Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 863
ХуЛитери: 1
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНеизречени Думи
раздел: Разкази
автор: Hamman

На пегаса от Ал Исра

Черните мъжки обувки стъпваха тежко по павираната алея, докато женските до тях правеха непохватен пирует във въздуха, но за сметка на това се приземиха леко.
- Играла ли си балет? – Попита Марк.
- Не, но винаги съм искала.
Повървяха още малко умълчани . Марк прокара ръка по къдравата си коса. Беше притеснен. Повечето мъже биха го определили като не особено хубав, но жените го намираха за сладък. Беше не много висок, с изпъкнали скули и удължен нос. Това беше третата им среща, като се изключат многобройните излизания с общи познати. Именно общите познати бяха причина за тяхната първа среща. Запозна ги най-добрият приятел на Марк на един купон. Тя хареса Марк още от началото, защото той не се опитваше да я впечатли по някакъв начин, както правеха повечето мъже. От там нататък съвсем логично беше да прекарат остатъка от този купон заедно.
- Харесаха ли ти раците? – Сара реши да прекъсне тишината.
- О, да. Добри бяха. А на теб мидите?
- Биват. Ще отидем пак там следващия път.
- Става. Ами кабернето?
- Реколтата уж била добра, но беше мътно. Някак прекалено жълто.
- Което ми напомня да ти благодаря за онази песен, която ми препоръча. Yellow. Как беше…And it was all yellow... – започна да си тананика Марк. – Нова ли е?
- Не, от миналата година е. Клипът също е много хубав.
Бяха посетили второкласен рибен ресторант, притежаван от гръцки имигранти, но пък славещ се с дискретната си обстановка. Таксито им спря малко по-далеч от дома на Сара, за да се разходят.
Пресякоха улицата към блока й. Това беше стара кооперация във викториански стил, в която Сара беше намерила удобен двустаен апартамент под наем на прилична цена.
- Не ми се прибира – каза тя, докато сядаше на пейката срещу дома й.
- Ами май и на мен.
- Не си от решителните, а?
- Хич даже.
- Аз пък съм много импулсивна. Сигурно си забелязал, де. Решавам на момента без да мисля много.
- Но не си си навлякла кой знае какви бели така, нали?
- Почти не. И слава богу. За това и не съм се променила много.
Той се усмихна, а тя го последва. Харесваше, че е забавна и не си правеше тъпи шеги, нито пък се обиждаше или дразнеше от расистки и сексистки вицове.
- Аз съм странен. Имам много силно чувство за отговорност. Примерно , когато беше погребението на баба ми миналата година, шефът не ме пусна да ида, а аз се самообвинявах, че не бях достатъчно настоятелен. Не я уважих.
- Но ако беше настоятелен можеше да изгубиш работата си.
- Така е. Или пък като тинейджър много се карах с баща ми. Така изядох не един и два тупаника. А после се опитвах да го оправдая пред себе си, тъй като уж съм го бил заслужавал.
- Ти не си виновен.
- Знам. Мразя съвестта си. - Но обичам теб, помисли си Марк. Не посмя да и го каже.
Поговориха още няколко минути. Той не откъсваше поглед от нея. Наблюдаваше елегантните й обувки, червения чорапогащник, който подчертаваше сексапилните й крака, кафявата карирана пола. Навик на Сара беше да жестикулира енергично с ръце, докато говори, а това пречеше на Марк да ги изучи с подробности. Но беше възхитен от дългите пръсти и сребърния пръстен на лявата ръка. Деколтето на блузата, която беше облякла едва загатваше какво се намира отдолу, но създаваше усещането, че не е за изпускане. Къдравият младеж се посрами от опита си да довърши мислено гърдите й. Всеки път когато се вгледаше в шията й, спираше да мисли за всичко останало. Едва след време се усещаше, че е зяпнал неприлично. Лицето на Сара, макар и приятно, не би могло да бъде наречено красиво. Но точно това я отличаваше. Или поне така си мислеше Марк. Що се отнася до дългата й червена коса, той едва се сдържаше да не я докосне. Всичко това го разсейваше и той с мъка се опитваше да взима дейно участие в диалога.
Разговорът отиде към своя край, когато Сара се прозя.
- Ам, аз ще си лягам. Утре е големият ден. Нали ще дойдеш?
- Разбира се, рожден ден ти е все пак.
- В осем звъниш ей на тоя звънец. – Каза Сара, сочейки белия бутон до входната врата. – А сега чао.
Марк искаше да я целуне. Тя също искаше да го целуне. Но той каза само:
- Чао и лека нощ. – Марк я изчака да влезе вътре, отиде до ъгъла, извика едно такси и се прибра. Изпитото вино пък му помогна почти веднага да заспи.
На сутринта стана с лошо настроение. Постоянно си мислеше за снощи. Докато се бръснеше спря за малко и погледна кафявите си очи в огледалото. Изрече:
- Глупак – обвиняваше се. Толкова ли бяха две думи? Нямаше да наранят никого.
Но после се сети – ще й го каже довечера, на партито. Далеч по-романтично ще е. Изми пяната от лицето си и благодари на съдбата, че снощи го спря да сподели чувствата си.
Марк излезе от вкъщи и хвана метрото за източен Манхатън. Работеше като продавач на кафе в Старбъкс на 26-ия етаж на голямата кула. Както винаги, Марк застана спретнат и усмихнат на бара, готов за работа. И как иначе, нали беше рождения ден на Сара – 11 септември.



Публикувано от hixxtam на 11.02.2007 @ 03:44:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Hamman

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:02:16 часа

добави твой текст
"Неизречени Думи" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Неизречени Думи
от aletna на 24.03.2007 @ 21:47:27
(Профил | Изпрати бележка)
Разказ с неочакван край, и точно това те кара да се замислиш.


Re: Неизречени Думи
от vavilon на 25.04.2007 @ 22:22:53
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина неочакван край...
Поздрав!


Re: Неизречени Думи
от krasavitsa на 23.12.2007 @ 16:33:09
(Профил | Изпрати бележка)
Добро е. Стил Артър Хейли. Трябва да се публикува сега, защото е все още актуално. След 10 години няма да говори никому нищо.


Re: Неизречени Думи
от Hamman на 23.12.2007 @ 17:43:11
(Профил | Изпрати бележка) http://nik-nikolov.blogspot.com
Вече го публикуваха. В Капитал.

]