Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 938
ХуЛитери: 5
Всичко: 943

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: durak
:: mariq-desislava
:: rajsun
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбеци
раздел: Разкази
автор: estela41

Много ги мразя мъже с обеци. Естетическото ми чувство вътре се нагъва и напъва да се излее в мътен словесен поток.
Дори мога ей сега да не се кача в тая маршрутка, дето я кара тоя обецар. Само на носа няма обеца!... Обезателно се тъпче с наркотици и вие сутрин като стар махмурлия, попаднал на менте. Сигурно си сменя приятелките през месец, а поглежда и към мъжко.Това последното - сто процента! И в моя клас има един с по три обеци на ухо. Абсолютно няма да танцувам с него на бала. Представям си как ми шепне нещо на ухото и среброто се търка в бузата ми. Уффф! Обаче сега, в тоя лепкав дъжд! Качвам се, нямам избор. Отзад като съм хич няма да го забелязвам.

Както ми е застанл и тоя, дебелият, направо нищо не се вижда и съм си гот. Що го мразя толкова? Не знам. Няколко пъти вече ме вози тая седмица, добре кара момъкът, ама като ми блесне тая обеца и...Добре поне, че не слуша чалга. Що съм толкова нервна? Трябва да е заради Мони. Ще го забравя. Няма да съм втората, пък ако ще и да ми свали Млечния път от небето. Не можел да каже на Криси, че ме харесва. На нея не може, а на мен, на мен всичко може да признае. Не мога да разбера защо хората ме използват за парцал. Едно време съседката викаше на мъжа си: "Като ставаш чердже, ще стъпят по тебе!" Вика му, вика му и накрая го "изпра" в един развод и го остави да се суши без апартамент и вила. Който не обича да стъпва по килими, тъй действа.

Ох, докато минем тия завои из Дружба...Добре поне, че слязоха хора, та седнах.. Седнах - то добре, обаче виждам шофьора. И двете му уши виждам. Иде ми да се извърна с гръб, обаче няма хватка да стане Що спря сега? Аха...бабата, дето се качи, не е платила. Откъде се извъди тази баба? Хехехе! Ще ме умори от смях! То бива дрехи на етажи, но това е направо панаир. И анцуг, и фусти, и дълъг елек , и късо якенце. Бас ловя , че нито една дреха не е купувана за нея. Дарени са от внучки и дъщери или от други хора. Зелено, синьо, малко оранж, малко жълто и много червено - любимата ми комбинация! Цяла дъга тая баба. И забрадката и - полска ливада. Тия теменужки само дето не са разцъфтели. Няма пари а? Ми то с тия пенсии днес...


Баба ми на село спря лекарствата за очите. " Не ща - вика - тоя свят да го гледам веке!Нека окьрьОвя и с двете!" Дядо и прави чай от боровинки. Насади цяла леха, че да я поддържа. Вика и "Боровинка с два плюса" и суши с кила за зимата. Аха - тръгна най-сетне. Сигурно бабата плати. Не, не е! Гледай как бърка завалийката из джобовете. То пък джобове да искаш. И вътрешни, и външни , жалко , че са все празни. Само да не почне да се съблича, че оттук се усеща кога е била последната и баня. Взе да ме кефи тая баба. С какво внимание търси из джобовете, сякаш вярва, че наистина има вътре лев и петдесет. Ама че артистка! Самороден талант. Тая и да я хванат на класното по философия, че преписва, ще каже, че пищовът сам се е озовал в ръкава и. И миловидно изражение извади, ще разплаче Попова. Ама е и симпатяга... изпоти се направо, не знам пък това как го постигна. Сигурно и е малко неудобно, все пак без билет е.

Хората се правят, че не я виждат, щото да не би случайно да им събуди съчувствието. Да не би да им поиска, че то...човещина. Помъкнала се баба на сигурно 78 години и с две пълни торби с корнишони...някак жал да ти стане. Как да я свали тоя обецар и как да остане на улицата жената в тоя есенен дъжд.Той пък не спира да я подканя. Неуморен! Сигурно не си е взел дрогата сутринта и е нервен. Леле, че противен тип. Така да тормози възрастна жена. Къде е отглеждан тоя? Ама и ние мълчим, никой не я защитава. Даже мъжът отзад шепне на съседката си, че вече се е навъдил един народ лъжлив, не можеш на никого вяра да имаш. Всеки гледа да те преметне. А тя се съгласява и направо е възмутена от тая жена, която има пари за краставички, ама няма пари за билетче. Че отде да вземе човек за всичко? Има си ценностна скала. Това последното съчетание ми е от часовете по литература. Обожавам го. Като кажа "ценностната скала на героя е твърде размита и се конфронтира с универсалните стойности..." и учителката изпада в екстаз...


Жената продължава да търси. Шофьорът почна нещо да се смее. Подиграва и се. Чакай да си сваля слушалките на дискмена, че нещо не го чувам добре. Ако се опита да и каже нещо ребром, ще си има работа с мен. Ще види той как се носят обици...само дано, като се наложи да ида близо и да си поговорим, тъй, на четири очи, да не се окаже, че има някакво топче и на езика, че тогава ще сляза от маршрутката преди бабата.Имам ли поне един лев, че да дам на тая женица. Мразя чанти със сто прегради. Особено когато са моите чанти! Никога нищо не си намирам.

