Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 463
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 468

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: mariq-desislava
:: VladKo

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàStar craft-live
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: Andrey358

1-ãëàâà Ïðîáóæäàíå íà çëîòî

×åòâúðòè ßíóàðè 2072ã. Íà êîñìè÷åñêà ñòàíöèÿ "Äæåíåçèñ 33" áåøå åäèí îáèêíîâåí äåí. Òÿ, êàêòî ïîâå÷åòî ñòàíöèè íà Çåìíèÿò ñúþç ïîääúðæàøå åäèí îò ìíîãîòî ïîðòàëè ïðåç âðåìå-ïðîñòðàíñòâîòî, ÷ðåç êîèòî ìîæåõà äà ñå îñúùåñòâÿâàò ïúòåøåñòâèÿ íà îãðîìíè ðàçñòîÿíèÿ.

Çà êðàòúê èíòåðâàë îò âðåìå ïîðòàëúò ñå îòâîðè è ìàëêà ñîâàëêà ïðåìèíà ïðåç ñèÿåùèòå ìó êîíöåíòðè÷íè îêðúæíîñòè.Òÿ ïðåâîçâàøå ïúòíèöè èäâàùè îò Çåìÿòà. Òîâà áÿõà íàé-âå÷å õîðà, êîèòî ñå âðúùàõà îò îòïóñêèòå ñè. Ñðåä òÿõ áåøå è Ìàéêúë Òåðçèåâ-18 ãîäèøåí ìëàäåæ, âèñîê ñ ÷åðíà êîñà çàðåñàíà íà åäíà ñòðàíà è êàôÿâè î÷è, êîèòî áëóæäàåõà çàìèñëåíî.Îò âðåìå íà âðåìå íà óñòíèòå ìó ñå ïîÿâÿâàøå åäâà çàáåëåæèìà óñìèâêà. Òîé íå ñå âðúùàøå îò îòïóñêà êàòî äðóãèòå. Áåøå íà Çåìÿòà çà äà ó÷àñòâà íà ôèíàëèòå íà World cyber games.
Ñîâàëêàòà ñå ïðèáëèæè äî åäèí îò äîêîâåòå íà ñòàíöèÿòà è ïðåäïðèå ìàíåâðà çà ñêà÷âàíå. Óñåòè ñå ëåêî ðàçäðóñâàíå ñëåä êîåòî ëþêîâåòå ñå îòâîðèõà è ïúòíèöèòå çàïî÷íàõà äà ñå ïðåõâúðëÿò íà áîðäà íà ñòàíöèÿòà. Ìàéêúë ñå íàñî÷è êúì ÷åòâúðòèÿò åòàæ, êúäåòî áåøå àïàðòàìåíòúò íà íåãîâîòî ñåìåéñòâî.
Ïðåäè äà äîñòèãíå äî âðàòàòà ñè îáà÷å áåøå ïðåñðåùíàò îò íàé-äîáðèòå ñè ïðèÿòåëè Áåí è Äàíè.
- Áðàòëå êàçâàé êàêâî ñòàíà?- Ïîïèòà ãî Áåí.
- Àìè êàêâî äà âè êàæà -çàïî÷íà ñêðîìíî Ìàéêúë-â ìîìåíòà ãîâîðèòå ñ íîâèÿò ñâåòîâåí øàìïèîí ïî Star Craft!!!
-Ñòèãà áå! Âÿðíî ëè?-äèâÿõà ñå ïðèÿòåëèòå ìó.
-Íàïúëíî âÿðíî!-îòñå÷å Ìàéêúë -íî ñåãà ìå îñòàâåòå çàùîòî óòðå èìàìå êîíòðîëíî ïî ôèçèêà è ñòàðàòà ã-æà Ñòîóí íÿìà äà ìå ïèòà êîëêî òàíêà ñúì èçêàðàë â ïúðâèòå ïåò ìèíóòè íàëè òàêà.
Ñëåä òîçè êðàòúê ðàçãîâîð Ìàéêúë íàé-ñåòíå äîñòèãíà äî äîìà ñè. Òàì ãî ïîñðåùíà ìàéêà ìó Åëåíà.
Òÿ ãî ïðåãúðíà ñëåä êîåòî ïîïèòà:
