Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 907
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 907

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆåãà
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: petkraski

Æåãà å. Ãîëÿìà æåãà. Òàì - íà æúëòèòå ïàâåòà. Ïîëèòèöè èçïúëçÿâàò íà ñâåòëî, ñëúí÷àñâàò è ñå âðàò â ñåí÷åñòèÿ áèçíåñ. Êîñòîâ ïàëè ÷åðãàòà íà Ñòîÿíîâ. Ñòàíèøåâ ïå÷å öàðÿ íà áàâåí îãúí. Äîãàí ïàëè ôèòèëèòå íà Ñèäåðîâ. À Áîéêî Áîðèñîâ ãëåäà îòñòðàíè è äîêàòî ñå íàêàíè äà âèêíå ïîæàðíàòà, õðàáðî ïîääúðæà îãúíÿ.
Ãîëÿìàòà æåãà å ãîëÿìà ðàäîñò çà îòãîâîðíèòå ôàêòîðè. Ñïîðåä ñòðîãî ñåêðåòíè äàííè, ïóáëèêóâàíè â ñòîëè÷íèòå âñåêèäíåâíèöè, äîðè ïðåäñòàâèòåëÿò íà Ìåæäóíàðîäíèÿ âàëóòåí ôîíä Õåð Ôëèêåíøèéëä å áèë çàáåëÿçàí äà ãëåäà ïîäïàëåíèòå õîðèöà ïî óëèöèòå è äà ïîòðèâà ðúöå: «Âå÷å ìîãà äà ñè õîäÿ!» - êàçàë ñè òîé, - «È òèÿ èçãîðÿõà!».
Æàð ñå ñèïå îò íåáåòî. Êîñìè÷åñêà ðàäèàöèÿ íàõëóâà íà òàëàçè îò îçîíîâèòå äóïêè. Çàïëàøâàò íè ñëúí÷åâè óäàðè. Ïî âåñòíèöèòå - ñàìî ãîðåùè íîâèíè. Íàé-ìíîãî ïóøèëêà ñå âäèãà çà äàëàâåðèòå â «Òîïëîôèêàöèÿ». ×åòàò õîðàòà, ïàëÿò ñå, ïñóâàò, ïà ïèÿò ïî åäíà ñòóäåíà âîäà. À è òÿ, âîäàòà, ãè èçáèâà íà ãîðåùà ïîò, çàùîòî è íà íåÿ é âäèãíàõà öåíàòà. Åõ, êúäå îñòàíàõòå çèìíè âå÷åðè ñ áåçáðîé æåëàíèÿ íåèçðå÷åíè - òîãàâà, êîãàòî êðîòêî ñè ìðúçíåõìå áåç ïàðíî è ïîääúðæàõìå ñåìåéíèòå îãúí ïîä çàâèâêèòå... Äîáðå ïîíå, ÷å â íàé-ãîëÿìàòà æåãà ïðèáðàõà øåôà íà òîïëîòî - íà òîïëî! Ïðåäñòàâÿì ñè ãî - ïðèñåäíàë êðàé ãàðíèçîííèÿ ñîëàðèóì, ñìó÷å áëèçàëêà è âúðòè òåëåôîíè. Äæè åñ åìà ìó - ÷åðâåí! Òåãëè ÷îâå÷åöà. Òåãëè ãîðåùè ïàðèöè îò Øâåéöàðèÿ è ãè ïðåõâúðëÿ â òîïëèòå ñòðàíè. Õàê äà ìó å! Êàòî èìà - äà òåãëè! Òî è íàðîäà ñè èçòåãëè ñïåñòÿâàíèÿòà, çà äà ïîääúðæà òîïëèííîòî ñ÷åòîâîäñòâî. Åòî åäíà îò ñìåòêèòå: "Ëóäîñò! 707 ëåâà ìè å ïàðíîòî!" - ïðîïëàêâà Íèêîëàé Íèêîëîâ â ðîäíàòà ïðåñà. 707 ëåâà! Ïðåäïîëàãàì, ÷å âúïðîñíèÿò ãðàæäàíèí âå÷å å îòêðèë êàê äåéñòâà ïîäîâîòî îòîïëåíèå â Áúëãàðèÿ - ïëàùàø 707 ëåâà è öÿë ìåñåö òè ïàðè ïîä êðàêàòà! Äà âè êàæà, è àç êàòî ñè âèäÿõ ñìåòêàòà çà ïàðíîòî, ñå çàìèñëèõ äàëè íå ñúì ñòàíàë åñêèìîñ. À ïðåç ëÿòîòî êàòî ìè êàçàõà, ÷å ñúì ïëàòèë äæàêóçèòî íà Âàëüî Òîïëîòî, ðàçáðàõ, ÷å ìå èìàò çà àáîðèãåí.
Òåðìîìåòðèòå ïóøàò, æèâàêúò óäðÿò òàâàíà. Òîïúë ôðîíò ñå çàâèõðÿ íàä Áàëêàíèòå. Ñèíîïòèöèòå äîðè ñïðÿõà äà íè ëúæàò, ÷å ñå çàäàâà çàõëàæäàíå. Çà êàïàê, êîâàðåí ñëóõ ñå íîñè èç ìåäèéíîòî ïðîñòðàíñòâî - Ëþáêà Êóì÷åâà ùÿëà äà åìèãðèðà ñ íàøèòå ïîëÿðíèöè â Àòàðêòèäà. È â òàçè êðèòè÷íà ñèòóàöèÿ êàêâî íàó÷àâàì àç: «Ïðàâèòåëñòâîòî ñå îõëàæäà çà 50 000 ëåâà»! Êëèìàòèöè çà 50 000 ëåâà îõëàæäàëè Ìèíèñòåðñêèÿ ñúâåò. Êàæåòå ìè, íå å ëè òîâà ïîëèòè÷åñêà çèìà? Íå ñìå ëè èçáðàëè äà íè óïðàâëÿâàò ñíåæíè ÷îâåöè? Ïðåäè íè óïðàâëÿâàõà ñëàìåíè õîðà, ñåãà äîéäå ðåäà íà ñíåæíèòå ÷îâåöè. Ñúùèòå ñà è â ïàðëàìåíòà, ñàìî äåòî íà íÿêîè ìîðêîâúò èì å îòçàä...
