Календар
П |
В |
С |
Ч |
П |
С |
Н |
|
|
|
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
[ добави събитие ] | Mojsei & LYCKI & desert_fire & desItOo
Не те познавам
Автор: Mojsei
На Левена
и затова
попивам думите ти
с интерес-
влизам в песента ти,
защото е за мен
и с нея зазвучава
денят ми:
нов, съвършен,
копринено нежен
и топъл
като душата
на циганка,
която си спечелил…
в него
препуска
твоят смях-
буен и търсещ,
настоятелен и отдаващ се,
разтварящ зениците ти…
ритъмът на душата ти
е в мен
и удвоява
сетивата ми,
които започват
да те търсят
в пурпурните багри
на емоцията ми,
защото вече те познавам.
Подавам ти горещи длани
Автор: Mojsei
На Narnia
Здравей! Ще те наричам Ани...
Защо си тъй опустошена?
Подавам ти горещи длани.
Вземи! Чертаят те Вселена.
Ела на нашата седянка-
тук Кихотовци отдавна няма,
но ти останеш ли си сянка,
рискуваш с позицията си няма!
Чрез първи текст се жалваш
и даже, без да мигнеш, обвиняваш -
там...някакъв разжалваш
и за правотата настояваш?
И Котка даже те чете,
и дава ти подкрепа,
а твоята позиция - на дете,
без никакви въпроси, крета.
Отхвърляш го, че нямал кауза,
не искал, както ти твърдиш, да се намрази
и ето, даваш му открито пауза-
към тебе нека той да лази.
Но виж, дъждецът роси
затуй, че рицарят ти е отписан-
поставя други той въпроси:
"Дали пък не е тъй орисан?"
Разбирам, че въпросът ти е личен,
но той към сянката му пак извива-
сега за тебе е безличен,
а тя за тебе само е дръглива?!
Но виждам, рицар търсиш пак,
а другият, о, нека скита,
но ти не питаш вече:"Как?"
Ах, Ани, дай му шанса да опита...
Чрез "Как?" когато се запиташ,
ще срещнеш рицаря засмян,
но няма повече да риташ
и в куплетите ти да е смлян!
Отвъд
Автор: Mojsei
На Fantagero
Потънах в добротата ти - на скута,
на среща с нашата човечност:
замрях за малко - за минута
в цъфтящата ни вечност.
В мълчанието душата ти въздъхна,
нашепвайки ми тихичко:"Щастлива!"
а моето сърце те вдъхна,
разбирайке, че вече си игрива.
Поведе ме по тънка нишка
от лунна светлина - сребриста
и в подарената от теб въздишка
открих душата непорочна - чиста.
Това са миговете бели,
в които нежно ме прегръщаш,
дарили си душите цели-
всеотдайно радостта ми връщаш.
Сега си с душа засмяна,
а мислиш, че сме луди-
ефирна като морса пяна,
която с нежността ни буди.
Публикувано от BlackCat на 11.04.2006 @ 10:46:30
| Рейтинг за текстСредна оценка: 4.33 Оценки: 6
Отдели време и гласувай за текста.Ти си Анонимен. Регистрирай се и гласувай. Р е к л а м аПролет иде (по К. Христов) | автор: arhiloh | 1309 четения | оценка 5 | показвания 81347 от 125000 заявени | [ виж текста ] |
|
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта''" | Вход | 8 коментара (44 мнения) | Търсене в дискусия | Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание. |
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 11:55:24 (Профил | Изпрати бележка) | Ако аз получа нещо подобно на "любовна" бих се гръмнала от изтъпяване...особено от опита да се постигне рима...чудеса правите очевидно!
