Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 405
ХуЛитери: 5
Всичко: 410

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Elling
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛайър!
раздел: Хумор и сатира
автор: marta_s

Мистър Фъдж и неговото коли.
Мистър Фъдж имаше коли. Като всички кучета от тази порода, то приличаше на Ласи от филма, но беше по - интелигентно. Носеше пръчка по - добре от Ласи. Пазаруваше (за разлика от Ласи), бършеше пода и пускаше косми, ....

също като Ласи и всички други колита по света. Веднъж мистър Фъдж го изведе, както обикновено, на разходка в парка на Дезърт Вилидж. Тук е мястото да спомена, че кучето на мистър Фъдж се казваше Лайър. Странно име за коли, ще кажете, но за това ще питате мистър Фъдж...
Щом откачиха Лайър от каишката той се понесе бодро из поляната като от време на време спираше да изрови по нещо интересно. И тогава се случи Онова. Докато изравяше един кокал, Лайър откри нещо много странно. Като всяко по - интелигентно от Ласи коли, той въобще не се поколеба. Взе го със зъби и го отнесе право при мистър Фъдж. Оказа се, че нещото е пластмасова бутилка от Пепси, в която се таеше малка бележчица. Мистър Фъдж я погледна и не повярва на очите си. Това беше шансът на живота му, птичката на щастието кацнала на тлъстото му рамо за пръв и последен път, елдорадото на съдбата му. Ако не сте гледали същите хиляди американски филми, които и аз, ще ви подскажа, че ставаше въпрос за карта на съкровище със съответната отметка - Икс маркс дъ спот.
Още на другия ден мистър Фъдж натовари вана си с Лайър, един чадър, кибрит, въже и газов котлон (без да има представа за какво могат да му послужат) и намерената бутилка от Пепси, в която държащиятвсичкинещада санамястотоси мистър Фъдж беше прибрал бележката с картата. Няма да ви досаждам с подробностите по откриване на мястото, където съкровището очакваше своя откривател. Само ще спомена, че мястото беше на около 70 мили в пустията близо до Вегас и че на Фъдж му се еба майката. Крайно изтощен от обикалянето, Фъдж остави Лайър да намери мястото от картата. Нещо, което той стори безпогрешно, благодарение на страхотната си интелигентност и кучешки талант за откриване на неща. Мистър Фъдж изчака той да изрови съкровището, докато търсеше някаква сянка. Два часа преди залез слънце Лайър вече беше изкопал достатъчно дълбока дупка, а Фъдж се беше скапал от безрезултатното търсене на сенчеста скала. Находката обаче си я биваше, леее-ле майко! Фъдж се почувства едновременно неловко и възторжено да проникне в истинска гробница на фараон! Не от египетските, разбира се. В разкошен саркофаг от ламинат там почиваше един от бившите владетели на Галакси. По старовечна традиция той беше заровен със снимки на най-големите си инвеститори (за да го следват балъци в Отвъдното), с разкошна мантия (за да мами ангелите в Отвъдното) с любимия си лаптоп (за престиж в Отвъдното) и с ...!!!...с цял целеничък 1 млн. долара от използвани дребни банкноти, за да има да си харчи и за бакшиши в Отвъдното, естествено. Мистър Фъдж се потресе (!!!). В това състояние той напъха парите в една торба, грабна Лайър и отпраши с вана за Вегас. Там той постъпи, както би постъпил всеки разумен човек на негово място. Нае си апартамент в Амбасадор (Айде, фанете ме! Навсякъде има хотели, които се казват така), нае си цомбеста блондинка, пълна със силикон, нае кола, защото ванът беше кретенски за Вегас и се зае да издухва дребните на фараона. Какво стана с Лайър ли? В началото Лайър живееше в апартамента, където бе допуснат, понеже Фъдж се ползваше с привилегии на ВИП (вери изперкъл пърсън) на казиното, но след като блондинката се настани там, че оказа че общо двамата с Лайър пускат над допустимото количество рижи косми по меката мебел. Затова се наложи Лайър да се преквалифицира в единственото бездомно куче на Вегас. Така изминаха около два месеца. Фъдж предпочиташе бакара пред блек джек (Впрочем, Лайър много се ядосваше, че не са го кръстили Блек Джек. Егати името за коли беше това Лайър!) и блек джек пред рулетка. В крайна сметка банката прибра всичко, защото мистър Фъдж не се стискаше за чипове. Съвсем естествено цомбестата силиконка напусна първа апартамента, следвайки успешно тактиката на плъховете. Скоро след това охраната бездушно изхвърли и мистър Фъдж. Тъжна история.... Фъдж нямаше как да не се прибири и затова се сети къде беше паркирал вана и след това се погрижи за Лайър. Търси го цели десет минути и накрая го измъкна изпод шезлонга на една около тридесет годишна пенсионирана манекенка, която се препичаше на слънце при басейна на един хотел. Тя хвърли един поглед на Фъдж и веднага прецени, че повод за разговор с него е пълен абсурд и затова не възрази да вземат Лайър, който и беше станал много симпатичен. После се прибраха в Дезърт Вилидж. Още на пърия ден след завръщането от Вегас Лайър се почувства длъжен отново да носи пръчки, да бърше пода и да пазарува, както си правеше и преди. Обаче мистър Фъдж все изглеждаше недоволен! Най - сетне той отново го изведе на поляната и му каза - "Търси". Лайър беше толкова щастлив! Ами че всичко си беше като едно време! Веднага се втурна да търси, развявайки оранжева козина. След минута вече беше Намерил и с радостен лай оповести на мистър Фъдж страхотната новина, че из парка на Дезърт Вилидж все още се срещат зелени гущери. Фъдж дотича на мястото на събитието, но ооооооо... там нямаше никаква бутилка от Пепси. Тогава Фъдж ритна Лайър. Не силно, но достатъчно Лайър да си припомни филма за Ласи. "Ебалосимайката", каза си Лайър и тази сутрин не се прибра с мистър Фъдж. Дни по - късно един митничар имаше проблем с документите на едно куче (или по- скоро с липсата на такива), един капитан на кораб откри своя най - добър четирикрак приятел, един шофьор на ТИР направи дует с четирикрак тенор и един овчар от Шотландия се сдоби с нов служител. Така приключи тази история. Сега Лайър (т.е. Блек Джек) гони овцете в Долно Нанагорнище (преведете това на английски, моля) и не му се налага да бъде по - интелигентен от Ласи. Никой не го кара да пазарува и да бърше пода. А номерът с пръчките веднъж Лайър го показа на фермера и той се спука от смях.


