Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 641
ХуЛитери: 2
Всичко: 643

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаAl – Abad
раздел: Разкази
автор: Bonnka

Петък – вечер за пиянство и изневери. Така е казано. Не е задължително да е в този ред или в този тандем. Поредното женско събиране.
Отдаване почитта към водката!

Влязоха шумно и поразително, порядъчно сръбнали. Намериха си тиха маса и буквално се изляха на нея, в плен на алкохола и леките наркотици. Предизвикателни и диви.
Танцуваха на масата и покрай нея, сякаш дансинга се бе пренесъл там.
Литри водка се разливаха по чашите и извън тях. Бяха обичайно освободени.
Той проследи влизането им. Не си откъсваше очите от нея. Дойде и седна близо, гледаше я втренчено, без думи.
- Питала си за мен.
Тя се обърна, като напрегна сили да си го спомни.
- О да, не те познах, направих те на брат ти.
- Не си приличаме – присви очи.
- Не може да бъде, мислех, че сте еднакви - лигавеше се с него но изобщо не й дремеше. Той наклони леко главата си и бавно смъкна блузата й, като прокара пръсти по татуировката, към средата на гърба, без каквото и да е било обяснение, почти я съблече.
- И, какъв е проблема?
- Искам да й направиш сенки. - тя дори не го погледна
Той продължаваше да шари с пръстите си по млечно – бялата й кожа, все едно търси мястото на начало или край. Арабски символ.
- Сега ли ще я почваш? – усмихна се с един такъв поглед, все едно той я забавляваше, а като прехапа устни, го накара да настръхне.
- Защо не дойде, аз да ти я направя?
- Еми ти беше в странство – тя вече се смееше със звънливия си смях - знам че ти си най-добрия, но така се случи.
Той я гледаше с очи черни като тъмното, без да мига.
- Ако си готов може да тръгваме – прибра си цигарите и стана, не се обърна, никой не я повика.
- Странно как заряза пиенето и компанията – вървяха един до друг почти опрели раменете си, еднакви.
- Ти ще си завършека на пиенето и компанията.
Мълчаха и вървяха. Не попита къде живее, нито има ли приятелка. Просто вървеше до него и мълчеше, той също.
Стигнаха. Неугледна къща с порутена ограда, липса на всякаква поддръжка. Стаята му беше разхвърлена, но чиста. Стените....Cannibal Corpse, Ministry, Gwar, Dead Kennedy’s, System of a Down. Обичайно, не си и представяше да слуша – Азис или Борис Машалов.
Хвърли си якето на леглото и си съблече блузата. Седна, запали цигара. Беше готина, доста по – голяма от него. Излъчваше някакво абсолютно безразличие,стоманено присъствие, беше доста странна. Чудеше се дали първо ще я татуира или първо ще се чукат. Чувстваше някакво неудобство, притесняваше го, беше като ученик, все едно му бе за първи път.
- Първо ще пием, остави чукането, може да дръпнем и по една…пътека – пак влезе в мислите му, как го правеше.
Извади найлоново пликче – доста странна опаковка.
- Недей, не ползвам тази дрога, нека само пием и да свършим с работата.
Тя го върна в чантата, извади гребен, среса се. Извади огледало, после го прибра. Върза си косата.
Той пусна музика. Музика – нелепо определение за това, което свиреше, но й хареса:
Are you thinking of me like I’m thinking of you?
Are you all alone? If not, with who?
If you still had legs would you be walking out on me?
If I unlocked the chains would you stay?
My love is like your stench, it grows stronger everyday.
Will they ever stop talking about you and me?
Работеше без думи, само пиеше и дупчеше и дупчеше и дупчеше. Тя нищо не усещаше, никаква болка, не бе изненадана, от години не можеше да почувства физическата степен на болката. Странно спокойствие я обхвана, една топлина, толкова отпускаща и мека.
Малкия си го биваше, беше доста необичаен, един такъв самотен и с толкова тъжни очи.
Лежеше по корем и все едно не беше тук върху леглото му, в дома му. Когато затвориш очите си, виждаш че истинската същност на нещата е зрелищността им. Необичайност. Вчера и утре няма. Минало и бъдеще – неосъзната илюзия. Бъди сега.
Толкова гладка кожа, на места лунички, и един странен белег като сърп може би от изгорено. Искаше да я докосва, да покрие тялото й със собствен аромат. Искаше да я има, желаеше го истински, до страх с нерешителност. Не искаше да я има сега, не точно в този момент, по точно искаше, но се страхуваше, че ще е само това, че след това ще бъде само спомен, а той искаше да има не тялото й, искаше да има мислите й, погледа, искаше тя да прехапва устни за него, да го харесва, искаше тя да го обича. Нищо друго не би могло да го задоволи.
- Не го мисли, аз никога не бих могла да бъда твоя. Увредена съм, не мога да се влюбвам. Знам как да те изчукам, но не знам как да те обичам. От много години не мога да обичам така все едно не съм била наранявана. Не мога да прощавам. А в любовта това е основата.
- Опитай, нищо не губиш, губя само аз. Четеш ми мислите, побъркваш ме. За първи път те видях преди четири години, едва ли ме помниш. Но остана в мен, завинаги.
- Al-abad. Знаеш ли идвам от нация, която се връща към светлината след години на мрак, която е изпълнена с противоречия на духа, и с нещо много по – важно от интимност и любов.
- Какво означава тази татуировка, преведи ми я – арабски или…
- Фарси.
- Това персийски ли е?
- Не се превежда – има силата на съдбата. Ако ти я преведа ще е безсмислена.
Тя лежеше по корем там на леглото му, с леко притворени бадемови очи, отсъстваща, останала единствено материя. С толкова светла кожа почти прозрачна с потънала в сенки персийска дума.
- Ще те чакам, когато освободиш сърцето си и душата, и когато си позволиш да обичаш, аз ще бъда там за теб.
Той говореше толкова тихо като шепот а можеше и само с мисъл, и без друго тя знаеше какво мисли – поемаше кървавите сълзи с които раната плачеше с устни…
- Аз съм спомен, малкия. Не разбираш ли? Завинаги… . Al-abad.


Публикувано от hixxtam на 17.07.2007 @ 15:57:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Bonnka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:59:33 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Al – Abad" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Al – Abad
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 17.07.2007 @ 22:23:41
(Профил | Изпрати бележка)
Красиво и тъжно, но какво всъщност е изпепелило героинята така?


Re: Al – Abad
от Bonnka на 17.07.2007 @ 23:15:52
(Профил | Изпрати бележка)
намразила е спомените, и не се е върнала ден по ден назад във времето, така не е успяла да разчисти пътя към утре - живее само с днес.
Ако оставим неизживяна горчилката от миналото, утре горчилката ще стане отрова...
Благодаря!
;)))

]


Re: Al – Abad
от mariq-desislava на 10.08.2011 @ 09:33:48
(Профил | Изпрати бележка)
И само в настоящето да живееш не е лесно.