От нещо, нищо! |
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 12:06:31 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Явно е, че се оплиташ в собственото си неразбиране...Текстът е едно нещо, което касае мен като автор, посвещенията са нещо, което посочва повода за написването, твоето мнение си е твое като читател, което уважавам, но не споделям, а оценката, която си си поставила показва също важни неща...Но преди да се гръмнеш, можеш да защитиш позицията си, която и сега е пределно ясна... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 12:09:49 (Профил | Изпрати бележка) | 4 автора, 3 посвещения, 2 не на място, 1 е кадърен, но не си ти! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 12:23:08 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Продължавай да ми даваш повод да вземам отношение и ще спечелиш едно питие...Във втория си коментар развиваш позицията, която събуждаше тревога в първия...Винаги, когато срещам некадърни хора, съм пределно конкретен. В случая, се питам как придоби тази способност - по-добре щеше да е само мен да обявиш за некадърен, но явно някакво перде ти е попречило...В такъв случай, аз поемам отговорността, която ми вменяваш - на некадърност и те каня на дръвника да направиш и оставащото - да я докажеш...Един съвет! Заеми конструктивно позиция, ако ти е възможно...разбира се! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 12:30:33 (Профил | Изпрати бележка) | "Винаги, когато срещам некадърни хора, съм пределно конкретен"
Напълно прав си старче! И аз съм конкретна и точно, защото некъдърността блика от теб! Другите не ги намесвам..ти си таргета;)
Клепаш ги със самото си изнасилване да ги напишеш като съавтори. Схвана ли нещо миличък? |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 12:41:05 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php | Отлично схващам, че от теб тече злоба, която ескалира.....Нека да й дадем възможност да излезе до край....Хайде, драга! Представи се коя си, за да имаш правото да продължиш да се реализираш по този начин...От правна гледна точка си в деликатно положение...От чисто човешка се срина още с първия си коментар...Очаквах да заемеш ролята на опинент и да ти дам възможност да се изложиш до край...Но за тази цел, човек трябва да има достойнство, което, в случая, ти не показваш... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 13:33:05 (Профил | Изпрати бележка) | Хахахахаха аз ОПИнент не мога да бъда на нещо, което се ОПИянява от собствените си стомашни сокове!
Правната гледна точка е въпрос, който явно ти ще споделиш сам със себе си.
Обичай се и внимавай да не се само-погълнеш от лакомията за собственото си себелюбие!
|
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 14:07:35 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Признавам ти всички въпроси, които повдигаш и съм готов да ги обсъдя, но защо ми се сърдиш на годините, а и на соковете...Явно си ми биограф...Наред с това, тук ще поставя една твоя творба, ръководийки се от изискването, че като отриачш нещо, ти самият трябва да покажеш нещо по-добро...
"Оближи
автор: sulzata
...тихото
отроненване
за последно
се впий в
обречените
думи
изказани в
слабост и
погледни ме
после
малко преди
края ни,
виж ни
непознати
познали
глупавото
бездумие на
разминати
ветрове
случващи
само
прашните
листа по
мечтите ни."
|
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 14:29:26 (Профил | Изпрати бележка) | Хахахаха Погледни коментарите ми към теб и филантроп!
И благодаря за цитата хахахаха, че и целия стих си копнал...ако малко си наясно с разни притчи, ще знаеш, че се цитира запомнящото се! Тук очевидно е цял стих! ;))) Да, определено ти сам си показал нещо мое и по-добро! Искренно ти благодаря, старче! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 14:38:01 (Профил | Изпрати бележка) | Това ли са коментарите за които говориш?Та какво коментираш тук,освен може би,себе си? |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 14:45:18 (Профил | Изпрати бележка) | Хахахаха аз вярно съм тъпа, но няма да е зле да се замислиш малко, миличка! И ако очилата са ти далеч...направи си пътешествие до тях! |
]
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 14:57:30 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
1. Тази превъзбуда присъща ли ти е?
2. Не показвам стилните ти грешки
3. Цитирал съм нещо, което трябва да се сравни и да се запомни...
4. Мойсей се спира пред всеки
5. Готов съм да уточним кой от двама ни е по-млад?! И да го решим! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 15:30:25 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Тук вероятно става възможно да обобщя следното:
1. Очевидно става въпрос за първия текст, по който водих специален разговор с неговия автор.
2. За мен не буди съмнение, че конфронтацията, която беше демонстрирана, е проява на недобръсъвестност и то не само от тази читателка.
3. Новата литература ще израстне от такава среда...
4. Осъждам подобно поведение като това на Сълзата, което цели самоцелно скандализиране... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 13:11:53 (Профил | Изпрати бележка) | "Не те познавам" е изклюяителен стих..като мелодия,като заряд..Преживях го,потьнах в него..Невероятно ефирно и завладяващо..Още сьм под вьздействието му..Не мога да подредя мислите си..Отдавна не ми се е случвало..Страхотно! |
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 13:40:43 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Здравей Никол,
За по-голяма яснота ще точкувам!
