Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 619
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 622

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pastirka
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂàëè
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: So_HaPpY

...è âàëè. À óëè÷íàòà ëàìïà ãàñíå è ïàê ñâÿòêà, ãàñíå è... ïàê... è ïàê...
Ïîòúâàíå. Âãëúáÿâàíå, âúòðå, íÿêúäå, äàëå÷. Ìîðåòî è íåáåòî, ïîãëåäíàòè îòãîðå. Áëÿñúê, ôàíòàçèÿ è ìúäðîñò âçåòè çàåäíî. Äóõ è ìàòåðèÿ â ëàñêàâî ñúæèòåëñòâî. Ùåäðîñò. Òîëåðàíñòíîñò. Íåæíîñòòà. Èçêóñòâîòî è ëþáîâòà. Óñåùàíå çà âå÷íîñò.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè íîáîñâîä. ...è âàëè. Íå - íå ïëà÷è...
È åòî íîâ çàâîé ïî ñòúëáàòà íàãîðå. È íîâî íà÷àëî. Íî íå, íå ñ òåæåñòòà íà ïîçíàíèåòî - ñ ëåêîòàòà ìó. Íîñåéêè ñå èç îáëàöèòå íà ìå÷òàíàòà ðåàëíîñò. Èëè õîäåéêè ïî âîäàòà. Íàé-òî÷íèÿò ìîìåíò äà êàæåø: âñè÷êî å âúçìîæíî. È äà ãî íàïðàâèø...
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè ìîðå. ...è âàëè. Íå - íå ñå âúëíóâàé...
Îòâîðåí êðàé. Èäåàëíîòî ðàâíîâåñèå, íî è íåòúðïåíèåòî äà áúäå íàðóøåíî. Íåðâíîñòòà íà î÷àêâàíåòî. Êúñ÷å çâåçäíî íåáå â êâàäðàòà íà òàâàíñêè ïðîçîðåö.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè íåáå. ...è ëàìïàòà ñâåòâà è èçãàñâà, ñâåòâà è èçãàñâà...è åòî ïàê - ñâåòâà. Íå, ìå ñïèðàé äà ìå ãëåäàø...
Áëÿñúê è öåëåóñòåìåíîñò. Æàæäàòà çà ïðîìÿíà, ìèðèñúò íà ïúòóâàíåòî, óñåùàíå çà áëèêàùà åíåðãèÿ. Ïîãëåäúò íà îòêðèâàòåëÿ íà íîâè çåìè îò ìîñòèêà íà ôðåãàòà, ñ ïîïúòåí âÿòúð â ïëàòíàòà.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè îêåàíñêà áóðÿ. ...è âàëè. Íå, íå ìå êîðè, íå áóøóâàé...
Âîéíà ñðåùó ïîñðåäñòâåíîñòòà. Ïîñòîÿíñòâîòî íà ëîãèêàòà. Òâúðäîñò íà óáåæäåíèÿòà. ×èñòîòî çâåçäíî íåáå íà ìå÷òèòå. Íÿìà è ñëåäà îò ïàäàùè çâåçäè - áóìåðàíãèòå íà íåñáúäíàòèòå æåëàíèÿ. Ïðèçâàíèå çà ðàçëè÷íîñò. Ïúëåí íàïðåä! Áÿëàòà ñëåäà íà êîðàáà â íîùíîòî ìîðå. Ïðîçðà÷íî ñèíüî ïðåäè èçãðåâ ñëúíöå.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè ÷àøà ëåäåíà âîäà. ...è ëàìïàòà ãàñíå è ñâÿòêà...è ãàñíå è ñâÿòêà è ...ïàê. Íå, íå ñå êîëåáàé - äàé ìè äà ïèÿ...
Îáåêòèâíî è ñóáåêòèâíî - ïîäâàëñòíè íà áåçïðèêîñëîâíàòà âîëÿ. Äàëíîâèäíîñò. Óïðàâëåíèå. Âëàñò. Ìîùíòà èíòóèöèÿ, íî è àáñîëþòíà ÷åñòíîñò. Ëàâðîâèÿò âåíåö íà ñëàâàòà. Íåñúâìåñòèìîñò ñ êîìïðîìèñà. Çàìàéâàùàòà âèñîòà íà ÷èñòàòà ñúâåñò - òàì íåéäå èç âèñèíèòå. Êðèñòàëúò - âñè÷êèòå ìó îòáëÿñúöè.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè ïëàíèíñêè ðó÷àé. ...è âàëè. Íå, íå ñïèðàé äà øëàéôàø êàìú÷åòàòà, òå èìàò íóæäà
Òî÷íîñò è ÿñíîòà íà âúãëåäèòå. Ñïîñîáíîñòòà äà ïðåâúðíåø âúçäóøíèòå êóëè â äåéñòâèòåëíîñò. Òúðïåíèåòî íà ìîæåùèÿ. Ñú÷óâñòâèåòî íà îáè÷àùèÿ. Íåîáõîäèìîñòòà äà äîâåäåø çàïî÷íàòîòî äî êðàé.
Ñïîêîéñòâèåòî íà ñàìîòíèÿ ìîðåïëàâàòåë - ñèãóðåí â ñâîèòå êàðòè, â çäðàâèíàòà íà ëîäêàòà è â êðàéíàòà öåë. Êîéòî ìîæå äà ñè ïîçâîëè äà ëåãíå íà ïàëóáàòà ñðåä ñèíüîòî ìîðå ñ âçîð, âïåðåí â îùå ïî-ñèíüîòî íåáå.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè íàé-ñèüîòî. ...è âàëè. Íå, íå ìå îòðè÷àé. Àç íå ñúì áåçâåòíà.
Ôîðìàòà è íåéíèòå ïðåâúïëàùåíèÿ. Èäåèòå è òÿõíàòà ôîðìà. Áëÿñúêúò íà ñöåíàòà, âèõàðúò íà òàíöà, ìàãèÿòà íà ñëîâîòî, øåìåòúò íà âúîáðàæåíèåòî, áåçêðàÿò íà öâåòîâåòå, ïëàñòè÷íîñòòà íà òÿëîòî. Êðàéíîñòòà íà ÷óâñòâàòà. ìå÷òàòåëíîñò èçâúí âðåìåòî. Ñâîáîäíîòî ïëàíèðàíå â ïðîñòðàíñòâàòà íà ôàíòàçèÿòà. Ïîëåòúò.
Âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî.
Òè ñè áåçêðàé. ...è âàëè. Íå, íå ñïèðàé äà ìèñëèø çà ìåí - äîïóñíè ìå!
Ïî âÿòúðà, ïî âÿòúðà - ñ êðèëå îáúðíàòè íàâúòðå. Ñïèðàëàòà íàâúòðå â ñåáå ñè. Ñïîìåíè, îò ìèñëèòå ïî-æèâè. Áåçñïèðíîòî ïðåëèñòâàíå íà êíèãàòà ñ âñè÷êèòå îòìèíàëè ñúáèòèÿ, äîêúòî ñå ïîÿâè ÷èñòèÿò áÿë ëèñò íà óòðåøíèÿò äåí.
Òè ñè. Ïîçâîëè ìè äà ãî îöâåòÿ âúâ ñèíüî.
...è âàëè. À óëè÷íàòà ëàìïà âñå ñâÿòêà è çàãàñÿ... è ïàê... ñÿêàø âïåðèëà ïîãëåä â ñàìîòíèÿ ïðîçîðåö. Òè ñè. Íå ñå êîëåáàé - ïîãëåäíè ìå.
...è âàëè.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 28.04.2004 @ 13:56:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   So_HaPpY