-Å, êàê ìèíà?-Ìàéêúë ìíîãîçíà÷èòåëíî ðàçêîï÷à äðåõàòà ñè è èçìúêíà îòâúòðå çëàòíèÿò ìåäàë êîéòî äî òîçè ìîìåíò ñòàðàòåëíî áå êðèë. Åëåíà ãî ïîå âíèìàòåëíî â åäíàòà ñè ðúêà è èçðå÷å ïðåç ñúëçè:
-Áàùà òè ùåøå äà å ãîðä ñ òåá ñèíêî! Òîé ñúùî ìíîãî îáè÷àøå òàçè èãðà.
-Êúäå å ìëàäèÿò øàìïèîí?-÷ó ñå âèê îò ñúñåäíàòà ñòàÿ.Ìàéêúë ñå íàñî÷è íà òàì. Òîâà áåøå äÿäî ìó Ñòåôàí ,êîéòî â òîçè ìîìåíò íå ìîæåøå äà ñå îòêúñíå îò ìîíèòîðà íà êîìïþòúðà ñè ïîíåæå âîäåøå ïîðåäíàòà òåæêà áèòêà â battle.net.
-Êàê ñè äÿäî?
-Îòëè÷íî â ìîìåíòà ãúð÷à åäèí êîðååö.
-Âçåõ çëàòîòî äÿäî!
-Õå, õå íàëè çíàåø ,÷å òîâà å ñàìî çàùîòî ïðåêðàòèõ ñúñòåçàòåëíàòà ñè êàðèåðà ïðåäè 15 ãîäèíè!
-Äà,äà, çíàì.
-Íå ñå ñìåé èìàì 56 òèòëè! È ñåãà äà ñå áÿõ ÿâèë ùÿõ äà âè ñðèòàì çàäíèöèòå!
-Òàêà å äÿäî! Êîãàòî è àç ñïå÷åëÿ 56 òèòëè ùå èãðàåì 1 â 1 çà äà îïðåäåëèì êîé å ïî-äîáúð.- Äÿäî Ñòåôàí ñå çàñìÿ è êàçà ñ èðîíèÿ:
-Ñàìî÷å ñèíêî àç åäâà ëè ùå æèâåÿ îùå 55 ãîäèíè çà äà òå äî÷àêàì äà ãè ñïå÷åëèø.-ñëåä òîâà òîé çàìëúêíà çà ìîìåíò è ñå ñúñðåäîòî÷è âúðõó èãðàòà êîÿòî âîäåøå. Êîñòåëèâàòà ìó äåñíèöà äâèæåøå ìèøêàòà ñúñ çàâèäíà ñêîðîñò çà ÷îâåê íà íåãîâèòå ãîäèíè.
-Ñïèïàõ òå!-èçâèêà çà ìîìåíò òîé, ñëåä êîåòî ïðîìúëâè-Áàùà òè ñúùî ìîæåøå äà ñòàíå øàìïèîí àêî íå áåøå îíçè èíöèäåíò!
Òîçè ïúò Ìàéêúë ñå íàòúæè è ñå îáúðíà ñ ëèöå êúì ïðîçîðåöà êîéòî ãëåäàøå êúì áåçêðàéíîòî êîñìè÷åñêî ïðîñòðàíñòâî. Ïîñëåäâà äúëãà ïàóçà â êîÿòî ñå ÷óâàøå ñàìî ÷àòêàíåòî ïî êëàâèàòóðàòà.
-Äà áèõ ãî!
-Äÿäî êàê óìðÿ òîé? Ñ ìàìà íèêîãà íå ãîâîðèòå çà òîâà.-èçñòðåëÿ Ìàéêúë , íî îòãîâîð íå ïîñëåäâà. Îáúðíà ñå è ïîïèòà îòíîâî:
-Äÿäî êàê... äÿäî!!!-ìîì÷åòî ñå âòóðíà êúì ìÿñòîòî êúäåòî ñòàðèÿò ìúæ âñå îùå ñòîåøå íåïîäâèæíî ïðåä êîìïþòúðà.Äîêîñíà ðàìîòî ìó è ãëàâàòà íà ñòàðåöà ñå êèëíà íà åäíà ñðàíà. Íà ìîíèòîðúò ñåäåøå íàäïèñúò victory.Òîé áå ñïå÷åëèë ñâîÿòà ïîñëåäíà áèòêà.
Ëåêàðÿò ïðèñòèãíà ñëåä ìèíóòè ñàìî çà äà êîíñòàòèðà ñìúðòòà. Âêî÷àíåíàòà ðúêà íà ñòàðåöà âñå îùå ñòèñêàøå ìèøêàòà è áå òðóäíî òÿ äà áúäå èçòðúãíàòà çà äà ñå èçíåñå òÿëîòî. Ìàéêúë ÿ ïîãëåäíà. Áåøå èñòèíñêà àíòèêà. Logitech-ìîäåë îò 1999ã.-ñ òîï÷å. Òîé ñè ñïîìíè äóìèòå íà äÿäî ñè-"èñòèíñêàòà ãåéìúðñêà ìèøêà å âèíàãè ñ òîï÷å ìîì÷åòî ìè. Çàïîìíè òîâà îò ìåí".
