Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 660
ХуЛитери: 5
Всичко: 665

Онлайн сега:
:: ivliter
:: diogen
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта'Бах мама му и криза !!!!
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Не знам какво е да си на 50
Знам обаче какво е да изпуснеш козите , да се хвърлиш на клона или да духнеш белия облак под опашката . Както са казали хората на 50 : Никога не е късно да станеш за резил ..." Със сигурност са почерпили тази сентенция от собствения си опит . Ама как решавате бе хора , че до сега не сте живели ?! И какво сте правили ?! На 50 решавате изведнъж да се хвърлите във водовъртежа на живота , без плавници , без шнорхел , без пояс ... По едно голо достойнство .
Криза на средната възраст . 'Бах мама му и криза ! То едно е да те обливат горещи и студени вълни все ено те къпе гола финладка , съвсем друго е да си грабнеш органа маркиращ пола ти и да хукнеш да гониш Михаля !
Гледам ги тези на 50.. Ей ги на , пред погледа са ми ! Свили си душиците и на дават капка кръв да цвръкне извън собствения им егоизъм . Деца имали . Пък и внуци . Въздух ! И то под налягане . Като не са живяли , къде са бляли като са ги създали ? Решават ей така да хванат влака , последния . Аз пък седя до един стаен хибискус , гледам тъпо в двамата си сина и се мъча да вдяна тях аджеба в кой вагон да ги натикам ?!
Кризата на средната възраст се дължала на хормони ... Аз май накрая ще взема да хвана вяра на докторята . Като ги гледам тези на 50 . Едни се хвърлят като урангутан на млада самка по магазините . Купуват си тийнейджърски дрешки на килограм . Атакуват салоните за красота . Присаждат си коса . Повишават продажбите на създателите на виагра , пък после кой с инсулт , кой с инфаркт всичките са в рая .
Има и по хард версии . Онези , които директно лягат под ножа . Я лифтинг , я цица . Като стартират , финишират чак като заприличат на Майкъл Джексън в по - добрите му години . Разликата е ,че оня се избелва , пък нашите , 50 годишните си търсят кожен тумур под лъчите на солариума .
'Бах мама му и криза ! Трети месец предъвквам валидоли , докато Ромео и Жулиета се надпреварват кой по - бързо ще вкара другия в гроба . Лошото е , че те се оправят , пък ония покрай тях се разкапват сякаш термоядрената гъба е последен заслон преди поредната буря .
Ако ги разделим ще установим , че :
Невинно забременилия жена си тати изведнъж е осъзнал , че е крайно време да си купи Мазерати и да се сдобие с нова Харпия , която да му стрива корсартрозните кокали .
А проспалата зачатието мама , която по невинност се мери с Пресветата Дева ( Прости ми , Господи) , кърши снага пред пластичния хирург , решила твърдо освен с нова муцуна да се сдобие и с дялове от лъскавата му клиника .
Ако тези двамата вземем да ги съберем , ще осъзнаем , че са се вдиотили тотално и уверено влачат цялата фамилия към 4-ти километър. 'Бах мама му и криза ! Освен гръцко вино Понтика , разбрах , че обичам до полуда и психиатъра си , който пък странно защо вече не иска да ме приема , защото съм го била разтройвала ?!
Най - страшното идва , когато други 50 годишни , започнат да дават акъли . Става мазало ! Само Мтел и бабичките от квартала са на келепир , че освен кинти и голям сеир пада .
Мен пък ме тормози запек . На психологическа основа бил. Клеча си на гърнето и се кефя , че само крясъците чувам . Като телевизор Опера , ама без картинки . Само , че каквато съм си гад , почвам да си представям . Анимирам си екшън в главата , кървав... Режисирам си психо - трилъри и ставам все по - добра . Да ви кажа спремо 50 годишните Джеймс Бонд изглежда като стресната попова лъжичка . Казанова е невинен първолак - воайор . А Нострадамус може да се сравни само с циганката от пазара , където за 2 лева ще се цани кармата ти да прегледа .
'Бах мама му и криза ! Спрямо нея цунамито в Индонезия се отличава , като бегло недоразумение на съдбата . Колко бяха жертвите там ? Не помня ....
Весела Коледа на всички ! Моята беше като испанска корида . Оле! Дядо мраз го мерихме с камъни , избега човека , забрави чувала с подаръците . Прасето го клахме 'ъмнайсет пъти , абе... Коледа ... С 50 годишни . Какво им е ? Ще се разделят , пък ще се композират с други ... 'Бах мама му и криза ! Чинии не ми останаха , нерви също . Щели да почват живота на ново . Новата година също ... А ние от миналото ? После :"Дъще , що живееш в грях " Ами да не съм луда да се женя . Като ги гледам 50 годишните ... Дай , Боже и ние до там да стигнем и моя мъж ли ще обяви , че е бил в дименция докато ми е правил децата и аз ли ще лягам месец , след месец под ножа , с блянове за бели нощи на Кубинския бряг с млад латино - пластичен хирург ? Мерси ! Престърга ми под лъжичката .
'Бах мама му и криза ! Да не ви идва ди главата такова чудо ! Интелигенти уж се водят , пък излезли като циганите на мегданя , всеки развял поне по десет кирливи ризи . Срам ! Ходя си с наведена глава , че хората за мезе са ме взели .
'Бах мама му и криза ! Барем прасето да бяхме изяли ....


