Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 819
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 822

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàCasus improvisus
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: radi_radev19441944

ãðîòåñêè




Ñóòðèíòà ðàíî â êúùè íàõëóõà åäíè òèïîâå ñ êà÷óëêè è ìå àðåñòóâàõà. Áåç ìíîãî îáÿñíåíèÿ è áåç äà ðåàãèðàò íà ïðîòåñòèòå ìè , òå ìå íàáóòàõà â åäèí äæèï ïðåä î÷èòå íà ïîíå äåñåòèíà ðàíîáóäíè áàáè÷êè îò áëîêà è è ìå îòêàðàõà â ïîëèöåéñêîòî óïðàâëåíèå. Òàì ìè áåøå îáÿñíåíî , ÷å ñðåùó ìåí å ïîâäèãíàòî ñåðèîçíî îáâèíåíèå. Íà âúçìóòåíèòå ìè âúïðîñè áå îòãîâîðåíî ìàêñèìàëíî ëàêîíè÷íî: “ Òè çíàåø çàùî”… Òàì å ðàáîòàòà , ÷å íå çíàåõ è íå ìîæåõ äà ñå äîñåòÿ. Íÿêîëêî ÷àñà ïî- êúñíî ìå îòâåäîõà ïðè ñëåäîâàòåëÿ è òàì ìè áå âðú÷åíî îáâèíåíèåòî.
- Îáâèíåí ñòå â ñèñòåìåí ñåêñóàëåí òîðìîç- çàÿâè òîé ñàìîäîâîëíî – èùöà å âåðîÿòíî áèâøàòà âè ñåêðåòàðêà.
Òîâà èçÿâëåíèå íàïðàâî ìå ãðúìíà îò óïîð è àç ñå îáëåùèõ. Ïðîáëåìúò áåøå òàêúâ , ÷å àç íå ñúì èìàë íèêîãà íèòî áèâøà , íèòî íàñòîÿùà ñåêðåòàðêà.. Ðàáîòàòà ìè íå ñå íóæäàåøå îò ïîäîáíè óñëóãè. Ñïîäåëèõ òåçè ôàêòè , íî îíçè ñàìî ñå óñìèõíà è ïîäõâúðëè çàãàäú÷íî :
- Õì , ùå ïðîâåðèì òîâà.
Ñëåä òîâà ìå íàêàðà äà ñå ïîäïèøà ïîä ïîêàçàíèÿòà ñè è òîëêîâà. Íå ìå ïóñíàõà âåäíàãà , çàùîòî òàêîâà áèëî ïðîêóðîðñêîòî íàðåæäàíå è ëþáåçíî ìè îáÿñíèõà , ÷å ñå íàëàãà äà îñòàíà îùå äâàäåñåò è ÷åòèðè ÷àñà. Ïî çàêîí.
Íÿìà êàê ,ïðèìèðèõ ñå è çà÷àêàõ. Ùîì å òàêúâ çàêîíúò , íÿìà ìúðäàíå. Íà ñëåäâàùèÿ äåí ìå îñâîáîäèõà , íî ñëåä íÿêîëêî äåíà ïàê ìå àðåñòóâàõà.
- Çàïîäîçðÿí ñòå â ñèñòåìåí ñåêñóàëåí òîðìîç – ïîòâúðäè ñëåäîâàòåëÿò.
Àéäå ïàê . Àáå íÿìà ëè äà ìèðÿñàò íàé – ïîñëå òåçè õîðà!
- À ñòèãà , áå !- ðåâíàõ àç êàòî ðàíåí äèíîçàâúð- Äîêîãà ùå ìå äúô÷èòå çà òåçè ùóðîòèè ; íàëè âè îáÿñíèõ ìèíàëèÿ ïúò , ÷å íÿìàì ñåêðåòàðêà è íèêîãà íå ñúì èìàë.
- Ìîìåíò , ìîìåíò – óñìèõíà ñå ñíèçõîäèòåëíî ñëåäîâàòåëÿò, ñÿêàø èñêàøå äà êàæå: “òîçè ïúò íÿìà äà ìè ñå èçïëúçíèø , äðàãè”-íàëè âèå ñòå ãîñïîäèí Ðîêè?