Íà äðóãèÿ äåí Ìàéêúë îòèäå â ó÷èëèùåòî íà êîñìè÷åñêàòà ñòàíöèÿ "Äæåíåçèñ" êúäåòî ó÷åøå îùå îò ïúðâè êëàñ. Âñå îùå áå òúæåí, íî ñ ïîÿâàòà ñè âåäíàãà ïðåäèçâèêà îãðîìåí èíòåðåñ ñðåä ñâîèòå ñúó÷åíèöè. Îò äâåòå ìó ñòðàíè çàñòàíàõà Áåí è Äàíè.
-Åòî ãî íîâèÿò øàìïèîí!-âèêàøå Äàíè.
-Òè ñè íîìåð åäíî áðàòëå!-äîïúëíè ãî Áåí.
Íå âñè÷êè îáà÷å ñïîäåëÿõà òîâà íàñòðîåíèå. Îò äúíîòî íà ñòàÿòà èçïëóâà Ìîðèñ. Ðóñî è íàáèòî ìîì÷å ñ êîåòî Ìàéêúë íå âåäíúæ áå èìàë ñïîðîâå ïðåðàñòâàùè ÷åñòî â èñòèíñêè áîé.
-Å êàêâî òîëêîâà!-èçðå÷å Ìîðèñ. È áåç òîâà òàçè èãðà å èñòèíñêî èçêîïàåìî.
-Íå ñìåé äà îáèæäàø èãðàòà ìè!-èçâèêà Ìàéêúë ïîãëåæäàéêè çàïëàøèòåëíî êúì ÷îâåêúò äðúçíàë äà ãî çàêà÷è â òîçè ìîìåíò.
-Ñòèãà! Èñòèíñêèòå øàìïèîíè äíåñ èãðàÿò íà èãðè êàòî "War craft 56", a íå íà òàêèâà îâåõòåëè áîêëóöè êàòî Star…
Ìàéêúë íå äî÷àêà âðàãúò ìó äà äîâúðøè èçðå÷åíèåòî ñè. Òîé ñå íàõâúðëè ñ þìðóöè è îñòàíàëèòå åäâàì óñïÿõà äà ãè ðàçòúðâàò ïðåäè äà å äîøúë ãí.Òðèáñ ó÷èòåëÿò èì ïî èñòîðèÿ.
Ñëåä ó÷èëèùå Ìàéêúë ñå çàïúòè êúì çàëàòà çà öåðåìîíèè. Òàì â îòâîðåí êîâ÷åã áåøå ïîëîæåí äÿäî ìó. Íà Äæåíåçèñ ìúðòâèòå ñå ïîãðåáâàõà êàòî ìåòàëíèòå êîâ÷åçè ñå èçñòðåëâàõà â êîìè÷åñêîòî ïðîñòðàíñòâî è ïîêîéíèöèòå ïîåìàõà ïî ñâîåòî "ïîñëåäíî ïúòóâàíå".  çàëàòà âñå îùå íÿìàøå íèêîãî çàùîòî äî ïîãðåáåíèåòî îñòàâàõà äâà ÷àñà ,íî Ìàéêúë èñêàøå äà ñå ñáîãóâà íàñàìå ñ äÿäî ñè. Òîé ñå íàäâåñè íàä áåçæèçíåíîòî òÿëî. Ðúöåòå íà ïîêîéíèêà áÿõà ñêðúñòåíè è ïîä òÿõ áå ïîñòàâåíà êóòèÿòà ñ îðèãèíàëíèòå äèñêîâå íà ëþáèìàòà ìó èãðà. Òåçè äèñêîâå áÿõà êóïåíè îò Äÿäî Ñòåôàí ìíîãî îòäàâíà, îùå â äàëå÷íàòà 2000ã. Òîãàâà òîé îùå æèâååøå â ñâîÿòà ðîäèíà. Äúðæàâà íà Çåìÿòà íîñåùà èìåòî Áúëãàðèÿ, è çà äâå ãîäèíè áå óñïÿë äà ñúáåðå îãðîìíàòà çà íåãî ñóìà îò òðèäåñåò áúëãàðñêè ëåâà çà äà êóïè òåçè äèñêîâå è ñ ïðàâî èñêàøå äà áúäå ïîãðåáàí ñ òÿõ. Íî ñúäáàòà ðåøè äðóãî. Ìàéêúë ñå çàãëåäà â îáëîæêàòà. Êåðèãàí ãî ãëåäàøå ñúñ ñâîÿò ñìðàçÿâàù è ñúùåâðåìåííî ìàãíåòè÷åí ïîãëåä èçëú÷âàéêè ñèëà ñúäáîâíîñò è íåïðåõîäíîñò. Íå òîâà íå áèâàøå äà áúäå ïîãðåáàíî. Ìàéêúë ñå ïðîòåãíà è èçìúêíà êóòèÿòà èçïîä êîêàëåñòèòå ðúöå íà ìúðòâåöà.
-Çíàì, ÷å è òè áè èñêàë äà áúäå òàêà äÿäî!-êàçà ìëàäèÿò ìúæ ñëåä êîåòî öåëóíà äÿäî ñè ïî ÷åëîòî è áúðçî íàïóñíà çàëàòà.