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 07:49:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âàëè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âàëè
îò Opium íà 19.06.2004 @ 14:32:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.liternet.bg/publish/bpetkova/index.html
Èìàø ïîíÿêîãà ìíîãî õóáàâà îáðàçíîñò. È òîâà ”âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò å ñèíüî” ùå ñè ãî îòêðàäíà. Îáà÷å ãëàãîëà êàòî ñúñòàâêà íà ðå÷òà çà íèùî ãî íÿìàø. Ùå òè ïîäàðÿ ðå÷íèê :-) Ãëàãîëèòå âêàðâàò äâèæåíèå. Èíà÷å å ñòàòè÷íî, ñòàòè÷íà êàðòèíà, óìîðÿâà.


Re: Âàëè
îò nenachenatDen íà 20.06.2004 @ 18:21:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
â òàêúâ ñëó÷àé,
Íåêà äà âàëè !!!
 ñèíüî,
íàé-äîáðå:)
àêî ëè ïúê íå,ùå å æàëêî âñè÷êî õóáàâî íà òîçè ñâÿò äà å áåçöâåòíî


Re: Âàëè
îò So_HaPpY íà 05.07.2004 @ 14:04:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿìà äà å æàëêî, çàùîòî íèùî õóáàâî íå å áåçöâåòíî :)

]