Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 423
ХуЛитери: 5
Всичко: 428

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНачалото
раздел: Разкази
автор: Bonnka

Раят се продъни и ангелите плачат, по прозорците и по колите се стичат едри крокодилски сълзи. Оплакват себе си, горките едва ли биха оцелели в перфектния ни свят на болка.
А аз изтупах сънищата от себе си и влязох в мойта плачеща кабинка. Измивам вчерашния ден и влизам в днешния. Човек умира всеки ден а утре никога не идва.
Ако знаех какво ме чака в този синьо - зелен живот никога не бих се родила. Колкото и тиха и спокойна да е сутринта ти, винаги има част от деня в която се страхуваш, дори за миг, или за вечност... . И аз обаче като всички хора бера плодовете на грешките си, защото не се уча от тях а просто ги повтарям и ги потретям и след това са вече част от мен самата.
И тази сутрин след душ кабинката се взирам в рошлата която ме гледа от огледалото и си мисля " така ти се пада...като си вече грешен навик...", което трябва да значи, че грешката ми е станала навик но не съм изпила първата чаша кафе. И мисленето ми е по скоро "мозъчни стружки" отколкото "плаващ облак". Понякога си мисля, че животът е твърде кратък за да успея да мина през всичко което бих искала да направя. И независимо от това се лутам в хаоса и започвам едно а завършвам друго. В тъмнината на ноща се блъскам в тясната ивица светлина под вратата с нарастващо неудовлетворение към фактите на поредния празен ден. А в облак сънищен прах в зората на новия, гледам носталгично назад когато бях по - млада от днес. Но времето, единствено то обърка всичките ми планове, унищожи духа ми и ме направи зависима. Казват "Времето лекува всичко" - пълни глупости - времето ли? Знае ли някой какво ни причинява то? Времето не само не лекува но има и гадния навик да гарнира всичко с чувство за вина.
Ако започвахме живота си на 99 години, и се връщахме назад - дали света би бил по - съвършен? Вместо поредния гвоздей в ковчега с всяка следваща година ще ставаме по - млади. И вечер под завивките никой не би си и помислил, че умира с утрешния ден. Но няма как - човек се ражда сам и сам умира.
Началото на всичко грешно е само мисъл, и нещо като риск, след това става действие, и идва рутината и тогава вече си по наклонената плоскост, навика е оформил характера ти и си в ръцете на съдбата.
Аз намерих себе си в една плачеща сутрин, когато отворих очите си и впих поглед в непознатата стая с непознат спомен и с ничие присъствие. Но сред намачкани чаршафи. И паниката бе мъчителна, и глуха с белите кутийки в мисълта ми. Страх, грях или гняв към мен самата. Има два вида любов в живота, брачна и извънбрачна. Свободна и задължителна. Страстна и съжалителна. Гореща и равнодушна. Аз не знаех коя беше правилната - но знаех, че винаги можех да върна тази която съм загубила обратно.
А ангелите плачеха...


Публикувано от BlackCat на 23.03.2007 @ 18:53:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Bonnka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 09:05:47 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Началото" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Началото
от kameja на 23.03.2007 @ 21:12:29
(Профил | Изпрати бележка)
Колко много пъти съм се чувствала така. Дори и сега. Останах замислена. Изразила си го толкова истински.


Re: Началото
от Bonnka на 25.03.2007 @ 20:00:35
(Профил | Изпрати бележка)
Нещо от типа на - "къде бях тази нощ в чии ръце", нали?
Подозирам, че много са го преживели.

]


Re: Началото
от daniani01 на 25.03.2007 @ 18:31:25
(Профил | Изпрати бележка)
Mnogo mi haresa,a taq apatiq e tolkova zarazitelna...