Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 773
ХуЛитери: 3
Всичко: 776

Онлайн сега:
:: Elling
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКафявият самотник
раздел: Други ...
автор: Krasi7

От няколко дена го наблюдавах. Едро, кафяво и с хубава осанка. Стъпваше с достойнство и респект. Другите се съобразяваха и не смееха да лаят като го видят. Не го бях виждал в двойка с друго куче. Единак.
Няколко пъти се опитвах да му дам нещо за хапване, но не го докосна. Даже не го погледна. Един път дори се скрих за да видя какво ще стане. Същата работа. Просто подмина храната и само погледна към мястото, където се бях притаил.
Една вечер, като се прибирах, чух ожесточен лай и викове. Забързах да видя какво става. Трима цигани бяха заобиколили моя кафяв приятел и го налагаха. Той не издаваше звук, само се зъбеше и хапеше. Наоколо 3-4 махленски псета лаеха ожесточено, но гледаха отстрани с подвити опашки.
Намесих се веднага без да говоря и да предупреждавам. Единият двукрак падна веднага, вторият се хвана за разбития нос, а третият хукна да бяга. Последвах го, но оня се обърна и хвърли нещо по мен. Заболя ме главата, потече кръв и спрях.Усетих нечие присъствие до себе си. Кафявият беше седнал до мен с вдигната глава. Целият кървеше, но кафявите му очи ме гледаха спокойно. Обърнах се и го подканих да вървим. Тръгна. Качи се с мен до апартамента.
Първо оправих неговите рани. Промих го и го превързах. Не гъкна, въпреки спирта и неминуемата болка. Даже не скимтеше. Само си криеше главата в предните лапи.
Дойде и моя ред. Застанах пред огледалото и започнах да си обработвам главата. Лека работа, охлужена кожа. И хоп, кафявия седна до мен. С вдигната глава. Две големи кафеви очи ме гледаха спокойно. Обърнах се пак към огледалото и се взрях в кафявите очи. Да, кафяви! И моите са кфяви. И според китайците моята зодия е "куче". Погледнах пак кафявия приятел, а той стана, размаха опашка и тръгна да разучава обстановката в апартамента.
След като се оправих седнах пред телевизора за да се поразсея малко от неприятната случка. Нещо в коридора падна. Излязох да видя. Слушалката на телефона беше на пода. Вдигнах я и севърнах обратно. След малко пак се чу звук от падане. Погледнах. Пак слушалката беше на пода. Кафявият седеше до нея и ме гледаше с наклонена глава.
След три дена, като му позараснаха раните, го вкарах в банята и го изкъпах. Подсуших го и... срещу мен застана чистокръвен ирландски сетер. И ме гледаше с големите си кафяви очи. Отворих старата книгата с китайските зодии. Куче - "признателност, вярност, доброта, достойнство, обич към приятелите." Стресна ме падането на слушалката в коридора. Надникнах. Кафявия беше стъпил с крак върху нея.
И разбрах най-сетне. Вдигнах я и набрах номера на най-добрия си приятел. Не бях го чувал от една година......
А кафявия живее още с мен. И като сесъберем с приятеля ми е неудържим.


Публикувано от aurora на 05.04.2007 @ 17:44:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 19:35:21 часа

добави твой текст
"Кафявият самотник" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кафявият самотник
от krissi (p.g.d@abv.bg) на 06.04.2007 @ 10:46:13
(Профил | Изпрати бележка)
"признателност, вярност, доброта, достойнство, обич към приятелите."

Хората понякога сме срам за кучетата.(:

Много мъдрост и истина намирам в тази история!

Поздрави!:)


Re: Кафявият самотник
от Krasi7 на 07.04.2007 @ 17:18:57
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Ами как няма да има. Толкова време престоя докато узрее в кухнята. Първокласник да го беше чел пет пъти по-бързо щеше да го пусне. Ама нали знаеш каква е причината.

]