Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 566
ХуЛитери: 1
Всичко: 567

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБез заглавие
раздел: Други ...
автор: aksioma

Виждаме това което нашият мозък ни избира да виждаме.Казвам на някой, че съм красива жена.Аз съм си най обикновена жена подобна на милионите други жени, но представата за мен вече е създадена.Красива.Всъщност да си обикновен човек е най трудното нещо на света винаги съм го твърдяла. Лесно им е на необикновените, виж на обикновените никак не им е.
На три без коз играта спи и манша ти е в кърпа вързан.Като си направиш маншовете и робера ти е вързан.Ако го искаш.Един робер можеш и никога да не го направиш.Какво печелиш ли.Печелиш време или печелиш живот.Такова било и последното желание на един осъден на смърт.Нещо като анекдот е.Но е вярно.Най вече ако си осъден, а си вкопчен силно в живота.Виж ако играеш на импове е различно, но това е друга история със задължения за която ще разкажа друг път.
Той имаше малко бяло кученце и много го обичаше.Малкото бяло кученце също го обичаше.Той нямаше кой друг да го обича в тази къща в която понякога човек е самотен сред много хора.По скоро не понякога, често е самотен или почти винаги е.Кученцето умря от преплитане на червата и той го понесе тежко.Нещо в него умря заедно с малкото бяло същество.Решение имаше, той бе умен човек и с порив да подреди по същия начин нещата си взе друго малко бяло кученце, което си приличаше като две капки вода с предишното.Кучетата когато са от една порода си приличат и можеш да си намериш друго изглеждащо досущ еднакво на първото.Новото куче беше и не беше като старото.Имаше друг нрав.Лижеше го по ръцете и това го дразнеше.И тогава той го намрази.И тогава болката по старото куче стана още по силна.Няма заместители на любовта.Живееш я докато е жива.После остава последното желание на един осъден на смърт, да играеш цял живот една игра която може и да не ти харесва, но си е начин да живееш дори и нещо да те дразни.Ако това да живееш после някак си е някакво успокоение за един умен човек.


Публикувано от BlackCat на 06.07.2006 @ 13:47:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   aksioma

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:42:19 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Без заглавие" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Без заглавие
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 07.07.2006 @ 00:30:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И тогава той го намрази...

_________________

“Клетва си слагам, оброк ти правя,
ден да не видя, изгоро!
Че ще потурча живота на другиго
след теб, моя изгоро...”

Клин клин избива категорично не е приложима философия във въпросната област. Иначе... бедна ти е фантазията. И на другия до теб.
Непременно разкажи и за играта с импове. И за необходимостта да имаш тогава перфектен партньор. И за отговорността спрямо риска, и за плащането му. Заедно. И за пълноценното удоволствие, а не да “живeеш някакси”, правейки ниски договори, когато можеш да достигнеш шлем, но не ти стиска...
Само в началото издишаш (освен ако не е самоирония). Вярно – ако повториш една лъжа милион пъти, тя се превръща в истина. Но до определено време. И това време винаги идва. Задължително. А изборът ни е съвсем друга опера. Като тази, с кученцето...

Азбучни истини разказваш, но хубаво... Мнение от един не-умен човек.


Re: Без заглавие
от aksioma (aksioma@club-35.com) на 07.07.2006 @ 01:41:27
(Профил | Изпрати бележка)
такъв коментар, не може да ми напише не умен човек..
някога играех прецизна трефа и имах перфектна партньорка..
винаги съм играла на импове, но ти знаеш, никога не си застрахован от гадни баражи, които могат да ти провалят шлема ако не усещаш партньора, колкото и да ти е прецизна системата, ако го няма вътрешния усет и ако не си едно с партньора - не се получава..
както и да е
за посланието в текста - аксиоматични истини, много ми се искаше да му сложа на края ето тези изречения - "Живей ме. Сега.Такава каквато съм." - но щеше да развали целия текст..

благодаря за този коментар рейни!

]


Re: Без заглавие
от k2 на 07.07.2006 @ 01:04:16
(Профил | Изпрати бележка)
Виждам това, което е очевадно. Не можеш да пишеш. Поне другото оправи - след препинателен знак има интервал. След "който", "която" и прочие има запетайки. "Той" "тя" "то" може и да не ги навираш на всеки ред.
Пък и с бриджа си малко скарана, Аксиомо... Но все пак смело напред! "Нищо не е изгубено, докато някой дръг не го намери!" - латинска поговорка.


Re: Без заглавие
от aksioma (aksioma@club-35.com) на 07.07.2006 @ 01:24:59
(Профил | Изпрати бележка)
и аз виждам това което не само е очевадно
мога ли да разчитам за "дръг" път като изпусна щпацията след запетайката, пак да ми го напомниш?
мерси предварително :)
..а за бриджа, ми аз съм по анонсите, разиграването другите да го правят - ако някога си играл бридж или имаш понятие за играта, ще ме разбереш какво искам да кажа :)
латинска поговорко :)))
:))

]