Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 832
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 836

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆåíè - (2)
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Nadie

Ìåñåö ïî-êúñíî ïðèñòèãíàõà Ìàéê è Ñþçúí, à ìàëêî ñëåä òîâà è Ôðàíê - êîêàëåñòèÿ ìúæ ñ âîäíèñòèòå, íî äîáðè î÷è. Ñåëñêîòî ÖÐÓ âåäíàãà ðàçóçíà, ÷å áèë îâäîâÿë íàñêîðî, ïðîäàë ñè êúùàòà â Àíãëèÿ è äîøúë íà íåïîçíàòî ìÿñòî äà ñè ëåêóâà äóøàòà.
- Âèå ó÷è àíãëèéñêè? - îáúðíà ñå Ôðàíê êúì Æåíè.
- Ó÷à, êàêâî äà ïðàâÿ! Äúùåðÿ ìè å â Ùàòèòå è èñêàì äà îòèäà, âíóöèòå ñè äà âèäÿ. Îáà÷å íå ìè äàâàò âèçà.
- Áàáà-òåðîðèñò! - ðàçñìÿ ñå Þðè!
- Òè ñè áàáà! - ñîïíà ìó ñå Æåíè è ïîÿñíè - Ñòðàõ ãè å, ÷å ñúì ìíîãî òðóäîëþáèâà è ùå âçåìà äà ñâúðøà íàâåäíúæ âñè÷êàòà ðàáîòà íà àìåðèêàíñêèÿ íàðîä.
- Ïðàâè ñà õîðàòà! Çíàåø ëè êîëêî áúðçî êîïàå. Êàòî òðàêòîð å! Àéäå íàçäðàâå çà áúëãàðñêàòà ñåëñêîñòîïàíñêà òåõíèêà! - êàçà Þðè è âñè÷êè îòïèõà.
 òîçè ìîìåíò òåëåôîíúò â êúùàòà çàçâúíÿ ïðîíèçèòåëíî.
- Çà âúëêà ãîâîðèì, òîé â êîøàðàòà - êàçà Þðè, äîêàãî Æåíè òè÷àøå êúì êúùàòà.
- Òóêà âúëöè? - èçíåíàäàõà ñå ÷óæäåíöèòå â õîð.
Äîêàòî Þðè èì ðàçÿñíÿâàøå åòèìîëîãèÿòà íà îòáðàíè áúëãàðñêè èäèîìè, Æåíè çàäúõàíî âäèãíà ñëóøàëêàòà è çàêðåùÿ:

- Àëî! Àëîîîîî! Âåð÷å, òè ëè ñè, ìàìà! Äîáðå ñúì, äîáðå! Êîïàÿ òóêà ãðàäèíàòà, ãëåäàì ñè æèâîòà. Âèå êàê ñòå? Êàê å Òîìàñ÷î? Ïðîõîäèë... - êàçà òèõî íà ñåáå ñè è ñè îáúðñà î÷èòå. - À Æåíèôúð? Äàé ìè äà ÿ ÷óÿ! Õåëî, Æåíè, áàáà! Õàó àð þ, ìàé äèúð? Àé òèíê úô þ îë äåé, àé ëîâ þ âåðè ìú÷! Òîâà íå òè ãî ðàçáðàõ. Äàé ìè ìàéêà òè ïàê. Éîð ìàäúð, äà! Âåð÷å, êàæè íà äåöàòà, ÷å ãè îáè÷àì è ÷å ìíîãî ìè ëèïñâàò. Íÿìà ëè äà ñè äîéäåòå òîâà ëÿòî? Ïîíå äåöàòà ìè ïðàòåòå... Äîáðå äå, äîáðå, íå ñå ÿäîñâàé ñåãà! Ìíîãî ìè å ìú÷íî è çà òîâà òàêà... Ïîíå ñíèìêè èçïðàòè, àìà ïî íîðìàëíàòà ïîùà, íå ïî èìåéëà. Áðàòîâ÷åä òè îáåùà äà ìå íàó÷è, àìà ñåãà íàëè íà àíãëèéñêèÿ íàáëÿãàì, ïèòàé Æåíèòî êîëêî äîáðå ñå ñïðàâÿì. Íå ïðàùàéòå ïàðè, èìàì ñè! ×ó ëè! Àéäå, öåëóâàì âè, ÷å ìíîãî ñêúïî!