- Ðîêè – òðåïíàõ àç è íåùî ìå æåãíà- äà àç ñúì Ðîêè , íî òîâà å ïðîñòî ëèòåðàòóðåí ïñåâäîíèì è íÿìà íèùî îáùî ñúñ ñëó÷àÿ. Ïèøà íÿêîè íåùà â ëèòåðàòóðíèòå ñàéòîâå íà Èíòåðíåò ñ òîçè íèê.
- Åòî âèæäàòå ëè êàê íåùàòà ñè èäâàò íà ìÿñòîòî . Çíà÷è Ðîêè . Àõà…
- Å äà Ðîêè . Òî è êó÷åòî ìè å Ðîêè è êàêâî îò òîâà?
- Àìè íèùî îñîáåíî . Ùå âè ïðî÷åòà ñàìî ÷àñò îò ñâèäåòåëñêî ïîêàçàíèå ñðåùó âàñ , çà äà íå ñå î÷óäâàòå: “ Îíçè äåí Ðîêè ïàê íàïàäíà ãîñïîæèöà Ñ. â ãðàäèíêàòà ïðåä áëîêà è èñêàøå äà ÿ îáëàäàå.” Êàê âè èçãëåæäà òîâà.
- Õà – øàøíàõ ñå àç ,- àìà âèå ñåðèîçíî ëè ñå âúðçâàòå íà òåçè äèâîòèè? Íàëè áåøå óæ ñåêðåòàðêàòà ìè , à ñåãà è íÿêàêâà ñè ãîñïîæèöà…
- Ùå âèäèì , ùå âèäèì – ìàé äîñòà ïîõîæäåíèÿ èìàòå– ñèÿåøå ñëåäîâàòåëÿò êàòî çàòâîðè ïàïêàòà ñ äîñèåòî – èìàìå è äðóãè ïîêàçàíèÿ íà ñâèäåòåëè ; ùå ðàçñëåäâàìå öåëèÿò ñëó÷àé , íî âè îáåùàâàì , ÷å íÿìà äà ñå îòòúðâåòå ëåñíî . Çà ñåãà íÿìà äà âè çàäúðæàìå , íî ñå íàëàãà äà íå íàïóñêàòå ãðàäà â áëèçêèòå äíè äî íàñðî÷âàíåòî íà äåëîòî. Íàëè òàêà , ãîñïîäèí Ðîêè?
È òîé ìå èçáóòà ëþáåçíî íàâúí ñ âñå ñúùàòà î÷àðîâàòåëíà óñìèâêà , êîÿòî íåäâóñìèñëåíî èçðàçÿâàøå:” Íÿìà äà ìè èçáÿãàø, ïðèÿòåëþ. Ñïóêàíà òè å ðàáîòàòà."
Å òîâà ìå äîâúðøè. Âñè÷êî äðóãî ìîæåõ äà î÷àêâàì îò òàçè ñáúðêàíà äúðæàâà :
Äà ìå îáâèíÿò â óêðèâàíå íà äàíúöè , âúïðåêè , ÷å íÿìàì áèçíåñ è ëè÷íà ñîáñòâåíîñò , äà ìå îáâèíÿò âúâ ôàëøèôèöèðàíå íà ïàðè , âúïðåêè , ÷å èçîáùî íÿìàì ïàðè , äà ìå îáâèíÿò â ïðåâèøåíà ñêîðîñò , âúïðåêè ÷å íÿìàì è íå êàðàì àâòîìîáèë ; ìîãàò äà ìå îáâèíÿò , ÷å ñúì ïðåëúñòèë è èçîñòàâèë ïðàáàáàòà íà óåëñêèÿ ïðèíö êîëêî ìó å , íî áàø îáâèíåíèå â ñåêñóàëåí òîðìîç íà íÿêîÿ ñè ãîñïîæèöà Ñ. , äåòî õè÷ íå ïîçíàâàì , òîâà íå ñúì ãî è ñúíóâàë . Êîÿ ëè ïúê å òàçè íåçíàéíà âúçëþáåíà ;ìú÷à ñå äà ñè ïðèïîìíÿ ôèçèîíîìèèòå íà âñè÷êè ïî – ñèìïàòè÷íè ãîñïîæèöè îò êâàðòàëà, íî íèùî íå ìè ïðîñâåòâà. Ìàéíàòà ìó!
