Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 530
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 533

Îíëàéí ñåãà:
:: Icy
:: baigezan
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàIn Da Club
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Tanja

Íå áåøå óáåäåíà, ÷å òðÿáâàøå äà èçëèçà òàçè âå÷åð. Ãëàâàòà é ùåøå äà ñå ïðúñíå.
Ðÿäêî èìàøå ãëàâîáîëèå, íî çà ñìåòêà íà òîâà âñåêè ïúò áåøå íåçàáðàâèìî áîëåçíåíî. Âúðâåøå ïî ðúáà íà òðîòîàðà è ñè ìèñëåøå çà îíîâà âðåìå, êîãàòî íå áåøå ïî-âèñîêà îò 60-70 ñì è é òðÿáâàøå ïîìîù, çà äà ñå çàäúðæè íà ðúáà íà áîðäþðà. À ñåãà - 20 ãîäèíè ïî-êúñíî - ìèñëèòå é ñå êëàòóøêàõà ïî ðúáà íà òðîòîàðà êàòî åäâà ïðîõîäèëî áåáå. Ïîâðúùàøå é ñå. Ìîðñêà áîëåñò ïî ðúáà íà áîðäþðà. Äàëè íå áåøå áðåìåííà? Îò êîãî?!? Ïîäñìèõíà ñå ïîä ñâåòëèíàòà íà óëè÷íèòå ëàìïè, íÿêàê öèíè÷íî. Íå áåøå ïðàâèëà ñåêñ îò ìåñåöè. Çàìèñëè ñå êàêâî áå ÿëà äíåñ.. Êàôå, ñëàäîëåä, êàôå è ïàê êàôå. Íå áåøå ôàòàëíî. Çíà÷è íå áåøå îò õðàíàòà. Òîãàâà ìîæå áè ïðåóìîðà? Äíåñ íå ñå áåøå ïîìðúäâàëà äîðè. 11 ÷àñà ïî-ðàíî áåøå îáÿâèëà äíåøíèÿ äåí çà ñâåòîâåí „Äåí íà òúðòåÿ". ßâíî íå áåøå ïðåóìîðà... Îòêúäå èäâàøå òîãàâà òîâà ÷óâñòâî, òîçè äèñêîìôîðò? Íàáëèæè êëóáà. Ìóçèêàòà áåøå ñèëíà, êàêòî âèíàãè. Ïðåä âðàòàòà ñå áÿõà ñúáðàëè 10-15 äóøè ñ î÷åâèäíîòî æåëàíèå äà âëÿçàò âúòðå. Õîðàòà, êîèòî èäâàõà òóê âèíàãè èìàõà íåùî îáùî. Î÷èòå!  î÷èòå èì ñå ÷åòåøå åäíà íàëóäíè÷àâà ðåøèòåëíîñò. Ñÿêàø âúòðå ãè ÷àêàøå ñàìèÿò Ãîñïîä. ×óäåõ ñå, àêî âèäåõà êëóáà ïðåç äåíÿ, áåç VJ Ìà, áåç èçêóñèòåëíèòå ñåðâèòüîðêè, áåç óìîïîáúðêàíèòå DJ-è, áåç òúëïàòà, äàëè ùÿõà äà ïðèïàðÿò äîðè äî òàçè äóïêà? Ðàçáèðà ñå, ÷å íå. Âñè÷êè äî åäèí áÿõà ñìåøíè áîãàòàøêè ñèí÷åòà. Íå áÿõà äîðè è äîñòîéíè ñíîáè. Èäâàõà, çàùîòî íÿêîé èì áåøå êàçàë, ÷å „ìÿñòîòî å äîñòà ïðèÿòåíî". Ãëóïàöè.
Òÿ ñå óëîâè, ÷å ñòîè çàä òúëïàòà è ñå âçèðà â íèùîòî, âïåðèëà óæ ïîãëåä â õîðèöàòà. Íÿêîé ÿ áóòíà ñ ëàêúò â ðåáðàòà. Îáúðíà ñå è âèäÿ, ÷å íåâîëíî áåøå ñå íàðåäèëà íà „îïàøêàòà" îò ÷àêàùè êëîóíè.  