Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 905
ХуЛитери: 0
Всичко: 905

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак Зимата си реши проблемите
раздел: Други ...
автор: peter

Някакъв непредпазлив човечец излезе на балкона си и като видя, че времето навън се затопля, се провикна:
- Е-е-х, кеф, мама му стара!
Зимата го чу и се сепна. Минаха й доста мрачни мисли през главата. Онези тъпаци, другите сезони, пак искаха да я изместят. Нея?!? ЗИМАТА!!! Тя бе коварна и зловеща. Играеше на зарове със студа и винаги печелеше, защото играеше нечестно. Чукаше се с Грипа, а пък му изневеряваше с госпожица Двойна Бронхопневмония, по прякор "Вдовицата", с която имаше перверзна хомосексуална връзка. Изнасяше и фантастични рецитали. Можете да ги чуете във вълчия вой и ви гарантирам, че няма да ги забравите никога... или поне докато въпросните вълци не разнесат костите ви по заскрежените и смълчани в ужас полета.
Непредпазливия човечец, който се провикна така, бях аз. И първата работа на Зимата бе да се погрижи за мен. Незнайно как, изведнъж, съвсем внезапно, за голяма изненада на самия мен и на няколкото врани, които чакаха поредния бездомник да умре от измръзване, полетях от десетия етаж надолу. Трябва да съм се подхлъзнал.
- Кефиш се на топлото,а,Батко Зайко? - промърмори Зимата. - Ха сега се кефи на полета си надолу. От това по-яко - здраве му кажи!
И беше права донякъде, защото според Зигмунд Фройд летенето е олицетворение на секса. "Ех, къде е сега Фройд, да му го начукам, та поне малко да се окаже прав!", мислех си, докато летях стремглаво надолу.
Ехото на моя АЗ: "Ех, защо не можем да разменим със Зигмунд местата си точно в този момент, та да провери на практика теориите си!". В този момент Ехото на моя Аз се подхлъзна и полетя надясно. Там се срещна с Памела Андерсън, свали я на чаша коантро, после я заведе на кино, където й пускаше ръка, после я покани в мансардата, в която живееше, напи я, правиха невероятен секс, накрая се ожениха, заживяха щастливо и си народиха куп деца. Добре си живее това копеле!
След като се погрижи за мен, Зимата изби с ритник вратата на жилището на Есента и с два шамара я навря в един албум с хербаризирани листа.
- Слушай, кучко - зловещо изсъска Зимата - или си с мен, или няма да те бъде, разбра ли?
Есента ококори големите си кафяви очи и закима усърдно. Още повече, че неканета й гостенка размахаваше огромен леден сатър.
- Писна ми ония лигльовци, Пролетта и Лятото, да ме изместват! Предполагам на теб също?
Есента, която бе нежна и леко депресивна персона, нямаше нищо против двамата си колеги, но не посмя да каже нищо.
- Предстои тежка битка - обяви Зимата. - С какви оръжия можеш да ме подкрепиш?
- Амиииии...
Есента погледна в арсенала си.
- Имам проливни дъждове, силни ветрове, леки настинки и носталгия - доложи тя. - Освен това имам и бум на самоубийства на влюбени и поети... А, да - разполагам и с информацията кой застреля Кенеди в Далас...
- Това последното не ме интересува - пренебрежително каза Зимата. - И без това смятам да унищожа всичко живо. Първо ще се заема с хората, но...
В този момент мобилният й телефон звънна. Беше едно от основните й оръжия - Бялата смърт. Обаждаше се да съобщи, че е говорила с отвъдното и от там са готови да поемат около четири милиарда човешки души, кога пристигат?
- Скоро! - обеща Зимата и прекъсна връзката. - А ти удари с най-силните си оръжия, докато аз се занимая с Пролетта и Лятото - нареди тя на Есента и обвита във виелица, от която измръзна консервирания мозък на Ленин, се понесе към двамата си колеги.
Пролетта и Лятото вървяха прегърнати като влюбена двойка, каквато всъщност бяха.
Пролетта беше в зелена копринена рокля под която младите й и напъпващи форми напираха да... се разлистят. В косата си имаше затъкната ружа, а на рамото й гнездеше лястовица. Лятото беше по бански. Строен, със средиземноморски тен и идеално епилиран гръден кош, който винаги караше Пролетта да се подмокря. Дъвчеше небрежно коктейлна сламка и си тананикаше тъпи диско-хитчета. Двамата бяха толкова увлечени в любовната си идилия, че не забелязяха Зимата, която се промъкваше зад гърба им с ледения си сатър. Клане! Зимата зарови телата им в един айсберг и се приготви да стегне земята в ледени окови, които можеха да бъдат разкъсани само от адските огньове на Апокалипсиса. Но дотогава... Зимата бе решила проблемите си.
Не харесвате Зимата? Това скоро ще се промени.
Ами аз? О, аз харесвам Зимата. Всъщност какво друго да кажа, след като тя стои зад мен, опряла сатъра си във врата ми и ми диктува какво да пиша.
Ехото на моя АЗ: О, аз харесвам Зимата. Какво друго мога да кажа, като вися от парапета на балкона на шестия етаж, за който имах късмет да се вкопча, докато падах? Едвам издържам вече, пръстите ми изтръпнаха и ме болят. Но лошата новина е, че лястовицата, която избяга от рамото на Пролетта, се гласи да ми кацне на главата...