1. Моля те да застанеш в ролята на опонент, за да докажем моята некадърност...Заедно ще доказваме твърдението на анонимната читателка. Какво значи това? Аз ще доказвам че съм некадърен, а ти - че съм повече некадърен, докато докажем, че аз съм най-некадърният...
2. Вече съм имал възможност да изразя позиция, че уважавам коментарите ти, а това достойнство е достатъчно, за да те приема за опонент по този въпрос...
3. В предишните коментари по тази публикация се развихри едно грозно съдържание, което е присъщо на част от потребителите на този Сайт...Ето защо категорично отхвърлям твоя хвалебствен коментар...Дрън-дрън мелодия...заряд....Ха...ха...ха...било ефирно и завладяващо...Ти просто си милосърдна и изпитваш състрадание към старите хора....
Но нека да ти разкажа една история....Преди един два дни стана така, че написах един текст, който беше публикуван от друг автор. Просто това беше мое решение, а негова необходимост...Мога да ти го покажа да видиш брой читатели, брой на коментари и хвалби до бога...Ха...ха...ха...Тук не е важно какво се пише, а кой го пише...Това е мисъл на Раймон Арон - френски политолог...Това е реалност тук...Не остава друго осевн да се посмеем...Ама веселба...Давай...Стани ми опонент, моля?! Но не ме хвали...Трябва да мисля и за твоята безопасност от злобата, която пръскат и други тук...
|
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 14:08:09 (Профил | Изпрати бележка) | Хахахаха Не съм и очаквала да ми излезеш достойно насреща..Имаш и трогателна самоирония - поздравления, макар и да съм сигурна, че си пиеш от обърнатите черва от заемането на тази ти позиция. Пак добре, че имаш силата да ядеш себе си!
И няма как да не ти хареса Раймон...Цитирам:
1. " След смъртта им Арон и Сартър бяха запомнени по-скоро с това какви реакции са предизвиквали техните книги, отколкото какво действително са казвали."
2." методите, които те използваха в работата си като интелектуалци: карикатурата, измамата и дори фалшификацията."
3.
|
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 14:20:54 (Профил | Изпрати бележка) | с Извинениеза прекъсването....
3. "Арон предпочиташе да демонозира своите събратя интелектуалците като истерични паникьори..."
4. "Арон преувеличаваше силата на разума"
Очевидно се осланяш на Арон - личи ти!
Особено по многотомието на всичкото ти. И болезнената прилика на теб и Арон по отношение на непризнание, игнориране, недооценяване във философията, литературата, социологията и т.н!!!!!!
;) |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 14:39:01 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Познавам хора, които са се срещали лично с Р.Арон и съм слушал с каква прецизност е готвел срещите си с тях, за разлика от мен...В случая, по-скоро ми се иска да цитирам Ерих Фром, който определя съвременната инетлигенция като "безмозъчна".
Аз разговарям с теб - сега видях и един твой текст, в който в три стиха имаш две печатни грешки, пълна логическа мъгла, нестабилна нервна система, високомерие до болка...Да пишеш и да утвърждаваш са различни неща...Аз имам свободата да си избирам жизнената позиция и всичко, което изброяваш, да го оставим, че е неточно, но то е сътворено от мен самият...Ти си мой продукт и затова ти се радвам...от теб тече злъч - това не ме радва, но как да ти помогна, ако не я източа...И ето, аз го правя...Искаш да си велика...Бъди велика...Аз искам да бъда непризнаван и така се разграничавам, да бъда игнориран и така ме търсят, недооценяван, за да се видят възможностите на тези, които трябва да направят това...В това се заключава моята скромност! Но и още нещо... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 14:23:19 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Тук май става завръзка на шоуто:
1.Когато хората не се познават се стига и до такива парадокси - всеки да мисли другия за идиот...В случая, ти си в такава позиция, а на мен ми остава само да се боря за достойнството да застана срещу теб...С какво предпочиташ - с годините си, със стомашните си сокове, от които засега разполагам само със с..ма или с текстове...Оставам на теб да решиш! А аз продължавам да се боря за достигане на достойнството, при което ще влезеш в адекватния си образ и тогава ще вляза в схватка с теб...Предложих ти да се представиш...
