Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 849
ХуЛитери: 2
Всичко: 851

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта…не познавам Човека … (Матея 26:74)
раздел: Поезия
автор: copie

докато к о н с у м и р а х а вечерята
си и тя още не беше разбрала, че
няма да се целунат никога повече
той я мразеше мразеше мразеше
нея
детето й
гласът й
думите й
къщата й
дрехите й
мислите й
мирисът й
и че го обича
най-вече
че го обича
я мразеше
и че няма за какво
да я мрази
я мразеше
защо не се разкара
защо не се разкара
защо не се разкара
преди да я нацели
с левачката
да избие с един удар
цялата й тъпа любов
на кого е нужна
защо не си отиде сама
просто да си отиде
да си отиде сама
и без драми, без драми
ненавиждам и драми


Публикувано от BlackCat на 13.04.2006 @ 22:14:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   copie

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.77
Оценки: 18


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 23122
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"…не познавам Човека … (Матея 26:74)" | Вход | 23 коментара (88 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от rajsun на 13.04.2006 @ 22:24:21
(Профил | Изпрати бележка)
Просто - драми.
Просто - ние.
Просто - трябва време...
Ще отмине.
))))


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:19:41
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав стих:)))
Отминало е, приятелю

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 13.04.2006 @ 22:46:48
(Профил | Изпрати бележка)
Б
О
Л
И
и
и
и
и
.
.
.
(


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:26:03
(Профил | Изпрати бележка)
Не, бре! не вече :)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от libra на 13.04.2006 @ 22:48:36
(Профил | Изпрати бележка)
мда..
има го внушението и е силно..
имам една миниатюра "За слоновете" някакси този текст ми напомни за нея


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:33:46
(Профил | Изпрати бележка)
Внушението - важното! Радвам се, че го откри!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от libra на 15.04.2006 @ 09:24:09
(Профил | Изпрати бележка)
За отношенията между мъжа и жената ап. Павел казва: "Жени, покорявайте се на своите мъже като на Господа. Защото както мъжът е глава на жената, така и Христос е глава на Църквата".
:))))
гледам, че има интерес по текста ти и понеже си цитирала Матея си позволих да ти цитирам ап.Павел )
ама няма да ми се ядосваш като го четеш, нали )
в една връзка между двама човека без значение в какви отношения са никога няма еднозначност във вина и невинност..
за съжаление (или не) сме се родили непокорни или така сме възпитани или не знам..
да си щастлива копи, отлюспвай и продължавай напред..

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 15.04.2006 @ 10:13:00
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Нали няма да е богохулство, ако кажа, че тъкмо ап. Павел не ми е любим!? И то не заради тази фраза, а поради много по-важни причини, на които не им е мястото.
Поделена вина и поделена невинност... Невинаги, невинаги! Понякога различията между двама са толкова големи, че каквото и добро да прави единият, за другия все е лошо... и така.
отлюспваме и продължаваме напред! :))))))))))))
И ти, либра! :))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от sradev (sradev@о2.pl) на 13.04.2006 @ 22:54:22
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
o4akvah go tozi tekst da go napi6e6

ama koj ti e kriv, 4e si umna!?
Pa i mnogo znae6....


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:35:46
(Профил | Изпрати бележка)
:(( Бе с тия недостатъци съм си зян :(

:))) Ето го!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Marta на 14.04.2006 @ 05:18:41
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
хех копие - кой ти е крив, м? казах ти снощи, че не е естествено ;)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 09:07:24
(Профил | Изпрати бележка)
Туй пу вапроса за умнустта, викаш... :))))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.04.2006 @ 09:08:57
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Ne sxm ti go kazval:
kogato 4uh za pxrvi pxt tvoeto ime predi pove4e ot 4etvxrt vek, to be6e pridruzheno s harakteristikata "Mnogo e umna"

A sega, otgore na vsi4koto i pomxdrjava6

Vnimavaj - diskriminacija: zhenite koito hodjat po vodata, vse o6te...