Îáùî âçåòî èçëèçàì ÷åñòî â ãðàäèíêàòà ïðåä áëîêà , çà äà ïîðàçõîäÿ êó÷åòî ,íî òàì ñå ìîòàÿò âñÿêàêâè: è ãîñïîæèöè , è áàáè÷êè , è êàêâè ëè íå ùåø – íÿêîè ñ êó÷åòà , äðóãè ñ âíó÷åòà , òðåòè ñ ãàäæåòà ; ìíîãîîáðàçèåòî å ïðåäîñòàòú÷íî , íî íèêàê íå ñå ñåùàì çà âúïðîñíàòà ãîñïîæèöà. Íàïðàâî ìå çàèíòðèãóâà è èìàõ ÷óâñòâîòî , ÷å êàòî íèùî ìîãà äà ñå âëþáÿ. Îáùî âçåòî çàïî÷íàõà äà ìå îòáÿãâàò , çàùîòî ñè áÿõ ñïå÷åëèë ëîøà ñëàâà : áàáè÷êèòå ìå çàîáèêàëÿõà îòäàëå÷ è òâúðäÿõà , ÷å ñúì ïðèáèðàë ðàçíè îòðåïêè â àïàðòàìåíòà è ñìå ïðàâèëè îðãèè è ãðóïîâ ñåêñ. Ñëóõîâåòå ñòàâàõà âñå ïî- ñòðàõîâèòè.
Íàñêîðî ñëåä òîâà îòíîâî ìå îòêàðàõà ñ áåëåçíèöè êàòî îïàñåí ðåöèäèâèñò è ìå íàáóòàõà â åäíà êèëèÿ â ñëåäñòâåíîòî.
Ðàçáèðà ñå , îòðè÷àõ âñè÷êî , çàùîòî îáâèíåíèÿòà áÿõà õåì àáñóðäíè , õåì ñìåøíè , âúïðåêè ÷å íå ìîæåõ äà ñå ñìåÿ , à ïîâå÷å ñå ÿäîñâàõ ; íèùè÷êî îò òîâà , êîåòî ìè âìåíÿâàõà íå ìîæåõ äà ïðîóìåÿ.
“ Ðîêè ëè ñè ?””Ðîêè ñúì “.” Ïîçíàâàø ëè ãîñïîæèöà Ñ?” “ Íå ÿ ïîçíàâàì”. “ Àõà , çíà÷è îòêàçâàø äà ñúòðóäíè÷èø.” “Ìàéíàòà âè!”
Àéäå îáðàòíî â êèëèÿòà. Äîáðå ÷å íàñðî÷èõà áúðçî äåëîòî , èíà÷å ùÿõ äà ïîáåñíåÿ îò ÿäîâå. Ðåâÿõ è ïñóâàõ êàòî êàðóöàð - îòíà÷àëî ñúâñåì íåëèòåðàòóðíî , íî âïîñëåäñòâèå ñå äîîøëàéôàõ è ïñóâíèòå ìè çàïî÷íàõà äà çâó÷àò âñå ïî- ïîåòè÷íî , äîðè ãè ðèìóâàõ â íÿêàêúâ âñå ïî – ëèðè÷åí ÿìá è àêî ìå ÷óåõà ìîèòå ïðèÿòåëè îò ëèòåðàòóðíèÿ ñàéò , ùÿõà äà ñå ñáúðêàò ñ íåîãðàíè÷åíèòå ìè ñïîñîáíîñòè äà ñú÷èíÿâàì ïîåòè÷íè è âúçâèñåíè ïñóâíè , êúì êîèòî êàòî íèùî ìîãàò äà ñå ïðèáàâÿò è íîòè è äà ñå èçïåÿò òàêà ÷å Àçèñ ðÿïà äà ÿäå. Íåùî îò ôàñîíà íà :
“ Ìàìèöàòà âè êðàñèâà
ùå íàïðàâÿ àç ùàñòëèâà”…
Ñúäúò áåøå â ïúëåí ñúñòàâ è ïóáëèêàòà – ñúùî . Íÿìàõ ïðåäñòàâà êîëêî ìíîãî êèáèöè ìîæå äà ñúáåðå åäíî òàêîâà øàíòàâî äåëî . Îñâåí îò íàøèÿ áëîê , áÿõà äîøëè è îò ñúñåäíèòå , ÷å è ïî íàòàòúê. Âñè÷êè èñêàõà äà âèäÿò èçâåðãà , ñåêñóàëíèÿ ìàíèàê , êîéòî ñå íàõâúðëÿ êàòî øàõúí íà êëåòèòå ãîñïîæèöè.
Âñè÷êè ðîäíèíè : êàêè , áàáè , ëåëêè , âóéíè è ïð. Äîðè áèâøàòà ìè ñúïðóãà ñå ïîÿâè ïî åäíî âðåìå è ñå êðîòíà íà ïúðâèÿ ðåä ñ íÿêàêâî ñâèðåïî èçðàæåíèå íà ÿäîñàí áóëäîã, ñÿêàø èñêàøå äà ìå ñðúôà , ñäúô÷å è ñìåëè.
“ Íà ìåí , çíà÷è , íÿâãàø âñå íå ìîæåøå , âñå óìîðåí áåøå , âñå çàåò , à ñåãà ñè õóêíàë íà ãîñïîæèöè äà íàëèòàø; ùå òè äàì àç íà òåáå åäíè ãîñïîæèöè! Ùå òè äàì åäèí ñåêñóàëåí òîðìîç…”