ñëåäâàùèÿ ìîìåíò íÿêîé èçâèêà èìåòî é. Ïîâäèãíà ñå ëåêî íà ïðúñòè è âèäÿ Íîà - ôåéñ êîíòðîëà. Âíóøèòåëåí, ñúñ ñâîèòå 1,93ì, ÷åðòèòå íà ëèöåòî ìó îìåêíàõà äîêàòî ñå óñìèõâàøå, âåäíàãà ñëåä òîâà õëàäíîêðúâíàòà ìàñêà ñå çàâúðíà. Òÿ ñè ñïîìíè êàê òîé ñå áåøå ïðîñúëçèë, êîãàòî åäèí îò áàðìàíèòå, íåãîâ ïðèÿòåë, ñúîáùè, ÷å çàìèíàâà çà Ìàðîêî. Çà÷óäè ñå äàëè âñè÷êè òåçè ÷àêàùè ïîëóäèâàöè ñ ëúñêàâè ìóòðè áèõà ãëåäàëè ãîëîãëàâèÿ èñïîëèí ñ òàêîâà ÿâíî ñòðàõîïî÷èòàíèå àêî çíàåõà, ÷å ãëàäè ÷îðàïèòå ñè è çâúíè íà ðîäèòåëèòå ñè íà âñåêè ÷åòèðè äíè? Òÿ ñå óñìèõíà. Ïîðåäíèÿ àêòüîð â ëþáèìàòà è ïèåñà „Æèâîò" - ñöåíàðèé è ðåæèñóðà Ñúäáà ×îâåøêà.
- Õåé, Äè, òàì ëè ñìÿòàø äà ïðåêàðàø âå÷åðòà? - óñìèõâàøå ñå Íîà.
- Íåùî ïðîòèâ? - óñìèõíà ñå â îòãîâîð.
- Ñúâñåì íå. Âúòðå è áåç äðóãî íå ñå äèøà. - èçïèñàíèòå ìó âåæäè ñå èçâèõà êðàñíîðå÷èâî íàãîðå.
Òÿ ïîëîæè íåèñòîâè óñèëèÿ äà ñå èçìúêíå îò ïîòîêà îò õîðà. Õâúðëè åäèí ïîñëåäåí ïîãëåä íà íàðàñòâàùàòà òúëïà è ïîìàõà íà Íîà. Òîé è ïðîïðàâè ïúò êúì âðàòàòà è ÿ ïðèäúðïà â ìå÷åøêàòà ñè ïðåãðúäêà.
- Äðóãèòå ñà âå÷å òóê. - êàçà é Íîà. - Èçãëåæäàø ìè óìîðåíà.
- Íàäÿâàõ ñå äà å ñàìî âíóøåíèå. - íàïðàâè îïèò äà ñå óñìèõíå. Ïîëó÷è ñå.
Îòâúðíà é.
- Ùå ñå âèäèì ïîñëå âúòðå, íàëè?
- Àêî äîæèâåÿ äî „ïîñëå". - ñåãà âå÷å ïðåèãðàâàøå. Âñå åäíî. Íà êîãî ìó ïóêà.
Ñëåçå ïî òåñíèòå ñòúëáè è ñå ãìóðíà â òúëïàòà îò ëóíàòèöè. Ïîòúðñè ïðèÿòåëèòå ñè è ñëåä ñåêóíäè ãè îòêðè íà åäíà ìàñà òî÷íî äî äàíñèíãà. Ïðîïðàâè ñè ïúò äî òÿõ. Ìèíàâàéêè ïðåç áàðà ïîçäðàâè Òîíè è Ìàêñ è ñè âçå åäíî ìîõèòî ñ ìíîãî ëåä. Íîà íå áåøå ïðåóâåëè÷èë. Âñè÷êè áÿõà òàì. Äåíè è Ëèÿ, Ñèñè è íÿêàêúâ íåïîçíàò, Áëèçíàöèòå - íÿìàøå èäåÿ êàê ñå êàçâàò, òå îò ãîäèíè ñè áÿõà.. ïðîñòî Áëèçíàöèòå, Ðåìà è Ïîë, Áè è Ìàðòèí, Àìèð, Ðàìè, Ñàìè, Àõìåä, íÿêîëêî íåïîçíàòè ìîìè÷åòà - ñòîðèõà é ñå äîñòà õóáàâè÷êè è áåçèíòåðåñíè, Âëàäè, Ñâåòëüî è êîé ëè îùå íå. Íå áåøå â íàñòðîåíèå äà ïîçäðàâÿâà âñè÷êè, çàòîâà ñå óñìèõíà íà òåçè, êîèòî îòðàçèõà ïîÿâàòà é, âçå ñè ìîõèòîòî è ñå çàïúòè êúì DJ-èòå.
Åòèåí è Äåíèç áÿõà, êàêòî âèíàãè, â îòâðàòèòåëíî äîáðî íàñòðîåíèå. Çàëåïè ïî åäíà öåëóâêà âúðõó ïîòíèòå èì ñêóëè, óñìèõíà èì ñå. Äà ãîâîðè áåøå áåçìèñëåíî, ìóçèêàòà áåøå òâúðäå ñèëíà. Îáëåãíà ãîëèÿ ñè ãðúá íà ñòåíàòà çàä ïóëòà. Áåøå ëåäåíà. Âèáðèðàøå.