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Marta на 14.04.2006 @ 09:28:34
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
хаха, хак да ти е копие ;))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 09:43:54
(Профил | Изпрати бележка)
не знам дали е операбилно, Марта? Трябва да питам Хирурга... :)))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Marta на 14.04.2006 @ 10:09:17
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
това да ти е "хак" ли дали е операбилно, ми питай ;))))))))))))))

Това жена го може само -
да те зове с неистов вик,
да чака молеща и нямо
да ти изчезва в този миг.
Да се кълне без съпротива,
да се прелива в образ друг,
пристигайки - да си отива,
отивайки си - да е тук.
Р.Р.

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 10:43:23
(Профил | Изпрати бележка)
Начи, ас за умнустта виках, ама него мога за всичко да го питам :)

(кой е Р.Р.?)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Marta на 14.04.2006 @ 10:55:42
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
ми за умнуста, чий за прустутията (шот на мен тя мий в повичи, ма ни ми пречи и да ней толку опер(л)абилно - ма ут де ги знайти тес умни думички бреййй тц, тц

Би трябвало да е Роберт Рождественски.

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 11:31:41
(Профил | Изпрати бележка)
упщувам с ентилигентни хора :)))))))

(Имаше един велик стих за момчетата, които - простреляни във войната - заравяха длани със страшно дълги линии на живота :(

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 09:41:09
(Профил | Изпрати бележка)
Трябва да проверя дали не съм забравила как става :))))))))))
И да, трябва сами да се пазим...

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от rosy88 на 13.04.2006 @ 22:59:16
(Профил | Изпрати бележка)


Човешкото...Лелеееееееее...
Трябва да си прощаваме, че сме хора, а не да си прощаваме защото така е по-човешкИ ...

ма ще излъжа ако кажа , че не го познавам това чувство,
ситуацията и въобще...

Бежалостна си Копие!
Превърнала си се в инструмент на музата си...


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:39:18
(Профил | Изпрати бележка)
Роси, това заинструмента е гигантско!
Не знам дали е на муза, ама чак след като го написах, ми олекна.
ЧОВЕШКОТО

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от rosy88 на 14.04.2006 @ 12:12:43
(Профил | Изпрати бележка)
.....Щом олеква е добре...
Всъщност, картината която рисуваш е доста "равновесна", и крехка...Голямо напрежение има, заряд от който може да се роди Трагедия или Комедия...или ...незнам ама ситуацията си я бива...Аз бих я разиграла в различни варианти...Понеже съм наивна човечка и все пак ми се струва, че може и Щастливо да стане...Кой знае?!!!:)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 12:30:39
(Профил | Изпрати бележка)
Е, не е могло да стане комично в случая - при толкова немотивирана омраза. Може би ако беше ПРИЧИНЕНА, щеше да е поправимо. Но така не.
Права си по принцип, смятам.
Но не мога да я разигравам повече. Което не пречи ти да опиташ?!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от rosy88 на 14.04.2006 @ 14:13:23
(Профил | Изпрати бележка)
Само битка би оправила нещата ...
А и омразата е обратната страна на медала на другото...Значи Любов е имало!
Силата винаги е на страната на Безпричинната Любов:) Безпричинна омраза няма...Що ми се струва , че героинята е "окупирала" всичко Добро, Бяло, и Любовно, та на Горкия лиричен му е останало само да мрази???
Във всеки случай, само ако посмее да посегне, аз бих го сритала с цялата си Любов на онова място:)))Хак да му е и Любовта и Омразата!!!
Поздрав и благодаря ти:)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 22:11:55
(Профил | Изпрати бележка)
Не, не знам. Ако имаш време, виж kuklara какво казва за СЪСТОЯНИЯТА... Човек е многопластов.
ИМА НЕПРИЧИНЕНА OMRAZA. Причина има, но да не я търсим у нас, искам да кажа. Може да е у тях причината, но я има.
Героинята е окупирала всичко Добро, Бяло, и Любовно, защото има нужда от позитивни емоции... да не се срине, все пак :) Може и да има вина, но НЕВИНОВНА, Бога ми.
А Любов май е имало...

