Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 841
ХуЛитери: 3
Всичко: 844

Онлайн сега:
:: AGRESIVE
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато акциз удари
раздел: Хумор и сатира
автор: Krasi7

(Много му се събра...................)

Много му се събра на този свят през последните години. То земетресения, то урагани, то цунамита, то пожари, то наводнения, то.............. Ужас!
Само нашата бедна страна тези моменти я подминаваха. Встрани останахме някак си от ударите на природата и на съдбата. Е, с малки изключения разбира се. И си кротувахме, радвайки се на бедното си благополучие и с нищо непредизвестен късмет. Но до време, както казват старите хора.
Някъде около коледа парламентарните мислители ни спретнаха и на нас едно бедствие, един удар, така да се каже. И нас ни удари! Ама нали сме си винаги бам-башка не ни удари природата, а ни удари акциза. Акциза върху ракийката, ракийката на българина. И ако това не е удар! Не удар ами дране направо и жива съсипия. Но като се замисли човек друго и не може да се очаква от тези 240 природни бедствия, които са се настанили в парламента. Всичко там е заразено и е болно от много лоша болест. Казва се „Синдром на придобитата и прогресираща мозъчна недостатъчност”. Много е стара тази болест и върлува по нашите земи от много векове. Горе-долу от времето на Крум Страшний датира.
Владетелят, направил толкова много за царството, бил обладан от подлия вирус и заповядал да бъдат изкоренени всички лозя. До чукан и пръчка! И какво? Никифор Фока, комшията, се ядосал на тази глупост, събрал войскарите си и разпарцалил столицата на Крума. Дал я на огъня, дето се казва. На Крум обаче му дошъл акъла, скрил се в Балкана, извардил Никифора и на свой ред го понатупал толкова здраво, че чак главата му отрязъл като лозова пръчка и от черепа му си направил чаша. Ама не да пие вода от нея, а винце и ракийка. Сетил се, че е направил грешка преди време.
Крум Страшний е първият, който се е излекувал от тази болест.
През миналия век болестта е регистрирана и в Северна Америка. Заразени от синдрома били управниците и Големия бял вожд на САЩ. Като ефект се появил „сухия режим”. Никаква „огнена вода”! И акто резултат? Пълни джобчета на контрабандистите и неудобно, и некултурно пиене на уиски от чаши за чай. Но и там успели да се излекуват хората и взели, че махнали „сухия режим”. И нещата си дошли на мястото.
Пак през миналия век, към края му обаче, синдрома се заселил за кратко и в Русия. По времето на Михаил Белязания се случило. Дръпнал той от ръцете на мужиците водката и самогона и настанал сеир. Мужиците не само не изтрезнели ами даже напротив. Започнали да ходят като лунатици и като ударени самолети. А отгоре на всичко взели да закъсват икономиката и парфюмерията. Антифриза тотално изчезнал, камионите и леките автомобили взели перманентно да прегряват (накъде без охладителна течност), а всичко мъжко и женско, колчем си отворело устата, замирисвало на багдатски проститутки.
Ядосали му се на Миша генералите кагебисти, запрели го в една дача да
му дойде акъла и на негово място сложили Боря. Той оправил нещата, но малко му поотпуснал края. В собствен план имам предвид. Пийвало му се доста на човечеца и понеже все не му стигало взел да си слага помпички. Докторите има казват байпас.
А сега сме ние наред. Не, че си го искаме и си го търсим реда. Просто нашата родна депутация напърчи гърди, плю си на физиономията и цвъкна акциза за ракийката. Също като врабчетата, дето цвъкат едни работи от клонките на дърветата. Лошото е, че това цвъкало все на главите ни пада.
Ама не знаят (или забравят) те, че българина става зъл и непредвидим когато му бръкнеш в джоба, когато го докачиш на чест и когато му сложиш мезе без ракийка. Те и трите неща ги направиха. Ха да ги видим сега как ще се измъкнат от ситуацията?!

Или от синдрома, ако предпочитат.


Публикувано от BlackCat на 14.02.2007 @ 04:52:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:14:36 часа

добави твой текст
"Когато акциз удари" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато акциз удари
от radi_radev19441944 на 14.02.2007 @ 20:54:25
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
То това си е живо наакване. Онези мушмороци имат нужда от памперси. Аз бях захвърлил казана на дядо ми, но възнамерявам да го постегна и започвам сериозна работа. А те да го...


Re: Когато акциз удари
от Krasi7 на 14.02.2007 @ 21:13:21
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Правилно! Да го........... Ама под вода, да не се вдига много прах като го......

]


Re: Когато акциз удари
от krissi (p.g.d@abv.bg) на 15.02.2007 @ 20:33:45
(Профил | Изпрати бележка)
Ot sindroma 6te e druje...Otnovo aktualno - napravo v desiatkata:)))


Re: Когато акциз удари
от Krasi7 на 15.02.2007 @ 23:02:57
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Абе какви ли не недоразумения щъкат из земята ни.:-))

]