Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 806
ХуЛитери: 2
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗащо пилето пресича пътя?
раздел: Преводи
автор: sradev

Този въпрос зададохме на множество автори извън Хулите и ето какви отговори се получиха:


Нейл Армстронг:
Една малка крачка за пилето, една гигантска крачка за пилищарството!

Буда:
Задавайки този въпрос ти реализираш своята пилешка същност.

Бил Гейтс:
За пари.

Н. Хрущов
За родину, за Сталину!

Битълс:
За да бъде свободен като птица!

Салвадор Дали:
Рибата.

Фройд:
Пилето е женско и интерпретира пътя като фалически символ.

Айнщайн:
Дали пилето пресича пътя или пътя пилето е въпрос на гледната точка.

Лукас:
Защото Мощта е със него!

Конфуций:
Изразява уважение към родителите си.

Дарвин:
Това е естествена стъпка напред след слизане от дървото.

Боб Дилан:
Колко пътя трябва да пресече пилето, преди да може да се нарече човек?

Епикур:
На майтап.

Джек Лондон:
Дивото го зове.

Карл Маркс:
Това е историческа необходимост.

Хегел:
Само чрез диалектичен синтез на пиле и път можем да достигнем до същността на пресичането.

Киркегаард:
Пилето е мъртво. Пътят е нищо.

Мартин Лутер Кинг:
Сънувах.

Леда:
Сигурни ли сте, че не беше Зевс преоблечен като пиле?

Ленин:
Това не е пилешки път. Това е пътя на НАРОДА!

Ницше:
Ако дълго се взираш в пътя, то пътя се взира в тебе.

Едгар По:
Изкряка пилето "Никога"

Елвис Пресли:
Не си нищо друго освен пиле пресичащо всички пътища!

Риман:
Следвайки принципа на Дирихле.

Шекспир:
Да пресека или не. Това е въпроса.

Исус:
Който никога не е пресичал пътища нека първи хвърли яйце по него.

Марк Твен
Новината за неговото пресичане беше твърде преувеличена.

Билбо Багинз:
Ах как бих искал да съм в своят дом!

Цезар:
Дойде, видя, пресече.

Соломон:
Суета на суетите.

Мечо Пух:
Ако бих помислил, може би бих намерил причина.


Публикувано от BlackCat на 14.01.2006 @ 14:33:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Преводи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:26:37 часа

добави твой текст
"Защо пилето пресича пътя?" | Вход | 14 коментара (61 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Защо пилето пресича пътя?
от KatoNaSun на 14.01.2006 @ 14:35:17
(Профил | Изпрати бележка)
Оооооо, йееее- рибата!!!


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 14:38:16
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
How many roads must a chicken travel down, before they call him a man?

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:26:33
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
КатоНаСън:
И ще броди във някакъв странен град
И край странно море ще заспива

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от KatoNaSun на 15.01.2006 @ 08:44:05
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 09:20:41
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
радвам се, че ти харесва и това обяснение.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от KatoNaSun на 15.01.2006 @ 12:34:01
(Профил | Изпрати бележка)
Всъщност, бих го променила малко:
И ще броди по някакъв странен път,
после странно защо ще пресича...
;))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 20:10:34
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ето, виждаш ли - всеки има свой отговор и с нищо не е по-лош от другите.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 14:51:22
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
не намерих линк до оригинала, за това давам копие на текста

Why Did The Chicken
Cross The Road?


This page is © Copyright 1996 by James Dawe




Visitors since February 14, 1996
Local Time
Today is















Douglas Adams:
Forty-Two

Earnest Angsley:
To be HAYELED! in the name o'Jayeeezus!

Marcus Antonius:
The evil that chickens do lives after them, the good is
oft interred with their bones.

Any Philosophy 101 Professor:
Why not?

Any Calculus Professor:
The road, if expressed in the form (y2-y1)/(x2-x1)
is approximate for cases where lim(y2-y1)/(x2-x1) as (x2-x1) -> 0, is
represented by the derivative, or rate of change, of the road with
respect to the chicken, such that the value of the chicken may be
assumed equal to the value of (y2-y1)/(x2-x1), for small values of
roads.

Jane Austen:
Because it is a truth universally acknowledged that a
single chicken, being posessed of a good fortune and
presented with a good road, must be desirous of crossing.

Aristotle:
To actualize its potential.

Neil Armstrong:
One small step for chickenkind, one giant leap for poultry.

Arthur, King of the Britons:
What do you mean? African or European chickens?

Paul Atreidies:
What name have you for the chicken shaped stain upon
your road? That shall be the name that you shall call me!

Lord Baden-Powell:
Because as a Chicken Scout, it needed the Road-Crossing Merit Badge.