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от rosy88 на 15.04.2006 @ 22:23:13
(Профил | Изпрати бележка)

Мила, дълбоко се надявам, че героинята и най-готиния персонаж в тази драма"детето и" в момента са на място пълно с любов и разбирателство...Онзи тип, не заслужава повече коментари!!!
Поздрав и прегръдка

Да не забравя : Стихът е разкошен!!!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 16.04.2006 @ 10:01:45
(Профил | Изпрати бележка)
Rosy, и двамата са на сигурно място - заедно! :)))

А той не заслужава, така е. (Ще се помоля за него)

Оценката ти е вдъхновяваща за мен!!!
Прегръдка, мила!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от mastilo на 13.04.2006 @ 23:10:22
(Профил | Изпрати бележка)
ух, че проклето(сега да не ме изпъдиш?), и си е драма отвсякъде. много чувство има тук, натуралистично стихо )


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:46:00
(Профил | Изпрати бележка)
:))))) е, драма си беше :)))
радвам се, че ти е натуралистично, а най-вече с чувство. нали не е кофти натурализмът?

]


Re: Петел.
от regulus на 13.04.2006 @ 23:45:58
(Профил | Изпрати бележка)
Е, имаш още малко време за размисъл... До петела!


Re: Петел.
от copie на 14.04.2006 @ 00:50:02
(Профил | Изпрати бележка)
Матея 26:75
И спомни си Петър думата, казана му три пъти от Иисуса...

... И като излезе навън, плака горко.

]


Re: Наслади.
от regulus на 14.04.2006 @ 00:57:41
(Профил | Изпрати бележка)
Епикур, Основни мисли VІІІ
Никоя наслада не е сама по себе си зло, но неприятностите, които някои наслади причиняват, понякога са многократно по-големи от самите наслади.

]


Re: Наслади.
от copie на 14.04.2006 @ 01:42:23
(Профил | Изпрати бележка)
Никои неприятности не могат да ни откажат от насладите! (не знам кой го е казал, може и аз да съм :))))))))))

]


Re: Спестено.
от regulus на 14.04.2006 @ 01:55:48
(Профил | Изпрати бележка)
По-скоро никоя наслада не може да ни спести неприятностите...
Ти си, май.

]


Re: Спестено.
от copie на 14.04.2006 @ 02:09:24
(Профил | Изпрати бележка)
Трябв да съм аз :) По-скоро никои неприятности
не могат да ни отнемат насладитЕ! :)))

]


Re: Ти.
от regulus на 15.04.2006 @ 01:37:15
(Профил | Изпрати бележка)
И никои наслади не могат да са ни сладки безкрайно дълго, нито неприятностите - безкрайно неприятни...

]


Re: Ти.
от copie на 15.04.2006 @ 08:50:39
(Профил | Изпрати бележка)
:) Равновесие, казваш...
Пускаме потоците... :))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от pc_indi на 13.04.2006 @ 23:49:00
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Любовта явно е измислена с цел силните да обичат слабите,докато слабите изпият силата на силните и ги оставят безсилни,та те-добили достатъчно сила,да могат да обичат други слаби.
Какво да те прави човек,като си умна?
Трудно се обичат различните и умни жени.
Но дано греша!Ти вземи изпростей за всеки случай!
Прегръдки!


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 00:57:27
(Профил | Изпрати бележка)
Оф :( За всеки случай... Ми аз през цялото време съм си така... тъпа п.тка
Което, разбира се, е птица с бели криле :)))
Мисля, че трябва да си туря един девиз:
Умносттта не е порок,
но не е и качество!

Прегръдки, Писи! Весело ми беше с теб, благодарна съм!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от pc_indi на 14.04.2006 @ 01:10:23
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Трябва да оцеляваме!
Прегръдки от един корабокрушенец!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 01:30:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ееее, ще ни приеме пак нашето море...
Ласкаво е то, особено на юг :))))
Ще оцелеем :)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от kuklara на 14.04.2006 @ 09:30:12
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не съм можел да си обясня състояния които ме обземат.А като ги погледнеш от растояние на времето разбираш че е нямало никакъв смисъл от тях.Освен това не разбираш и от къде ти е дошло това състояние.


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 09:38:34
(Профил | Изпрати бележка)
Много точен коментар!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 14.04.2006 @ 10:03:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ситуация,която едва ли животьт е спестил на някого..И ударьт с левачката понякога се оказва много полезен..
Поздрави!


