Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 2
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПсехични проблеме у вкъщи две
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Та се омисли язе, да земем да намерим отнекаде неко ветеринарнов психатар ели некви таквиа учени ора, да дадат акъл кво да го праим тоя психясал петел. Ама без да ми отвара приказка за клане, сакън! То не че не ми е идвало да му откинем главата (на петело а не на психатара) ама оно и тека си е като без него, що да се абим неангажиращо.
И некви апчета да изпише на Глигорица покрай петело.
Да земе да забрай за Натка, друго ми не требва.

Рекох Глигорица та се сетих, она как се беше побаркала по ено време от телевизоро по опражневане на фитнеси разни. Къде намери нещо потежко из дворо се го дига и разправа, че помпела била, а пиперо из фитириите сух. И по ено време зе да праи кросове по пътеката покрай нужнико напрет назат. Добре, ама там имаме ена дуня бая стара вече и язе се се каним да и поорежем исъналите клоняци, ама оно като има да става нещо и да бех я орезал немаше да се размине ебаси. Та сурнал се един клон напреко на плочките малко преди клозето. Глигорица го не видела и земе та се съпне лошо и си надене сещаш се кое връз некаков чеп. Ама ного лошо се надене, що се е разпрала по далжина и земат та и се исипат яйчниците и се самоскопила наведнъж. Язе по тва време съм бил по къро ели о хоремаго ели при Натка, ено от трите требва да е било, тва не си го спомням съвсем. Ама не бех на местопрошествието, само добре че балдъзата Верка (името и иде от верваща) е била, та она като писне (Верка а не Глигорица) и е чул фелшеро, та дошел с чантата и е зашил криволево. Само къде си мислим че конеца му не е стигнал, що е остаи възширочка некакси. От тогива Глигорица се я избива на нервени напрежениа. Беше се омарлушила по пречина на половиа ни жевот, що като изпалневаме семейните задалжениа оно си клапче и ни она ни я нещо се усещаме по ония места. Добре, че съм маж се пак, та се сетих и зех от фелшеро два бинтове. Като го бинтосам стегнато моя Глигорчо и он стане ем дебел ем изправен стои та Глигорица позабраи за дефекто си, апа язе се оправам със саседките. Без бинтове, да си не помислиш нещо накриво.

Язе правилно сметнах, че ако се оспокои псехичното напрежение у кокошките, постепено обстановката ще ваздейства благо приятно и връз другите женски твари наоколо тех, вкльочително и Глигорица. Епа нема как Живка също да не почуства облекчение ебаси.
Обаче се съмневах кво че правим със месирките.
При тва положение измислих да пробам първо със бром като у казармата, а после да олизам у разходи за нов петел, ако не помогне башбаш. Що парите у село се не въргалят по мегдано нали, ни па ги копаме по къро, нали. Сетих се и да земем да го вържем за секи случей да не ръгне пак през стоборо завалията. И да му прекарвам кокошките надупени откаде трътките. Наште си кокошки де, а не чуждите. Тва след като му отмине бромат, сещаш се вервам. Само се чудим още тва лекарство бромат сахранева ли се у фелшери, що може там да ми излезне ептем ефтино срещу шльокавица напримерно. Напокрай това се присетих дали не можем да надрусам петела с джойнт и да минем савсем потънко без бромове. Ама не вервах Николина Пощажийката дали че ми отпущи за без пари. Се ще посака нещо, она е много посаклива женска, нищо че е като на Владо Мастикара кравата му Йовка и отпреде и отзад.

Апа как умалително се е изучила да си сака, та сърце ти не дава да откажеш!


Публикувано от BlackCat на 06.04.2006 @ 12:40:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:53:43 часа

добави твой текст
"Псехични проблеме у вкъщи две" | Вход | 8 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от kamik на 06.04.2006 @ 13:05:02
(Профил | Изпрати бележка)
Пожали го този петел! Остави го да си изживее любовните трепети! Купи друг, по възможност порода - жиголо...докато се влюби и той - все ще отхвърли някоя и друга работа! Ако имаш сърце,ще ме послушаш...Чакаме трета част...


