Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 794
ХуЛитери: 2
Всичко: 796

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗаветът на Хекатера
раздел: Приказки
автор: miglena

Живял в благоденстващото, но тайно орисано с несретна участ, кралство Лилезия снажен като наперена ела, романтичен като ромон на славопоен ручей и неудържим като гривите на пролетния вятър принц на име Еридис от рода Биливан.

Когато той навършил пълнолетие, посланиците на съседните кралства се изредили да молят за аудиенции с принца, за да представят галантно на неговото благородно внимание портрети на своите принцеси, с надеждата сърцето на Еридис да бъде покорено ... За тяхна жалост и недоумение пред грубото незачитане на протокол и етикет, нито принцът благоволявал да ги приеме, нито баща му крал Биливан ХIII-ти давал знак, че ще устрои бал за представяне на принцесите-дебютантки на престолонаследника.

Зашушукало се из някои придворни кръгове, че кралят се боял за трона си заради популярността на Еридис, други коментирали, че принцът може би желаел да се отдаде на монашество, трети подозирали, че единственият кралски син и наследник на престола е тайно и скандално влюбен в девойка от простолюдието ... Интригите тровели сънищата на двора, но само крал Биливан XIII-ти и синът му знаели истината: как влюбената навремето в краля, но пренебрегната заради принцеса, магьосница Хекатера изрекла в отчаянието си черна прокоба - ако първородният син на краля пожелае да се ожени по сметка, мигом кралството на девойката-избраница да пропадне вдън земя при земетръс, или да бъде погълнато от морските вълни, или гръм и мълнии да го опожарят до последната колиба. А ако престолонаследникът предложел ръката си на избраница по любов, то неговото собствено кралство да бъде застигнато от същата участ ...

Годините прелитали като лястовичи ята над Лилезия, а в горестни балади бардове оприличавали съдбата на престола с кукувичи гнезда и ябълки без семенца. Потайно и подмолно, съседните владетели се съюзили и договорили как да си разделят Лилезия след гибелта на Биливанския род. В своята безнадеждност, принцът сбрал цялото си благородство, посетил самата Хекатера в пещерата й на Острова на хортензиите и я запитал какво би поискала в замяна на развалянето на прокобата. Магьосницата била вложила цялата си сила в поддържането на изречените от нея слова и нямала нищо друго нито на този, нито в другите светове. Замрежените й очи едвам долавяли очертанията на силуета на Еридис. Затова, за да се увери, че пред нея наистина е синът на злощастния й любим, тя пожелала да го погали по лицето с призрачно-костеливите си пръсти, които независимо от годините, помнели всяка обична извивка ...

Принцът се доближил, затворил очи и се оставил на ласките на приличащата на мумия старица. И двамата заплакали ... от безсилие да огънат хода на времето като великденско геврече ... И плакали, плакали, плакали ... докато Островът на хортензиите се потопил под водата и пещерата се оказала в съседство с двореца на морския цар Посеймир. Любопитни русалки наобиколили странната двойка от Сухата земя , но скоро така се разтъжили от скръбта на двамината, че побързали да измолят от Посеймир да възложи на придворните си знахари да намерят лек за горестта на сухоземците. Намерила се една лечителка, чиято пра-пра-пра-баба била чувала от своя пра-пра-пра-дядо за подобен случай и предала на пра-пра-пра-внучката си рецептата за разваляне на прокобата.

Магьосницата трябвало да се отрече от словата си, след което завинаги да остане няма, и неми да са потомците й до девето коляно, за да не се изричат никога повече подобни прокоби. Принцът трябвало да поправи стореното от баща си и да се ожени за Хекатера. Така бракът нямало да е нито по сметка, нито по любов, а в изпълнение на синовен дълг и кралството нямало да погине от развилняла се природна стихия. Всеки трябвало да даде прошка от цяла душа и с чисто сърце: магьосницата - на краля, кралят - на магьосницата, принцът - на двамата ... а потомците на принца и на магьосницата - на всички тях, за безсловесността ...

