Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 560
ХуЛитери: 2
Всичко: 562

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: Anyth1978

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа останеш
раздел: Разкази
автор: Obgru6tane

- Може ли да вляза…
- А ще останеш ли?
- Ще остана.
Та нима дори съществото му още не зееше в очакване нея да приюти в себе си. Сега и вратата остана отворена, защото Неговото момиче се бе престрашило да се върне там, където бе неговото място - у дома. И тя се сгуши в прегръдките му, в желанието си отново да усети аромата на една плът, на нея обрекла себе си.
Някога тези деветдесет квадрата бяха избирани, ремонтирани и подреждани от двама, осъзнали се като едно цяло, готови да търсят и откриват, да раждат и отглеждат надежди в рамките на една панелка. Сякаш самата мебелировка бе пропита с щастие, но щастие за двама. И когато една сутрин тя стана от дивана за двама, върна ключа от малкия свят за двама и остави Своето си момче сам с онзи същия аромат на мебелировката и мечтите му, това го съсипа. Съсипа и нея, отчасти като част от него, отчасти поради собствената й обърканост и страх. И на нея самата й беше трудно да разбере какво я накара да избяга след толкова споделени фантазии и години. Дали любовта към самата любов, която често умира след продължителното съжителство между такива панелени стени, дали настъпващата зрялост, дишаща във врата на едно дете… Какво я накара да го напусне и да се върне след това, тя не знаеше. Но едно бе факт - дори сега той още усещаше задушливия мириз на всички запалени цигари в нейно отсъствие, така както помнеше затръшването на телефонната слушалка и тя знаеше, че й предстоеше да накара мъжа да се почувства отново мъж след като вече един път си бе позволила да го разплаче.
И ето че за миг като че всичко отново стана същото, сякаш ароматът на кафето сутрин бе същият като преди и сякаш същите гълъби кълвяха от прозореца им. И тя отново си тананикаше вечер с чаша вино в ръка, отново оставаше с часове в празната, гола-голеничка стая в апартамента, където някой ден щяха сами да поставят тапетите на плюшени мечета и малки латернички щяха да озвучат дните им. Но когато той я виждаше да се смее там и я слушаше да разправя за нежните си детски мечти, нещо тихо нашепваше в него "Различно е…" . Не тя самата, не стаята или разказите й. Нещо друго.
Все пак той не спря цигарите веднага. И тялото му продължаваше да излъчва някакво скрито напрежение, а когато тя го откриваше сам в празната стая, не намираше да е щастлив. Нещо не бе наред. Нещо беше различно и докато тя се стараеше да не мисли за това, което виждаше или не в него, той допушваше до филтър поредната цигара.
Това, което не знаеше Неговото момиче, бе какво вече значеше за него оная същата стая. Не знаеше колко от самотните им нощи бе прекарал безсънен в центъра на погубените им фантазии, колко пъти бе падал на колене пред спомена за нея и как чакаше всеки момент тя да отвори вратата, за да го спаси от болката, за която само един обичал мъж знае как убива. Но дали когато той отвори вратата и я видя да се завъща не бе станало вече твърде късно. Дали онова дете, чакащо позволенито му пред прага на "света за двама" бе онази жена, от която още очакваше бъдещето си…
Същата нощ той пожела да остане на "дивана за двама" до късно. Сам. С чаша бренди и спомени. Тя дълго го чакаше да стопли другата половина на леглото, докато сама не дойде него да стопли. Видя го там, затихнал в къта на спомените. Видя го силен и горд… Като на собствена територия в един спобствен свят. Обичащ, обичан, а наранен. Вглъбен, някак далечен, а дали и някак недостъпен. Видя го Мъж. И пожела да му възвърне загубеното. Пожела да го види над себе си и седна в краката му. Малка, крехка, чувствена, познаваща онова тяло…И ето че с желанието на съблазняващата жена, с нежността на обичащата, тя оставяше фантазиите си да се превърнат в негови и, отдадена, покоряваше. Той притвори очи. Осъзнаваше я поставила себе си в краката му, но и знаеща, че да доставиш удоволствие значи да притежаваш. Умееща да дарява ласки и да те кара да се чувстваш мъж, но можеща и във всеки миг да обладае и присвои силата ти. Търсеща защита, но и признание, готова да бъде, но май само на ум. Сега - истиснка жена, а след още минута същото малко дете, неспособно да създаде само, но нанасящо рани като тези, дето още париха под плътта му, конвулсираща от удоволствие на тласъци… Истинска жена, а след още половин минута същото малко дете…Истинска жена…но допреди миг и вече пак дете. И… Дете.
И тя, усмихнла се, седна до него на дивана за двама и се сгуши в скута му. Той по навик погали косите й, но май вече съзнаваше, че не иска да зарови пръсти и надежди в тях.
След една седмица мълчание той излезе от голичката стая без да се страхува, че тя ще остане вечно такава. И изпрати едно дете от "света за двама", което, макар и безумно да обичаше, не бе Неговата жена.


Публикувано от BlackCat на 03.06.2004 @ 23:30:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Obgru6tane

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 02:02:34 часа

добави твой текст
"Да останеш" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да останеш
от Ufff на 25.08.2004 @ 02:24:16
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко е от различния ритъм на дишането май.Става някакво разминаване там.Предимно при вдишването.
Доволна съм, че прочетох това.Замисли ме.


Re: Да останеш
от Obgru6tane на 13.11.2004 @ 18:39:12
(Профил | Изпрати бележка)
Mnogo wreme e minalo,no puk re6ih da se wyrna nazad i makar i kusno, da ti otgoworq. Obi4am, kogato ima koi da se zamsli s men. Obi4am, kogato ima i nqkoi drug neide, koito e haresal edna malka 4ast ot men, izrazena s dumi. Tolkowa sam ti blagodarna...Moje bi ti si edinstwenata,koqto se zamisli tuk redom s men wurhu texta,koito mi e lubim.

]


Re: Да останеш
от railleuse на 18.11.2004 @ 12:34:33
(Профил | Изпрати бележка)
тц, не е единствена, нали помниш какво ти казах сутринта:)

]


Re: Да останеш
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 20:09:45
(Профил | Изпрати бележка)
Извинявай

]


Re: Да останеш
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 28.01.2005 @ 14:50:23
(Профил | Изпрати бележка)
Тъй, четох, четох, четох. Тези коридори, пространства, врати много те тормозят, явно. Шегувам се. Браво, Обръщане, имаш око за импресия, и фантазия за сюжети.