Òóê ñà àäâîêàòèòå íà èùöàòà , ïðîêóðîðúò , ñåêðåòàðêèòå è ïð. Íî èùöàòà ïî íÿêàêâè îñîáåíè ñúîáðàæåíèÿ ëèïñâà – ÷óäÿ ñå êîÿ å.
Àç íÿìàì àäâîêàò ; íå ìè è òðÿáâà . Äîñòàòú÷íî ñúì ÿäîñàí , çà äà ìå ÿäîñâà è àäâîêàòúò . Ïúê è íÿìàì ñ êàêâî äà ìó ïëàòÿ.
- Ïîäñúäèìè, ìîëÿ âàøåòî èìå è ïðåçèìå! – âêëþ÷âà ñúäèÿòà è óäðÿ ïî áþðîòî.
- Ðàäåâ Ð.Ñ.
- Ðàäåâ, çíà÷è âèå ñòå ïðîñëîâóòèÿò Ðîêè?
- Àç ñúì ïðîñëîâóòèÿò Ðîêè.
- Çàïîçíàò ñòå ñ îáâèíåíèåòî ?
- Çàïîçíàò ñúì ñ îáâèíåíèåòî , íî íå ñúì çàïîçíàò ñ ïîòúðïåâøàòà . Âñå ïàê êîãàòî âúçíàìåðÿâàø äà ïðàâè ñåêñ ñ íÿêîÿ , òðÿáâà ïîíå äà ñè ÿ âèæäàë.
- Íå ñå ïðèòåñíÿâàé , ùå òè ñå èçÿñíè – îáàäè ñå òúðæåñòâóâàùî ïðîêóðîðúò è ðàçìàõà åäíà ïàïêà- åòî ãè äîêàçàòåëñòâàòà…
- Äàâàì äóìàòà íà îáâèíåíèåòî – îáÿâè ñúäèÿòà – ïî âúçìîæíîñò ïî- êðàòêî è íàé- ãëàâíîòî.
- Òî å ïðåäîñòàòú÷íî- îòãîâîðè ïðîêóðîðúò- Çíà÷è â ïðîäúëæåíèå íà íÿêîëêî ìåñåöà îáâèíàåìèÿò Ðîêè ñèñòåìíî å òåðîðèçèðàë ìëàäàòà ãîñïîæèöà Ñ. ñ íåäâóñìèñëåíè ñåêñóàëíè ïðåäëîæåíèÿ , ñ êîåòî å íàíåñúë íåïîïðàâèìè ìîðàëíè òðàâìè íà ïîñëåäíàòà . Äîðè ñè å ñëóæèë ñ ãðóáè ïîñåãàòåëñòâà íà ïóáëè÷íè ìåñòà. Èìà ìíîæåñòâî ñâèäåòåëè è ñâèäåòåëñêè ïîêàçàíèÿ , ïîòâúðæäàâàùè ïîñëåäíîòî. Âÿðíî ëè å òîâà , òîñïîäèí Ðîêè, ùå îòðå÷åòå ëè î÷åâèäíèòå ôàêòè?
- Ìàìêà ìó !- ðåâíàõ àç îò ãíÿâ è îáèäà êàòî çàêëåò åðåòèê ïðåä ñúäà íà èíêâèçèöèÿòà – Àìè äàéòå ïîíå äà ÿ âèäèì òàçè ãîñïîæèöà äàëè ñè çàñëóæàâà òîðìîçà!
- Ïî- êðîòêî , è òîâà ùå ñòàíå . Âèå êàæåòå âÿðíî ëè å èëè äà âèêàì ñâèäåòåëè?
- Âèêàéòå ñâèäåòåëèòå , äàéòå äà ãè âèäèì!...
- Àõà çíà÷è ñå çàêàíâàòå è íà ñâèäåòåëèòå… Äà âëåçå ãîñïîæà Ïåòðîâà!
- Ìîìåíò – íàìåñè ñå ñúäèÿòà – êàêâî å ìíåíèåòî íà çàùèòàòà ? Êúäå å çàùèòàòà?
- Íå ìè òðÿáâà çàùèòà , àç ñúì ñè çàùèòà – ÷àêàì äà âèäÿ êàêâè äúðâîòèè ùå ìè ñå ñåðâèðàò.
- Ïîäñúäèìè ,äðúæòå ñå ïðèëè÷íî!- ñðÿçà ìå ñúäèÿòà – íàìèðàòå ñå ïðåä áúëãàðñêè ñúä è îòãîâàðÿòå ïðåä ñåðèîçíî îáâèíåíèå.
- Âèæäàì , âèæäàì , ìíîãî ñòå ñåðèîçíè…
- Äà âëåçå ñâèäåòåëêàòà !
Ñâèäåòåëêàòà ñå ïîÿâè ìîìåíòàëíî. Áåøå åäíà çàîáëåíà ëåëêà îò êâàðòàëà - íÿêúäå êúì ñòîòèíà êèëà. Ïî öÿë äåí ñåäè íà ïåéêàòà ïðåä áëîêà è çíàå âñè÷êè êëþêè. Âèæäàì ÿ ÷åñòî è â ãðàäèíêàòà ñ äðóãèòå ëåëêè .