Bilbo Baggins:
Oh what I wouldn't give to back in my nice, warm Hobbit-hole!
I hope I never have to lay eyes on such a thing as that
chicken again!

Baldrick:
It had a cunning plan.

The Band:
To take a load off....

The Bandit, in The Treasure of The Sierra Madre:
"Chickens? Chickens? We don't need no stinkin' chickens!"

Clive Barker:
He was drawn to the road, and he didn't so much cross the
road as the road crossed him. And once across, the chicken entered into
a frightening void, filled only with the screams of a thousand agonized
souls. The hands of doom reached out of the blackness, strangling the
chicken, smothering him, suffocating him. He could not escape, as no
one who crosses the road can escape. He was now a prisoner of the
Cenobytes, doomed to an eternity of pain.

Roseanne Barr:
Urrrrrp. What chicken?

The Beatles:
To be free as a bird!

Lavrenti Beria (ex-head of the KGB):
This is a State Secret -- we have informants everywhere.

Bill The Cat
Ack. Thpppbt

Blackadder:
Queenie: Because I told it to.
Percy: To acquire a hunk of purest green
Lord Flasheart: To DOOOOOOOOO IT!


Lucien Bouchard:
So that it could be SEPARATE!

Ben Bova:
To be reunited with beautiful grey-eyed Athena, the woman he
has loved for all of time

Brisco (Law and Order):
For A Bagel

Bruce, Bruce, Bruce, Bruce, Bruce and Bruce:
To grab a Fosters and get away from the poofters!

Buddha:
If you ask this question, you deny your own
chicken-nature.

Archie Bunker:
I don't care what them there chickens do, as long as they
stay on THEIR side of the street!

Bugs Bunny: What's up, cluck?

Robert Burns:
Fair Fa Your Honest Sonsie Face
Great Chieftain O' The Chicken Race
The blackened road 'ahind ye said
Ye best run quick ere ye be deid!

George Bush:
If it did it was out of the loop

George Bush: (again)
It could see the thousand points of headlights....

Rhett Butler:
Frankly my dear, it didn't give a damn!


още коментари...


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:35:57
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
sradev:
Да излезнеш от тоз свят е лесно:
разкъсай възела на крачките,
изтрий слюнката на думите
откъсни рани незарастващи...
после спри времето,
погледни с чисто око -
нека всичко като ново
гали със свойта чудесност.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 14.01.2006 @ 15:20:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)) така би трябвало да преподават основи на философията в началните училища :)


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:09:28
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
To teach or not. That's the question.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:30:05
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Миглена:
За да надживея раздялата.
За да следвам своя път:

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от ANG на 14.01.2006 @ 15:50:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
АНГ: за да развали магията на Съдбата.

АНГ ІІ :Видяло е Светлина, а то било на Петела опашката.

АНГ ІІІ: Хипертеза: ако всички пилета по света пресичат пътя, голяма дупка ще се отвори за Бойко Борисов


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:12:15
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ANG:

Пресичаш ли?

Пресичай!
Пресичай!

Гърдите ти
са мощни
фарове
на скоростна
кола!

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от ANG на 14.01.2006 @ 19:15:16
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
LOL
!!!

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 19:30:37
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
нали!
По-добре си го казал там.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от ANG на 14.01.2006 @ 23:24:03
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
точно този цитат и аз си харесвам
изказвам нова хипертеза, че този текст дразни жените без или с мънички гърди...

я дя та видя сега:

119-120. КУ (Driopteria filix chazarica) – вид плод от Каспийско море. Даумбанус отбелязва следното за този плод. “Хазарите отглеждат един вид плод, който не вирее никъде по света освен при тях. Обрасъл е с нещо, което прилича на рибешки люспи или люспн на шишарка, расте на много високо стъбло и плодовете по клоните изглеждат като рибите, които кръчмарите закачват за перките живи над входа в знак, че има рибя чорба. Понякога този плод издава глас като на чинка. На вкус е твърде студен и малко солен. Есенно време, понеже е съвсем лек и има костилка, която пулсира като сърце, падайки от клоните, известно време лети, размахвайки перки, като че плува през вълните на вятъра. Децата го ловят с прашки, а и ястребите понякога се лъжат и го отнасят в клюна си, помислили, че е риба. Оттук е хазарската пословица, която гласи: “Арабите ще ни изядат, мислейки като сокола, че сме риби, а ние сме ку.” Думата ку – името на този плод, дяволът оставил единствено в паметта на хазарската принцеса Атех, след като тя забравила своя език.

Понякога нощем се чува глас: “Ку-ку!” Принцеса Атех изрича тази единствена дума, която знае, и плаче, опитвайки се да си спомни своите забравени стихове.”