Îãëåäà ñå çà îíîâà ìîìè÷å. Ìîìè÷åòî. Èìàøå åäíî íåïîçíàòî ìîìè÷å, îò íÿêîëêî ñåäìèöè ÿ íàáëþäàâàøå. Òàíöóâàõà çàåäíî, ìàêàð è â äâàòà ïðîòèâîïîëîæíè êðàÿ íà êëóáà. Ïèòàøå ñå êàêúâ ëè å öâåòúò íà êîñèòå é? Âñåêè ïúò áåøå ñ øàïêà. Áåøå ïî÷òè ñèãóðíà, ÷å å ÷åðâåíîêîñà. Âðåìåòî ùåøå äà ïîêàæå. Ìîæåøå äà îòèäå ïðè íåÿ è äà ÿ çàãîâîðè. Ìîæåøå äà ÿ íàêàðà äà äîéäå ñàìà... Ìîæåøå ïðîñòî äà ïîïèòà Íîà. Íî íå èñêàøå. Õàðåñâàøå é òàêà. Ìîìè÷åòî ñúùî ÿ ãëåäàøå. Âåäíúæ äîðè é ñå ñòîðè, ÷å óñòíèòå è ñå èçâèõà â åäâà äîëîâèìà óñìèâêà. Äàëè? Íå, íå áè ãî íàïðàâèëà. Òÿ ñúùî ñå çàáàâëÿâàøå. Íå áè ðàçâàëèëà ìúë÷àëèâàòà èì èãðà. Íà íåÿ é õàðåñâàøå. Äè óñåùàøå èíòåðåñà íà íåïîçíàòàòà. Âñåêè ïúò, êîãàòî î÷èòå èì ñå ñðåùàõà. Òàçè âå÷åð îáà÷å íåïîçíàòàòà íå áåøå òàì. Äè ïðèëåïè îòíîâî ãúðáà ñè ïëúòíî äî ñòóäåíàòà ñòåíà è çàòâîðè î÷è. Íÿìàøå è ñëåäà îò ãëàâîáîëèåòî é. Óñìèõíà ñå çà åí-òè ïúò òàçè âå÷åð. Áåøå äîâîëíà, ÷å ñå ðåøè íà òîâà èçëèçàíå. Êðúâòà é êèïåøå â òàêò ñ ìóçèêàòà. Áåç äà îòëåïÿ ãðúá îò ñòåíàòà Äè âäèãíà ðúöåòå ñè íàãîðå, ñÿêàø íÿêîé íàñî÷âàøå îðúæèå ïðàâî â ëèöåòî é. Äîëåïè äëàíè äî ñòåíàòà, èçäàäå ëåêî õàíøà ñè íàïðåä è çàïî÷íà ðèòìè÷íî äà ñå èçâèâà êàòî çìèîðêà îò êðúñòà íàäîëó. ×óâñòâàøå ñå äîáðå. Áåøå äîâîëíà. Âå÷å áåøå çàáðàâèëà òÿãîñòíèÿ äåí.
Äè ïî÷òè íå äèøàøå. Íÿìàøå íóæäà äà äèøà. Íîùòà áåøå ïåðôåêòíà è áåç äúõ. Áåç äúõ.. áåç.. Ïðåãëúòíà. Çàãóáè íÿêàê ëåêî ðèòúìà ñè. Ïî÷óâñòâà íóæäà äà ïîãëåäíå ïðàâî ïðåä ñåáå ñè. Îòâîðè î÷è. Äà.. Òÿ áåøå òóê. Íåïîçíàòàòà ñå èçâèâàøå â ðúöåòå íà îíçè ñìåøíèê Çèçî. Áåøå òàíöóâàë â íÿêàêâà åôòèíà ïðîäóêöèÿ íà áåçäàðåí ïñåâäîãàíãñòåð è îò òîãàâà ñå èçæèâÿâàøå êàòî Ïàòðèê Ñóåéçè íà äàíñèíãà. Äè áåøå ìàëêî ðàçî÷àðîâàíà îò íåïîçíàòîòî ìîìè÷å. Áåøå êëàñè íàä Çèçî. Çàãëåäà ñå â íåÿ. Òÿ ñå ñòè÷àøå ïî íåãî. Áåøå âåëèêîëåïíà. Ïîòúðñè î÷èòå é. È ãè íàìåðè çà ìèã. Ïîñëå ìîìè÷åòî ðÿçêî é îáúðíà ãðúá è ñå îòúðêà â ìàçíîòî òÿëî íà ïúòè ïî-ìàçíèÿ Çèçî. Äè íå îòëåïÿøå î÷è îò òÿõ. Ïðèáëèæè ñå äî Åòèåí è ìó ïîñî÷è åäèí vinil ñ îðèåíòàëñêè ñåìïëè.Òîé êèìíà îäîáðèòåëíî è ñëåä ñåêóíäè beat-úò ïðåîáðàçè òúëïàòà. Äè áåøå äîâîëíà, îòíîâî. Íåïîçíàòàòà ïàê âïåðè ïîãëåä â íåÿ. Òÿ çíàåøå, ÷å Äè ãî íàïðàâè. Çíàåøå, ÷å íå áåøå ñëó÷àéíî. Îòáëúñíà ëåêî Çèçî è åäíà áåçáîæíî êðàñèâà, àðîãàíòíà óñìèâêà çàèãðà ïî óñòíèòå é.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 20.06.2006 @ 18:40:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Tanja

