Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 801
ХуЛитери: 4
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПсехични проблеме у вкъщи
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Имаме си един петел. Глигорица му викаше на галено Ебчо, но напоследъка много зе да се нерви (она а не петело) и сега го нарича Пущиняка. Та тоя петел найредовно се катереше по кокошките из дворо и те си беха щасливи ебаси. Глигорица също.

Обаче получи некво псехично растройство (петело а не Глигорица) и ги отеба сичките, а кви ярки си имаме в наличнос, като слънца! Некаква комшийска мръсница с проскубана трътка и гол врат как му завърте тъпата малка главица, та он по три пъти на ден зе да прескача тарабите и почна да е яри само нея, мамка му и петел! И постепенно спре да обръща фнимание на наште си. Много ясно, че у дворат ни настъпи униние ебаси. Нема пърхотене, нема яйца, нема жевот, нема нищо. Глигорица зе да кълне през час, та чак се сети за Натка от горната маала и почна да налита и връз мене. Абе нема жевот у назе, ойде си спокойствието и жизненоста, та стана на проблем. Като почнеш от кокошките и свършиш с Глигорица, сичките по цел ден овесили човки одат из дворо като малоумни ебаси. Имаме си и магарица, Живка и викаме, сметам да е прекръстим и неа на Униние, че почна да прифаща псехологично некакси настроението на околните женски твари и само реве. Ама за кво брица, не казва ебаси.

Та на тая, голошиестата о съседниа двор, стопанка и е Сандовица. Един ден отместих една откована тараба и олезнах да търсим Сандо, че ми требваше тесла да зачукам нещо, а мойта не знам каде я бех отебал. То ние със Сандо още по времето от пустинната буря се каниме да зачукаме таа тараба, мърдащата. Ту он, ту язе, ама повече се канеше он. Влизам язе у тех и гледам Сандовица леколеко претича през дворо и се спре на вратата на сайванто, па ме загледа гяволито. Бре викам си Глигоре, таа сака да ти рече нещо, я бегай да видиш. Упътих се венага къмто сайванто им, бутнах вратнята, а Сандовица отвътре рече ох бе Глигоре и уш съм я бутнал, зе та се отърколи о ланската слама и навири ногите. Уж сомрачно вътре ебаси, а гащите и се белнали ени текива пресно испрани. А и она си ги не затиска със сукмано да речеш. И я се омислих много серйозно. Расаждавам си на акъло и си викам, Глигоре не мое слочайно да си обуе прани гащи Сандовица, па и баш о средата на седмицата ебаси. Само ти прай намек, па ти да се сетиш, друго нема как да е. Епа сетих се и рипнах и язе връз нея, а она зе да малви, ох Глигоре, ох юнако мой, откога ти давам нишани, а ти ме не забелезваш соколе небесен и ени текива работи ебаси. Аз ного мразим когато водим полоф жевот да ми ломотат, та е подплаших като и рекох - Сандовице, ако не млъкнеш вадим го и мекия! Та она се укроти и зе само да скимти, ама тва мене ми не докарва нервени валнения, а други.

И от тва преживеване напомежду нас със Сандовица, се образуваха некви сърдечни междосъсецки отношениа, та нема как да и преебем голошиестата кокошка, която и е льобимка на сичкото отгоре. Не моем да съм толко жесток язе ебаси.

А и друга полза излезна от теа слънчеви междосъсецки отношениа.
Сандо найпосле закова тарабата.


Публикувано от BlackCat на 05.04.2006 @ 15:38:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:40:08 часа

добави твой текст
"Псехични проблеме у вкъщи" | Вход | 8 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Ufff на 05.04.2006 @ 17:13:40
(Профил | Изпрати бележка)
ДОбре дОшъл, междосаседйе!
Хилим се тука!


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 05.04.2006 @ 17:48:02
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа оно ти добре се хилиш, ама на мене си ми е проблем петело ебаси.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Kalina на 05.04.2006 @ 18:16:38
(Профил | Изпрати бележка)
Оффф, Глигоре!!!

Таман да зина да са захила, ку не на тес убави миждусъсецки утнушения, пурудени ут пран'ти гащи на Сандовица, то барем на суратя ти, УБАЧЕ!
Са сетих за пителя! И за унъс врътоглавата, гулуврата кумшийска патка... ъъъ..., тъй де, кукошка. Напрау мамата му стара, дан кажа по-друга дума.
Ку ни му мини у най-скору времи псехичнуту растройствие, ни мойш видя ице!
Ма убу, чи Сандо закува тарабата, щот ми са чини, чи Глигорица пък други ини рабути нямаши да види у скору времи и прочия, и прочия...
Дан са утплесвам:)))



Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 05.04.2006 @ 18:26:40
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
ми да!
оно и на мене баш у това ми е проблема, че едем по осам яйца от един път, а тека се намалева носливоста у вкъщи по пречина на голошиестата отвънка и от целата работа пак язе че съм на минус ебаси.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от libra на 05.04.2006 @ 18:39:30
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))
смех )))
и сайта ти погледнах ))))
добре дошъл )


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 05.04.2006 @ 18:42:42
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа добре си ме заварила при тва положение.
сайта на личниа ми веб ли викаш оно голема борба пада с него ебаси, що ту го има ту го нема ама нищо.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от libra на 05.04.2006 @ 18:55:13
(Профил | Изпрати бележка)
аха, същия - към личния веб ))))))
и що така ту го има , ту го нема?))
ама нищо, аз нали го видях, вече може и да го нема )))
мерси за настроението )))

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 05.04.2006 @ 19:08:35
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
язе съм решил да ги пущам и тука ониа неща като разказе каде са, ако нема никой нещо напротив ебаси.
що ониа там, каде ми е личниа веб, сигурно нещо им не е у ред и веба исчезва по некой път ебаси, та мое да ми се затриат расказете като едното нищо и айре после иди ги сачиневай пак как па не.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от libra на 05.04.2006 @ 23:47:58
(Профил | Изпрати бележка)
ще ми се да попитам от край е този диалект на нашенски (разбирай шопски) ми прилича, но не съм сигурна, ама много добре си го докарал, де )
аз лично с интерес ще чакам да ги публикуваш и тук )
и много ми е любопитно това с веба дето изчезва, ама айде друг път ще го говорим за технически или мистичен проблем става дума ))
лека нощ )))

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от k2 на 05.04.2006 @ 22:57:15
(Профил | Изпрати бележка)
Харесах баси!
:)))


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от angar на 06.04.2006 @ 05:21:51
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Тц тцтцтцтц!
Как изнасилил жената! Сигурно и със сено й е затиснал устата - да не вика! Добре е от админите да командироват я Пинче, я някоя друга - да пита и Сандовица така ли е било?!

И гащи си сложила жената, и това не я е отървало! Ами то не петелът ти, ами теб е трябвало да те кръстят така!

Защото ако жената дойде при тебе без гащи, или те покани и те посрещне без гащи, само това е знак! Ако в Кратунци за всяка с чисти гащи си мислехме че ни се предлага, трябваше да не слизаме от тях! В Кратунци не в сряда, ами чак и в петък, и в събота мома и жена с мръсни гащи няма да срещнеш!

Поради невяра в съдебната система решила е да не те съди, само е накарала Сандо да закове тарабата. Да беше го и тя искала, тарабата и до днес да си е незакована!

Толкова за случката. А сега за разказа. Петелът прескачал за голошиестата кокошка - банално! Интересно щеше да е, ако и той зарад Сандовица прескача!

Инъче е много весело, ама тези думи - "Ебчо", "ще ги отеба", и на всяка втора дума "ебаси", са лош вкус!
И не ми се иска да се снижава езика в сайта до този вкус! Този език е подходящ /и дори задължителен/ за e-bane.net. Пусни си го и там, ако не си го пуснал - хем ще видиш и действителната му оценка!

А сега и от мене - добре дошъл!


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 06.04.2006 @ 12:31:52
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
Глей сега грацки.
Незнам вие как сте по градо, ама ние по село кажиречи на секи лев крак си пцуеме леко. Как вика Киро Тиро изпущаме се само е тека - за афтентичнос. А не от проклетия да кажеш.
Апа и оно язе като разказвам писмено, си слагам кво ми дойде на устата, та нема да ми е лесно да преглъщам кога се зададе некоа по текава дума сещаш ли се.
Чудим се дали па да го не турам у скоби (ебаси), само и само да се не нервиш, а? Па ти като видиш нещо у скоби го прескачай и тека.
Ако си сагласен кажи да.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от angar на 06.04.2006 @ 13:19:56
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
То си е само твоя работа, Глигоре! Аз какво - изказал съм само едно мнение. И защо да се нервя - какви по-големи простотии сме чели и, дай боже да сме живи и здрави, още да четем!

Но си мисля, че тези думички просто не са необходими. От тях разказът не печели, а губи. Аудиторията му се стеснява - за по-малките как, с червена точка ли ще трябва да го публикуват? А всяка, дори и най-неприличната история, може да се разкаже с прилични думи! Мръсните думички само правят историята да изглежда примитивна, а оттам и авторът изглежда примитивен.

Нямал съм време да надникна в личната ти страница, не знам как изглежда всичко събрано на куп. Възможно е тоя трънски начин на разказване и да е оправдан, както е при вицовете; но тук не си разказваме вицове! Изказвам мнението си на основа само на този разказ.

