Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 811
ХуЛитери: 3
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка
раздел: Приказки
автор: mishle

Имало едно време едно царство където било вечна зима...краля и кралицата имали дъщеря тя се казвала Деси но всички я наричали Кльощавелка тъй като тя била префинена и крехка.
И тъй навършвайки пълнолетие тя трябвало да се омъжи...идвали принцове от близо и дълеч...но Кльощавелка никого не харесвала и всички си тръгвали разочаровани. Един ден в двореца дошъл един принц от една неизвестна страна наречена Вампирия, а принца се казвал княз Вампировски.Никой не бил ходил дори и чувал тази страна.Кльощавелка и принца вампир се срещнали в балната зала..там те тънцували и принцесата била пленена от магнетичния му поглед...след бала той си тръгнал а тя останала като омагьосана...Краля бил много очуден от принца вампир, затова пратил по петите му най добрия си таен агент с кодово име Бебо...никой незнаел как точно изглеждал той, защото Бебо бил цар на маскировката.Бебо бил извикан при краля и му били дадени изрични заповеди да проследи и разбере всичко за Вампировски. Качил се той на своя жребец и потеглил...А през това Кльощавелка била в своята кула и спяла....изведнъж в стаята се появило едно привидение която говорело" Ела..ела..ела при мен принцесо" и сякаш в съня си тя станала и тръгнала след привидението...следвайки неговия глас, който я викал...тя вървяла..и ..вървяла..
А през това време Бебо успял да се промъкне успешно в двореца на вампирчо, който мужду другото бил осеян с прилепи...отвътре се чували весели смехове...Бебо успял да влезе и се претаил в един ъгъл и наблюдавал какво става...след час големите порти се отворели...през тях ,за учудване на всички, влязла принцесата водена от привидението...принцесата се изправила лице в лице с принца вампир...те се гледали...и изведнъж тя припаднала в ръцете му... Щом видял това Бебо се стреснал, трябвало да направи нещо...принца държал в мощните си ръце Кльощавелка и се навел над нея( в този миг той я целунал и захапал нежно по вратлето)...Бебо мислел какво да прави, трябвало да се действа...той изкочил от скришното си ъгълче и креснал" остави я"...принца отвърнал" к'ви ги дрънкаш бре"...Бебо го погледнал заплашително и отвърнал" остави я или ще съжаляваш"
Принца отвърнал смеейки се" кой? Аз ли?" и щтракнал с пръсти...в този миг стаята се осеяла със всякакви същества...Бебо казал " ооо, така ли ще играем" и щракнал с пръсти...множество снайперести го държали на прицел...Принца се усмихнал подигравателно, оставил принцесата на един стол и рекъл" айде да се разберем само ние двама"Бебо отвърнал "дадено, само двамата" и се подготвил за бой...
-Нека изиграем една партия шах и който бие взема принцесата-казал принца
-Окей
и заиграли...
през това време принцесата се свестила, разтъркала очи..."къде съм?"очудено казала тя...принца и метнал един поглед и тя заспала...
принца бил бит..."чист късмет" казал той
"е да, сигурно"-отвърнал Бебо-" е ние ще тръгваме"
Бебо хванал ръката на принцесата и тъкмо се канел да тръгва когато принца рекъл:
"накъде така късно е, останете за вечеря "(принца си мислел да похапне с принцесата, ама буквално)
Останали за вечеря... яли...пили...ииии Бебо заспал, но това било ефект от червения прашец сипан предварително в чашата му...
На сутринта когато Бебо се събудил замъка бил пуст, нямало никого..."По дяволите" креснал той и тропнал с крак..."Сега къде ще ги търся" и почнал да псува...като се успокоил метнал се на своя жребец и тръгнал да ги търси, следвайки следите по снега...
Той яздел когато нещо го фраснало по гърба...това бил принца иии те почнали да се целят със сняг...битката била ожесточена...принцесата гледала от страни и се усмихвала...
Принца подгонил Бебо...гонили се...докато принца не настигнал Бебо и не му се метнал на врата...и се сборичкали...почнали да се гъделичкат...голям смях паднал...
До мига когато и двамата се изтощили...и легнали на земята...
Като си починали малко...Бебо скочил на крака...и си казал "това е то, загубена кауза" и викнал на принца "вземи я щом искаш, аз се махам от тук" метнал се на коня и отпрашил...
Вампирчо отишал при принцесата, взел я на ръце и се качил в западната кула...
И заживяли щастливо...
КРАЙ


Публикувано от BlackCat на 09.01.2006 @ 09:19:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   mishle

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:23:04 часа

добави твой текст
"Приказка" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказка
от ole72 на 09.01.2006 @ 17:29:03
(Профил | Изпрати бележка)
Много весело:)
Поздрави!


Re: Приказка
от ole72 на 09.01.2006 @ 17:29:14
(Профил | Изпрати бележка)
Много весело:)
Поздрави!