Така и станало. Без сватбени тържества и веселия, само пред кръвта във вените си, Хекатера и Еридис се врекли на брачен съюз, който смъртта само щяла да укрепи един ден ... и заживели в своя новопостроен палат със стени от корали, прозорци от елмази и покрит с позлатени кубета. Какви били учудването и радостта на принца, когато на утринта след сватбата първите лъчи на пробуждащата се зора погалили лицето на фейски красивата млада жена в леглото му! Прошката отнела силата от прокобата и я възвърнала на тялото на невестата ... А Еридис я обичал като с две сърца - своето, и бащиното ... Нямало как Хекатера да изразява обичта си на глас ... затова пък пишела поеми, които можели да разплачат и скалите на близките планини, танцувала така, че дъждът забравял да вали, а когато свирела, музикалните инструменти оживявали ... и проговаряли ... Така и потомците им до девето коляно от рода Биливан, макар и безсловесни, прославили Лилезия по цялата земя със своите книги, танцово майсторство и музикално изкуство. И предавали на хората завета на Хекатера: не изричай прокоби, давай прошка с цяла душа и чисто сърце, и казвай „обичам те" не само с думи на глас ...


Публикувано от railleuse на 16.01.2006 @ 14:39:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:13:33 часа

добави твой текст
"Заветът на Хекатера" | Вход | 10 коментара (42 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Заветът на Хекатера
от ANG на 17.01.2006 @ 12:27:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
включвам се в прикзнаия керван след...
няколко четения

та
ябълката със семенаца е символ... голяам
великденското геврече - като символ на безкрайността... интересно
и още един съвпадък
вчера, в поредната ми нова Шантасмагория и аз писах за кравай - трябва да сверя часовника по часове и минути...

друго

Посеймир-Посейдон- Посейдал
от водата сме

48% от семейните (като мен) сега в БГ се женят без брак - по официална статистика
според мен - те са поне 70%
както и да е
лишават се от приказната музика на Менделсон от Сън в лятна нощ
последното кореспондира достатъчно много с идеите на твоята приказка, не само защото и при Шексипровата пиеса свадбите не са по канона - а пък Лятната нощ е (ако не се лъжа)най-големия празник ва маговете... 24.06

така че
връзки на всички линии и нива


казах го
мислено


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 17.01.2006 @ 14:20:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) почти всяко от имената е закодирано, но нямам намерение да гълтам шифъра - напротив: вече декодирах Хекатера, а пък на теб ти разкривам, че Лилезия е Земята на Лилит, а Еридис произхожда от Ерос, Адонис и ... Еридан

отдавна съм се убедила, че най-скришното място за всеки шифър и тайна и богатство е да го изложиш пред очите на всички, така тези, които ти вярват, ще знаят за какво става дума, а другите, които ти нямат доверие, ще си загубят съня и ще се тровят в подозренията си за какво ли наистина става дума и къде ли е всъщност съкровището

Посеймир ми е любимото име тук - защото на мен ми звучи като "Посей-Мир", и по още две други причини, които са си мои лични талисманчета PPpPpppРР

още през миналия век - някъде към 1997-8г. - всяко трето дете в България се раждаше извън брака, това според официалната статистика, сега вече съотношението е 1 към 1 ... живи и здрави да са, че все пак /се/ раждат !!!

http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl?Board=obshta&Number=164211&page=1&view=collapsed&sb=5

преди време мечтаех да посрещна Лятно Слънцестоене при Стоунхендж, после като видях какви тълпи се събират в тези дни там, се отказах ... имам други идеи в тази насока, които си чакат осъществяването ...

УсмихХххХХхLLlllLLll

]


Re: Заветът на Хекатера
от ANG на 18.01.2006 @ 10:29:02
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
както и аз съм бил хиляди пъти на
Матчу Пикчу - на сън или във фантазиите си или по телевизията...
ти си ми пращала линкове
това за шифъра си е така
дешифрирането е въпрос на необходимост от ново познание
колко неща от тоя свят дешифрираме само на материално равнище, а то е разгадаемо поне на едно ниво по-

]


Re: Заветът на Хекатера
от ANG на 18.01.2006 @ 11:06:08
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
http://users.telenet.be/dinat/parisbynight.html

]


Re: ПАРИЖ НОЩЕМ...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 18.01.2006 @ 11:45:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) мерси, мерси ... ще ми се и за София и за други места из България, особено за някои "особени" места, да има подобни феерични панорамни картини ...