Çàòâîðè âíèìàòåëíî òåëåôîíà, èçáúðñà ñúëçèòå è èçëåçå ïîä àñìàòà. Âñè÷êè ñå áÿõà óìúë÷àëè è ÿ ãëåäàõà. Òÿ ñåäíà ñ âúçäèøêà:

- Î-î-îõ, ñåãà Ëþá÷î êàêòî å òðúãíàë â Ãåðìàíèÿ äà ó÷è, àêî ñå îæåíè çà íÿêîÿ ãåðìàíêà íå çíàì ñ íåìñêèÿ êàê øå ñå îïðàâÿì, íÿìà äà ìîãà ñ âíóöèòå äà ñè ãîâîðÿ...

Çàñòàâàõà äà ñè õîäÿò.
- Óòðå åëàòå êúì îñåì. Ùå âè îïúðæà ìåêè÷êè.
- Íèêàêâî ÿäåíå! Èñêàò äà ðàáîòÿò. Åòî òè ïåäåñå ëåâà - ïëàùàò ñè õîðàòà äà ãè îáó÷àâàø. Ñåëñêîñòîïàíñêà àêàäåìèÿ "Ïðàçåíè õúëìîâå", ñåëî Ãîðíî Óéíî ñ ðåêòîð Æåíè!
- Ïà òåðîðèñò, ïà òðàêòîð, ïà ðåêòîð. Ìíîãî áúðçî ìå ïîâèøè! Äîáðå. Êàæè èì: Ìåðè íà áóðêàíèòå, Ñþçàí - ïúëíà÷, ìúæåòå - áåðà÷è!
- Êâè áóðêàíè ìà! Äà íå ìèñëèø äà çÿíîñàø êàéñèèòå çà êîìïîòè!
- Ìè àêî äîéäàò âíóöèòå áå, Þðè...
- Ïúëíî òè å ìàçåòî ñ êîìïîòè îò ëàíè! Âñè÷êè íà äúðâîòî, äàâàø èì âàðåëèòå çà äæèáðåòî äà ãè ïúëíÿò, çàõàðòà å îò ìåíå. Êàçàí êàò ñëúíöå èìàø â ãàðàæà. Ùå äåæóðÿ ïðè äåñòèëàöèÿòà è ùå òè ÿ èçêóïÿ ïî ëåâ÷å ëèòúðà çà êðú÷ìàòà.