Публикувано от BlackCat на 15.02.2006 @ 19:24:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   marta_s

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 12:09:23 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Лайър!" | Вход | 5 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Лайър!
от libra на 15.02.2006 @ 21:25:28
(Профил | Изпрати бележка)
“Ебалосимайката”, каза си Лайър и тази сутрин не се прибра с мистър Фъдж."

направо ми иде некоя сутрин и аз да не се прибера ))
веселичко )


Re: Лайър!
от marta_s на 16.02.2006 @ 08:51:48
(Профил | Изпрати бележка)
Защо? Имаш гаден работодател или просто искаш да видиш какво ще стане ? :)

]


Re: Лайър!
от libra на 16.02.2006 @ 09:16:28
(Профил | Изпрати бележка)
второто, май )
.. и мерси за настроението, толкова рядко се смея..

]


Re: Лайър!
от marta_s на 16.02.2006 @ 13:13:59
(Профил | Изпрати бележка)
Моля, ще се погрижа да оправим това със смеха.

]


Re: Лайър!
от libra на 16.02.2006 @ 18:19:08
(Профил | Изпрати бележка)
вече го правиш..
смея се дори и като чета коментарите ти )

]


Re: Лайър!
от I_naistina на 16.02.2006 @ 06:21:30
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Паднах :))))))))))

Страхотно разказваш!! :)


Re: Лайър!
от marta_s на 16.02.2006 @ 08:53:15
(Профил | Изпрати бележка)
:) Много Ви благодаря. Имам още от тях.

]


Re: Лайър!
от I_naistina на 16.02.2006 @ 11:58:51
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
О, извинявам се, помислих Ви за някого, когото познавам :) та... за това на "ти" започнах... :)

Иначе, да, хареса ми! :)

]


Re: Лайър!
от marta_s на 16.02.2006 @ 13:11:18
(Профил | Изпрати бележка)
Възможно е да се познаваме, но този никнейм не ми говори нищо. Твоят, де:)

]


Re: Лайър!
от Marta на 16.02.2006 @ 06:39:30
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
;)))Голям си лайър;)

много е вип-озно ;)))


Re: Лайър!
от marta_s на 16.02.2006 @ 08:55:06
(Профил | Изпрати бележка)
Торбата с лъжите си е винаги у мен. Не се знае кога ще му потрябват на човек:)

]


Re: Лайър!
от peri_pathetic на 16.02.2006 @ 15:05:46
(Профил | Изпрати бележка)
Lower Steep-Hill

превод в ефир: Били Лъжеца, личен приятел на Billy The Kid


Re: Лайър!
от marta_s на 16.02.2006 @ 15:23:39
(Профил | Изпрати бележка)
Възможно е...освен всичките си ужасни недостатъци Фъдж да е имал и говорен дефект.

]


Re: Лайър!
от VMV на 21.02.2006 @ 19:22:00
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубаво пишеш. Поздравявам те!
Сигурно многото английски думи служат да привлекат вниманието върху мястото, където се развива действието. Аз съм от мързеливите читатели, които не са на ти с английския и ми се искаше да има един речник. Например: Лайър; Фъдж; Дезърт Вилидж; Икс маркс дъ спот и т.н. - от: Liar; Fudge; Desert Village; X marks the spot etc. - което означава: лъжец; глупак, който плещи празни приказки; кръстче, маркиращо мястото и т.н.
Щеше ми се да знам какво точно казваш с думите, които използваш.
Като се замисля, обаче, то не е много лесно. Не съм сигурен дали трябва да преведеш Ласи (Lassie - девойче), блек джек (black jack - черният Джон или вид игра на карти) и т.н. Аз самият не се сещам за български еквивалент на: лаптоп, ламинат, пепси и т.н.
Май хубавите неща не винаги могат да бъдат казани лесно смилаемо за всички :)