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 10:05:48
(Профил | Изпрати бележка)
:)))) Образно казано! :)
Но си прав/а!
Поздрав и на теб!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Leni (lorabg@abv.bg) на 14.04.2006 @ 11:07:21
(Профил | Изпрати бележка)
най-вече
че го обича
я мразеше
и че няма за какво
да я мрази
я мразеше
...
и заради драмите!
А удара с левачката.....щото не може да ти скочи до десния фланг! И никво сваляне на гарда. Както и да не забравяме отскоците с двата крака. Движи се! Това е важно! И когато посегнеш,знаеш-светкавичтно и категорично...
гуш, код3101-червено. Вярвай в кода:)


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 11:34:22
(Профил | Изпрати бележка)
... и заради драмите! :)))
Движи се! Това е важно! И когато посегнеш -светкавично и неотразимо, хехехе...
гуш, код 3101=червено. Вярваме в кода:)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Leni (lorabg@abv.bg) на 14.04.2006 @ 11:36:06
(Профил | Изпрати бележка)
Неотразимо,разбира се!:)))))))))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 11:39:11
(Профил | Изпрати бележка)
... с центрофуга! :)))))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Evil_Yosha на 14.04.2006 @ 11:51:02
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрав и за стиха и за умността:-) и за разбирането, колко много пречи на една жена да е събрала толкова прекрасности в себе си...
:-)))))))))))))
..уж!!!!!!!!...не познавам Човека :-)


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 12:09:51
(Профил | Изпрати бележка)
:)))) Саде акъль, Йоша, хаха! :)))

не Го познавал... пък после станал светец :( айде да ми го обясни някой това???...

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Evil_Yosha на 14.04.2006 @ 12:31:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ако жената мисли като мъж/нали сме от различни планети:-)/,проумява мъжовете и такива неща...мъжът не само ще бягал-ПАНИЧЕСКИ ще бягал...
Скоро ми го каза мъж-чудя се дали да вярвам.:-(
...дали може да е обяснение??????

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 12:42:51
(Профил | Изпрати бележка)
... прилича на обяснение...
паническо бягство - асоциирам с мъже, да. Може би от трайната конструкция война-мъже. Но може и да е присъщо. Не знам :(

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Evil_Yosha на 14.04.2006 @ 13:07:48
(Профил | Изпрати бележка)
:-)))))))
..то,ако знаехме....нямаше да има такива ситуации като в стиха ти!И аз бях там...усещането накъртя

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 13:15:17
(Профил | Изпрати бележка)
може би стават малодушни - не само пред големи опасности, но и пред големи чувства?

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Evil_Yosha на 14.04.2006 @ 13:34:19
(Профил | Изпрати бележка)
даже мисля,че е факт
туй,че стават малодушни...
и пред собствения Страх
се прекланят най-послушни..

:-)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 21:38:05
(Профил | Изпрати бележка)
Горките! Стресът ги съсипва! И толкова комплекси... :((
Това го приеми към жалост към целия пол, без отделни негови представители :)))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Zen_ (zen_@abv.bg) на 14.04.2006 @ 12:12:57
(Профил | Изпрати бележка)
Лелей!!!!!
Страхотна емоция!!!! :))

Поздрав, Копие! :)

_Z_


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 12:23:10
(Профил | Изпрати бележка)
БУУУМММ!!!

И после си като нов! :)))))
Поздрав, Zen_!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 14.04.2006 @ 13:13:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
и че няма за какво
да я мрази
я мразеше
най-вече
че го обича
защо не си отиде сама
и без драми, без драми

_________________

Ох, не знам... Може би аз нещо не съм почувствала правилно, но... Много пъти го прочетох, наистина много, а и на самата мен точно този усет на омраза и всичко изобщо ми е твърде, твърде добре познат. Обаче ми звучи страшно противоречиво!