Þðè äúðæåøå êðú÷ìàòà â õîðåìàãà. Êîãàòî äîéäîõà àíãëè÷àíèòå ñå êà÷è íà áàðà è ñâàëè îò íàé-ãîðíèÿ ðàôò äâåòå áóòèëêè "Äæîíè", êóïåíè îùå êîãàòî ÿ âçå ïîä àðåíäà ïðåäè äåñåò ãîäèíè. Ãèãàíòñêèÿò ïàÿê, êîéòî ñè áåøå óïëåë äîì îò êîðàáíè âúæåòà ìåæäó "Äæîíèòàòà", íàïóñíà ñ äîñòîéíñòâî ðàçñúñàíàòà ñè ïàÿæèíà è ñå åâàêóèðà â úãúëà äà ÷àêà ïî-äîáðè äíè, à Þðè çàïî÷íà äà ðàáîòè çà ïðåâúçïèòàíèåòî íà ÷óæäåíöèòå â ïðàâèëíî îòíîøåíèå êúì àëêîõîëà.
- Òâúðä àëêîõîë ñúñ çåëåí÷óöè! Èìïîñèáúë! - ïðîòèâÿõà ñå àíãëè÷àíèòå è ñè èñêàõà óèñêèòî.
- Àáå õîðà, ðàêèÿòà ñå ïðàâè îò ïëîäîâå è ñå êîíñóìèðà ñúñ çåëåí÷óöè. Îïèòàéòå äà âèäèòå êàêúâ åëèêñèð å! - óáåæäàâàøå ãè Þðè. Íàïðàâî áåøå ãðåõîòà äà õîäè äà çàðåæäà óèñêè âñåêè äåí îò ãðàäà ïðè íàëè÷íà öèñòåðíà êàéñèåâà â ñêëàäà. Íàêðàÿ ñå ïðèíóäè äà âêëþ÷è òåæêàòà àðòèëåðèÿ. Îáåùà íà äÿäî Êèð÷î, îñåìäåñåò è ïåò ãîäèøíèÿ ïàçà÷ íà ñòîïàíñêèÿ äâîð, äà ãî ïîè áåçïëàòíî åäíà âå÷åð, àêî ìó ïîçâîëè äà ãî èçïîëçâà çà ðåêëàìíî ëèöå.
- Íà 85 ãîäèíè å ÷îâåêúò. Âñè÷êè çúáè ñà ìó â óñòàòà, àáñîëþòíî íàòóðàëíè. Ïîêàæè! - Äÿäî Êèð÷î ñå îçúáè è ãàâðúòíà ïúðâàòà ÷àøêà. - Íà äîêòîð íå å ñòúïâàë. Ïîêàæè! - Äÿäî Êèð÷î íàäèãíà ôëàíåëàòà ñè, çàâúðòÿ ñå äà âèäÿò ÷óæäåíöèòå, ÷å íÿìà áåëåçè è ãàâðúòíà îùå åäíà ÷àøêà. - Î÷èëà íå íîñè, êàòî îðåë âèæäà. Ïîêàæè! - Äÿäêàòà ñå âòðåí÷è êúì äàëå÷íàòà ñòåíà íà õîðåìàãà, áåç çàïúâàíå ïðî÷åòå åìàéëèðàíàòà òàáåëêàòà, êúäåòî ñ äðåáåí øðèôò ñå ìúäðåøå ñîö-îáðàçîâàòåëíèÿ äåâèç: "Âñåêè äîïóñíàò áðàê - áåäà çà öåëèÿ êîëåêòèâ" è ãàâðúòíà òðåòàòà ÷àøêà. - Îñâåí òîâà îùå ìó ñòàâà! Ïîêàæè! - Ñòàðåöúò çàøàâà ïîõîòëèâî ñ âåæäè êúì Ìåðè è Ñþçàí, è ïîñåãíà êúì äþêÿíà ñè. Äîáðå ÷å êìåòúò ñå íàìåñè íàâðåìå, çà äà áúäå ñïàçåíî áëàãîïðèëè÷èåòî. Äÿäîòî íå ïðîïóñíà äà ãàâðúòíå ÷åòâúðòàòà ÷àøêà.
- Âñè÷êî òîâà å îò ðåäîâíîòî ïèåíå íà ðàêèÿ. Íÿìà íèòî äåí ÷îâåêúò äà íå å äîøúë â êðú÷ìàòà! - Þðè íàëÿ ïî åäíà êàéñèåâà, íàðåäè ñëàòêèòå è àíãëè÷àíèòå ñå ïðåäàäîõà. Íà ñëåäâàùàòà âå÷åð ïàÿêúò ñ äîñòîéíñòâî ñå âúðíà ìåæäó íîâèòå "Äæîíèòà" è çàïëåòå ïàÿæèíàòà ñè ïàê.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 17.05.2006 @ 11:12:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Nadie

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 11:08:32 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Æåíè - (2)" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Æåíè - (2)
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 22.08.2006 @ 17:16:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:-)))))))
Ñìåÿ ñåååå...îòèâàì íàòàòúê!
Æåíè îïðåäåëåíî ñïå÷åëè ñèìïàòèèòå ìè, ïîíÿòíî çàùî, íàëè :-))))


Re: Æåíè - (2)
îò kuklara íà 17.05.2006 @ 11:19:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åé, èìàø åäíî òàêîâà äåòî èç÷åãúðòâàø êàïêè îò ó÷åòå íà ÷îâåêà.Äÿâîë÷å òàêîâà.


Re: Æåíè - (2)
îò iziRa íà 29.01.2008 @ 15:28:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
åõõõõ
ïàê å ñìÿõ ïðåç ñúëçè, êàêâî ïðàâèø ÷îâåêîîîîî