]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 05:17:00
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
хич биля не съм вкусвал Ку-ку,
но не е късно - предполагам е добро мезе за ракията

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от stallion на 14.01.2006 @ 16:02:01
(Профил | Изпрати бележка)
:-) za6toto e pytnik


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:13:13
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Пеньо Пенев:
Пилето е пиле, когато е на пътя!

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:32:55
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
stallion:
за да изтънее пътечката до безумие.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от pisana на 14.01.2006 @ 16:06:57
(Профил | Изпрати бележка)
Хахахааа , че кой ще му опъне път точно на него под полета а??? :)))) Това сега ще си го мътя, мътя, мътя:))))) може и да помогнеш а??


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:15:44
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Писана:
Хайде скъпи прималях
за целувки, секс и грях
пални своята кола
идвай бързо у дома.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от pisana на 14.01.2006 @ 22:30:25
(Профил | Изпрати бележка)
хахахаа това беше...
улееее много се смях,
но знаеш ли има и няма логика ....даа:)))


]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 22:34:56
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
знам,
нали за това коментариите на коментариите са цитати (малко перефразирани)

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от Marta на 14.01.2006 @ 16:29:31
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
хахаха, Славян

Пилето ли пресече пътя, или пътя пресече него ;

;)))))))


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:20:00
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Марта:
Иска да се превърне в приказка,
заедно с небето и земята,
иска да сме съвсем измислени
нощни скитници в тишината.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от Marta на 14.01.2006 @ 18:34:47
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
брейй, Славян, откъде го изрови това стихче, да не съм го пускала в сайта?
ми то е на 15 години, ако не е на повече

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:37:41
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
как откъде - от сайта.
та ние също имаме какво да добавим
по въпроса

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от KaktaKa на 14.01.2006 @ 16:45:03
(Профил | Изпрати бележка)
Йордан Радичков:
Пилето беше високомерно като султан и също толкова глупаво, защото пееше със затворени очи, чуждо на видимия свят. То бързаше да пресече пътя, за да тръгне на юг с номадските племена на другите пернати, Драги ми господине!


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:21:42
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
КактаКа:
Отдавна изгуби и път, и посока в гората.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от I_naistina на 14.01.2006 @ 17:07:56
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Чудя се ако е възможно Айнщайн, Епикур и По да седнат на по една- две ракии (български),
до къде ли ще стигнат...
добре де, не се чудя... все едно нищо не съм казала :))

Иначе страшен превод! Поздрави :))


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 18:24:23
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
И_наистина:
Всеки в своята странност живее...

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от I_naistina на 15.01.2006 @ 16:03:22
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Знаех си аз :))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 20:12:45
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Ердьош и Гьоте също са се присъединили към компанията на масата с ракия.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от I_naistina на 15.01.2006 @ 20:18:08
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Аз предлагам да забраним достъпа само за Бил Гейтс ) Да не се изказва повече по въпроса, че ако пилето реши да не пресича пътя отиде ни и масата и компанията)))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 20:41:44
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
той е бедняк.
По старият спор между швейцареца и французина.
Французина: Вие се биете за пари.
Швейцареца: А вие за какво?
Французина: За слава!
Швейцареца: Кой каквото си няма.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от I_naistina на 15.01.2006 @ 21:39:36
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
а тъкмо чета тук нещо за бойци и военни действия)) ,
както изглежда за всичко е виновен Сократ... (естествено пак ще свържа с музика)
Та... "- Какви са, впрочем, плачливите хармонии? Кажи ми ти защото си запознат с музиката"- пита един от събеседниците на Сократ- Адимант.
- Смесено лидийската, строго лидийската и някои други.
- А какви са разнежващите и трапезните хармонии?
- Йонийски и лидийски- рече той- които се наричат още разслабващи.
- Ще ги употребиш ли ти по някакъв начин в бойните подготовки, друже мой?
- По никакъв начин- отговори той- За тебе остават дорийската и фригийската хармония"
По- късно Платон узаконява точно последните два, които възпитавали мъжественост, стоицизъм и забележи стремеж към материални облаги, независимо дали ги има или ги няма борещият се!

Та такива работи! Горкото пиле само мога да кажа )))))


]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 16.01.2006 @ 09:10:38
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Както казва Сократ - само един ученик ме разбра, и то зле.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от I_naistina на 16.01.2006 @ 15:36:08
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
А ти знаеш ли, че аз току-що включих, че всъщност ти си извадил по един цитат на всеки, коментирал... Страшна идея! Много готино!

Благодаря ти за моят! Чудех се от къде ми е толкова познато. Представяш ли си колко бавно загрявам. Ужас!