* * * * * *

Ìàðê Äåêñëúð áåøå ðúêîâîäèòåëÿò íà íàó÷íèÿò åêèï êúì êîñìè÷åñêà ñòàíöèÿ Äæåíåçèñ, êîéòî èçñëåäâàøå íîâèòå ïîðòàëè âúâ âðåìå-ïðîñòðàíñòâîòî, êîèòî ìîæåõà äà îëåñíÿò ïúòóâàíèÿòà ìåæäó îòäåëíèòå ñèñòåìè èëè äà áúäàò ïúò êúì íîâè ñâåòîâå.
Òîé è åêèïúò ìó ðàáîòåõà ïî åäèí ïðîåêò âå÷å ïîëîâèí ãîäèíà è óñèëèÿòà èì ÿâíî ñêîðî ùÿõà äà ñå îâåí÷àÿò ñ óñïåõ. Íà ïúò áÿõà äà îòêðèÿò êîîðäèíàòèòå íà íîâ ñòàáèëåí ïîðòàë, êîéòî ìîæåøå äà ñå èçïîëçâà çà âðúçêà ñ íîâ íåïîçíàò äî òîçè ìîìåíò ñâÿò. Îò íÿêîëêî ñåäìèöè, êàòî âñåêè ó÷åí íà ïðàãà íà åïîõàëíî îòêðèòèå, Ìàðê íå áåøå íà ñåáå ñè îò âúçáóäà. ×åñòî ãî ÷óâàõà äà èçêàçâà ïðåäïîëîæåíèÿ êàòî:
-Íå çíàì äî êúäå ùå íè îòâåäå òîçè ïîðòàë!?! Âúçìîæíî å äà ñìå íà ïðàãà ñ èñòîðè÷åñêà ñðåùà ñ äðóãè ñúçíàòåëíè ñúùåñòâà!!!
Íàé-íàêðàÿ äîéäå ìèãúò êîãàòî ïîðòàëúò ùåøå çà ïúðâè ïúò äà áúäå èçïðîáâàí. Â êîìàíäíàòà çàëà íà "Äæåíåçèñ" ñå íàìèðàõà êàïèòàíúò Ñòåí Òàêúð , Ìàðê, è îùå îò êîìàíäíèÿò ñúñòàâ íà ñòàíöèÿòà.
-Ìàðê, ñèãóðåí ëè ñè, ÷å ïîðòàëúò ùå å äîñòàòú÷íî ñòàáèëåí?- ïîïèòà êàïèòàíúò.
-Íàïúëíî ñúð!
-Äîáðå òîãàâà, âúâåäåòå íîâèòå êîîðäèíàòè!
Êîîðäèíàòèòå áÿõà âúâåäåíè è ïðåä î÷èòå íà âñè÷êè íà ãîëåìèÿò ïàíîðàìåí åêðàí çàïî÷íà äà ñå ðàçêðèâà êàðòèíàòà íà ïúòÿò êúì öÿë íîâ ñâÿò. Ñèÿåùè îêðúæíîñòè îáðàçóâàõà îãðîìíà äóïêà âîäåùà â íåèçâåñòíîñòòà.
-Ãîâîðè êàïèòàí Òàêúð, èçñëåäîâàòåëñêè êîðàá "Ìàãåëàí 1" ÷óâàòå ëè ìå?
-Òóê Ìàãåëàí 1 íà âàøèòå çàïîâåäè ñúð!
-Ïðåìèíåòå ïðåç ïîðòàëà è ñå çàäðúæòå òàì 30 ñåêóíäè ñëåä êîåòî âåäíàãà ñå âúðíåòå îáðàòíî!