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Gligor на 06.04.2006 @ 14:54:28
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
само че загатнем, че петело ше се даврандиса у третата час.
казвам го е тека - колко да се не претисневаш силно.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Layla (asokolova@mail.bg) на 06.04.2006 @ 13:17:17
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Напилях се от смях и с това и с предното и веба, снощи съм събудила всичките саседи, ми идеши пред входа да изляза да го чета :)))))))))

Евалла :))))))


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Gligor на 06.04.2006 @ 14:59:35
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
Ние тека наизлезохме сичките комшии през илядо девестотин седемдесе и шеста, кога имашеме землетресение по село. Добре, че некои се бехме сетиле да земеме и по неко дамажанка, та си изкараме добре. Само Симо Спокойното се не поеви, а некои расправаха, че даже се не бил и сабудил.
Та мисалта ми е що ги не разбуди.
Можеше да си искарате весело ебаси.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от libra на 06.04.2006 @ 14:24:13
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))
с глас )

последното изречение ))))
благодаря, живнах малко )


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Gligor на 06.04.2006 @ 15:03:12
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
Оно това за Николинка не е на майтап да речеш.
Като те загледа с изпотени очета и ти омекнат колената.
Текава си ни е она.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от angar на 06.04.2006 @ 16:41:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Абе Глигоре, що не извикаш пак фелдшера да я позашие още малко Глигорица? Цял живот ли ще се мъчиш и ще я мъчиш с тия бинтове? Малко ли ни е другата ежедневна тегоба - бръснането!

Кокошките не ги мисли толкова - те и с петел, и без петел си снасят! Пък и без петел си съмва!


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Lynn (a_lynn@mail.bg) на 06.04.2006 @ 18:17:50
(Профил | Изпрати бележка)
Ама толкова мъчителен текст...
И ако Хичкок вземе да го филмира...

Само не разбирам това социалистически реализъм ли е или капиталистически... но може и да е ново течение - агрармодернизъм, например.
:)))


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Gligor на 07.04.2006 @ 12:37:48
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
не е лошо, че го не разбираш кво е.
лошото е, че и язе го не разбирам баш накъде удара.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от pin4e на 06.04.2006 @ 18:35:06
(Профил | Изпрати бележка)
е па добар си, Глигоре и туй то!


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Gligor на 07.04.2006 @ 12:39:24
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа оно и ти си добра да ти кажем.
видел съм ти фотото на едно место язе.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Kalina на 06.04.2006 @ 18:39:58
(Профил | Изпрати бележка)
Шта мола вечи да са земиш у ръци и да туриш у рет тес психични прублеми. Закот ку тъй са пруточи рабутата нататък няма да та бъди ногу и тебе. Тес психичнити растройствия са силну заразителни и вупще ни придирят мъшку, женску и прочия.
Устъй дет ши натръшкат у хилежи тъдява де койт та пручите.

Вай, кат са сета Глигорица ко тиглилу й прикарала...
Гурката. Ши уткачи ней ми... Ши задмини пителя биля. :D :D


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Gligor на 07.04.2006 @ 12:41:30
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
нели сте си женски, та се подържате ебаси.
за Глигорица си се размислила.
а мойта мъка да одим по чуждо никаде е нема.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от Kalina на 07.04.2006 @ 13:38:59
(Профил | Изпрати бележка)
Мъка, я!
Ма шта питам ко щеш да прайш, ку ни бя Натка, ъхЪ! Ут лошу по-лошу има санким, вупще нидей мръндзосва. Гледай глубалну на нищата и уптимистичната! Тъй ми.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи две
от belosnejka на 12.04.2008 @ 16:43:48
(Профил | Изпрати бележка) http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%C1%E5%EB%EE%F1%ED%E5%E6%EA%E0

Глигоре, Глигоре... за един рошав петел ли ще се прежалиш бе? С Йовкината двойница?! Явно много здраво си го закъсал... с парите де! Тцтцтцтцт... Я не се давай толкоз лесно! image hosting by http://www.imgshare.eu/

image hosting by http://www.imgshare.eu/