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 18.01.2006 @ 10:07:27
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
по-точно - перефраза.
Но то беше планирано. За това и започнах с "автори извън Хулите"
Поздрави

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от salza (lorien575@abv.bg) на 14.01.2006 @ 22:04:03
(Профил | Изпрати бележка)
Тук се сещам за едни други цитати :))))

A Short Guide to Comparative Religions:

Taoism: Shit happens!

Confucianism: Confusius say, "Shit happens!"

Calvinism: Shit happens because you don't work hard enough!

Buddhism: If shit happens, it really isn't shit!.

Seventh Day Adventist: No shit on Saturdays....
.
Zen: What is the sound of shit happening?

Hedonism: There's nothing like a good shit happening!.

Hinduism: This shit has happened before.

Mormonism: This shit is going to happen again.

Islam: If shit happens, it is the will of Allah.

Moonies: Only happy shit really happens.

Stoicism: This shit is good for me.

Protestantism: Let the shit happen to someone else.

Catholicism: Shit happens because you are bad.

Hare Krishna: Shit happens -- rama rama.

Judaism: Why does this shit always happen to us?

Zoroastrianism: Shit happens half the time.

Christian Science: Shit is in your mind.

Existentialism: What is shit anyway?

Atheism: No shit!

Rastafarianism: Let's smoke this shit!

Instant Karma




Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 22:13:14
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
salza:
И все пак, там в дълбокото, у него блещука нещо.

да, имам ги, но те са от апокрифната част на страницата посветена на Говнологията. Един ден и те ще видят бял свят (интернетен)

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от salza (lorien575@abv.bg) на 14.01.2006 @ 22:23:16
(Профил | Изпрати бележка)
О, благодаря за цитата, г-н Радев :)))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 22:36:39
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
нали!
и от Хулитерите може да се направи подобна сбирка.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от salza (lorien575@abv.bg) на 14.01.2006 @ 22:39:28
(Профил | Изпрати бележка)
да, това е чудесна идея :)))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 14.01.2006 @ 22:50:42
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
то пилето угупу cross the road

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от libra на 15.01.2006 @ 05:29:19
(Профил | Изпрати бележка)
чела съм го, познато ми е и пак се усмихвам
аз съм за отговора на мечо Пух ))
от как не мисля съм си екстра )


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 09:19:37
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Libra:
За да събуди покоя.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от libra на 15.01.2006 @ 21:43:45
(Профил | Изпрати бележка)
добро попадение )
ти знаеш ли, че аз имам такъв стих с точно такова заглавие, стар стих, някъде в началото на профила ми..))

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 16.01.2006 @ 01:26:11
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
знам, нали от там съм го взел

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 15.01.2006 @ 20:20:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Ехехех, приятелю, Срадев. Най- ми допада Мечо Пух. :-))))))))))))))))))))))
Поздравления за оригиналната идея!


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 20:45:33
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Silver Wolfess:
утрешния ден ранено да опази

а Мечо Пух е философа на новото време.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 15.01.2006 @ 20:49:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Silver Wolfess:
утрешния ден ранено да опази


Това откъде го взе? Напомни ми нещо старо. Стана ми много приятно. Почти ме разплака човече.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.01.2006 @ 21:10:24
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
от първото ти произведение в Хулите.

старо или не, но е истина.

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 15.01.2006 @ 21:15:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Да. Благодаря ти! :-) :-) :-)

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 16.01.2006 @ 09:11:53
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
продължавай по своему!

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от butterfly (butterfly13@mail.bg) на 24.01.2006 @ 17:32:40
(Профил | Изпрати бележка)
Здрасти, Славяне! Нова дискусия съзрях:)))
Всъщност на мен ми хареса обяснението - за да бъде свободно като птичка...... или пеперуда:)))
И проферското обяснение (със сложните формули):)))
Приятна вечер и поздрави!


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 25.01.2006 @ 19:21:34
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Добре дошла,
твоят отговор е
"мечтае да е пеперуда"
(съгласно първата ти публикация тук)
и ти се придържаш към това,
което отразява твоята пеперудена същност
както би казал БудА,
...

]


Re: Защо пилето пресича пътя?
от rajsun на 29.01.2006 @ 22:01:47
(Профил | Изпрати бележка)
"Пиле, пиле, аз те знам,
искаш нещо да ти дам..." ))))))))))))))


Re: Защо пилето пресича пътя?
от sradev (sradev@о2.pl) на 30.01.2006 @ 06:59:32
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
"А утре малкият му брат,
засмяно и чевръсто,
ще мине чудесата пак
да вземе и да пръсне."

]