Публикувано от hixxtam на 17.01.2007 @ 20:03:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 3536
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"'Бах мама му и криза !!!!" | Вход | 7 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от radi_radev19441944 на 17.01.2007 @ 22:03:02
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Много си готина.
И аз се чудя как ще я караме с толкова много кризи: сърдечни кризи, бъбречни кризи, политически кризи, идейни кризи, творчески кризи, финансови кризи, сексуални кризи, емоционални кризи...
Така е то с петдесет годишните, ами после?
Мамка му и прасе!


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 18.01.2007 @ 15:52:35
(Профил | Изпрати бележка)
И аз това казвам , де , за прасето ми е думата :)
А , приятелю след 50-те , предполагам , че най после осъзнаваме , че сме смъртни и ни идва мъдростта в главите . Ама нейсе ! Я го виж Хю Хефнър :)))) Ха ха ха ха
Поздравчета !

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от Dandelion_Wine на 18.01.2007 @ 10:38:49
(Профил | Изпрати бележка)
'Бах ма'аму, как ме засрами!
Таман бех отделила тука парички за един целутрон... :)
Ей, остави ме в пълен шаш... беки сме толкоз прозрачни... :(


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 18.01.2007 @ 15:50:30
(Профил | Изпрати бележка)
Дай си ги за целутрон , сестро , поне да не ги мислиш :) Не се срами , те страстите са си човешки , не вярвам за токова провинение да те "накажат" строго :))))

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от angar на 18.01.2007 @ 16:04:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
С надменността на под тридесетгодишните осмиваш петдесетгодишните! И правилно - за да достигнеш и ти до 50 години, та да ти се върне!

Запази си го - като станеш на 50, да се посмееш; не на себе си, а на днешните си разсъждения. Защото обобщенията ти са абсолютно неверни!


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 18.01.2007 @ 16:53:46
(Профил | Изпрати бележка)
Защо се засягаш ? За съжаление аз съм от тези "писатели" , които са подвластни на собствените си емоции :) Не поставям под общ знаменател всички 50 годишни :) Гледам си само тези , които са около мен :) И все пак никой не знае какво ще му дойде до главата . Естествено не съм застрахована и аз , кой знае какви ще ги надробя :)
Поздрави с добро чувство !

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от pisana на 18.01.2007 @ 16:17:19
(Профил | Изпрати бележка)
...звучи весело:))


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 18.01.2007 @ 16:54:50
(Профил | Изпрати бележка)
Абе и аз се смях до едно време ....
Поздрави , мила ми Писано :)

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от torbalan (lexx13_dir.bg@dir.bg) на 19.01.2007 @ 21:49:16
(Профил | Изпрати бележка)
....По-скоро тъжно, отколкото смешно....Но всъщност доста правдиво....Въпреки всичко ми се щеше да се посмея, но несе получи...


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.01.2007 @ 13:36:42
(Профил | Изпрати бележка)
Много съжалявам. Обикновено се мъча да се надсмея над проблемите и ситуациите в които изпадам . За съжаление както се вижда не винаги успявам :)
Поздрави !

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от libra на 21.01.2007 @ 13:51:21
(Профил | Изпрати бележка)
мъкаааааа и смех, тва на 50 ))))))))
а може ли и за малко преди 50 да важи същото ))))))

бедствието бре, имам само една забележка към разказа -
каква се 'Бах маааму, а не 'бах мама му' с дълго 'а' ))) - ма тва младото поколение още не сте се научили и да псувате като хората )) ще се научите..бах мааму кво ви чака..)))))))) хихи


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от libra на 21.01.2007 @ 13:53:40
(Профил | Изпрати бележка)
ийхх 'каква' да се чете 'казва' - недоглеждането ми е от очилцата, требе да си сменям диоптърчето, явно ))))))))

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.01.2007 @ 14:54:16
(Профил | Изпрати бележка)
Еееееееееех мила ми Либра ,
не знам за преди 50-те . Май по - хайлашката я караме или пък защото децата са ни по - малки , че не могат да ни съдят , ама вярвай ми тези на 50 ми скриха и топка и шайба и акъла , като цяло . Хеле пък като са ти в къщата ти идва да цивриш от умиление ...
'Бах мааааа му :))))))))))))))))))))
Поздрави и благодаря за вниманието :) Одавна не те бях виждала :)

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от libra на 21.01.2007 @ 19:21:22
(Профил | Изпрати бележка)
а така, схващаш бърже, абе има надежда у теб )))))

..а за виждането скоро, то и аз не се бях виждала тези дни, абе какви дни, месеци направо ))))))))

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 23.01.2007 @ 15:57:19
(Профил | Изпрати бележка)
Хихихихи , така е , мила , надеждата угасва последна :)
За виждането , едно викторианско огледало ще свърши работа , а и след 50-те ще донесе дивиденти :)))))))))))))
Поздрави , сладурка !:)

]


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 21.01.2007 @ 16:46:05
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
никаква криза! от 50-тата си година все повтарям, че живота започва след 50-те


Re: 'Бах мама му и криза !!!!
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 23.01.2007 @ 15:55:29
(Профил | Изпрати бележка)
Нали и аз това казвам , приятелю:)))))))))))

]