Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 798
ХуЛитери: 4
Всичко: 802

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДокато пътувах към теб
раздел: Еротика
автор: RedRose

Това е разказ за едно пътуване. Всъщност - за най-дългото пътуване в живота ми.
Разбира се, изобщо не бях подготвена за това, което ме очаква и в първия момент се почувствах безкрайно объркана, а после...

После вече бях напълно дезориентирана. От много време, удобно сгушена в спокойното си сиво ежедневие, упорито отказвах да надникна извън черупката си, въпреки че отдавна се задушавах. Искаше ми се да го приема за нормално и като че ли се бях примирила.
И тогава, през един от онези дни, за които толкова пишеха в приказките, в които отдавна не вярвах, се появи той - сякаш изтъкан от любов и носещ в себе си любов. Невидимото му и безплътно присъствие ми напомни за онези сънища, които така ми се искаше да не свършват. Разбрах, че се е появил, за да ми покаже, че съм жива.
Започнах да чувствам сърцето си. Отмаляла от радост, се наслаждавах на всеки негов не винаги ритмичен удар - понякога сякаш спираше за кратко, а после със силата на ураган разнасяше сгорещената ми кръв до всяко кътче на тялото ми...
Тогава реших да напусна убежището си, но бях закъсняла непростимо дълго и него вече го нямаше.
Зашеметена, започнах да се оглеждам наоколо, но открих, че дори и следите му бяха изчезнали. Кръвта ми сякаш замръзна и тогава разбрах, че трябва да го намеря - нахвърлях малко вещи в една раница, пъхнах вътре няколко книги и един празен бележник, в случай че решах нещо да му напиша, а после потеглих на път. Трябваше отново да почувствам сърцето си...
Пътуването ми започна през зимата - безброй дни вървях през заснежени полета, пресичах заледени потоци и понякога, за кратко, се подслонявах някъде на завет, но само колкото да си поема въздух, за да мога да продължа напред. Не исках да спирам, защото рискувах да остана там завинаги.
Често вадех бележника, сгрявах с дъха си замръзналия графит на молива, който случайно бях открила в едно джобче на раницата и се опитвах да пиша. Нищо не се получаваше - може би защото ръцете ми бяха премръзнали и постоянно изпусках молива в снега, а после трябваше да ровя с часове, за да го намеря.
Продължих да вървя. Понякога се разминавах с хора, кимвах им и се стараех бързо да отмина, когато виждах, че отбиват от пътя си, за да ми помогнат. Не исках да говоря с никого. Не можех да говоря с никого - не и през зимата. Вероятно щях да опитам, ако успеех да настигна пролетта...
На стотния ден от пътуването ми се спрях пред една хижа - беше малка и спретната, покрита с току-що навалял пухкав, невиждано бял сняг. Гледката болезнено ми напомни за коледната картичка, която бях изпратила на майка си минути преди да тръгна. На гърба й бях написала единствено: „Чакай ме. Винаги твоя". Не беше много, но стигаше. Беше достатъчно.
Отворих вратата на хижата, а вътре ме посрещна бумтящият огън в камината - тогава протегнах ръце към пламъците и почувствах как животът ми бавно се връща. Разбрах, че е време да пиша. Извадих бележника, а моливът сякаш оживя в ръцете ми...
„Усещам топлината на стаята във всяко кътче на душата си. Дори и там, където никога не съм чувствала топлина.
Не стой до вратата - нима не разбра, че ключът отдавна е там някъде - навън, сред снежните преспи - изхвърлих го веднага, щом долових присъствието ти...
Ела при мен и започни да ме галиш така, както никога не си докосвал друго човешко същество през живота си.
Започни от косите ми...прекарай пръсти през тях, за да усетиш уханието и копринената им мекота, а аз ще се отпусна в ръцете ти гола и уязвима, облечена единствено с любовта си към теб.
Очертай с пръст устните ми...бавно...нежно, а аз ще положа усилия, за да не ти кажа колко много те обичам. С мъка ще сподавя надигащия се в гърдите ми стон и с наслада ще се отдам на страстния триумф на дланите ти.
Докосвай гърдите ми, докато усетиш как зърната им се втвърдяват и разцъфват пред теб като цвят на роза. Прокарай език по тях, гали ги отново и отново, а аз ще се постарая да не нарушавам тишината на нощта..."

Излязох от хижата и видях, че снегът се беше стопил. Отново продължих пътя си, но сега вече като че ли знаех посоката. Или - поне усещах накъде трябва да вървя.
Природата се беше събудила, но щях ли да успея да видя зеления цвят на тревата?
Четях написаното отново и отново... Бях чувала някъде, че за щастието трудно се пише - може би затова така мъчително движех молива, рисувайки буква след буква...
А как тогава да опиша копнежът?
„...И ще усещам устните ти навсякъде. Нека дъхът ти, горещ и нетърпелив, да оставя влажни следи по мен.
Ще опитам да повдигна глава и да се огледам в очите ти, но тялото ми е толкова безплътно и нежно, излято сякаш от нажежен до кипване восък -затова ще остана още миг неподвижна.
Протегни ръка и бавно докосни пулсиращата като сърцето ми женственост - искам да усетиш горещата й лепкава влага по пръстите си, а после внимателно ги поднеси към устните си.
Почувствай живота и тогава вкусът ми ще те опие така, че едва ли някога ще ме забравиш..."