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 11:58:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"In Da Club" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: In Da Club
îò DIhanie íà 20.06.2006 @ 20:35:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dihanie.atakmim.com
È? Íå áèâà äà ñâúðøè ïðîñòî òàêà... èñêàì îùå îò òàçè èñòîðèÿ..


Re: In Da Club
îò Tanja (morthera@abv.bg) íà 20.06.2006 @ 20:40:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îáè÷àì, êîãàòî èñêàø îùå... ;î)))))

]


Re: In Da Club
îò DIhanie íà 20.06.2006 @ 22:42:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dihanie.atakmim.com
Tanja õàéäå òîãàâà êàîò ãî ïðîäúëæèø äà ìè ïèøåø åäíî ñúîáùåíèéöå..äà íå ãî èçïóñíà ñëó÷àéíî. Îê?:")

]


Re: In Da Club
îò Tanja (morthera@abv.bg) íà 20.06.2006 @ 20:39:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà, íå å êðàÿò! Ïðîñòî.. íÿìàì òúðïåíèå äà ïèøà äúëãî. Òîâà å ñàìî íà÷àëîòî íà åäíà .. ìèíàëà èñòîðèÿ. Èñòîðèèòå íåèçáåæíî îñòàâÿò ñëåäè ó íàñ.. u know what i mean ...
;o)