Винаги и за всичко си има причини, според мен – за обичта, за приятелството, за безразличието, и да не продължавам... Ирационални са чувствата, факт, но и за тях има причини. И за омразата също. Задължително.
И още. Ако те мразят, няма начин да обичаш. Просто няма. Не казвам, че мразим, но и не обичаме – така, както се обича. И винаги си отиваме сами.Чувствата, от всякакъв род и природа, жизнено се нуждаят от скачени съдове.
Елементарно се изразявам, а не бива, защото твоят стих никак, ама никак не е елементарен, обаче дано ме разбираш. Може и да греша в размислите си, но...

Спирам, защото пак се отплеснах. Когато, обаче, се провокирам дълбоко, не ми е на сърце да оставям само харесва-нехаресва, а и не мога. Без значение, че май се превръщам в бяла врана с тези словесни коментарни апокалипсиси, но вярвам хората, към които са отправени, ги приемат с отворена душа и сърце, и си ги искат ...:)

Не му се радвам на този стих, но е хубаво, че си го написала. За теб е хубаво!
И те целувам...



Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 17:18:31
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам коментарите ти, rainy, понякога ми помагат по-добре да разбера себе си, друг път ми припомнят що е добро (не се шегувам, ни най-малко)...
Ситуацията в текста е напрегната, но защото авторът я вижда отстрани, след събитието, и то след като си е изяснил всичко впоследствие. Лир. героиня е в пълно неведение и всъщност щастлива. Така ще ме разбереш, че няма противоречие.
Което не означава, че авторът има обяснение. Но няма и да го потърси, разбира се. Ако те мразят, няма начин да обичаш - нали?
И да, хубаво е, че го написах. Освободих се.
Целувам те!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Izvor (WMRSG@web.de) на 14.04.2006 @ 13:34:25
(Профил | Изпрати бележка)
Омразата - нека си "повилнее" на воля! ;)))

Скоро ще се "обърне кръгом"

и ще намрази

сама себе си... : ) ) )


"Ручейче целувъчно" за тебе, Скъпа!!! :-*



:))))))))))))


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 17:47:47
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))
Не й го желая даже на омразата това :)

Рекичка за теб, Скъпи! :)))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Izvor (WMRSG@web.de) на 14.04.2006 @ 23:23:35
(Профил | Изпрати бележка)
... омразата

кога да е

ще разбере,

че е мутирала Любов

и ще потърси корените си!!! :-*



:))))))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 15.04.2006 @ 00:05:36
(Профил | Изпрати бележка)
Бе много ми стана... обобщено, Приятелю!
Сигурно недосхващам :)
Но конкретно за тази омраза - ми... се ми е тая :(
Следващото ще е любов, нали знаеш! :)))))))))))0

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Izvor (WMRSG@web.de) на 15.04.2006 @ 00:30:42
(Профил | Изпрати бележка)
... Любов за тебе, Скъпа - от Бога :-*


:))))))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 15.04.2006 @ 08:48:17
(Профил | Изпрати бележка)
И за тебе, Приятелю!
Амин!

:)))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Den i nosht на 14.04.2006 @ 13:43:02
(Профил | Изпрати бележка)
да избие с един удар
цялата й тъпа любов
на кого е нужна
защо не си отиде сама
просто да си отиде
да си отиде сама
и без драми, без драми
ненавиждам и драми........................

!!!


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 17:20:18
(Профил | Изпрати бележка)
мда...
Всичко е наред!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от k2 на 14.04.2006 @ 21:26:38
(Профил | Изпрати бележка)
От стих на стих ме драскаш по левачката!
Добре, че тя ми е по-търпеливата!
:))))))))))))))))))


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 21:33:42
(Профил | Изпрати бележка)
Е нешту нервен ми се видиш????
Ни мой да ти са угоди! Ту сладникаво, ту ше ме гОстиш, не с левачката, де...:)))
Сига спуделям: пиша ино...
"Упълченцити на Шипка"
Туй шмуй заглавииту!!! Тчк :)))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от k2 на 14.04.2006 @ 21:39:40
(Профил | Изпрати бележка)
Копие, теб не мога с левачката, Френд! Ти си ми слабост!
:))))
Дай да се опълченим, щом трябва... тчк.
:)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 21:53:35
(Профил | Изпрати бележка)
Прохода, войната, и себе дори!...