И пак повтарям - това си е само мое мнение. Изборът е твой!

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 06.04.2006 @ 14:48:20
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
Абе нема сега да седнем да се сучем и да разправам това и онова, а направо че си кажем що сигорно си прав откаде тебе.
Ама оно и язе съм си прав откаде мене. Глей сега как пишеш, че "авторът изглежда примитивен". Епа он, авторът, нема намерениа да е друк не е ли тека. Що иначе щеше да му е името Иван Вазов, а не Глигор Гьоргиев.
Ама пак е добре, че ми даваш язе да прайм избор.
Та че гледам да се саобразим с одиториата.
(глей как ни едно ебаси не изпущих)
:)

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Layla (asokolova@mail.bg) на 06.04.2006 @ 13:40:01
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Чакай сега, що нариваш така Глигора, бе човек, и после добре дошъл, аз пък не съм съгласна с тебе, ама хич, виж го къв си е автентичен :)))) и да махнел "ебаси" , че то там е чара на цялата работа, като махне него спокойно може и целия разказ да махне, и ти цензура ми играеш, че ме напуши на смях :))))))))) Всичко си му е таман на човека, ако бутне едно и всичко ще се развали си мисля!
Та така де, и това си е само мое мнение :)))))))

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от libra на 06.04.2006 @ 14:33:08
(Профил | Изпрати бележка)
и мое Лейл и мое!
той Ангар има по особено чувство за хумор, ама ние си го знаем, Глигор да не му се връзва ))

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от angar на 07.04.2006 @ 05:45:23
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Защо ти, Лейличке, в отзива си към втората част си употребила думичката "веба"? Какво значи тя? Защо си добавила отпред една буквичка "в", а не си я написала както си се пише? Защо пък К2 в отзива си е премахнал една буквичка - написал е "баси", а не "ебаси"? Защото в сайта все още се изпитва неудобство от употребата на такива думи. Но само "все още"!

То е като на нудисткия плаж. На попадналия там случайно му изглежда грозно мъжете "да провисват карантиите си" пред лицата на дечицата си, а майките, излегнати по гръб върху хавлиите, с разтворени и присвити в коленете крака, да им показват откъде са излезли. Но като постои в това общество, новакът сам започва да се чувства неудобно, понятията му за красиво и грозно се преобръщат, и накрая той и сам се съблича.

И тук ще се пръкнат още някой и друг Глигорчо; Лейла, Либра и прочее ще са във възторг от писанията им; да се пише така ще се приема за красиво и модно; за мненията на Ангаровци ще казват, че са цензура; и ще се стигне вместо "Хулите" да започнат да ни наричат "Ху.овете"!

Ако няма кой да изкаже мнението, че в разказа някои неща - и казах кои точно - звучат пошло!


]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от libra на 07.04.2006 @ 06:32:13
(Профил | Изпрати бележка)
а това ангар, звучи ли ти издържано:

"И като си го награбя
Доренцето мило,
от мерак ще му изближа
всичкото червило!"

и е публикувано в Любовна лирика..

ангар, а си отворя устата и ше чуеш как ми звучи на мен това, ама по добре недей...приятелски съвет...мълчи си ти моралиста, че се сещам и за други твои творби

а Глигор публикува в Хумор, на мен ми харесва, смешно ми е и ако ти не можеш да го видиш, че е хумор - не го чети
за да не се дразниш
---

това до тук бяха само приятелски съвети понеже беше споменат и моя ник
и айде да се успокоиш и да си пишеш любовната лирика, дето а не съм казала, а не съм я коментирала..

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от angar на 07.04.2006 @ 10:05:26
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ей, Либра, закла ме! Разтреперих се от заплахите ти!

Ама никак не ме плаши че ще ми направиш не знам какъв си анализ на творбите. Ако се съглася с тебе, ще призная че си права и ще ти благодаря; ако не съм съгласен - може и да се обадя, може и да си затрая.

А това за Доренцето наистина си ми звучи много мило! Никаква нецензурна думичка няма в него. Това че е от серията "Кратунци" е достатъчно за да се разбере че е хумор; но не е за "хумор", защото който търси хумор, ще иска и да се посмее; а то е ведро и весело, но не е съвсем смешно.

И не се смятам за моралист! Не съм достатъчно разврАтен, за да бъда такъв! Моите забележки бяха само по формата, а не по съдържанието! Въпрос на чувство, на вкус. И никого не отричам, и никой не ми пречи, и никой не ме дразни. Понякога само си казвам мнението - нали всеки иска да разбере как го възприемат. В сайта място много, можем свободно да се разминаваме и с който не искаме, да не се срещаме изобщо.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от libra на 07.04.2006 @ 12:07:51
(Профил | Изпрати бележка)
с две думи псехичен проблем си получил с разтреперване - да ти лея куршум или пребая за страх, впрочем мога го )))
айде верно да спрем до тук, в сайта има място и всеки да чете каквото харесва

а сега за веба, гледам че никой не ти го обясни:
www.-уеб - веб
(пародия на версията интернет на български с недобър превод)
а сега автора да ме извини за намесата, аз лично млъквам, щото каквото имах да кажа, казах..