Хехехе! Бабата май пристигна. Подбра чантите.

- Благодарим ти, момче! Жив да си, че нал видя, не можах да си намеря левчето. Туканка беше, ма е паднАло.

- Видях аз, видях. Па иди кажи и на другите от маалата, че днес возя на промоция.Да ми се качат за украса. Ай слизай, че имам график.

Нещо вътре ме грейна: Може и да не взема опиати тоя. А така , като се усмихна, май и обецата му пасна някак по-добре. И тя комай се усмихна...Пък и аз...Нали и бездруго все с него се возя. Дали харесва САМО момичета с обеци ?


Публикувано от BlackCat на 23.01.2006 @ 12:42:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   estela41

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 19:51:16 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Обеци" | Вход | 8 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обеци
от Paisa (paisa@abv.bg) на 23.01.2006 @ 12:53:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ама много си добра в писането! И хубава тема си захванала. Дали някога освен на лице, ще се научим да гледаме и на сърце?
Вече знам какво да ти подаря на рождения ти ден :)))


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 23.01.2006 @ 13:30:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ох...не ми се говори за рожден ден. Все повече отънява линията, която ми предстои. Или да се утешавам, че става по-широка?

]


Re: Обеци
от ElToro на 23.01.2006 @ 13:15:33
(Профил | Изпрати бележка)
Това ще го отнеса в рубриката "Метаморфози" !

Поздрави !

;-)


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 23.01.2006 @ 13:29:19
(Профил | Изпрати бележка)
Отнеси го на ръце. Нежно, да не му паднат обеците:))))

]


Re: Обеци
от midnight_witch на 23.01.2006 @ 13:37:39
(Профил | Изпрати бележка)
може ли да споделите номера на маршрутката ? така и така вози на прИмоция! :)
здрасти Ес!
аз пък ги харесвам обецарите.дали имам някакво изкривяване ?


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.01.2006 @ 07:13:07
(Профил | Изпрати бележка)
Споко!
Нямаш изкривяване. Просто минаваш на скорост през фунията на Времето. А там редовно има...наречи го както щеш:изкривявания, черни дупки, сблъсък с метеорити и прочие...

]


Re: Обеци
от borrco на 23.01.2006 @ 16:05:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, сладкодумке, евала! :-)


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.01.2006 @ 07:13:44
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Батко!
Жив и здрав!
И Тя също:)))

]


Re: Обеци
от ANG на 23.01.2006 @ 22:21:56
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
кът`глеам
имам си
не съ викат обеци
а пиърсинг
имам си и на носа, и на ушите, че и на още едно место
`мбаче ги носа заради даскалицата...

дал` да не стана шифьор
или да си изпия ликьора с наркотика
наркотика ми са силиконите
ма туй е друга свалка

аре


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.01.2006 @ 07:17:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ти на мен уроци по езикознание ли ще преподаваш, Учителю?

Нещо против българските думи?

Как ти се вписва в съзнанието изразът: Тя го погали и усети как пиърсингът му охлади дланта и... или: Може ли да те целуна и да ти захапя игриво пиърсинга?.

И какво ти направи моят текст, та му говориш на развален португалски:))))


]


Re: Обеци
от ANG на 31.01.2006 @ 19:30:44
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
е за португалския - при това развален
се извинявам
обаче
просто исках да ти кажа

че имам пиърсинг

пък ти не успя да намериш БГ еквивалент та
пиърсинг

]


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 02.02.2006 @ 06:49:18
(Профил | Изпрати бележка)
То и няма бълграски еквивалент.
Думите, които навлизат в момента в нашия език, идват директно с фонетичните и морфологичните особености на езика, който ги е създал.

Пък ти...къде ти е пиърсингът?


]


Re: Обеци
от ANG на 02.02.2006 @ 09:36:53
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/

Който търси, го вижда
пиърсингът - предизвиква любопитство и митническа проверка


]


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 02.02.2006 @ 10:09:18
(Профил | Изпрати бележка)
Ако стана митничарка, показваш ли ми го?

Пък през границата...само срещу гаранция:)))

]


Re: Обеци
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 25.01.2006 @ 10:59:42
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав разказ!
Поздрави!


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 25.01.2006 @ 12:18:40
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря ти.

]


Re: Обеци
от PAWLETA на 02.02.2006 @ 12:40:47
(Профил | Изпрати бележка)
Все си се чудех какви мисли минават в главата ти понякога. Ес... ти наистина обичаш живота и знаеш как да го опишеш така, че да донесеш радост на другите.


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 03.02.2006 @ 17:54:54
(Профил | Изпрати бележка)
Минават те...дори и светофарите не признават.
Благодаря ти за коментара!

]


Re: Обеци
от ESEN (z55@dir.bg) на 05.02.2006 @ 20:44:07
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Как хубаво си я разнищила тази тема за обеците!

Поздрав!
:)))


Re: Обеци
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 06.02.2006 @ 06:18:43
(Профил | Изпрати бележка)
Някои приятели вече са ми сърдити, че снемам доверието към тоя вид украса.
:)))

]