Публикувано от mmm на 04.05.2004 @ 23:51:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   peter

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 11324
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Как Зимата си реши проблемите" | Вход | 5 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как Зимата си реши проблемите
от Ufff на 05.05.2004 @ 01:33:37
(Профил | Изпрати бележка)
Тоя текст е много провокативен за любителите на екстремни спортове!:))))
Смея се от сърце!
Любопитно ми е дали чичко Фройд би му се зарадвал:))))Все пак има отгласи от теорията му: АЗ-ехо:))))И би си харесал невротизираната
истерична Зима за пациентка.Няма начин!
:))))


Re: Как Зимата си реши проблемите
от peter на 05.05.2004 @ 07:09:31
(Профил | Изпрати бележка)
Скъпа Уффф,
трябва да ти призная, че в основата на заговора стои самият Зигмунд. Всички сме пионки в неговите извратени ръчички. Всичко е секс, твърди той. Е, това ми харесва.....

]


Re: Как Зимата си реши проблемите
от Ufff на 08.06.2004 @ 16:17:04
(Профил | Изпрати бележка)
Пете-е-е-ер, а какво стана с творбата за проблемите на пролетта!Ми то вече лято дойде!
Пролетта има повече проблеми, човече!Мисля, че тя е даже по-депресивна от зимата:)))Там освен чичко Фройд, може да присъстват и студиите на Юлия Кръстева за депресиите:)))))

]


Re: Как Зимата си реши проблемите
от Marta (marta@all.bg) на 05.05.2004 @ 06:42:35
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
въпреки зловещата конспирация на зимата, ужасяващата и саморазправа с Лятото и Пролета и тенденцията всички да ги последваме след като тя скове с вечен лед земята не престанах да се усмихвам докато четях :)))))
Поздравления за въображението и чувството за хумор, майсторски пишеш :)


Re: Как Зимата си реши проблемите
от peter на 05.05.2004 @ 07:07:01
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!
Това е целта - да се усмихваш.
Но...
Едва ли щеше да се усмихваш, ако висеше от шестия етаж, нали? -))))))))))))))))))

]


Re: Как Зимата си реши проблемите
от Iokasta (Ioksta@abv.bg) на 02.06.2004 @ 20:08:55
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам но тази зима ме вдъхновява-имам един "приятел" който живее на 18 етаж.


Re: Как Зимата си реши проблемите
от Marta (marta@all.bg) на 08.06.2004 @ 17:26:08
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Аз съм по високите етажи, 11 години живях на 15-и етаж, сега вече 10-та година съм на 16 - и, фактически 17-и, човек не може да избяга от съдбата си. :))))
Сигурно затова не ме стряска висенето от 6-ия :))).

]


Re: Как Зимата си реши проблемите
от ulianka на 05.11.2011 @ 08:05:51
(Профил | Изпрати бележка)
Мноого свежо:) Досущ като кристалния бръснещ ветрец отвън. Ако горката лястовица е скрежасала, значи е бяла на цвят:) Да каца...


Re: Как Зимата си реши проблемите
от doktora на 05.11.2011 @ 17:13:15
(Профил | Изпрати бележка)
много харесах :))) гот е Петер фреш