а иначе, изпитах със смях и сега отново почти същото, което и при първото ми посещение в Париж: тогава пристигнах с кола късно вечерта, на другия ден беше облачно и Айфеловата кула никаква не се виждаше, чак когато бях в самото й подножие я видях ... и сега така: вероятно напълно тенденциозно, са я сложили в центъра на панорамата ... и си е символ отвсякъде, макар и само връхчето да се вижда ... виж, катедралата са я уважили подобаващо с близкия кадър ... ангелска гледка ;)))))))))

]


Re: ПАРИЖ НОЩЕМ...
от ANG на 18.01.2006 @ 13:15:22
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
имаимаима

има линкове на спътникови снимки - НАСА - на всяко кътче от земята и с лупа можеш да си ги увеличаваш

само че
загубих си линковете
все от някъде може да се

]


Re: ПАРИЖ НОЩЕМ...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 18.01.2006 @ 13:32:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
http://visibleearth.nasa.gov/view_set.php?categoryID=2155

... има ама не съвсем ... на търсене за "България" показва Черно море и Гърция и Турция

може би друг линк към НАСА имаш предвид :)

]


Re: ПАРИЖ НОЩЕМ...
от ANG на 19.01.2006 @ 11:34:25
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
презаписах си тези
ти си находка за всеки от сайта

]


Re: БГ ОТ САТЕЛИТ...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 18.01.2006 @ 13:40:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... тук има малко повече - планини и Дунав и ... пловдивското летище РРрРРрРРр ама не видях Пирин ......

]


Re: ЕВРОПА КАТО ... СЪЗВЕЗДИЕ ...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 18.01.2006 @ 13:44:42
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))) това ми харесва - като че е ... някъде в небето ... :)

http://www.darksky.org/images/satelite/europe_lights.gif

]


Re: древно и модерно ... към небето, от небето ...
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 18.01.2006 @ 14:11:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
http://www.spaceimaging.com/gallery/ancientObservatories/default.htm

а това е върха! Древните обсерватории и сателитните им снимки!!!

((: тук има добър зуум :)

]


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 18.01.2006 @ 12:00:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))))) онзи колаж с Мадара, Мачу Пикчу, Сфинкса и галактиките съм си го сложила и на телефона ...

добре е да си избираме подходящото ниво, но често е нужно да се съобразяваме с нивото около нас, което не винаги е като нашето ... въпреки че на мен постоянно ми се случва да си мисля, че другите знаят и разбират това, което аз знам и разбирам ... но естествено, очевидни за специалисти в толкова много други области неща са ми непонятни ...

"реалността е обсесия, която позволяваме да ни обземе" ... над тази мисъл размишлявам от снощи, изгледах цял филм с почти нищо друго забележително в него, но пък сентенцията си заслужава ;))))


]


Re: Заветът на Хекатера
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 16.01.2006 @ 14:54:08
(Профил | Изпрати бележка)
няма как след този текст човек да не стане мъничко по-добър...

Феичке :)


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 14:58:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) чудна ти е орисията на приказката, Вълшебнице! :))

]


Re: Заветът на Хекатера
от Dimi на 16.01.2006 @ 15:03:35
(Профил | Изпрати бележка)
Приказен филм си написала, Меги, заслушах се така, че не ми се искаше да свърши. Благодаря ти за удоволствието!


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 15:10:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Снощи се приспах с началото на тази приказка, но едва днес, докато я пишех, разбрах как да разваля прокобата ... имах и едни други варианти ... как при морския цар принцът научава да казва "обичам те" без слова ... но пък това нали са онези, забранените думички ... ааа, имаше и "женски вариант" - да става въпрос за принцеса ... и магьосник ... но така се получи с подобаващо послание :)))

]


Re: Заветът на Хекатера
от Fabiana на 16.01.2006 @ 15:30:29
(Профил | Изпрати бележка)
Сладкодумница... унесе ме... :))))


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 15:37:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))) между редовете са вплетени испански и кубински и бразилски китари, които ми акомпанираха в сътворението .... :)

]


Re: Заветът на Хекатера
от I_naistina на 16.01.2006 @ 16:04:01
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Мигленааа... Ако не ги беше бракосъчетала :)
Директно се бях влюбила! Давам 100 кралства господарства за Еридис )))))

А описанията ти са толкова живи, чееее...
Ей това изречение ми става любимо

"Годините прелитали като лястовичи ята над Лилезия, а в горестни балади бардове оприличавали съдбата на престола с кукувичи гнезда и ябълки без семенца."

