Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1016
ХуЛитери: 2
Всичко: 1018

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБолезнено красиво
раздел: Други ...
автор: lady_dreamer

Имали ли сте някога случай, в който някой цвят да докара сълзи на очите ви? Да е толкова наситен, толкова дълбок, че
да ви развълнува, да докосне скритите струни на душата ви, а очите ви да се насълзят от връхлетелия ви спомен за нещо тъжно, нещо безкрайно красиво или нещо, което ви е донесло много щастие в някакъв момент от живота ви.

На мен ми се е случвало. Цветовете са на едно цвете, чието име не знам, но което ще остане за мен най-красивото цвете в света. Винаги ще свързвам това цвете със Зюхре алата - най-малката сестра на дядо.

През един пролетен ден, докато седях на стъпалата пред вкъщи, очите ми попаднаха на това цвете. То има големи, наситени в тъмнозелено листа. Такова зелено, което те поглъща, когато го гледаш, и оставя нежна следа в душата ти. Цветчетата му са малки и сини със заоблени венче листчета като маргаритки. Тяхното синьо е най-дълбокото, нежно и любвеобилно синьо, което можете да си представите. Тъмно и чувствено, това синьо се превръща в мехлем за очите и душата. Можете да го галите с поглед безкрайно дълго. Точно това синьо ме разплака, защото този цвят прилича на Зюхре алата.

Зюхре алата беше най-любвеобилният, открит и раздаващ се човек, когото някога съм познавала. Нямаше случай, в който аз и сестра ми да я посетим, и тя да не ни почерпи с всичко, което намери. На изпроводяк винаги пълнеше ръцете ни я с бонбони, я с букети цветя и с много поздрави за всички у дома.

Тя обичаше цветята, обичаше децата и внуците си, обичаше племенниците си, обичаше животните. Не можеше да живее без нито едно от тези неща. Пръскаше жизнерадост навсякъде. Раздаваше любовта си на всички и искаше само да я посещаваме от време навреме, за да ни се порадва. Беше безкрайно добра жена.

Косата и пръстите й бяха огненочервени от къна, сякаш сияеха от щастие отдалеч. Въпреки че беше пълничка, Зюхре алата беше толкова жизнена, енергична и сърдечна, че след всяка среща с нея сърцата ни се изпълваха с нейната любов и чувствахме как нейната жизненост ни заразяваше с щастие и оптимизъм.

Тя поддържаше своя градинка пред дома си. В нея винаги бе пълно с цъфтящи свежи цветя с цялата гама на дъгата. Дори в къщата си имаше саксии с цветя на всеки прозорец.

Днес Зюхре алата я няма. Мина повече от година, откакто тя се спомина. Къщата, в която живееше, сега се обитава от част от наследниците й. Без нея обаче тя е пуста и мрачна. В градинката й вече не цъфтят цветя.

Тя беше като слънце. Огряваше всички, даряваше топлина и светлина. Около нея кипеше живот. Последното цвете, което тя ми подари, все още цъфти в нашата градина. Тъкмо то, с нежните си сини цветове, ми прошепна спомена за нейната топла любов и предизвика сълзите в очите ми.


Публикувано от BlackCat на 08.05.2006 @ 18:56:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   lady_dreamer

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:44:16 часа

добави твой текст
"Болезнено красиво" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Болезнено красиво
от rajsun на 08.05.2006 @ 21:21:59
(Профил | Изпрати бележка)
Натъжи ме. ((((
Споменът.


Re: Болезнено красиво
от Ufff на 19.07.2007 @ 02:45:05
(Профил | Изпрати бележка)
Разбирам какво значи "да те боли от красота".
Споменът ти ме разчувства.