Вече бях спряла да броя дните. Пътят отдавна беше свършил, но аз продължавах да вървя. Отново не знаех накъде отивам, но трябваше да те намеря. Трябваше.
Нощувах на различни места, а сутрин с благодарност посрещах изгрева. Минавах покрай реки и езера - често дъжда и вятъра бяха единственият ми ориентир.
Лутах се дълго, без посока, а после започнах да следвам пътят на слънцето - може би защото толкова се надявах да ме заведе при теб...
„ Целувай ме дълго и изпепеляващо, докато и двамата не останем без дъх от очакване... Ще те притискам до себе си, изпълнена с желание, нетърпение и дива страст - бавно ще докосвам раменете ти , а после нежно ще се потопя в косите ти.
Проникни в мен така, както си мечтая да го сториш - дълбоко и всеобхватно, а аз ще ти помогна , за да намериш пътя..."

Опитах се отново да броя. Започнах да си спомням всеки миг от дългото си пътешествие. Хиляда дни ми бяха нужни, за да кръстосам света - не бях стигнала до теб, но имах още ден на разположение. Тогава щях да те открия...
„...И когато го намериш ... пътя, посочен нежно от дланта ми - поспри за миг, за да те настигна...
Води ме уверено и смело към удоволствието, изживяно само в сънищата ми - нека потеглим заедно и да намерим пътеката към вечното щастие...каквото и да е то.
Полей лицето и косите ми с последните капчици от твоята наслада, а аз грижливо ще ги събера с върха на езика си, наслаждавайки се на аромата на живота..."

Докато пишех, отново започна да вали сняг. Може би така и трябва - да приключа там, от където бях започнала. Един цикъл се затваря, за да се отвори друг.
Разпервам ръце, за да посрещна новия ден, а снегът се сипе около мен на едри парцали. Поемам дълбоко въздух - време е да напиша последното изречение...
„Продължавам да пътувам към Теб!"


Публикувано от BlackCat на 03.02.2006 @ 20:26:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   RedRose

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:36:02 часа

добави твой текст
"Докато пътувах към теб" | Вход | 5 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Докато пътувах към теб
от desen_galo6 (desen_galo6@yahoo.com) на 04.02.2006 @ 05:34:28
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко това може би искрено вълнува аФторката, но е досадно за Читателя.


Re: Докато пътувах към теб
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 04.02.2006 @ 13:44:51
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
А може би все пак зависи кой е Читателя

]


Re: Докато пътувах към теб
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 04.02.2006 @ 14:03:48
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
И още нещо- май обичаш да провокираш аФторите, а?
Или просто обичаш да се заяждаш?

]


Re: Докато пътувах към теб
от feniks74 на 18.01.2008 @ 01:34:53
(Профил | Изпрати бележка)
Отговор към Галоша: Слава Богу,че не си ти читател! Не галош,а пълен цървул си!

]


Re: Докато пътувах към теб
от redactora (redactora@abv.bg) на 05.02.2006 @ 21:13:25
(Профил | Изпрати бележка) http://redactora.hit.bg
Рано или късно - всеки от нас предприема поне едно такова пътуване - към някого, или - към себе си...
Пожелавам ти, твоето пътуване да те доведе до целта ти!

Поздрави за хубавия разказ!


Re: Докато пътувах към теб
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 06.02.2006 @ 19:48:25
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Предприемайки това пътуване - не знаех какво ме очаква. И - все още не знам... Но наистина се надявам да стигна до целта!
Благодаря за подкрепата, редакторе! :))))

]


Re: Докато пътувах към теб
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 12.02.2006 @ 18:15:29
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох текста бавно и внимателно....
Много дълбоко е всичко!
Може би търпи малки съкращения, но става и така.
"КОйто търси, намира"...
Поздрави!
:-)


Re: Докато пътувах към теб
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 12.02.2006 @ 21:19:28
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Много ти благодаря за мнението! :-)
Доста ме поизмъчи този разказ - може би защото, от една страна, исках непременно да изразя това, което е вътре в мен и не ми дава покой от доста време, а от друга - може би е така, защото кратките текстове са ме затруднявали винаги много!
А уж се стараех да не бъда многословна...:-)
Поздрави и на теб!

]


Re: Докато пътувах към теб
от milcho на 12.01.2008 @ 19:30:04
(Профил | Изпрати бележка)
Да. Пътуването на Човека към Човека, това го прави Човек.
по Карл Ясперс.
Става.


Re: Докато пътувах към теб
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 14.01.2008 @ 09:57:09
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Оказа се, че цялото това пътуване не си е струвало - само където напразно "бих" път :) Но със сигурност ме е направило малко по-мъдра ...или поне така ми се струва!
Благодаря за коментара!

]


Re: Докато пътувах към теб
от feniks74 на 18.01.2008 @ 01:45:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ха! Милчо симулира познания по философия! По специално-Ясперс! Предполагам,че цитирането на Ясперс е свързано с непознаването на факта(от страна на Милчо),че Карл Ясперс защитава докторска дисертация на тема : "Обща психопатология",и неосъзнатото усещане,че е по-добре да се намира в момента(Милчо) в психиатричната клиника в Хайделберг,където е работил философът.

]


Re: Докато пътувах към теб
от victoria на 03.04.2008 @ 10:09:56
(Профил | Изпрати бележка)
"... поспри за миг за да те настигна..."
==================================
Точно това е един от най-важните проблеми
на несъвършената ни човешка природа, никога
не даваме шанс на себе си да бъдем настигнати...
И точно затова нерядко се разминаваме с най-хубавото,
което би могло да ни се случи... :)))
Много ми хареса ! Поздрави !