- Ãîñïîæà Ïåòðîâà , çàêëåâàòå ëè ñå äà êàçâàòå ñàìî èñòèíàòà ?
- Çàêëåâàì ñå.
- Êàêâè ñà âàøèòå âïå÷àòëåíèÿ îò ïîâåäåíèåòî íà òîçè Ðîêè.
- À- à Ðîêè ëè ? Àìè õè÷ íå ñà äîáðè - îòãîâîðè ëåëêàòà - Ìíîãî å òåìïåðàìåíòåí .
- Òåìïåðàìåíòåí ?- ëóêàâî ïîäõâúðëè ïðîêóðîðúò- Êàêâî èìàòå ïðåäâèä, êàê ñå äúðæè òîé ñ ãîñïîæèöà Ñ. ?
- Àìè êàòî ÿ âèäÿ , âòóðíà ñå è ÿ ïîäãîíè êúì õðàñòèòå.
- Ïîäãîíè ÿ ? À òÿ ?
- Òÿ áÿãàøå … Áÿãàøå äîêàòî…
- Êàêâî , êàêâî ?- ñêî÷èõ àç – Àáå âèå ëóäè ëè ñòå !
- Ïîäñúäèìè ñåäíè !- ïðåêúñíà ìå ñúäèÿòà – íÿìàø äóìàòà . Îùå åäèí òàêúâ åêñöåñ è ùå òå ïðàòÿ â êàðöåðà.
 ñúùèÿ ìîìåíò ñå íàìåñè è áèâøàòà ìè ñúïðóãà – ñúðäèòà è ñòðàøíà. Òÿ ïðèñòúïè îñâèðåïÿëà êúì ìåí è â î÷èòå è ñâÿòêàõà ìúëíèè.
- Çíà÷è òàêà à ?! Ïîäãîíè ÿ , à òÿ áÿãàøå … À ìåí…
- Ãîñïîæî , íàçàä ! Âèå ñúùî íÿìàòå äóìàòà . Èçâåäåòå ÿ ! Äà äîéäàò êâåñòîðèòå!
Ðàçãåëå ,êâåñòîðèòå äîéäîõà è èçêàðàõà íàâúí ðàçÿðåíàòà áèâøà. Îòòúðâàõà ìå. Ïðî÷åå , ìåæäó äðóãîòî ùå ñïîìåíà , ÷å ðàçâîäúò íè ñå ñúñòîÿ ïî íåéíî æåëàíèå è ìîòèâúò áåøå , ÷å íå ñúì è îáðúùàë äîñòúòàòú÷íî âíèìàíèå : “Çíà÷è , àç ãî ÷àêàì ñàìà â ëåãëîòî , ñòóäåíî ìè å , à òîé…” è ò.í. Íÿìà äà ñå âïóñêàì â ïîäðîáíîñòè.
- Äà âëåçå âòîðèÿò ñâèäåòåë !- îáÿâè ñúäèÿòà
- Âòîðèÿò ñâèäåòåë ãîñïîæà Ñòàíêà!- ïîâòîðè ïðîêóðîðúò.
Âúïðîñíàòà ãîñïîæà öúôíà íåçàáàâíî.
“ Çàêëåâàòå ëè ñå?... “ è ò.í. Ïðîöåäóðàòà ñå ïîâòîðè.
- Êàêâî çíàåòå ïî âúïðîñà ? Êàêâî âèäÿõòå â íåäåëÿ ïðèâå÷åð?
- Àìè Ðîêè ÿ ïîäãîíè è òÿ áÿãàøå…
- À çàùî áÿãàøå ?
- Àìè òîé å åäèí òàêúâ íàïîðèñò…
- Íàïîðèñò ? Õì , èíòåðåñíà ðàáîòà . Òîé òðÿáâà äà å ìíîãî ëþáâåîáâèëåí òîçè Ðîêè.
- Ëþáâåîáâèëåí å è …
- È êàêâî ?
- È ìíîãî íàëèòà . Ñêà÷à è ðúìäæè…
- Äîñòúòú÷íî – òúðæåñòâóâàøå ïðîêóðîðúò- ñâèäåòåëÿò å ñâîáîäåí . Íÿìà êàêâî äðóãî äà ñå äîáàâè . Ñòàâà âúïðîñ çà åäíà îïàñíà õèïåðñåêñóàëíîñò, êîÿòî òðÿáâà äà áúäå îáóçäàíà îò çàêîíà.  êðàÿ íà êðàèùàòà íèå ñìå ïðàâîâà äúðæàâà.
- Íåêà äà äàäåì äóìàòà è íà çàùèòàòà - îáàäè ñå ñúäèÿòà – Íÿìà çàùèòà . Ïîäñúäèìè êàêâî áèõòå êàçàëè â ñâîÿ çàùèòà ? Èìàòå ëè âúçðàæåíèÿ?