Ãîðåùî êàòî â êðåìàòîðèóì, äàìè è ãîñïîäà. È â êúùèòå íè, è â ïðåñàòà. «Ñàìî êàìøèê ñïàñÿâà òÿëîòî îò æåãàòà»! - âîäåùî çàãëàâèå â öåíòðàëåí âåñòíèê! Å, ïîñëå ñòàâà ÿñíî, ÷å òîçè êàìøèê âñúùíîñò å ÷àé îò ðàñòåíèåòî «êàìøè÷å», íî êîé òè ãëåäà ïîäðîáíîñòè! Îùå íàâðåìåòî êëàñèêúò áåøå êàçàë: «Çà íàðîäà - êàìøèê! Ðóñêè êàìøèê!». È áðàòóøêèòå íè ãî øèáíàõà - îò 2010 ãîäèíà ùå ñè ïëàùàìå çà ðóñêàòà ãàç êàòî çà ñâåòîâíî! Çàïàäíÿöèòå ñúùî íè óäàðèõà åäíà ñîïà - ñïèðàìå ñúîòâåòíèòå ðåàêòîðè â ÀÅÖ «Êîçëîäóé». Ñêîðî ùå ÿ êàðàìå ñàìî íà áèîòîêîâå! È êàêòî íè ëåïíàõà äàíúê äúæä, ùå äà íè èçíåíàäàò è ñ íàëîã âúðõó òåìïåðàòóðíèòå êîëåáàíèÿ. Çà äà çàïî÷íåì äà ñå êîëåáàåì, àäæåáà - äà ïðîòåñòèðàìå èëè íå ïðîòåñòèðàìå.
Ñëúí÷åâà áóðÿ èçïåïåëÿâà ãðàä è ïàëàíêà. Æåæêà ìàðàíÿ ñå âäèãà îò îìåêíàëèÿ àñôàëò. À â åäèí âåñòíèê ÷åòåì: "Áðóñ Óèëèñ ïàê ñå êàíè äà óìèðà òðóäíî". Ïîäîçèðàì, ÷å èìåíèòèÿò àêòüîð èñêà äà íàïðàâè ðåàëèòè ôèëì íà òåìà êàê ñå îöåëÿâà â åêñòðåìàëíè óñëîâèÿ. Ôèëìúò î÷åâèäíî ùå ñå çàñíåìå â Áúëãàðèÿ, Ñîôèÿ, êâàðòàë "Ôàêóëòåòî", êúäåòî Áðóñ Óèëèñ ùå å îïèòà äà ïðåæèâåå åäèí ìåñåö íà ñîöèàëíè ïîìîùè, áåç êëèìàòèê è ïîä íàäçîðà íà åâðîäåïóòàòêàòà Åëñ äå Ãðîåí - äà íå áè äà êðàäå òîê. Äà âè ïðèçíàÿ, èñêðåíî ñúì ðàçòðåâîæåí çà êàðèåðàòà íà Áðóñ Óèëèñ. Ìèñëÿ, ÷å ïðè òåçè îáñòîÿòåëñòâà íîâèÿò ìó ôèëì ñïîêîéíî ìîæå äà ñå ïðåèìåíóâà íà "Ìèñèÿòà íåâúçìîæíà"!
Æåãà å. Ãëîáàëíà ïîëèòè÷åñêà æåãà. Íÿêîè çàïî÷íàõà äà áëåíóâàò çà âðåìåòî íà Ñòóäåíàòà âîéíà. Äà îñòàâèì èçðàåëöèòå è àðàáèòå - òå ùå ñå ïàëÿò, äîêàòî èìà ïåòðîë â Áëèçêèÿ èçòîê. Ðóñèÿ ìå ïðèòåñíÿâà ìåí. Ðóñèÿ îòíîâî âäèãíà ãðàäóñà íà íàïðåæåíèåòî. ß ùå ñïðàò ãàçòà íà Óêðàéíà, ÿ ùå íè âäèãíàò öåíàòà íà ãîðèâàòà, ÿ ùå ñå èçðåï÷àò íà Àìåðèêà çà àâòîðèòåò... Çàùî å òîâà? Ïî åäíà ïðîñòà ïðè÷èíà. Âèæòå: "Ðóñíàöèòå ñâúðøâàò âîäêàòà!", èçïîòÿâà ìå âåñòíèêàðñêî çàãëàâèå. Òîâà ñè å ñâåòîâåí ïðîáëåì. Ðóñíàê áåç âîäêà - Îêòîìâðèéñêà ðåâîëþöèÿ! È åòî îòíîâî - ïîæàðúò íà áóíòà ãîðè... Òðÿáâà äà ñå ïîãðèæèì çà ðóñíàöèòå, çàùîòî îò òÿõ çàâèñè ãëîáàëíîòî çàòîïëÿíå. Òðÿáâà äà èì ïðàòèì íåùî çà ïèåíå. Êàçàíî å - êîéòî ïèå, çëî íå ìèñëè. À êîéòî ñå íàïèå, âúîáùå íå ìèñëè è ãî óäðÿ íà áðàòñêà îáè÷ è âçàèìíî-èçãîäíî ñúòðóäíè÷åñòâî. Åòî òàêàâà Ðóñèÿ íè òðÿáâà íà íàñ! Çàòîâà, áèäåéêè íåîñâèäåòåëñòâàí, òðåçâåí è â ÿñíî ñúçíàíèå, ïîäåìàì ïî÷èí äà äåáëîêèðàìå àëêîõîëíèÿ ðåçåðâ, çà äà ãî ïîäàðèì íà ðóñíàöèòå! Ïèÿ çà òîâà, àêî è äà ñúì ñëúí÷àñàë.
Ñëúí÷åâèòå ïåòíà ñå ðàçðàñòâàò. Áåëèòå ïåòíà â ïàìåòòà íè - ñúùî. „Ìàéíàòà é íà æåãàòà!", ùå îòñå÷å íàøåãî áðàòà, „Âñÿêî ÷óäî çà òðè äíè!". Ëîøîòî è, ÷å ó íàñ âñåêè òðè äíè - íîâî ÷óäî. Çàòîâà îò áèðà íà áèðà, äà ïðîäúëæàâàìå äà îöåëÿâàìå äî åñåíòà. Êîãàòî ùå äîéäàò èçáîðèòå. Òîãàâà ùå ñè ñïðåòíåì ïîðåäíèÿ ñòóäåí äóø è öÿëà çèìà ùå ñè ìå÷òàåì çà ãîðåùíèöèòå íà àâãóñò.
Æåãàààà...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 31.08.2006 @ 07:49:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   petkraski