]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Gligor на 07.04.2006 @ 12:57:16
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
езвинена си, нема да се нервиш!
язе не разбирам баш, що се апете въодошевено некакси.
ако у жевота Глигор на секо езричение тура отзад по ено ебаси, сички дечорлига по село го слушат и от това не са станале полоши, язе не намирам смисъли да му ги отрезвам като е написано.
тва е моят си избор, апа кой как ще да го разбира.
и те тека.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Layla (asokolova@mail.bg) на 07.04.2006 @ 08:37:59
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Що ми дигаш нервите рано сутринта, кажи сега :)))))))) Ние не зная кви сме, ама ти грам срам нямаш, бе човек, не ме карай тук да пускам линкове от твои неща, дето не са тук май, че да видят хората на кое се вика пошлост, стари кучета сме, знаем се. И преди това ти казах, че ми изглежда смешно и подигравателно едва ли не, ти да говориш точно за морал и за "употреба на такива думи" /сраааааааааам, срам/.
Сега за "веба", от това, което си написал е видно, че не си разбрал за какво иде реч, не си и длъжен, но в никакъв случай не е онази думичка, за която си мислиш, и която умирам от срам да напиша :)))))))) в случая става въпрос за личната страница на Глигор, на която той така вика :)) това е. И к2-то що да не пише "баси", тъй като го гледаш сигурно и той е умрял от срам и затова е изтървал "е"-то :)))))
Разбирам, че си се превърнал в борец против профанизацията и защитник на твърдия морал, ама не ти ходи, човече :)))))))

Айде холан!

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от angar на 07.04.2006 @ 11:09:25
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Видях аз че не стои много добре тая думичка "веба" там дето си я турила, ама с това мое цинично подсъзнание по никакъв друг начин не можах да си я изтълкувам! :))))

И реших че и ти като Глигорчо - си започнала да я тургаш и където трябва, и където не трябва! :)))) Виновен съм, не съм те разбрал. (((

Но от останалото не се отричам. Казваш че нямам право да говоря, че не съм безгрешен, та да хвърлям камък; но това е друг въпрос. Истината е че когато чета гадости, ми става гадно. Не става въпрос за "Психичните проблеми", те не са гадни. И на мен ми харесаха, и аз се смях, и отзивът ми за тях беше весел и доброжелателен, а не злобен. Но въпросът прерасна в принципен, и тук вече изказах мнението си по-твърдо.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Kalina на 07.04.2006 @ 12:58:27
(Профил | Изпрати бележка)
Аааа, яз кат коренна жителка на Кратунци (със сирьозни "псехичне поблеме у вкъщи" и у селу, ни моа да са стърпа дан са захила и да въскликна:
Бряяяя, то ногу кументар, ногу нещу, тц тц...
Ней смешну, ъхЪ, ич биля! Ко са захилили сички, ни моа да разбира!
Чиляка са чуди ко да прай пителя, спуделя таквис ини длибоку съкрувени рабути, пък глей пОлвин'та са хилат, пОлвин'та разсуждават на глас. Никуй ни дади акъл ко да прайм с пителя!
Ебаси напрау!
Срам.

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от Izvor (WMRSG@web.de) на 07.04.2006 @ 23:00:57
(Профил | Изпрати бележка)
... оно петеля заболé,
та от псехични проблеме
се обарнá на моногаменен
и файдата от него - менемáлна -

предлагам:

- Аде а го подáрим на Ангара...,
те текá - а се надпéват! ;)))


:)))))))))

]


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от kamik на 06.04.2006 @ 12:57:02
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да го докарам диалекта, но искрено се смях...и не само...харесах...влюбения петел...горкият - само това недоразумение - любовта може да те направи нездравословно верен... Добре че поне стопанинът му компенсира - за равновесие...Поздрави...отивам на втора част...


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от belosnejka на 12.04.2008 @ 15:58:28
(Профил | Изпрати бележка) http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%C1%E5%EB%EE%F1%ED%E5%E6%EA%E0

Ехеее, намерих си усмивките, пък аз се чудех де ли са се запилели...! Усмих*, усмих*! image hosting by http://www.imgshare.eu/ image hosting by http://www.imgshare.eu/


Re: Псехични проблеме у вкъщи
от mariq-desislava на 29.08.2011 @ 14:27:52
(Профил | Изпрати бележка)
ей това си го четох онзи ден - направо си е желязно-култово четиво:)