Благодаря за удоволствието със сутрешното ми кафе! Страхотно събуждане!



Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 17:38:42
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
В древността имало жени, които наричали Лунни пророчици. Те ставали такива след като в състояние на транс, простирали ръце към Луната и мислено поемали към нея по мост от сребриста енергия. По пътя ги обливал звезден огън, който изглеждал като златисто или сребристо сияние, обгръщащо тялото на жената. Този огън ги изчиствал от всичко земно и мръсно и бил своеобразен ФИЛТЪР, който НЕ ПРОПУСКАЛ ХОРА, НОСЕЩИ В СЕБЕ СИ ЗЛО. Стигайки Луната, жената се сливала с нея и в този момент виждала картини за бъдещето на свои близки и своя народ. А силата, която Пророчиците получавали от Луната, запазвала тяхната младост и удължавала живота им . . .

Луната-Диана-Хеката обединява три аспекта в едно, тя е "Diva triformis" и е праобраз на Троицата ;)

Но моята магьосница е здраво свързана и със Земята, Terra, и с нейните стихии, и със земната любов, разбира се :))

]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от I_naistina на 16.01.2006 @ 17:47:14
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Абсолютно не се съмнявах, че зад приказката стои легенда! Но признавам тази е нова за мен!
Много интересно... Тебе те чета с отворена уста направо, дори и в коментари ))))))))

Хех Лунните пророчици :)

Колко е хубаво всеки ден да научаваш по нещо!
Признавам те за лечителка на безсъние и обратното- нежелание за събуждане! Да!
Благодаря!

]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 18:00:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)) вярна последователка съм на един от водещите за мен постулати на Кастанеда: "Превърни сънуването във всеобхватна реалност" ... и доста от творенията ми в сайта, който ти изпратих в началото, са резултат на "упражненията" ми в тази насока

Кастанеда е също един от гениите, чиито творби принадлежат на човечеството - ако не си го срещала досега, потърси го ... а ако си, то знай, че аз му вярвам от първия до деветия том, буква по буква ... десетият е труден за преглъщане, много цинизъм е насъбран там, въпреки че е своеобразно "резюме" на първите девет ...

само като погледна заглавията, и се вдъхновявам: Една отделна реалност, Сказания за силата, Дарът на орела, Огънят отвътре, Силата на безмълвието, Изкуството на сънуването .... ;)))))))

]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от I_naistina на 16.01.2006 @ 18:26:21
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
:))) буква по буква :)

Не мисля, че още съм готова да се изправя пред тези букви... Поне сто пъти съм започвала и съм се отказвала:) Трябва ми мноооого дълга настройка за такъв вид посвещаване, всяка книга за мен е точно това и обикновено разбирам на първата страница дали и е дошло времето или не... За Кастанеда още не! Така усещам! Ще ме разпилее... знам си аз:) Страх ме е! )))))

Пак поздравче за магийката в профила ти :)

]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 18:49:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
страхът е надеждна сверка с вътрешната ти готовност да се запознаеш с Духа на нечие учение, творчество ... много правилно си го усетила, и както сама казваш - следвай сърцето си

между другото, това СЪЩО е красив момент при Кастанеда - Магьосникът следва само ПЪТЯ СЪС СЪРЦЕ и изоставя всички други пътища ... а те, пътищата, толкова си приличат ... всичките водят наникъде ;)))))

(: радваш мен и Духът на Нет-а, че поглеждаш и илюстрацийките, които Той ми дарява, за да раздавам на свой ред :)

]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от I_naistina на 16.01.2006 @ 19:27:23
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Ох, още малко и ще ме навиеш значи да скачам в дълбокото... Ако не друго поне ще разбера научила ли съм се да плувам добре, след няколко години трениране :)))))

Пък и станало ли е въпрос за нещо, вече е достатъчно доказателство, че му е дошло времето( сега пък сама си давам смелост )

Да видим! Ще чуеш отзиви със сигурност! :))