Re: In Da Club
îò mastilo íà 20.06.2006 @ 22:15:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
èçãëàäåíè ÷îðàïè, ìîõèòî, îðèåíò ëàéôñòàéë-úò å íàâèë íà õàðìîíèêà çàïàäíÿøêèÿ óðáàí âúâ âèä íà ïðåãðàäåí ïàðàâàí, õëàäåí, îòñàì òîïúë, ãîë ãðúá, óñòíè, ðèòúì, àðîãàíòíî ëþáîïèòñòâî... Áðàâî, äàâàé íàòàòúê. )


Re: In Da Club
îò aksioma (aksioma@club-35.com) íà 21.06.2006 @ 23:22:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìîæåø ãè âíóøåíèÿòà, âúçäåéñòâàø Òàíÿ
áåç äúõ..
ïúê ñ äúõ êàêâî ëè ùå å :)


Re: In Da Club
îò Tanja (morthera@abv.bg) íà 22.06.2006 @ 01:52:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
äúõîáåçäèõàííî, ìàé.. ìàé ;î)

]


Re: In Da Club
îò oziris (rrrrrrr@abv.bg) íà 28.06.2006 @ 19:08:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Íàèñòèíà ñèëíî è âúçäåéñòâàùî. Îòíà÷àëî ñìåòíàõ, ÷å ëèð. ãåðîèíÿ å èçöÿëî èçìèñëåíà, íî îò êîìåíòàðèòå ìè ñå èçÿñíè, ÷å íå å (èçöÿëî). Òîãàâà èìàì âúïðîñ:
Àêî "Âñè÷êè äî åäèí áÿõà ñìåøíè áîãàòàøêè ñèí÷åòà. Íå áÿõà äîðè è äîñòîéíè ñíîáè. Èäâàõà, çàùîòî íÿêîé èì áåøå êàçàë, ÷å „ìÿñòîòî å äîñòà ïðèÿòíî”. Ãëóïàöè." è "Ïîòúðñè ïðèÿòåëèòå ñè è ñëåä ñåêóíäè ãè îòêðè íà åäíà ìàñà òî÷íî äî äàíñèíãà", òî íå ñëåäâà ëè îò òàì, ÷å... "ïðèÿòåëèòå" = "ñìåøíè áîãàòàøêè ñèí÷åòà"? Ïèòàì, òúé êàòî îò òîíà è ÷óâñòâîòî ìè ñå ñòîðè, ÷å å òî÷íî òàêà.
Ëþáîïèòíî ìè å è çàùî å â òðåòî ëèöå, ñëåä êàòî å ïî èñòèíñêè ñïîìåí.
Íå ðàçáèðàì è "vinil" êàêâî îçíà÷àâà.
À çà òúðïåíèåòî - òî ñå òðåíèðà, òúé ÷å - èçîáùî íå ñå ðàçìîòàâàé, àìè ñÿäàé è ïèøè... Îùå â íà÷àëîòî óñåòèõ, ÷å îïðåäåëåíî èìàø êàêâî äà êàæåø è óìååø äà ãî èçëîæèø ïî îðèãèíàëåí íà÷èí. (íî çàùî ëè òè ãè ïèøà òåçè íåùà, êàòî âåðîÿòíî ñà òè ÿñíè? Ùå êàæà ïðîñòî - ñÿäàé, íèå ÷àêàìå :) ).
Ïîçäðàâ! :) È õóáàâ äåí.


Re: In Da Club
îò Tanja (morthera@abv.bg) íà 29.06.2006 @ 12:45:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Izwinqwam se, che pisha na latinica, no w momenta nqmam druga wyzmojnost. Nqmam i wreme, no sled kato si nameril ti wreme da uwajish pisaniqta mi i az shte namerq, za da ti blagodarq i da obqsnq. Ne e izmislena. Nishto ne e izmisleno.Samo nqkoi imena sa smeneni ot uwajenie kym geroite. Polowinata i powecheto ot priqtelite mi, kakto i az samata bachkahme w tozi klub, zatowa ne gi wkliuchwam kym "bogatashkite sincheta". Nie hodehme tam, zashtoto bqhme swyrzani s kluba i sys sobstwenicite.. a i muzikata beshe garantirano dobra, poneje dj-ite bqha syshto nashi hora. Vinil e plocha-gramofonna. Blagodarq oshte wednyj i hubaw den i na teb. ;o]

]