2. Поздравленията ти не мога да приема по силата на вече изказаните съобаржиния...За рекламата, която ми правиш, ще ти платя отделно... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от sulzata на 11.04.2006 @ 14:39:52 (Профил | Изпрати бележка) | Хахахахахахахахахахахахахахахахаххахахааха
То си пише бе деди! Елза се казвам! Не-приятно ми е!
Трите неща с които можеш да ми застанеш на пътя аз ги нямам...някак неравноправно ще е, а и за теб ще е убийствено, защото не си ми в категорията:
1. не съм дърта!
2. нямам сперма!
3. нямам слаб текст!
Оставам те с гол в ръката нож, защото явно само така го можеш!
хахахахахаххахахахахахаха Горкия! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 15:12:10 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Става интересно:
1. Не си дърта, но дали влизаш в норма...В Полша по закон професията може да се упражнява до 35. Няма да ти обяснявам защо...Хайде ти поне да отстрамиш този сайт, а...Идвай и ще дариме нацията с десет българчета - умни като мен и красиви като теб...
2. Каквото нямаш, ще ти се даде...
3. Ще ме направиш и мен добър в поезията като теб... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 14:30:47 (Профил | Изпрати бележка) | ..Това е най-бляскавото ти представяне от много време насам..да речем три дни..може и да бьркам,защото"Животьт" го ценя много,а не помня кога излезе..
..Ти какво искаш?Да те изкарам некадьрен?Аз уважавам себе си и това е,което не ми позволява да го направя..Но други ще го правят вместо мен..Камьни се хвьрлят по плодни дьрвета,нали знаеш?..
..Що се отнася до Раймон Арон,то за пьрви пьт го чувам и не споделям мнението ти за реалността тук..
..За злобата..Тя е като бумеранг..и ти го знаеш..И дано всички го разберат,та да не си вредят..
..И за да завьрша..Докато пишеш,ще те чета..И ще изказвам позицията си,такава каквато я усещам.. |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 14:46:33 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php | Ще посоча по.точно, за да не стават недоразумения.Манипулативният характер на средата тук е една от страните на процеса, който тече...Една от страните...Но това пък е нещо, на което можеш да се опреш...Малко сложно звучи, като че ли... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 20:33:09 (Профил | Изпрати бележка) | ..Да..Манипулацията,като цяло,има много дьлбоки корени..А в сайта е само едно отражение..Нищо интересно!..
..Схемата е простичка..Контролира се лесно..
..Разсьждавайки в този ред,успешно мога да напиша книга-Три стьпки кьм успеха..
..Но тук вече се повдигат други вьпроси.. |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 23:39:42 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Никол! Направо си невероятна...Не съм имал възможност да ти кажа, но вчера приключих първото четене на романа, който написах "Аз съм...Джесика". По някакъв начин втъкавам и тази нишка и от тази гледна точка оценявам колко си права за наивните похвати на манипулерането тук, което се проявява като естествена страна на лумпенизираното общуване, за което хората не са виновни...В това да нападнат някого те откриват нещо, което би им се съпротивлявало и затова да им бъде за опора...Зад тази читателка тук стоят най-малко още трима съветника, които се изпълват със самочевствието на хора, раздаващи правда тук...Това явление може успешно да бъде наречено "дипломиран идиотизъм". Извеждаме го на осветената сцена и тоав е наша заслуга...С всичко това ти казвам, че правиш много уважителен коментар... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 13:39:31 (Профил | Изпрати бележка) | "Подавам ти горещи длани" има сьвьршенно различна линия..По-скоро е лечение..И още нещо..Да откриеш доброто в другия и да му дадеш вьзможност да го развива..Обич,му викам аз на това..втькана в стих..
Поздрави! |
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 13:49:24 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
С този текст се прави съдържателна интерпретация на първото стихотворение на авторката, на която съм го посветил... Гледната ти точка е оригинална - излекуван е и текста, но и читателите, които правят формални коментари... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 13:56:02 (Профил | Изпрати бележка) | "Отвьд" е урок по доброта и заедно с това навлизане в природата на любовта..
