ееее уфиии, представяш ли си червейчета с тоя метоод?:))))))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от Ufff на 13.06.2004 @ 15:04:36
(Профил | Изпрати бележка)
:))))
Бедна ми е фантазията!
:)))

]


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 15:08:14
(Профил | Изпрати бележка)
а има риби/шарани/ които кълват на зърна:))))
Царевични:)

]


Re: Наръчник по риболов
от Ufff на 13.06.2004 @ 15:12:37
(Профил | Изпрати бележка)
И замириса на кафе-е-е-е!
Ръжено.
:)))
Сега му викат " на по кафе":)

]


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 15:16:00
(Профил | Изпрати бележка)
абе май друго му викат...........:))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от Ufff на 13.06.2004 @ 15:20:07
(Профил | Изпрати бележка)
Шшшшт!Тихо сега!Тоз сайт е литературен.
Тука само с художествени изрази се борави!Образите-те са друга работа:)))

]


Re: Наръчник по риболов
от Liulina на 13.06.2004 @ 14:21:49
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Да за риболовките,е добре,а за тези който не искат да уловят риба,а човек който сам е рибар.Как на рибаря да хвърляш кукичка?Той знае всички правила на риболова,много е просто трябва нов метод.


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 15:09:06
(Профил | Изпрати бележка)
ами ето предложи:))))))))))))))))))))))))

]


Re: Наръчник по риболов
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 13.06.2004 @ 14:44:23
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
На островче малко, което
стърчало далече в морето
живял едно време един стар
пазач на фар.
Той бил пътувал по всички
паралели и меридиани.
На всички Катерини, Нели, Мери
и Диани..

…. И подрънквайки с китара …*

- Абе к,ви ги дрънкаш вехти,
стари бе брат,чед?
Днес тича само шоуто на Слави
с рекламата на Джи-ес-Ам
и интеренет .
А ти ми буташ някакви сказания
с китари и за бюрокрация –
светът е драги:
Глобъл – лиз – аукцион.
Добре де! Тогава?
Ще ти разкажа притча
матрична,
епична
и ди-ви-траги-комична.
Живял във френски замък
стар
един изкусен въдичар.
В цялата околност бил
известен,
че рибки златоперки хващал
( не с червей),
а с обещания за слава.
( така кесията все пълна си
остава)
Та значи си ги хващал
все на гола кука ( к,во му пука)
за някакви билети риболовни
кат бил на кума – кум,
на свата – сват,
че и на булките брат та брат.
До тук добре, обаче
годинките не знаят милост
значи.
Замислил се / залисал се
Записал се.
Стратегия нова кур –
дисал:

- Що да се моря
да ходя на гьола
вместо безплатна
бира да пия?
Я да се механизираме!
Я да се американизираме!
И на всяка рибка
връчил пръчка
( това се вика мултиплициране!).
И тръгнал отново весел и лек
животът на гьола…
Рибка ловяла рибка тогава,
чинията пълна
и вечна Му слава!
Каква е поуката?
Че няма никаква нужда
от фаропазачи и от разни там гдето
с пет риби земята нахранили
( просто рибата била качествена,
а не ръката значи).
И светлината на фара е за това
всеки сам да се спасява,
като скача сам в тигана!
Иохохоооооо! И бутилка бира!
Това е финалът на тази легенда
Глобьл – лиз – аукционна,
епична
и малко Апокали -А – типична
защото
“Гарван гарвану око не вади!”
И вместо да живеем с Плам
да живее - Спам!

Подпис : / Не се чете /

БогСпам

* Из "Песничка за пазачите на фара" от В.Петров

Майна а обратното???


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 15:11:24
(Профил | Изпрати бележка)
йохохо, майна, ближи си сладоледа:)))

]


Re: Наръчник по риболов
от Lynn на 13.06.2004 @ 16:30:56
(Профил | Изпрати бележка)
Брилянтно - на ниво тактика.
Обаче никоя тактика не струва и пет пари без стратегия.
:)))))))))

Чудя се дали да цитирам само тва:
"Предпазването от поражение е в наши ръце. Ала сгодата да сразим врага ни предоставя самият той."

Няма да цитирам автора - ти няма как да не го знаеш, ако че е писал преди двайсет и пет века.

Искам да кажа , че чакам продължение.
Стратегическо продължение.
Ай ся познай дали се шегувам...
:)))))))))


Re: Наръчник по риболов
от mg42 (ggt@mail.bg) на 13.06.2004 @ 18:58:52
(Профил | Изпрати бележка)
познах, ще има:)

]


Re: Наръчник по риболов
от hell-en на 25.06.2004 @ 14:39:44
(Профил | Изпрати бележка)
да се четат списания е полезно занимание:)


Re: Наръчник по риболов
от roza1 на 02.07.2004 @ 18:36:40
(Профил | Изпрати бележка)
Супер е!
Но къснооооо, къснооооо!
Да бях го прочела преди 17 години...
Ех, че си и ти!
Не се ли сети по-рано за този НАРЪЧНИК!?


Свалям ти...не блуза...и не шапка/нямам/...въдица ти свалям!:)))


Re: Наръчник по риболов
от glishev (glishev@abv.bg) на 28.08.2004 @ 12:54:26
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Наръчник на рибата

Шарани от цял свят, увисвайте на куките!