Поверил ги е императорът. И, френд, оказва се: НАИСТИНА Шипка е възелът на войната. И опълченците не трябва да измрат с геройска смърт, а просто да победят. Е, така и става :))))))) Бе кви малодушни българи???? Нема такива!
(Бе редактирам една книга, та съм в час :)))))))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от wert на 14.04.2006 @ 21:34:49
(Профил | Изпрати бележка)
това напомня емоциите на Макс Фриш, чела ли си го?
:) харесва ми


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 21:44:55
(Профил | Изпрати бележка)
Писателят, който си беше позволил да се роди в Швейцария... Не просто съм го чела :) Даже не говоря за Хомо Фабер, а за последния му "Дневник...", който ми изръби мозъка...
Благодаря, че си асоциирал, много ме изкефи! :))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от wert на 14.04.2006 @ 23:11:00
(Профил | Изпрати бележка)
:))
странно, аз не мога да кажа просто, че го обичам, защото той ме покъртва и разкъртва отвсякъде и винаги...
радвам се, че разбра асоциацията ми...:)
аз лично съм фен най-много на Щилер.
(радвам се и защото понякога хората се сърдят, ако асоциираш, сякаш ги подценяваш, защото ги сравняваш)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 23:23:01
(Профил | Изпрати бележка)
:))) ама би трябвало да се ласкаят :)))
Ох, и Щилер... но не мога сега да си открия последната му книга... може да съм я дала на някого... :( А тя Е гигантска. Поне на мен ми подейства поразяващо...

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 14.04.2006 @ 21:44:26
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Копие какво да ти кажа?
Три пъти го четох за две влизания в сайта днес.
Кофти...много.
Извини ме за думата....
Лошо... дано детето не пострада само от това...
Горчилката нявярно ще остане.

Прегръдка мила и много обич и здраве ти желая за теб и тези , които обичаш:)))


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 14.04.2006 @ 21:57:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, не исках такава драма да произлезе, след като е минала вече :(
Съжалявам! Съжалявам!
Никой няма да пострада в случая!!!

Обич и здраве и към теб, птиче!!!!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от radi_radev19441944 на 15.04.2006 @ 12:17:10
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Има някаква патология в чувствата. Странно е да ненавиждаш човек , който те обича. Обикновено , когато любовта си отиде, най- напред идва досадата- също толкова непоносима. В повечето случаи омразата е взаимна. Но "човешката душа е бездна"- беше казал някой-/ може и да съм аз/.
Много жесток стих..


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 15.04.2006 @ 12:34:11
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли, че от досада може да се породи ненавист? Знаеш. Особено при малодушни хора.
Жесток, да. Като операция. Помага.
Поздрав на теб!

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от I_naistina на 16.04.2006 @ 05:17:22
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
толкова е... силно, че и един удар не му трябва, за да избие...

и тая консумация :(

да съм казвала, че страшно харесвам как пишеш?! ако не съм, ето казвам!!


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 16.04.2006 @ 09:47:16
(Профил | Изпрати бележка)
въобще не му потрябва удар, да :( достатъчна беше консумацията на чувствата :(

страшно ме радваш!!! :)))))

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от daik (gogetobg@yahoo.com) на 24.04.2006 @ 23:47:07
(Профил | Изпрати бележка) http://georgi.dininski.com/Poetry/index.htm
силно!


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 25.04.2006 @ 02:04:03
(Профил | Изпрати бележка)
нали сме си такива! :)

]


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от Opium (the_yana@yahoo.com) на 25.04.2006 @ 17:40:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.liternet.bg/publish/bpetkova/index.html
браво, аз го гледам чисто като поезия, много е добро... защото именно такива неща той си мисли, докато тя му сервира зелена салата и пържен боб, т'ва е, животът, понякога...

хубаво е да имаш смелост за истинските имена на нещата

радваш :)


Re: …не познавам Човека … (Матея 26:74)
от copie на 25.04.2006 @ 19:05:39
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Яна! И за "радваш", но най-вече - че го оценяваш като текст!
Права си, че ми беше нужна смелост, за да видя точно тази картина... без самозалъгване :)

]