Приказно! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от fantagero на 11.04.2006 @ 19:02:20 (Профил | Изпрати бележка) | Искам специално да ти благодаря за посветения текст "Отвъд",чрез който отговаряш на въпроса ми, зададен преди ден! А това, че го направи точно тук, означава много....Съжалявам само,че неразбирането на някои опорочават красотата на тези текстове,което ме кара да потръпвам от погнуса!И сърцето ми вие от болка....чувствам се безсилна....не успявам да помогна на тези хора,защото те не търсят помощ,а сеят омраза! |
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 11.04.2006 @ 21:00:09 (Профил | Изпрати бележка) | ..Стиховете са невероятни!Няма какво да ги опорочи!..
..Тези,които са развили сетивата си за красивото,ще им се вьзхитят..вьзрадват..и благодарят..за това,че си трьгват малко по-богати..
..За тези,които не са развили своята сетивност..ще се молим,това да стане час по-скоро..Но не като им изпращаме своята погнуса,болка или омраза..
..Неразбирането само предхожда разбирането..не е заболяване..Всички си имаме такива моменти..От което се подразвира,че е необходима толерантност..
..Извини ме за вмькването..
Поздрави! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от LYCKI на 11.04.2006 @ 22:37:02 (Профил | Изпрати бележка) http://lycki.blogspot.com | ...Тогава нека тези,които имат сетива да им се възхищават,а тези,които нямат да си замълчат...Апел...призив...или вот...да го приемат както искат.Преди няколко дни станахме свидетели на подобна картина.
И няма как да се стърпя и да не се обърна към "Младата сълза":-Скъпа...не гледай отражението си в огледалото,а погледни в душата си!-ако ти нямаш очи да я видиш,толкова по зле за теб. |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 12.04.2006 @ 00:18:37 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Лъки! Ще използвам едан японска техника и без да я обяснявам, ти се извинявам! На всички казвам, че нещата са напълно в реда на нещата и тези прояви, за които говориш, са повече от чудесни...Ще ме извиинте, ако не можете да ме разберете, но е така... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 12.04.2006 @ 00:01:16 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php | Никол! Ако се касаеше за неразбиране, нещата бързо щяха да се решат...Виж яростта и настъпателната простотия и ще установиш друго...Въпросът тук е изчерпан...Благодаря за подкрепата... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от filantrop (asdaa@abv.bg) на 12.04.2006 @ 19:02:00 (Профил | Изпрати бележка) | Малко по-горе казвам:
Простете й..тя не знае какво прави..
И допьлвам:
Порадвайте се на стиховете..вместо да ги преврьщате в арена..
Поздрави! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 12.04.2006 @ 22:27:53 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Използвам случая още веднъж да ти благодаря за участието, благодарение на което нещата си отидоха на мястото...Твоите коментари са прецизно точни... |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 11.04.2006 @ 23:55:02 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Здравей Фантагеро,
Много уважавам твоя изтънчен артистизъм...Позволи ми, съвсем добронамерено да ти кажа, че тук грешиш...Тристепенната манипулативна схема тук разкрива подмолите на едно нещастие, което ще си отиде заедно с неговите физически носители...В тази насока ти си абсолютно права...Извеждането на тези явления на сцената е нещо много важно по пътя на създаването на новата литература...Манипулативната злоба върши много повече работа в този процес от добронамерената примиреност...Аз утвърждавам една концентуапност и със средствата на художествената литература и затова зная добре какво правя в този сложен процес...
На теб сърдечно ти благодаря за хуманизма, който проявяваш...Ти си един от малкото читатели, които знаят пълното значение на тази творба, за която твоят принос е основен...Аз само описах ситуацията...Новите текстове доказват своята значивост чрез такива проверки, в които моралната подкрепа има своето значение...Благодаря ти! |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от lusi на 11.04.2006 @ 21:59:17 (Профил | Изпрати бележка) | Да обичаш и прегърнеш жена, това я прави щастлива! |
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 12.04.2006 @ 00:23:04 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php | Луси! Обичаш едан жена и това те кара да я прегърнеш, но тя не те обича...Какво става тогава? Дали ще я направиш щастлива? |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от jrec на 11.04.2006 @ 23:15:49 (Профил | Изпрати бележка) | Много е хубаво.Поздрави:) |
]
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 12.04.2006 @ 00:40:01 (Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/ | Поздрави Моисей! Чудесни стихове!
Поздрави и на твоите съавтори! Убедена съм, че всеки един от тях е дал своя принос за написването на тези различни по своята същност, но преживяни и изстрадани по своему творби!
Ще коментирам всяка една по отделно, защото ми внасят различни чувства и усещания!