Ìàãåëàí áåøå ìàëúê èçñëåäîâàòåëñêè êîðàá âúâ ôîðìà íà ìåòàëíà ñâåðà, êîéòî ïðåäñòàâëÿâàøå íåùî êàòî ïîäâèæíà îáñåðâàòîðèÿ. Åêèïàæúò ìó ñå ñúñòîåøå îò òèìà ó÷åíè èçñëåäîâàòåëè ó÷àñòâàëè â ïðîåêòà ðúêîâîäåí îò Ìàðê.
Êîðàáúò ñå íàñî÷è êúì îòâîðà âúâ âðåìå-ïðîñòðàíñòâîòî. Ñàìî ñëåä ìèã òîé ñå ñêðè îò ïîãëåäèòå íà íàáëþäàâàùèòå ãî îò áîðäà íà Äæåíåçèñ.  òîçè ìîìåíò ñå èçãóáè è ðàäèîâðúçêàòà.
Ãëåäêàòà êîÿòî ñå ðàçêðè ïðåä òðèìàòà ó÷åíè áåøå íåîïèñóåìà. Ñòîòèöè, õèëÿäè, íå! Òîâà áÿõà ñòîòèöè õèëÿäè ñúùåñòâà ñ ïðè÷óäëèâà ôîðìà ðååùè ñå â êîñìè÷åñêîòî ïðîñòðàíñòâî.
-Ïèòúð, âèæäàë ëè ñè ïðåäè íåùî ïîäîáíî!
-Íå Ñòàâðèè ìèñëÿ ÷å íàïðàâèõìå îòêðèòèåòî íà âåêà!
Ó÷åíèòå òàêà ñå áÿõà çàõëàñíàëè ïî íåâåðîÿòíàòà ãëåäêà ÷å ñúâñåì áÿõà çàáðàâèëè çà çàïîâåäòà äà ñå âúðíàò äî 30 ñåêóíäè îáðàòíî ïðåç ïîðòàëà.
Òðè ìàëêè ñúùåñòâà ïîäîáíè íà ìåñåñòè ïåïåðóäè ñå îòäåëèõà îò ãðóïàòà è ñå íàñî÷èõà êúì èçñëåäîâàòåëñêèÿò êîðàá.
-Âèæ Ñòàâðèè íàñî÷âàò ñå êúì íàñ! Ñèãóðíî èñêàò äà óñòàíîâÿò êîíòàêò ñ íàñ!-Äèâåøå ñå ó÷åíèÿò ,íî çàìèñúëúò íà ñúùåñòâàòà áåøå ìàëêî ïî ðàçëè÷åí. Áåç íèêàêâî êîëåáàíèå òå ñå çàáèõà â êîðïóñúò íà êîðàáúò. Åêñïëîçèÿòà áåøå äîñòàòú÷íî ìîùíà çà äà ãî ðàçäðîáè íà ñòîòèöè ÷àñòèöè.
Îò äðóãàòà ñòðàíà íà ïîðòàëúò íåäîóìÿâàõà çàùî Ìàãåëàí 1 îùå ñå áàâè.
-Ìîæåì ëè äà çàäúðæèì ïîðòàëúò îòâîðåí îùå âðåìå?-ïîïèòà êàïèòàíúò.
-Çà ñåãà èçãëåæäà ñòàáèëåí ñúð! Ìîæåì äà ãî äúðæèì îòâîðåí îùå âðåìå äîêàòî åêèïúò óñïåå äà ñå ïðèáåðå.-îòãîâîðè Ìàðê ñ ðàçòðåïåðåí ãëàñ. Õîðàòà íà Ìàãåëàí 1 áÿõà íå ñàìî íåãîâè êîëåãè íî è ïðèÿòåëè îò ìíîãî ãîäèíè.

