Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 3
Всичко: 803

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБилет за щастие
раздел: Разкази
автор: melanholia

Момичето нетърпеливо застана на мрачния перон и зачака влака да дойде. Прелитаха мисли незначителни, нетрайни в съзнанието й - "Да, тук на това място хората се разделят, но пък други с трепет чакат да се срещнат...Колко ли сълзи са проляти тук и колко ли забързани стъпки са направени с копнеж за дългоочаквана прегръдка ? "

Тя погледна часовника си- 14:40 - оставаха броени минути , докато влакът пристигне. Стискаше нервно билета. Да, това бе билетът за нейното щастие. В ръцете си държеше хартийката, която ще й подари дългоочакваните мигове. Всички мисли в нейната глава се движеха с бясна скорост, подпалвайки огън в очите й.
Ето го ! Влакът е тук !
Забързана тръгна да търси своя вагон и , когато го намери седна вече по-спокойна на място осемдесен и четири . Отпусна се назад в седалката , притвори очите си и започна да си припомня щастието , което беше преживяла с този човек , към когото пътуваше сега. Допир, поглед, тръпката в стомаха, нощите прекарани под юлски звездопад, очите изшълнени с желания , мечти, страст...Как пръстите му танцуваха танца на нежността по нейното тяло , как я прегръщаше силно , толкова силно , че спираше дъха й , как забиваха страстно ноктите си един в друг и с леки стенания изразяваха удоволствието, което са доставяха взаимно. Всичко беше песен , която свърши много бързо, а ма нея й се искаше да я чуе пак , ала дълго нямаше тази възможност, но ето , че сега пътуваше натам , за да усети отново красотата на живота .
Думи не стигат , за да се опише как се чувства човек , който дълго е чакал нещо и знае , че след то ще се случи всеки момент ... просто след малко.
Момичето, унесено в река от спомени , плувайки бързо към мечтите, се усмихна , представяйки си как нейното момче отново ще зарови пръсти в косите й , как ще го гледа в прекрасните очи , където ще удави своя поглед и ще му повтаря "Обичам те , обичам те...Благодаря ти , че те има!"
Влакът спря на на гарата , където тя слезе и с всяка направена крачка усещаше как водовъртежа в стомаха й се засилва повече и повече. Срещата им беше в 19:00 в парка , където са прекарвали част от времето си преди. Когато тя стигна там и седна на някаква пейка беше 18:30 и чувстваше странно преплитане на емоциите- хем се радваше , че има още половин час и че е дошла навреме, хем обаче изпитваше огромно нетърпение, каквото изпитват малките дечица на Коледа, чакайки да видят какво ще получат от белобрадия старец. Седейки на пейката,тя започна да хвърля небрежни усмивки навсякъде , където погледнеха очите й. Минаваха хора , но тя не виждаше никой , а когато наближи 19:00ч започна да се оглежда на всички страни да зърне силуета на нейното красиво момче , да види как с плаха походка приближава към нея , да види как милата му усмивка огрява целия свят по-силно и от слънцето.
Страхът обаче приседна близо до нея...тя не виждаше любимия си , а вече беше 19:23. Започна да мисли , че той няма да дойде, но все пак намираше с какво да оправдае закъснението му и да предпази сърцето си от лудите удари , които биха се предизвикали от дебнещия страх , клекнал близо на пейката до нея...
Когато стана 20:00 тя видя как парка се опразва и остават все по-малко хора ... Започна да се стъмва и светнаха жълтите лампи в парка , осветявайки първата , но не и последната сълза , която напираше да избяга бързо от тъжните й очи, а после следваща и следваща , сякаш всяка поредна гонеше , за да стигне там , където е отишла предната. С приведена глава тя плачеше , а сълзите й рисуваха по асфалта. Рисуваха едно име - неговото.
В 20:15 и последната капка надежда започна да се гърчи в агония , докато не издъхна , оставяйки на свое място разочарованието . Момичето нямаше сили да стане от пейката и си спомни как се е чувствала във влака , идвайки насам и разбра колко фалшива илюзия е било всичко , което е очаквала и я е карало да лети като пеперуда от щастие. Всичко е било красива илюзия, разпръскваща се на милопми парченца, малки незначителни частички.
В 21:00 тя стана и погледна билета , който все още стискаше в ръката си ... Стисна длан , смачка го ... хвърли го и разбра , че това е обикновен пътнически билет , а не билет за щастие...
.....Огледах се наоколо , почувствах тялото си в безтегловност , тръгнах на някъде без посока ...
- Но къде ?
- Не знам ...


Публикувано от BlackCat на 21.08.2006 @ 18:37:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   melanholia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:15:36 часа

добави твой текст
"Билет за щастие" | Вход | 4 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Билет за щастие
от melanholia на 21.08.2006 @ 21:37:32
(Профил | Изпрати бележка)
Mda , naistina e mnogo kofti niakoj da izpadne v takava situacia ...dano nikoj ne go pochuvstva , zashtoto predpolagam mnogo boli , no vse pak sum sigurna , che takiva neshta se sluchvat v jivota ...


Re: Билет за щастие
от radi_radev19441944 на 21.08.2006 @ 21:25:28
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
За съжаление в подобна ситуация обикновено изпадат най- добрите.


Re: Билет за щастие
от Apokalipsis (Diman4eto@mail.bg) на 21.08.2006 @ 19:24:59
(Профил | Изпрати бележка)
надеждите са като ледени фигурки - твърди, сигурни, стабилни, докато малко по малко не започнат да се топят капка по капка...
хубав разказ!


Re: Билет за щастие
от melanholia на 21.08.2006 @ 20:10:33
(Профил | Изпрати бележка)
Blagodaria ti iskreno :)))

]


Re: Билет за щастие
от sa6a на 23.08.2006 @ 16:37:04
(Профил | Изпрати бележка)
Тъжно,много тъжно...но факт.:(
Аз вече 3-та година чакам моето момче на моята гара,но все още има капчица надежда!

Поздрави и главата горе!:)))