1. "Не те познавам"и с нея зазвучава
денят ми:
нов, съвършен,
копринено нежен
и топъл
като душата
на циганка,
която си спечелил…
Не я познаваш, но след нежната и песен, която чувстваш като своя, тя те докосва, ти влизаш в нейната сетивност и това те дарява с прилив на нежност, облагородява, тя е все по-близо до теб и ти вече я чувстваш близка, сякаш вече я познаваш.
Прекрасен стих, нежен и красив!!!
2. "Подавам ти горещи длани"
....Здравей! Ще те наричам Ани...
Защо си тъй опустошена?
Подавам ти горещи длани.
Вземи! Чертаят те Вселена.
...
....Но виждам, рицар търсиш пак,
а другият, о, нека скита,
но ти не питаш вече:"Как?"
Ах, Ани, дай му шанса да опита...
Четох стиха и на Нарния, който навярно те е вдъхновил и той ми хареса.
Твоят отговор под формата на този стих, също ми харесва. Добронамерен ми звучи, закачлив и отново ми допада. Би ми било интересно да чуя позицията и на момичето, чийто текст те е провокирал да напишеш този.
3. "Отвъд"
....
Поведе ме по тънка нишка
от лунна светлина – сребриста
и в подарената от теб въздишка
открих душата непорочна – чиста.
....
Това най-много ми хареса!!!
Великолепно любовно стихотворение!!!
Нежно и чувствено. Толкова чистота и обич блика от него.
Поздрав от сърце!:)))
п.п. Четох дълго и коментарите. Мисля, че сме в този сайт, за да носим наслада за душите си. Ако сме способни и да дарим частица от нас на другите, да оставим красота и обич след себе си, а не жлъч и грозни афекти.
Животът е вече достатъчно изкривен и не лицеприятен, за да го каляме , още повече на такова място , като в сайта за художествена литература, с грозни квалификации и обидни нападки и хули един срущу друг.
Ако някой нещо не му харесва или има лично отношение към някой, мисля , че ще е по-достойно да замълчи и да не коментира, или ако ще на лична да си каже мнението, отколкото пред всички да ръси обиди и черни слова. Все пак тук влизат и деца. От друга страна, не по маловажна смятам, че всеки един автор е изстрадал по някакъв начин своята творба, вложил е частица от себе си в нея, вдъхнал и е капчица живот. Нека уважаваме това. Ако не е близко до нашата същност, по достойно е да продължим нататък , а не да изливаме с кофата жлъч отгоре му, още повече , ако той лично не ни е засегнал, а в случая не виждам да има някой засегнат или обиден във тези стихове.
Това е моето мнение по повод част от коментарите по горе.
Поздрав още веднъж за стиховете и смело напред!!!
Щастие и късмет ти желая Моисей! На твоите съавтори също!:))))
|
Re: ЦИКЪЛ: ''Искри в нощта'' от mojsei на 12.04.2006 @ 01:03:31 (Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php |
Здравей Поли! От теб блика добронамереност и дори те чувствам, че страдаш...Ти повдигаш толкова въпроси на творческия процес, че техният отговор не може да се изчерпи с каквото и да е разсъждение тук...Ще се опитам да обобщя...Както и да го обясняваме, процесът на създаването на новата литература е жесток...Но за да има процес, трябва да се обособят негови страни...Това нещо е напарвено, но срамежливите литератори намират за уместно да пускат единични свои представители и то с цел да се инсценира скандал и в него да се търсят възможности за по-нататъшното му развиване...Аз приветствам всеки опонант, но не и тези, които нямат достоинството да се държат прилично...Криенето и задкулисните маневри винаги са били инструменти на користта...Затова навата литература ще се направи от хората, които успеят да се справят с тази реалност, а това няма да стане с увещания и молби...На този етап просто давам възможност на користта да се изявява...Пътят на нейното усмиряване е гражданският контрол и организирането на общността...В тази среда се оказва невъзможно да се провеждат инициативи като опита за екипна работа...Щом не сме в състояние сами да се организираме по достоен анчин, това ще стане под натиск от вън...Това общество ще трябва да се организира и процесите бързо ще потекат...На този етап сайтът няма тази сила...а се плаши от нещо, което му се вижда ново и непознато...Благодаря ти за участието...и моралната подкрепа... |
] | |