- Èìàì , ðàçáèðà ñå – áåñíååõ àç - âèå êàê ñè ÿ ïðåäñòàâÿòå òàçè ðàáîòà ? Äà ÿ ïîäãîíÿ òàì èç ãðàäèíêàòà ïðåä âñè÷êè ñâèäåòåëè ïîñðåä áÿë äåí , äà ÿ íàñòèãíà è äà ñêî÷à âúðõó íåÿ êàòî íåðåç. Òîâà äà íå å ñâèíêà , áå ãîñïîäà ? Èëè ïúê å íÿêàêâà êó÷êà ?
- Âèæäàòå ëè , âèæäàòå ëè êàêúâ å ãðóáèÿí – èçïèñêà åäèí èñòåðè÷åí ãëàñåö è ïðåä ìåí ñå èçïðàâè çà÷åðâåíîòî êàòî ìåñå÷èíêà îò ãíÿâ ëèöå íà ñúñåäêàòà Íèêîëèíêà – åäíà äîñòà åìîöèîíàëíà ñòàðà ìîìà, êîÿòî âñå íàäíè÷à ïðåç øïèîíêàòà ,êîãàòî ñå ïðèáèðàì â êúùè- è êàê ñàìî îáèæäà ìîÿòà ìàëêà Ñóçè ! Êó÷êà áèëà… À òÿ å òîëêîâà ðàíèìà … È òîëêîâà íåæíî ñúðöå èìà…
Ïîáúðêàõ ñå . Êîÿ ëè ïúê å òàçè òîëêîâà ðàíèìà Ñóçè ? Íå ïîçíàâàì âñè÷êèòå è ïðèÿòåëêè.
- Äà âëåçå èùòöàòà !- ðàçïîðåäè ñå ñúäèÿòà.
- Èçâèêàéòå ãîñïîæèöà Ñóçè!- ïîâòîðè ïðîêóðîðúò.
Ïóáëèêàòà ñòàíà íà êðàêà è âñè÷êè ñå âòîðî÷èõà êúì âðàòàòà . Àç ñúùî êàòî øàøàâ ñå âçèðàõ è î÷àêâàõ äà âèäÿ íÿêàêâî ÷óäî – ïðèíöåñàòà îò ïðèêàçêèòå èëè íåùî ïîäîáíî. Ðàíèìàòà ãîñïîæèöà Ñóçè…
Ìèã ñëåä òîâà â çàëàòà âëåçå ìàëêî ìîìè÷åíöå íà îêîëî äåñåòèíà ãîäèíè – òîâà áåøå åäíî ñúñåäñêî äåòå- è íîñåøå â ðúöåòå ñè ìàëêà áÿëà áóëîíêà.
- Êàêâî å òîâà , êàêâî å òîâà êó÷å â çàëàòà – êðåñíà ñúäèÿòà – Âåäíàãà âúí!
- Íî âàøå ïðåâúçõîäèòåëñòâî , òîâà å ìîÿòà ãîñïîæèöà Ñóçè – ðåàãèðà ñ ãîð÷èâà òúãà ñúñåäêàòà Íèêîëèíêà - è òÿ ìíîãî îáè÷à äà áúäå óâàæàâàíà.
Çàáåëÿçàõ êàê ïðîêóðîðúò ñå âòðåùè è ïîëó÷è íÿêàêúâ íåðâåí òèê.
Ñúäèÿòà çÿïíà è íÿêîëêî ñåêóíäè íå ìîæåøå äà ñè çàòâîðè ÷ååíåòî.
- Àõààà- èçðå÷å íàêðàÿ òîé áàâíî è ðàçáèðàùî- Ãîñïîæèöà Ñóçè . Ìàëêàòà áóëîíêà. Íî òîãàâà âñúùíîñò , îáâèíåíèåòî ïðèäîáèâà ñúâñåì äðóã õàðàêòåð . Êàñàå ñå çà ñîäîìèÿ èëè íåùî îò òîçè ðîä…
Ïîñëå îùå èçâåñòíî âðåìå òîé ñå âçèðàøå êàòî ëóíàòèê â áóëîíêàòà è èçâåäíúæ èçïèùÿ ñðåùó ìåíå ñ íÿêîëêî îêòàâè íàä ïåòîëèíèåòî:
- Ïîäñúäèìè Ðîêè, ïðèçíàâàø ëè ñå çà âèíîâåí ?! Êîïåëå òàêîâà , ùå òå ðàçìàæà…
- Íå , íå å òîçè Ðîêè- îáàäè ñå ïëàõî ìîìè÷åíöåòî ñ áóëîíêàòà – Òîâà å ÷è÷î Ðàäè . Îíçè Ðîêè å ïóäåëúò Ðîêè. Òîé å åäèí òàêúâ - ïàëàâ , à Ñóçè ìàëêî ñå å ðàçãîíèëà…