И аз им се радвам на илюстрациите, вече влизам в публикациите ти директно през главния вход :)))))


]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 19:50:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Ето как те посреща Дон Хуан чрез мен:

"Съществуват и други светове, освен нашия, разположени един в друг като люспите на лука, и чрез специално обучение и подготовка ние можем да променим съзнанието си и да посетим тези удивителни места. "

"Специфичното нещо, което трябва да се научи, е как да се добереш до процепа между световете и как да влезеш в другия свят. Има процеп между двата свята, светът на диаблеро и светът на живите хора. Има място, където двата свята се застъпват. Процепът е там. Той се отваря и затваря като врата от вятъра. За да се добере дотам, човек трябва да тренира волята си. Бих казал, че той трябва да развива едно непоколебимо желание за това, трябва да се посвети всеотдайно. Но той трябва да направи това без помощта на никаква сила или човек. Човекът сам трябва да обмисли и да желае, докато дойде моментът, в който неговото тяло е готово да предприеме пътуването. "

„Сънуването може да се преживее само лично. Сънуването не означава единствено да имаш сънища, нито пък да бленуваш, да желаеш или да си представяш разни неща. Чрез него ние можем да възприемаме други светове, които несъмнено сме в състояние да опишем, ала не можем да опишем какво ни е накарало да ги възприемем; и все пак чувстваме как сънуването разкрива пред нас тези други сфери. То е като някакво усещане - като процес на телата ни, като чувство в душите ни."

... Кастанеда е просто безкрайна приказка за магията ;)))))))))

]


Re: Заветът на Хекатера - Лунните пророчици
от I_naistina на 16.01.2006 @ 20:20:16
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
"... Човекът сам трябва да обмисли и да желае, докато дойде моментът, в който неговото тяло е готово да предприеме пътуването. "

Такааа :)) Бях на 9 години, когато реших, че моят спорт ще е плуване. Не за друго, ами височина и тегло не ми стигнаха за другите:))
Бяхме 15 души в групата по плуване- най- хилавите :))) общо взето такива, които не ни приеха никъде другаде. Никой от нас не можеше да плува. Наредиха ни в права редица над по- дълбоката част на басейна. В този момент останахме 3- има. Никога няма да го забравя. Аз не се отказах, защото просто не можех да мръдна от страх :))))) И тогава чухме изсвирването... Нищо. Никой не скочи! Второ изсвирване! Двама скочиха! Аз, последна, малко преди учителят да ми помогне, т.е. да ме блъсне!
Не си спомням как точно е станало, но в срещуположния край на басейна бях само аз, преплувала цялото това разстояние. От всичките 15 души само още едно момче по- късно се научи да плува. И закриха групата :))

Та... знам ли... понякога си мисля, че помощните сили, които не трябва да използваме, всъщност сами предизвикваме по някакъв начин! Както и хората, които се превръщат във важна част от животите ни... не са случайни. А миг преди скачането, независимо причините и последствията ти си вече достатъчно готов... си мисля! Дори несъзнателно!

Ей, Магьоснице Приказна! Какво ми правиш, кажи?!? :))))))

]


Re: Заветът на Ина - Скачай и плувай ... дори да е от страх
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 20:32:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
;)))))) това си е почти готова за отделна публикация приказка от живота! Много е върховен момента, където казваш: "не можех да мръдна от страх" ... и затова "не се отказах" ... всъщност, точно тогава си успяла да направиш първата крачка в побеждаването на страха!!!

магичен е мигът точно преди скачането ... след това започва самата вълшебност {}{}{}

]


Re: Заветът на Ина - Скачай и плувай ... дори да е от страх
от I_naistina на 17.01.2006 @ 17:34:32
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Ако някога ми се прииска да пиша приказки за живота, със сигурност няма да е за моя:)) Много по- интересни хора и животи знам и познавам, та за тях ще е)) Моите случки- за маса и разговори :)))

Аз обаче още си задавам въпроси около теб и китарката, така че не съм забравила... Ако ти се доразказва, ще си умра от кеф, да знаеш :)

]


Re: приказките се случват
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 17.01.2006 @ 18:12:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)) приказките се случват, докато дишаш ... и както дишаш: почти незабележимо :)