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 10705
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Æåãà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Æåãà
îò Svetozar (astrol@consultant.bg) íà 31.08.2006 @ 09:24:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://vilea22.googlepages.com/index.html
Òî àêî ñå âÿðâà íà åäíà ïóáëèêàöèÿ â ïëîâäèâñêè âåñòíèê, äîñòà îáèòàòåëè íà "Ñòîëèïèíîâî" ñè æèâåÿò æèâîòà ñúñ ñîöèàëíè ïîìîùè, íàé-âå÷å ñ äåòñêèòå "äîáàâêè". Òàêà ÷å Áðóñ Óèëèñ ïî-äîáðå äà ñå íàñî÷è êúì äðóãà ñîôèéñêà ñíèìêîëîêàöèÿ.


Íåêà äà å ëÿòî
îò AuCO2 (auco2@abv.bg) íà 31.08.2006 @ 11:04:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
 åäíà ïåñåí íà "Êàçàíëúøêè ðîçè è áîäëè" ñå ïååøå:
"Íåêà äà å ëÿòî,
ñàìî äà å ëÿòî.
Çèìàòà å ñòðàøíà
áåç âîäà è òîê.
Êàê ùå ñå èçêàðà -
êàçâà ëè íè íÿêîé-
Öàðÿò å äàëå÷å,
à âèñîêî Áîã!"

Öàðÿò âå÷å íå å äàëå÷å, àìà Áîã ñè å ìíîãî âèñîêî è ìàé å çàñïàë îò æåãèòå è íå íè ÷óâà...


[Áåç çàãëàâèå]
îò petkraski íà 31.08.2006 @ 12:14:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish19/p_kraevski/index.html
ÊÀÍÖÎÍÀ

- Ëà øàòå ìè êàíòàðå! -
ïðîïëàêà ìîéòî åãî. -
Äóøàòà ìè êàíòàð å
è âñå ìå óäðÿò â íåãî!

]


ÇÀ ÏÅÑÅÍÒÀ
îò petkraski íà 31.08.2006 @ 12:15:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish19/p_kraevski/index.html
ÊÀÍÖÎÍÀ

- Ëà øàòå ìè êàíòàðå! -
ïðîïëàêà ìîéòî åãî. -
Äóøàòà ìè êàíòàð å
è âñå ìå óäðÿò â íåãî!