* * * * * *

Ìàéêúë ñå ñúáóäè îáëÿí â ïîò. Åäíà ìèñúë ïðîáëåñíà â ñúçíàíèåòî ìó êàòî ìúëíèÿ: "Òå áÿõà òóê!!!".


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 02.09.2006 @ 10:20:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   Andrey358

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 19:38:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Star craft-live" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Star craft-live
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 02.09.2006 @ 10:28:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
àç ïúê ñúì íà Heroes of M i M II


Re: Star craft-live
îò glishev (glishev@abv.bg) íà 02.09.2006 @ 15:24:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mglishev.blog.bg/
Ãîòèíî å, à ìîæå è îùå ïî-ãîòèíî äà ñòàíå. Ñåùàø ëè ñå çà "Ñàìî òè ìîæåø äà ñïàñèø ñâåòà" íà Ïðàò÷åò? Òàì åäèí ãåéìúð âëåçå â ïðåãîâîðè ñ ðàñàòà ìîáîâå, êîÿòî òðÿáâàøå äà èçáèâà.

À, ïèøå ñå "óâåí÷àâàì" ñ "ó" è "ñôåðà" ñúñ "ñ". Íî òîâà ñà äðåáîëèè. Íàèñòèíà å ÿêî íàïèñàíî.

Ìåí ïúê ìå èçáèâà íà ôåí-ôèêøúí ïî Medieval: Total War, Heroes V è Lineage II.