]


Re: Заветът на Хекатера
от Ray (bdoych@abv.bg) на 16.01.2006 @ 17:51:45
(Профил | Изпрати бележка)
От одеве я мисля приказката, но някак трудно се оправям с поуките. Или по- точно не с поуките, а откъм емоционално отношение не я усетих. Но сега като се замисля, това е тъкмо логично. Тъй като не става дума нито за сметка, нито за любов. А за дълг. За разумна съзидателност.
:)


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 18:13:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) Напълно логично не си я усетила откъм емоции, защото съзнателно и целенасочено ги прикрих зад действията на лит.героите ... и още, заради прокобата, Принцът е бил възпитан да не се влюбва и не познавал това чувство, докато със затворени очи не усетил ласката ... на приличащата тогава на мумия магьосница ... а сълзите са не на любов, а на безсилие ...

поуката ... тя и не е поука, а по-скоро заклинание, което - ако му повярваш, би могло да пречисти душата и да отвори сърцето за любовта ... онази, която ЧУДОТВОРИ и превръща старицата в млада жена, а хладнокръвният мъж - в разпенен водопад ;))))))))

]


Re: Заветът на Хекатера
от libra на 16.01.2006 @ 18:49:30
(Профил | Изпрати бележка)
"само пред кръвта във вените" стават чудеса или..?
)))


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 19:35:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) хаааа, Libra миличка, много ми харесва как си ги сплела двете!!!

... това ми е един любим момент от "Спартак": когато той пита Вариния ще се омъжи ли за него, а тя му казва - ние сме роби, тук няма свещенослужител ... каква ще е клетвата ти за вярност? ... и двамата произнасят: "В името на кръвта, която тече в моите вени, и в диханието си се заклевам, че ще бъда твой/я докато умра и в моя живот няма да има никой/я друг/а, само Ти, кълна се" ... а тя добавя също, "и в отвъдния живот, в който вярвам" ...

... а бунтът, предвождан от Спартак, си Е от чудесата, които човешкият дух може да направи ... струва ми се ;)))

]


Re: Заветът на Хекатера
от libra на 16.01.2006 @ 21:03:01
(Профил | Изпрати бележка)
чета ти коментарите за Кастанеда и се усмихвам..
"човек трябва да стигне сам"
знаеш ли когато опитах да го чета и него и Куелю, вече знаех написаното..
мигленка ))

]


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 16.01.2006 @ 21:29:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) вярвам ти, няма начин да не е така, от един определен момент нататък хора като теб имат нещо като пряка връзка с вселенското познание, или по-точно казано - възвръщат си тази връзка ... но ти ги разбираш тези неща по-добре от мен, вчера си говорихме, че не се обясняват подобни ... знания и видения ... ама си е суперско да знаеш, че знаеш :)

ГушшшшШшшШ :))

]


Re: Заветът на Хекатера
от sradev (sradev@о2.pl) на 23.01.2006 @ 12:35:31
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
мълча


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 23.01.2006 @ 13:28:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
(:~;)

]


Re: Заветът на Хекатера
от Ufff на 28.02.2006 @ 10:03:11
(Профил | Изпрати бележка)
Мег, откъде имаш толкова сюжети в главата си! Чисто по детски ми е драго ,че нямата си получава принца, ех, защо не стана така и с Малката русалка...:) Пък и съм фен на обичането без глас!
Целувки!


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 28.02.2006 @ 14:04:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) точно ти ли ме питаш, ти, която с всеки публикуван твой ред ни хвърляш в недоимък на екстатично въодушевление от свръхвселенската ти, свръхрационална и свръхоригинална фантазия ;)))))))

Прегръдки във всички цветове на дъгата и съответстващата им музика ;)

]


Re: Заветът на Хекатера
от valerian на 02.03.2006 @ 12:21:33
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да не призная колко ми хареса-по принцип обожавам приказки, но факта, че е твоя и така романтична -ми стопля сърцето!И защо ли всички искат да чуят -"Обичам те"- то се показва, а не се казва!


Re: Заветът на Хекатера
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 03.03.2006 @ 12:30:15
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))) дано и твоят разказ за "приказката ти на живо" през празниците да е изпълнен с романтични "показвания" :);)

]