Ð.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 28.12.2006 @ 20:13:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   radi_radev19441944

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:43:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Casus improvisus" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (31 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Casus improvisus
îò rimoza íà 01.01.2007 @ 14:15:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñå ïàê èìà è õóáàâî â ëîøîòî..., :))
ìîæåøå äà ñå èçåñíÿò íåùàòà,
åäâà ñëåä êàòî ñè èçëåæèø ïðèñúäàòà... :))
(â çàòâîðà)
Òúæåí ñìÿõ áóäè òàçè èñòîðèÿ, è çà
ñúæàëåíèå ìíîãî ïðèëè÷à íà èñòèíñêà...
(à íå íà õóäîæåñòâåíà èçìèñëèöà)


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 01.01.2007 @ 17:11:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Å íå å èñòèíñêà , íî íèùî ÷óäíî è äà ñå ñëó÷è .
Êîãàòî èìàø ðàáîòà ñúñ çàêîíà è äúðæàâíè ÷èíîâíèöè , âñè÷êî å âúçìîæíî.
×ÍÃ

]


Re: Casus improvisus
îò rimoza íà 02.01.2007 @ 11:39:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùàñòëèâà Íîâà ãîäèíà è íà òåá !
ÁÚÄÈ !

]


Re: Casus improvisus
îò miglena íà 29.12.2006 @ 20:41:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.miglena.net/
íàïîìíè ìè çà ãåíèàëíèòå ðàçêàçè ñ íåî÷àêâàí êðàé íà Î'Õåíðè :))))


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 23:15:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Îùå ìàëêî ìè îñòàâà äà çàäìèíà Î Õåíðè. Áëàãîäàðÿ òè çà ñðàâíåíèåòî , àìà ìàëêî ñå ñúìíÿâàì.
Ùàñòëèâà íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò libra íà 28.12.2006 @ 20:22:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðîêè, Ðîêèè äîáðå ÷å òå ïðî÷åòîõ çà äíåñ ñè ìè ïúðâàòà óñìèâêà )))

åé òîâà ñè ãî âçèìàì, àêî ìîæå?
' Ìàìèöàòà âè êðàñèâà
ùå íàïðàâÿ àç ùàñòëèâà”…- ìíîîî ìè õàðåñà )))


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 20:59:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Àìè ÷óäÿ ñå êàêâè ùóðîòèè äà èçìèñëÿ. Ìàéòàï äà ñòàâà. Ïðèâåò è ùàñòëèâà Íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 20:59:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Àìè ÷óäÿ ñå êàêâè ùóðîòèè äà èçìèñëÿ. Ìàéòàï äà ñòàâà. Ïðèâåò è ùàñòëèâà Íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò regina íà 28.12.2006 @ 20:54:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àáå, Ðàäè!!!
Êúäå òè èäâàò òàêèâà?
Ñå ñìåÿ òóêà ñ ãëàñ...


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 21:10:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Êàêâî äà òè ðàçïðàâÿì . Çíàåø ëè êîëêî ñå íàïúâàì , äîêàòî ìè ïðîñâåòíå íÿêàêúâ ñâÿñòåí ñþæåò.
Íå èñêàì äà ïóñêàì âñÿêàêâè áîçè , ñàìî çàðàäè åäíîòî ïèñàíå , àìà ñúì â äåôèöèò.
À õóìîðúò å ìíîãî òúæíà ðàáîòà.
Ïðèâåò è ùàñòëèâà Íîâà ãîäèíà!

]


Re: Casus improvisus
îò regina íà 28.12.2006 @ 21:37:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà íàìåê çà ìåí ëè å Ðàäè, çàùîòî ïèøà ÷åñòî?

]


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 17:31:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ìèëè÷êî , íå áúäè òîëêîâà äîêà÷ëèâà.
Íàìåêúò å çà ìåí ñàìèÿ , çàùîòî òðóäíî íàìèðàì ñþæåòè , êîèòî ìå çàäîâîëÿâàò.
Õàéäå íàçäðàâå!

]


Re: Casus improvisus
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 28.12.2006 @ 21:27:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
àáå êàêâî ñå êðèåø çàä áåäíîòî ïñå - âèæ öåëèÿ êâàðòàë êàê òå çíàå,
íå òå å ñðàì - äà ïîäêóïâàø ñâèäåòåëèòå ñ áîíáîíè


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 22:02:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Íàïðàâî ìè èçëåçå èìå. Òè ìàõíè , àìè àêî çàïî÷íàò äà ìè íàëèòàò ðàçíè íåäîëþáåíè áóëêè , òîãàâà ÿ âòàñàõìå.

]


Re: Casus improvisus
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 29.12.2006 @ 01:31:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
òàêà ñè å - åðãåí, ðàçâåäåí, æåíåí... âñå ñà çà âçåìàíå

]


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 17:24:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Íå ñúì ðàçâåäåí , áå ïðèÿòåë. Òîâà íå å àâòîáèîãðàôè÷íî ; ñàìî èìïðîâèçèðàõ.
Æèâ è çäðàâ...

