Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 3
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДушата отвътре
раздел: Есета, пътеписи
автор: vavilon

Всяка част от мен крещи :" Къде се намира Душата!
Сигурно там някъде около Сърцето.Какво става, ако Душата напусне тялото? Отиде в неизмеримото. И ни чака. Просто ни гледа отвисоко и намига приятелски.Коя е нашата обител и как да я достигнем?! Светлинни години или само минута? Пуснете ме да отида ТАМ, за да намеря въпроси и отговори.Не можело. Нямало да се върна. Повдигам рамене многозначително и съм готова да козирувам.
Къде се намира Душата?
Онази истинската, ако има такава.А имат ли политиците Души.Това питане ме забавлява. И то доста.Може ли една Душа да направи Животът по-лесен?! И как, ако е възможно?!Сручвасе да търсим смисъла на самото търсене и да го губим именно там- пространството.Но защо да погубвам себе си, търсейки неизбежното?!...
Къде се намира Душата?
Бяхме приятели и то добри, деляхме и лошото, и хубавото. Сутрин се събуждаше до косите ми.Но веднъж този ден не дойде. Събудих се сам, а в краката си прочетох кратка бележка: "Вече не те обичам"- Соня. Какво е да не обичаш?!Мигът ли решава това?!Или нашата безпомощност напосоки...
Душата отвъд. Къде се намира Душата?
А коя от всичките?! Единствената, нещо като любовта, онази нашата.Вярваме ли в съкровеността, дълбочината, исткреността и ако повярваме, ще запея заедно с Фреди:"Животът трябва да продължи!".И все пак, заспивайки пред телевизора вярвам в безприкосновеността на обичта, в малките радостни мигове на радост, които ни правят щастливци.И сме много, много смели.Смелостта е и характер. Има и я няма.Играе с нашето търпение, но ни прави ХОРА.
Една малка част от мен закрещя:"Къде се намира Душата?
Та това да не ти е разнопосочна улица, умнико, крещя.Някой ме взима за солидно подпийнал субект, ала на мен какво ми пука?...Някой беше казал, че самите ние избираме. НЕ!Не, на твърдия алкохол, хей!!!!...А да изберем духовното!....Онова, за което говори и Шекспир в сонетите си...Духовното издигана е част от интимната същност на индивидуалността ни. И въпреки езотеризма, не преставам да вярвам в силата на просвещеието, в познанието като наш пътеводител, в разумната преценка. Защо са ми някакви си чувства?...Е, липсва ми Сончето, как заедно свирехме на китара, готина мадама, но по ми се иска да знам къде е салатата от краставици! А, за Душата, това ще говорим като пийнем, поне след час. Сега предстои загряващата група, наречена проточване на Времето!И не залагам на клопки, има ги много, ей, там, в емоциите, приятел!Вярваш ли, брато?!
Къде се намира Душата?
В пространството, отвъд мислите, дори и негативни, сори, има едно място, където се крият, ха, ТАЙНИТЕ.Отвъд Времето и линиите на Съдбата съществуват кътчета, наречени райски.Там красотата, любовта, приятелството, страстта са точни и истински, защото ни принадлежат. Не изцяло, лека полека.Честно. Нежно. ТОВА Е НЕЩО КАТО ДА ДЪРЖИШ ЦВЕТЕ. ПОСЛЕ ДА ГО ПОМИРИШЕШ. И ДА ГО ПОСАДИШ ОТНОВО. И ако Философския Камък е в сърцата/ Душите / ни, то надявайки се, ще го преобърнем, за да вземем Надеждата, скрита там. И няма да спрем да се гордеем къде е душата и от къде идваме! За наистина нещо по-добро!


Публикувано от BlackCat на 19.01.2007 @ 20:55:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   vavilon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:23:52 часа

добави твой текст
"Душата отвътре" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Душата отвътре
от libra на 19.01.2007 @ 21:33:46
(Профил | Изпрати бележка)
около слънчевия сплит се намира
а иначе се намира на едно сребристо място
хубав ти е текста, на един дъх е писан, личи си


Re: Душата отвътре
от vavilon на 19.01.2007 @ 22:36:28
(Профил | Изпрати бележка)
Da, okolo nego, OK!