]


Re: Casus improvisus
îò kristi íà 28.12.2006 @ 21:43:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))))))ñìÿÿÿõ, ñìÿÿÿÿõ! Áðàâî òè , Ðàäè!
Ïúê ñëåäâàùèÿ ïúò äà çíàåø êàê äà ìèíàâàø ïðåç ãðàäèíêèòå:))))


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 22:14:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ìíîãî âíèìàòåëíî ùå ìèíàâàì . È ïî - íàñòðàíà îò êó÷êàðèòå , çàùîòî òóêà íÿêîè êó÷êàðè è êó÷êàðêè ïîêðàé êó÷åòàòà âçåõà , ÷å ñå èçïîæåíèõà, ïúê àç òðÿáâà äà îòâàðÿì õàðåì , ùîòî ñè èìàì áàáè÷êà.
Âåñåëà Íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 22:14:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ìíîãî âíèìàòåëíî ùå ìèíàâàì . È ïî - íàñòðàíà îò êó÷êàðèòå , çàùîòî òóêà íÿêîè êó÷êàðè è êó÷êàðêè ïîêðàé êó÷åòàòà âçåõà , ÷å ñå èçïîæåíèõà, ïúê àç òðÿáâà äà îòâàðÿì õàðåì , ùîòî ñè èìàì áàáè÷êà.
Âåñåëà Íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò pc_indi (pc_indi@mail.bg) íà 28.12.2006 @ 22:52:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
:)))))) Èäåàëíî ÷åòèâî çà ïðàçíèöèòå!
Õàðåñàõ ñè òåõíè÷åñêàòà ãðåøêà, èëè ñòèëèñòè÷íà õðóìêà- " ðúìäæè" è ÿ ïóñêàì â îáðúùåíèå:)
Ïîçäðàâè!:)))


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 28.12.2006 @ 23:33:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
×èñòà ãðåøêà ñè å , àìà íå ñúì ÿ çàáåëÿçàë .
Ïðèâåò.

]


Re: Casus improvisus
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 29.12.2006 @ 01:33:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
àìà ñè å ìíîãî òî÷íà "äæ" å ïî-êó÷åøêî îò "æ"

]


Re: Casus improvisus
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 29.12.2006 @ 01:33:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
àìà ñè å ìíîãî òî÷íà "äæ" å ïî-êó÷åøêî îò "æ"

]


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 17:26:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Äîáðå äå , íåêà ñè îñòàíå. Íÿìà äà âúðçâàìå êóñóð.

]


Re: Casus improvisus
îò 0805 íà 29.12.2006 @ 08:15:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå ÷å ñàìî ìàëêî ñå å ðàçãîíèëà Ñóçè. Àêî áåøå ìíîãî, äî Ñòðàçáóðã ìîæåøå äà ñòèãíåòå, åé:))))))

Ïîçäðàâè, Ðàäè! È âíèìàâàé ñ ïñåâäîíèìèòå, ãðàäèíêèòå è ñòàðèòå ìîìè...;)))


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 17:36:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïðèâåò , ìèëà . Çíàåø ëè , ÷å âñúùíîñò àç íàèñòèíà èìàõ åäíà ñúñåäêà Íèêîëèíêà , íî ñå ñåòèõ çà íåÿ åäâà ñëåä êàòî ãî ïóñíàõ òîâà â ñàéòà.
È îñâåí òîâà òÿ íå áåøå íèòî ñòàðà ìîìà , íèòî ðàçãîíåíà . Ïîíå òàêà ìè ñå ñòðóâàøå.
Íàçäðàâå è âåñåëà íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 17:37:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïðèâåò , ìèëà . Çíàåø ëè , ÷å âñúùíîñò àç íàèñòèíà èìàõ åäíà ñúñåäêà Íèêîëèíêà , íî ñå ñåòèõ çà íåÿ åäâà ñëåä êàòî ãî ïóñíàõ òîâà â ñàéòà.
È îñâåí òîâà òÿ íå áåøå íèòî ñòàðà ìîìà , íèòî ðàçãîíåíà . Ïîíå òàêà ìè ñå ñòðóâàøå.
Íàçäðàâå è âåñåëà íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò ma_gi íà 29.12.2006 @ 09:18:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åååõ,ïóñòèòå ìó ðàçãîíåíè êó÷êè,êàê âêàðâàò ÷îâåêà â áåëÿ!
Ïîçäðàâè!


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 29.12.2006 @ 17:29:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïðèâåò , ìèëà. Òàêà ñè å.
Íå ìîæåì äà ðèòàìå ñðåùó ïðèðîäàòà .
Âåñåëà íîâà ãîäèíà.

]


Re: Casus improvisus
îò vavilon íà 19.01.2007 @ 22:39:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)


Re: Casus improvisus
îò radi_radev19441944 íà 20.01.2007 @ 15:52:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ïðèâåò è áëàãîäàðÿ:)

]